Ook de revue gepasseerd, maar is volgens mij wel een van de meest voorkomende 'schijtlollige' SSID'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Simterklaas op 23-09-2015 11:49:57 ]Pay close attention or else you'll miss what's happening
Dat is zelfs voor mij iets te infantielquote:Op woensdag 23 september 2015 13:20 schreef giepen het volgende:
hihi mijn ssid is : "hou je bek" en het wachtwoord is "krijgjeniet"
Eerst vragen mensen " uhhh wat is je wifi", HOU JE BEK !!! en dan snappen ze het eindelijk vragen ze om wachtwoord zeg ik "KRIJG JE NIET" hahahah dubbeltrol
ga dan terug bij je moeder advies vragenquote:Op woensdag 23 september 2015 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is zelfs voor mij iets te infantiel
whaha die shit is hilariesquote:Op woensdag 23 september 2015 13:28 schreef giepen het volgende:
[..]
ga dan terug bij je moeder advies vragen
Ok, Belg.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:28 schreef giepen het volgende:
[..]
ga dan terug bij je moeder advies vragen
whehehe xDDquote:Op woensdag 23 september 2015 13:20 schreef giepen het volgende:
hihi mijn ssid is : "hou je bek" en het wachtwoord is "krijgjeniet"
Eerst vragen mensen " uhhh wat is je wifi", HOU JE BEK !!! en dan snappen ze het eindelijk vragen ze om wachtwoord zeg ik "KRIJG JE NIET" hahahah dubbeltrol
Nee maar het gaat ook niet om jouw wifi, maar de mijne.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:13 schreef masterbeuner het volgende:
Ik Heb Geen Wifi
En als wachtwoord , krijgjeniet
Dus winternet gestemdquote:Op donderdag 24 september 2015 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
Tussenstandjeeeee, Admiraal de Router ligt net één stemmetje voor, nog 24 uur te gaan
Stukje jailbait om tot rust te komen: klikquote:Op donderdag 24 september 2015 11:48 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Het staat gelijk, ik kan de druk niet aan om de beslissende stem uit te brengen.
etterquote:Op donderdag 24 september 2015 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stukje jailbait om tot rust te komen: klik
Komt door z'n jailbait linkquote:
Nee daar geloof ik niks vanquote:Op donderdag 24 september 2015 13:25 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Komt door z'n jailbait link
die linkte naar die andere hoorquote:Op donderdag 24 september 2015 13:25 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Komt door z'n jailbait link
quote:Op donderdag 24 september 2015 14:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die linkte naar die andere hoor
in de OP linken allebei de opties nu naar admiraal de routerquote:Op donderdag 24 september 2015 14:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die linkte naar die andere hoor
whutquote:Op donderdag 24 september 2015 14:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
in de OP linken allebei de opties nu naar admiraal de router![]()
Start dan geen poll man
Hier weet ik niks vanquote:Op donderdag 24 september 2015 14:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
in de OP linken allebei de opties nu naar admiraal de router![]()
Start dan geen poll man
[ Bericht 2% gewijzigd door Loveless85 op 24-09-2015 14:24:15 ]quote:
Spelfoutjequote:Op donderdag 24 september 2015 14:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ Bericht 2% gewijzigd door Loveless85 op 24-09-2015 14:24:15 ]
ok is goedquote:Op donderdag 24 september 2015 14:53 schreef tombolafan het volgende:
http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=395414&aid=2
Voor de link naar winternet is coming
Vuile vieze...quote:
RUSTAAAAAAGHHHquote:Op donderdag 24 september 2015 14:54 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Vuile vieze....
Ik zal nog eens op je poll reageren
vuile linkaanpasserquote:
Pek en veren voor dezen bedriegerquote:
nou nou nouquote:Op donderdag 24 september 2015 15:03 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Pek en veren voor dezen bedrieger
[ afbeelding ]
RELLEN!!!quote:
saboteurquote:Op donderdag 24 september 2015 15:10 schreef wolfrolf het volgende:
Wel een goede zaak dat de beste SSID aan kop gaat
Ja maar eddie, leg jij mij maar eens uit hoe 'Winter is Coming' ineens in 2 uur tijd meer stemmen krijgt dan de 24 uur ervoor? Er klopt iets gewoon niet. Ik wilde even de boel rechttrekken, meer niet.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:10 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Het begon allemaal over een onschuldige poll over welke SSID Loveless85 zou gaan gebruiken en gaat eindigden met de grootste rellen ooit op den FOK!
Bloed(bad), verdriet, tranen, pijn noem maar wat op het is hier te vinden.
Ik kan zelf mijn veters nog niet strikken dus mij moet je niks vragen.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar eddie, leg jij mij maar eens uit hoe 'Winter is Coming' ineens in 2 uur tijd meer stemmen krijgt dan de 24 uur ervoor? Er klopt iets gewoon niet. Ik wilde even de boel rechttrekken, meer niet.
Ja maar rolf, leg jij mij maar eens uit hoe 'Winter is Coming' ineens in 2 uur tijd meer stemmen krijgt dan de 24 uur ervoor? Er klopt iets gewoon niet. Ik wilde even de boel rechttrekken, meer niet.quote:
Ja, leuk hequote:
ja weet ik veelquote:Op donderdag 24 september 2015 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar rolf, leg jij mij maar eens uit hoe 'Winter is Coming' ineens in 2 uur tijd meer stemmen krijgt dan de 24 uur ervoor? Er klopt iets gewoon niet. Ik wilde even de boel rechttrekken, meer niet.
neem een kamilletheequote:Op donderdag 24 september 2015 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IK WORD HELEMAAL LIJP HIERSO
Ik vrees dat dezen topiek met traantjes gaat eindigen.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:32 schreef wolfrolf het volgende:
Spannend!
Ben benieuwd wat morgenochtend de winnaar is
Doe maar zo.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:32 schreef wolfrolf het volgende:
Spannend!
Ben benieuwd wat morgenochtend de winnaar is
ik denk dat de terechte winnaar terecht wintquote:Op donderdag 24 september 2015 15:34 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik vrees dat dezen topiek met traantjes gaat eindigen.
dus dan heb ik voor niks een stem gegeven?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
Dit was een raadgevend topic hé, niet bindend.
Ga gewoon wegquote:Op donderdag 24 september 2015 15:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dus dan heb ik voor niks een stem gegeven?
zeker wel bindendquote:Op donderdag 24 september 2015 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
Dit was een raadgevend topic hé, niet bindend.
nee hoorquote:Op donderdag 24 september 2015 15:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dus dan heb ik voor niks een stem gegeven?
Oh niks ik zat gewoon een beetje hardop te denken.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
verdomme waarom verdenk je mij
k gelukkigquote:Op donderdag 24 september 2015 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh niks ik zat gewoon een beetje hardop te denken.
Van mijn poll verneuken jaquote:Op donderdag 24 september 2015 21:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik ben prima
Beetje moe dat wel
Jou poll begint een beetje de oost west verhouding in vraag te stellen, De koude oorlog blijkt,dan toch niet zo koud te zijn.quote:
De vooruitgang . De mensheid blijft niet stil staan.,100 jaar geleden zou je geen topiek hbeben geopend over hoe je je wifi netwerk gaat noemen.quote:
100 jaar geleden zou je geen zorgen hebben geen gehad over wifi.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:53 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
De vooruitgang . De mensheid blijft niet stil staan.,100 jaar geleden zou je geen topiek hbeben geopend over hoe je je wifi netwerk gaat noemen.
Gouden tijden, ik ben er nog niet helemaal uit of de evolutie ook echt vooruitgang betekend.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
100 jaar geleden zou je geen zorgen hebben geen gehad over wifi.
zo heet die van de burenquote:Op woensdag 23 september 2015 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook de revue gepasseerd, maar is volgens mij wel een van de meest voorkomende 'schijtlollige' SSID's
slechte smaak in lollige SSID's?quote:
quote:Op donderdag 24 september 2015 21:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik ben prima
Beetje moe dat wel
Siktir lan.quote:Op vrijdag 25 september 2015 04:04 schreef BlazingV2 het volgende:
It hertz when IP
Abraham Linksys
Get off my LAN! (als in lawn, als je hem niet vat)
John Wilkes Bluetooth
Tell My Wifi Love Her
Wu-Tang LAN
quote:"Alarm Alarm Alarm" met wachtwoord: :"Feuerwehr"
quote:"What No Money?" met wachtwoord: "Suk a kok"
sneaky boefje!quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
De winnaar is bekend.
Admiraal de Router it is![]()
![]()
Dank allen (behalve wolfrolf) voor de stemmen
Ga weg joh met je photoshopquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:15 schreef tombolafan het volgende:
Leugenaar![]()
[ afbeelding ]
http://poll.dezeserver.nl(...)14&layout=3&sort=prc
Dat kan ik niet manquote:
Kattenvrouwtjequote:Op vrijdag 25 september 2015 11:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat kan ik niet man![]()
Wel gek dat bij jou die extra stem er niet bij staat
quote:
Iedereen die hem gaat hacken krijgt een snoepje.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
De winnaar is bekend.
Admiraal de Router it is![]()
![]()
Dank allen (behalve wolfrolf) voor de stemmen
quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:15 schreef tombolafan het volgende:
Leugenaar![]()
[ afbeelding ]
http://poll.dezeserver.nl(...)14&layout=3&sort=prc
Ik heb jouw poll ECHT niet gesaboteerd, ik weet oprecht niet hoe.quote:
Ok dan.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb jouw poll ECHT niet gesaboteerd, ik weet oprecht niet hoe.
Ik vind Winternet is coming wel de beste optie
Kusjekroel
mijn ssid is fart-in-a-jarquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:23 schreef Nemmarith het volgende:
The-Promised-LAN Die gebruik ik als mijn SSID.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |