het was 2NutZquote:Op woensdag 23 september 2015 09:58 schreef McNulty het volgende:
Wie is die klootzak trouwens die lullig deed tegen ifim? Ze wilt niet meer posten hier.
Nou ehm. Ik heb goede contacten met moslima's, maar het cultuurverschil is te groot. Nogal Atheïstisch hiero.quote:
Dingen persoonlijk nemen en je daardoor laten wegjagenquote:Op woensdag 23 september 2015 09:58 schreef McNulty het volgende:
Wie is die klootzak trouwens die lullig deed tegen ifim? Ze wilt niet meer posten hier.
Ben beetje in de war door je Niels.quote:Op woensdag 23 september 2015 10:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nou ehm. Ik heb goede contacten met moslima's, maar het cultuurverschil is te groot. Nogal Atheïstisch hiero.
Ja dat sws, gewoon blijven posten en schijt hebben.quote:Op woensdag 23 september 2015 10:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dingen persoonlijk nemen en je daardoor laten wegjagen
Ik heb net echt heerlijk gescheten.quote:Op woensdag 23 september 2015 10:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat sws, gewoon blijven posten en schijt hebben.
Welke kleur had ie?quote:Op woensdag 23 september 2015 10:06 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik heb net echt heerlijk gescheten.
Nou. Ik vind jouw taalgebruik vrij heavy over het algemeen. Ik ben een rotterrdammer dus kan dat hebben, maar ik heb gereisd into islam-countries, gesproken met sjeiks en moslima's. Ik vind dat allemaal prima hoor. Ik sta open voor dingen. Je doet wel vrij ruige uitspraken jij. Nogmaals, ik vind dat prima, lekker ingeburgert. Ik ben uitgeburgerd.quote:Op woensdag 23 september 2015 10:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben beetje in de war door je Niels.
Niet iedereen is in real hetzelfde als op fokquote:Op woensdag 23 september 2015 10:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nou. Ik vind jou taalgebruik vrij heavy over het algemeen. Ik ben een rotterrdammer dus kan dat hebben, maar ik heb gereisd into islam-countries, gesproken met sjeiks en moslima's. Ik vind dat allemaal prima hoor. Ik sta open voor dingen. Je doet wel vrij ruige uitspraken jij. Nogmaals, ik vind dat prima, lekker ingeburgert. Ik ben uitgeburgerd.
lekker tochquote:Op woensdag 23 september 2015 10:12 schreef xcachet het volgende:
Sommige mensen bij mij op school praten echt enorm boers
Mensen zijn nou eenmaal sneller grof op het internet niels0quote:Op woensdag 23 september 2015 10:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nou. Ik vind jouw taalgebruik vrij heavy over het algemeen. Ik ben een rotterrdammer dus kan dat hebben, maar ik heb gereisd into islam-countries, gesproken met sjeiks en moslima's. Ik vind dat allemaal prima hoor. Ik sta open voor dingen. Je doet wel vrij ruige uitspraken jij. Nogmaals, ik vind dat prima, lekker ingeburgert. Ik ben uitgeburgerd.
Eerder RAL 8024quote:
Daar weet jij alles vanquote:Op woensdag 23 september 2015 10:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mensen zijn nou eenmaal sneller grof op het internet niels0
lekker veilig achter de pc dit dat
haten op emmaquote:Op woensdag 23 september 2015 10:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van
Met je gehaat op Emma
Op fok doe ik stoer tegen jequote:Op woensdag 23 september 2015 10:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van
Met je gehaat op Emma
Weet ikquote:Op woensdag 23 september 2015 10:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Op fok doe ik stoer tegen je
irl zou ik je beminnen
Hahaha grapjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op woensdag 23 september 2015 10:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hahaha grapjeBek dicht jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2015 10:25:56 ]
Je moet je thee ook niet in de wasmachine stoppen, gekkiequote:Op woensdag 23 september 2015 08:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goedemoegen 4ebealweer tijdje terug dat iemand mij nootmans noemde
Oh en bosvruchtenthee smaakt vaak naar wasverzachter.
Ja, ik schrok er zelf van.quote:Op woensdag 23 september 2015 08:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
jeetje wat een hippievoedsel eet jij
Ik geeeeeef een roooooondjeeeeeequote:
ohw en de baas is vandaag jarig.quote:Op woensdag 23 september 2015 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geeeeeef een roooooondjeeeeee
Want de week is weer in tweeee
hebben ze je ook verstoten en moet je bij de dikzakjes zitten?quote:Op woensdag 23 september 2015 10:26 schreef xcachet het volgende:
In mijn klas eten die meiden altijd salades en kwark. Voel mij dan erg ongezond met mijn boterham.
Die van mij laatst ook. Maar heb niet gefeliciteerd. Hij was mijn verjaardag ook vergeten. Zal 'm leren.quote:Op woensdag 23 september 2015 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw en de baas is vandaag jarig.
feest
Harde tante dezequote:Op woensdag 23 september 2015 10:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die van mij laatst ook. Maar heb niet gefeliciteerd. Hij was mijn verjaardag ook vergeten. Zal 'm leren.
Ik eet ook kwark. Met high protein muesli en paranoten. Beter dan brood.quote:Op woensdag 23 september 2015 10:26 schreef xcachet het volgende:
In mijn klas eten die meiden altijd salades en kwark. Voel mij dan erg ongezond met mijn boterham.
Feliciteer die mongool ook van mijquote:Op woensdag 23 september 2015 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw en de baas is vandaag jarig.
feest
Ik heb geen dikzakjes in de klas. Ik kan alleen niet meepraten over hun gezonde ingrediënten.quote:Op woensdag 23 september 2015 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben ze je ook verstoten en moet je bij de dikzakjes zitten?
Bruin brood is kankerverwekkendquote:Op woensdag 23 september 2015 10:26 schreef xcachet het volgende:
zal ik doenquote:Op woensdag 23 september 2015 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Feliciteer die mongool ook van mij
wat een ongezellige klasquote:Op woensdag 23 september 2015 10:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb geen dikzakjes in de klas. Ik kan alleen niet meepraten over hun gezonde ingrediënten.
Haar taalgebruik is idd vrij heavy, had ook een hele impact op mijzelf.quote:Op woensdag 23 september 2015 10:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nou. Ik vind jouw taalgebruik vrij heavy over het algemeen. Ik ben een rotterrdammer dus kan dat hebben, maar ik heb gereisd into islam-countries, gesproken met sjeiks en moslima's. Ik vind dat allemaal prima hoor. Ik sta open voor dingen. Je doet wel vrij ruige uitspraken jij. Nogmaals, ik vind dat prima, lekker ingeburgert. Ik ben uitgeburgerd.
Je moet het ook niet roken he mafkeesquote:Op woensdag 23 september 2015 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bruin brood is kankerverwekkend
ademen ookquote:Op woensdag 23 september 2015 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snuif het altijd op, dat mag ook niet ?quote:Op woensdag 23 september 2015 10:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je moet het ook niet roken he mafkees
Het schijnt ook dat sla leeft en het sla pijn doet als je het eet. Ook best erg.quote:Op woensdag 23 september 2015 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Serieus ik doe dat nooitquote:Op woensdag 23 september 2015 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet je thee ook niet in de wasmachine stoppen, gekkie![]()
En ja, iemand moet het doenIk weet alleen niet meer of ik die naam had verzonnen.
[..]
Ja, ik schrok er zelf van.
quote:Op woensdag 23 september 2015 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal ik doen
[..]
wat een ongezellige klas
Of sommige mensenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |