Goeie vraag Dimaquote:Op woensdag 23 september 2015 06:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
waarom zou je uberhaupt een hoertje neuken ?
*doet aantekening maken*quote:Op woensdag 23 september 2015 06:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
Te suggestief, Ik bied altijd een kopje koffie aan.
Koffie? Klinkt anders dan gelijk neuqen.
nog altijd beter dan 8 uur werken..quote:Op woensdag 23 september 2015 07:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik ga echt voor 3 nutteloze uren naar school nu
Ik 7. Moet vandaag nog werken. Mijn leven gaat niet over rozen.quote:Op woensdag 23 september 2015 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog altijd beter dan 8 uur werken..
Je gaat mij nu toch niet vertellen dat je dat niet doet hèquote:Op woensdag 23 september 2015 07:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Relationeel advies aannemen van Niels
dankje. zal wel goed komen.quote:Op woensdag 23 september 2015 07:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik 7. Moet vandaag nog werken. Mijn leven gaat niet over rozen.
Maar succes met werken vandaag.
nou, als je je echt verveelt..quote:Op woensdag 23 september 2015 07:55 schreef xcachet het volgende:
Wie wilt zijn horoscoop uit de Metro van vandaag weten?
Dacht, doe jullie een plezier om te vertellen wat de dag vandaag brengt.quote:Op woensdag 23 september 2015 07:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, als je je echt verveelt..
Aquarius.quote:Op woensdag 23 september 2015 07:55 schreef xcachet het volgende:
Lioness hierquote:Op woensdag 23 september 2015 07:55 schreef xcachet het volgende:
nou, doe mij eens een plezierquote:Op woensdag 23 september 2015 08:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dacht, doe jullie een plezier om te vertellen wat de dag vandaag brengt.
Wat is je horoscoop?
Haha zelfde sterrenbeeld als nelis.quote:Op woensdag 23 september 2015 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, doe mij eens een plezier
waterman
"Je bent zeer optimistisch vandaag en dat is goed. Je moet echter niet overdrijven. Denk niet dat het allemaal wel goed komt, zelfs als je niets doet. Want zo werkt het natuurlijk niet."quote:
wow je zou bijna zeggen dat het waar isquote:Op woensdag 23 september 2015 08:04 schreef xcachet het volgende:
Sterrenbeeld bedoelde ik natuurlijk![]()
"Vandaag straal jij charme uit. Gebruik deze frisse houding eens om een paar bijna vergeten vriendschappen nieuw leven in te blazen. Het zal je zonder meer goed doen."
Gianni
even buiten op de intercity wachtenquote:Op woensdag 23 september 2015 08:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha zelfde sterrenbeeld als nelis.
hmm, bijna vergeten vriendschappen..quote:Op woensdag 23 september 2015 08:04 schreef xcachet het volgende:
"Vandaag straal jij charme uit. Gebruik deze frisse houding eens om een paar bijna vergeten vriendschappen nieuw leven in te blazen. Het zal je zonder meer goed doen."
Gianni
Nou hequote:Op woensdag 23 september 2015 08:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wow je zou bijna zeggen dat het waar is
Dan ga ik de banden met mijn bijna vergeten vrienden nelis en gianni maar eens aanhalen vandaag.quote:Op woensdag 23 september 2015 08:04 schreef xcachet het volgende:
Gianni
oke, hoe gaan we dat doen?quote:Op woensdag 23 september 2015 08:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan ga ik de banden met mijn bijna vergeten vrienden nelis en gianni maar eens aanhalen vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |