In elk ranked potje dat ik gespeeld heb sinds de nieuwe patch is Monkey King genomineerd voor een ban en in de meeste ervan is hij niet in het spel gekomen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:25 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Daar lijkt het op ja.
Toch is het mijn ervaring. En daarbij mis ik de leuke potjes, terwijl ik het inmiddels echt wel geprobeerd heb. De spellen zijn veel oneerlijker en de spelers veel eigenwijzer/irritanter.
Ben ik het mee eens. Op 3k zijn de potjes nooit eerlijk, altijd stomps en geen verschil met low priority. Vanaf 4k wordt het een beetje fatsoenlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:25 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Daar lijkt het op ja.
Toch is het mijn ervaring. En daarbij mis ik de leuke potjes, terwijl ik het inmiddels echt wel geprobeerd heb. De spellen zijn veel oneerlijker en de spelers veel eigenwijzer/irritanter.
Ik speel soms stiekem een pot. Toch wel erg gaaf spel, maar zo nu en dan frustrerend. Vooral als je tijdens het hero picken voor de tweede pot op rij al merkt dat je tussen de russen zitten die allemaal voor solo geluk gaan.quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:06 schreef Quotidien het volgende:
Nog iemand die dit spel speelt?
Als ik iets of iemand de schuld kon geven van alle problemen op de wereld is het dota.
Speel het volgens mij al zo'n 3 jaar niet meer. De community was de grootste reden voor m'n vertrek. Niet zo leuk meer als je constant 3/4 idioten in je team krijgt.quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:06 schreef Quotidien het volgende:
Nog iemand die dit spel speelt?
Als ik iets of iemand de schuld kon geven van alle problemen op de wereld is het dota.
Lijkt me dan ook wel interessant ja. Krijg je tenminste normale teammates. Onder de 4k is niet te doen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 00:42 schreef Armedias het volgende:
Ik vind het spel nog altijd interessant.... tja vooral als group 6k is en solo 5k MMr is. Blijft lachen
Als ik ranked speel, en ik speel eigenlijk alleen ranked, dan zijn hoogstens 25% van alle spelletjes die ik speel reddeloos verloren en een moeizame sleur. De meeste mensen willen altijd wel blijven proberen te winnen en zelfs de jungle Legion Commander zal nadat het spel eigenlijk al verloren was omdat jungle Legion Commander jungle Legion Commander (0/5/3) is.quote:
stack of destiny?quote:Op maandag 16 oktober 2017 20:44 schreef Quotidien het volgende:
Zat net oude topics beetje terug te lezen, wat een vermaak
Hoog tijd dat de oude fok! squad weer eens in actie komt
quote:Op maandag 16 oktober 2017 22:06 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Sai, Harlon, yoloswag, wat een baasjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |