Als dat een verrassing is dan ben je wel heel naïef. Bekende mensen zitten daar of tegen vergoeding of om iets te promoten. Of beide.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij vind het niet zo leuk dat het nu bekend is dat ie betaald wordt om z'n riedeltje af te steken.
Ik hoop nog ooit een keer Zeljko Petrovic en Johan Derksen aan één tafel te zien.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
Nu Johan Derksen er nog bij en het is helemaal feest. Die heeft met beide heren een aanvaring gehad.
Alle 3 de mannenquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
Nu Johan Derksen er nog bij en het is helemaal feest. Die heeft met beide heren een aanvaring gehad.
Aandacht,aandacht, aandacht.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:36 schreef danos het volgende:
Serieus wat beweegt zo'n Scheringa om dit te gaan doen? Echt 110% onbegrijpelijk.
Is Sked hier nu?quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:37 schreef KingRoland het volgende:
Sked, je telefoon staat nog aan. Even uit doen aub
Ik las rukken.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:38 schreef danos het volgende:
Ach God weer een zielig pestverhaal deel 12.056, ik ga lekker tukken.
Ach Geert Wilders heeft ook nog geen dag in zijn leven een echte baan gehad, maar rept ook over mensen die teren op de zak van de overheid en de hardwerkende burger.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:36 schreef kalinhos het volgende:
Het ontgaat me trouwens wat Hero Brinkman bij een one-issue partij voor ondernemers gaat doen; de man is al zijn hele leven in loondienst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |