Omdat hier waarschijnlijk afspraken over zijn met de omroep. Dus het was gewoon een cheapshot dat ontzettend irrelevant was voor de discussie die ze hadden.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi toen Hero vroeg of hij er betaald voor krijgt.
Die kop van Peter, zo veel ongemak, ''Doet dat ertoe?''.
Waarom niet gewoon nuchter toegeven dat je geld krijgt en hoeveel.
O, dat geloof ik ook wel, dat hij dit graag doet en daarnaast een enorm ego heeft. Al komt dat tweede waarschijnlijk automatisch met het eerste.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het gaat hem meer om zijn eigen narcistische persoonlijkheid te moeten delen met zoveel mogelijk mensen dan om geld volgens mij. Hoewel die zeker een vette boterham verdiend ja. Zijn ego gaat echter boven alles.
Hero deed alsof hij daar niet voor was en achter de schermen daar van alles aan probeerde te veranderen. Vond dat hij daar wel de kans moest krijgen om te spreken. Echter is het natuurliujk wel een gegeven dat iemand die daar zo opportunistisch mee omgaat, en doodleuk als persoon gaat zitten en dan iets gaat verdedigen waar hij niet voor staat, niet betrouwbaar is. Behalve dat verhaal over moslims hebben we hem ook zien ontkennen dat klimaatverandering een ding is. Dus die inconsequentie en onbetrouwbaarheid is gewoon een eerlijk punt. Vervolgens begint Drinkman over de gage die Peter R ontvangt. Dat heeft niets met betrouwbaarheid te maken.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:49 schreef luxerobots het volgende:
Peter begon de discussie door over de kopvoddentax te beginnen en Hero te verwijten dat hij het verderfelijke gedachtegoed van de PVV aanhangt.
Peter kreeg een onbeschoft koekje van eigen deeg.
Wat ik overigens vaak begrijp is dat volgens het pest protocol de slachtoffer altijd van school moet veranderen, mocht de pesterijen helemaal gaan escaleren. Terwijl de pester in deze mag blijven in zijn vertrouwde territorium, waardoor hij zich nog meer gesterkt voelt als nieuw prooi voor zijn ogen verschijnt.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:25 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Ook de pester is natuurlijk maar een dom kind. In specifieke gevallen hoeft er niet veel anders te lopen dat de rollen omgedraaid zijn. Bijv. dat de een zijn vrienden daar heeft of gedwongen wordt mee te lopen met anderen.
Overigens is mijn mening gewoon dat de beste remedie is wanneer het puur mentaal is en je fysiek niet zwakker bent, de ergste gewoon volledig een keer op te wachten en elkaar te rossen. Probleem is dat het moment waarop dit nodig is, het slachtoffer mentaal zo beschadigd is dat dit besef pas jaren later komt.
Maar ik had er nog nooit van gehoord dat leraren gewoon meedoen. Gezien de leeftijd van dat vrouwtje is de kans groot dat die mensen nog steeds les geven. Lijkt me legitiem dat die dus gewoon eens aangepakt worden, aangezien ze waarschijnlijk nieuwe slachtoffers aan het maken zijn.
Dit ja!quote:Op woensdag 23 september 2015 08:51 schreef DKUp het volgende:
Peter R. is echt een ontzettend zielig mannetje geworden.
Lekker links lullen en rechts vullen![]()
Schijnt dat Sked ook een fanatiek beoefenaar van yoga is.quote:Yoga groeit in populariteit
Het is de afgelopen jaren ongekend populair geworden: yoga. Van Madonna tot Sting en van Russel Brand tot Michelle Obama: yoga is booming. In Amsterdam is het momenteel zelfs de meest geopende business. Nieuwe Yogaschool eigenaar Johan Noorloos merkt ook dat de yogatrend enorm toeneemt. Morgen brengt hij zijn vijfde yogaboek: ‘Het Grote Yogaboek Anicha Yoga – de essentie’ uit, waarin hij alle yogastijlen uitlegt en verbindt. Actrice Nadja Hüpscher en zangeres Krystl, die sinds kort ook yogadocent is, geloven heilig in de kracht van yoga.
Ik heb een tijdje geleden 3 maanden P90x gedaan en daar zat ook een dag per week Yoga in.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schijnt dat Sked ook een fanatiek beoefenaar van yoga is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2015 12:46:58 ]
Wat ook de reden is waarom pesten zo'n oneerlijk gegeven is. Het slachtoffer moet er ook nog eens overheen komen en daar dus ontzettend veel moeite voor doen, terwijl het in beginsel helemaal niets verkeerd gedaan heeft, en de pester er waarschijnlijk helemaal niets van merkt, volwassen wordt en zelfs doet alsof hij of zij pesten zo vreselijk vind.quote:Op woensdag 23 september 2015 08:35 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Wat ik overigens vaak begrijp is dat volgens het pest protocol de slachtoffer altijd van school moet veranderen, mocht de pesterijen helemaal gaan escaleren. Terwijl de pester in deze mag blijven in zijn vertrouwde territorium, waardoor hij zich nog meer gesterkt voelt als nieuw prooi voor zijn ogen verschijnt.
Bovendien verhuist het slachtoffer naar een andere locatie, waar zich ook andere pesters hebben genesteld, denk ik wanneer je hier de angel er niet uithaalt, zal er in de kern ook nooit iets gaan veranderen.
Die snabbelt wat bij elkaar zeg.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
VANAVOND MET NIEMAND MINDER DAN PETER R. DE VRIES
Weer 3k in the pocket.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
VANAVOND MET NIEMAND MINDER DAN PETER R. DE VRIES
Zal wel een twee voor de prijs van één deal zijn.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:30 schreef Szura het volgende:
Stelletje graftakken bij de Pauw-redactie om Peturr nog eens uit te nodigen
2 avondjes voor 5k...zo'n deal zal het wel zijn inderdaad.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zal wel een twee voor de prijs van één deal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |