Keepoquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:57 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga op Twitch, want ik ben morgen en overmorgen vrij.
Toedels.
Twitch?quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:57 schreef KingRoland het volgende:
Toedels.
Dikzak.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:57 schreef KingRoland het volgende:
Toedels.
Yup, maar ze hoeven Peter niet weer in te kopen voor nog zo'n battle.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:12 schreef Arcee het volgende:
Jammer dat Brinkman en Peter R. niet verder mochten. Topshow was dat.
Ook de pester is natuurlijk maar een dom kind. In specifieke gevallen hoeft er niet veel anders te lopen dat de rollen omgedraaid zijn. Bijv. dat de een zijn vrienden daar heeft of gedwongen wordt mee te lopen met anderen.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:09 schreef MakkieR het volgende:
Wat ik eigenlijk nooit begrijp is waarom je de pester in deze niet een waarschuwing geeft, met daarop een schorsing waardoor het slachtoffer zich gesterkt voelt door de school die er daadwerkelijk iets aan doet.
Laat die gozer dan maar proberen zijn opleiding af te maken als hij op een gegeven moment nergens meer zijn opleiding mag afmaken en uiteindelijk als afwasser de rest van zijn leven mag gaan slijten. dan staat er tenminste iets op het spel, nu heeft de dader in mijn ogen alleen maar vrij spel, gezien er nauwelijks serieus tegen wordt opgetreden.
Liever wel, Peter is top als het hierom gaat. Geen blad voor de mond, breed verstand van zaken en bereid zich open op te stellen. En dan heeft Hero weer de mogelijkheid om 'pro deo' zijn partij te komen promoten.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Yup, maar ze hoeven Peter niet weer in te kopen voor nog zo'n battle.
Schrijft ergens volgens mij nog steeds als misdaadjournalist en zal ook wel een column hebben. Maar het is wel een lekker leventje zo. Als die bedragen van 3000 euro kloppen, verdient hij er toch goed mee.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Peter R. is gewoon een van talkshow naar talkshow reizende sidekick.
Het gaat hem meer om zijn eigen narcistische persoonlijkheid te moeten delen met zoveel mogelijk mensen dan om geld volgens mij. Hoewel die zeker een vette boterham verdiend ja. Zijn ego gaat echter boven alles.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:35 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Schrijft ergens volgens mij nog steeds als misdaadjournalist en zal ook wel een column hebben. Maar het is wel een lekker leventje zo. Als die bedragen van 3000 euro kloppen, verdient hij er toch goed mee.
Ik vond het wel mooi toen Hero vroeg of hij er betaald voor krijgt.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het gaat hem meer om zijn eigen narcistische persoonlijkheid te moeten delen met zoveel mogelijk mensen dan om geld volgens mij. Hoewel die zeker een vette boterham verdiend ja. Zijn ego gaat echter boven alles.
Lekker gevat, zo achteraf op twitter.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:43 schreef BarryOSeven het volgende:
Het was te voorspellen, daar is het weerwoord!twitter:
Ja, die kop was priceless. Hier kunnen vast wel wat gifjes van gemaakt worden.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi toen Hero vroeg of hij er betaald voor krijgt.
Die kop van Peter, zo veel ongemak, ''Doet dat ertoe?''.
Waarom niet gewoon nuchter toegeven dat je geld krijgt en hoeveel.
Hij heeft mijn opmerking gejat. Duidelijk plagiaat.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Lekker gevat, zo achteraf op twitter.
Een vraag over het politieke verleden van Hero lijkt me niet zo gek in een item over Scheringa die met hem in zee gaat. Het was wat bot, maar niet zo volstrekt irrelevant als de vraag van Hero.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:49 schreef luxerobots het volgende:
Peter begon de discussie door over de kopvoddentax te beginnen en Hero te verwijten dat hij het verderfelijke gedachtegoed van de PVV aanhangt.
Peter kreeg een onbeschoft koekje van eigen deeg.
Peter is de koning van Nederland, hij beslist over wat verderfelijk en wat goed is.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een vraag over het politieke verleden van Hero lijkt me niet zo gek in een item over Scheringa die met hem in zee gaat. Het was wat bot, maar niet zo volstrekt irrelevant als de vraag van Hero.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |