Om nou elke week met de trein uren te reizen, hotel en dergelijke regelen gaat wel in de kosten zitten. Dat is voor mij niet te betalen.quote:Op zondag 27 september 2015 17:53 schreef SiIk het volgende:
Locatie is echt het slechtste excuus ooit
Je kan toch gewoon elke week in de stad gaan stappen, ook al je er niet woont? En anders zet je je Tinderzone maar wat groter.
Volgens mij ben ik trouwens nog nooit door een man versierd die niet minstens een half uur verderop woonde
En dat doe ik dan ook niet.quote:Op zondag 27 september 2015 17:57 schreef curs3s het volgende:
[..]
Of ze werken niet voor mensen zoals ons. Ik heb ook veel tips gehad die mij niet hielpen. Beste tip die ik kan geven is jezelf niet voordoen als iemand anders. Want dat slaat nergens op.
Ik sta er ook altijd wel van te kijken ja.quote:Op zondag 27 september 2015 17:57 schreef syndroom het volgende:
[..]
Om nou elke week met de trein uren te reizen, hotel en dergelijke regelen gaat wel in de kosten zitten. Dat is voor mij niet te betalen.
Je ziet het ook meteen in het straatbeeld, waar ik hier nauwelijks leeftijdsgenoten tegenkom binnen een straal van 20 km wemelt het ervan in de grote steden.
Dat is maar de vraag.quote:
waarom post je hier dan?quote:Op zondag 27 september 2015 17:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag.
Je moet jezelf zijn, maar iedereen probeert je te veranderen. Je moet je niks van een ander aantrekken, maar wel van de mensen die jou die tip geven...
Tja zo ken ik er nog wel een paar
mja, t is van beide kanten wat simpel gezegd. Van jou dat de tips nergens op slaan en van mensen die zeggen dat t wel lukt als je alle tips maar opvolgt.quote:Op zondag 27 september 2015 17:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar je mag niet te graag willen, dus je zou eigenlijk vanuit een stad naar een dorp moeten verhuizen om je kansen te vergroten.
Ofzo.
Of zouden die tips gewoon wal noch kant raken als het er op aankomt? ...
Ik heb nog nooit een hotel genomen hoorquote:Op zondag 27 september 2015 17:57 schreef syndroom het volgende:
[..]
Om nou elke week met de trein uren te reizen, hotel en dergelijke regelen gaat wel in de kosten zitten. Dat is voor mij niet te betalen.
Je ziet het ook meteen in het straatbeeld, waar ik hier nauwelijks leeftijdsgenoten tegenkom binnen een straal van 20 km wemelt het ervan in de grote steden.
Praat je nu tegen jezelf ofzo?quote:Op zondag 27 september 2015 17:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar je mag niet te graag willen, dus je zou eigenlijk vanuit een stad naar een dorp moeten verhuizen om je kansen te vergroten.
Ofzo.
Waarom mag je niet? Als je wil moet je gewoon hemel en aarde bewegen om je kansen te vergroten.quote:Op zondag 27 september 2015 17:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ofzo.
Omdat als je te graag wilt, dat afstotend is voor de vrouwen en dus averechts werkt.quote:Op zondag 27 september 2015 18:08 schreef syndroom het volgende:
[..]
Waarom mag je niet? Als je wil moet je gewoon hemel en aarde bewegen om je kansen te vergroten.
Waar wil je dan seks hebben? Op straat?quote:Op zondag 27 september 2015 18:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een hotel genomen hoor
Maar oké, kan me voorstellen dat niet iedereen overal mensen kent, maar dan nog..
Waarom moet alleen meteen weer van 'een half uurtje verderop' naar 'élke week, en úren lang' worden vervormd door alle pessimisten hier
Bij die chick thuis een optie?quote:Op zondag 27 september 2015 18:12 schreef syndroom het volgende:
[..]
Waar wil je dan seks hebben? Op straat?
Sukkelquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:43 schreef curs3s het volgende:
Bij mij ging versieren ook altijd moeilijk. En ik heb ook niet veel geluk in de liefde gekend vroeger. Nu verloofd met een Oekraïense die ik via een site heb ontmoet.
In de auto een optie?quote:Op zondag 27 september 2015 18:12 schreef syndroom het volgende:
[..]
Waar wil je dan seks hebben? Op straat?
Waarom is dat nou weer moeilijker?quote:Op zondag 27 september 2015 18:16 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ben je serieus? Dat is moeilijker te regelen voor een ONS lijkt mij?
Waarom?quote:Op zondag 27 september 2015 18:16 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ben je serieus? Dat is moeilijker te regelen voor een ONS lijkt mij?
Het vereist een extra stap: Vragen of 'het'bij haar thuis kan.quote:
http://www.kinky.nl/sex-a(...)zaandam/default.aspxquote:Op zondag 27 september 2015 17:54 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zou je niet willen scharrelen voordat je aan iets vast begint? Je kan moeilijk een vliegtuig vol mooie jonge vrouwen naar Nederland halen en deze allemaal voor jezelf houden.
quote:
Iemand zonder expliciet aan te geven dat je seks met haar wil is makkelijker naar een hotelkamer te krijgen dan dat ik moet vragen of ik mee mag naar haar woning of studentenkamer.quote:Op zondag 27 september 2015 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom?
Je hebt haar zover dat ze seks met je wil hebben, maar naar haar huis gaan is te moeilijk?
Misschien is daten via internet een betere optie voor je. Dan heb je van al deze problemen geen last.quote:Op zondag 27 september 2015 18:23 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
Iemand zonder expliciet aan te geven dat je seks met haar wil is makkelijker naar een hotelkamer te krijgen dan dat ik moet vragen of ik mee mag naar haar woning of studentenkamer.
Bovendien is een hotelkamer denk ik toch noodzakelijk omdat ik me toch moet voorbereiden en opfrissen, want als je uren gereisd hebt wil je toch even wat rust pakken voordat je aan het nachtelijke avontuur begint.
Als conducteur verdien ik niet zoveel. Hoezo golddigger?quote:Op zondag 27 september 2015 18:15 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Sukkel
Verloofd met een golddigger
Haha
Lol. Wat wil je horen, een verdediging? ''Nee, ik ben geen pua meer en heb besloten mijn dagelijkse dosis tips voortaan uit dit topic te halen''quote:Op zondag 27 september 2015 15:11 schreef perro. het volgende:
[..]
dus hij is kritisch en daardoor heeft hij een wat?![]()
je bent nog steeds een onvervalste pua. lees je stukje tekst, het woordgebruik, om aan te geven dat iemand kritisch is.
dat soort nietszeggende teksten schrijven heb je vast van dat pua. kan niet anders.
Nee ik wil gewoon (net als Pope-of-Dope) kunnen scoren en dan seks met haar kunnen hebben zonder al dat gedoe wat komt kijken bij online dating.quote:Op zondag 27 september 2015 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien is daten via internet een betere optie voor je. Dan heb je van al deze problemen geen last.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |