SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
NeuzenfestivalFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Haakneuzen unitedquote:Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
15 uit 5
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik wil even zeggen dat ik geniet van dit Ajax. Heerlijk hoe ze op dit moment spelen. Mooi bovenaan, precies waar ze horen. Zo hoor je kampioen te worden, en niet met dat anti-voetbal van PSV afgelopen seizoen.![]()
Onee Nickguitar heeft Bronson_ gehacktquote:Op dinsdag 22 september 2015 14:30 schreef Bronson_ het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik geniet van dit Ajax. Heerlijk hoe ze op dit moment spelen. Mooi bovenaan, precies waar ze horen. Zo hoor je kampioen te worden, en niet met dat anti-voetbal van PSV afgelopen seizoen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Precies, en dan in de tweede seizoenshelft doorgroeien en een paar clubs met 1-6 en 7-0 voetballes geven. Dan kunnen die lampjes weer even naar den grooten steen om daar stil te zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:30 schreef Bronson_ het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik geniet van dit Ajax. Heerlijk hoe ze op dit moment spelen. Mooi bovenaan, precies waar ze horen. Zo hoor je kampioen te worden, en niet met dat anti-voetbal van PSV afgelopen seizoen.Charlie: How's it going in there?
is ingecalculeerdquote:Op dinsdag 22 september 2015 14:39 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
De standaard-strafschop tegen in de Kuip zeker?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Inclusief 10 man na een kwartier bij 0-0 uiteraardquote:Op dinsdag 22 september 2015 14:39 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
De standaard-strafschop tegen in de Kuip zeker?Charlie: How's it going in there?
Ik voorspel een achterhoede V. Rhijn - Veltman - Viergever - Dijksquote:Frank de Boer heeft voor het bekerduel Ajax - De Graafschap een aantal wijzigingen doorgevoerd in zijn wedstrijdselectie. Jairo Riedewald, Kenny Tete en Jasper Cillessen krijgen rust. John Heitinga, Thulani Serero en Andre Onana keren terug op de lijst met 18 namen.
Heitinga was afgelopen week niet honderd procent fit, maar de routinier is inmiddels weer inzetbaar. Frank de Boer heeft zijn opstelling nog niet prijsgegeven. Zeker is wel dat Diederik Boer in het doel staat en dat Andre Onana woensdag dus de reservekeeper is in de Amsterdam ArenA.
Ajax - De Graafschap begint woensdag om 20:45 uur. Bij winst plaatst Ajax zich voor de derde ronde van het bekertoernooi.![]()
Ik voorspel een achterhoede V. Rhijn - Veltman - Heitinga - Dijksquote:Op dinsdag 22 september 2015 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel een achterhoede V. Rhijn - Veltman - Viergever - DijksFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als 'ie nu nog steeds Heitinga gaat passeren lijkt het me wel duidelijk dat het afgelopen is voor hem.quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel een achterhoede V. Rhijn - Veltman - Viergever - Dijks![]()
Mwah, enig wedstrijdritme is ook wel nodig. Ook al speel je tegen fucking De Graafschapquote:Op dinsdag 22 september 2015 15:38 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Als 'ie nu nog steeds Heitinga gaat passeren lijkt het me wel duidelijk dat het afgelopen is voor hem.quote:John Heitinga wacht nog op zijn eerste officiële speelminuten sinds zijn terugkeer bij Ajax. Hij toonde zich de afgelopen tijd gretig om weer wedstrijden te gaan spelen. Tegen De Graafschap keert hij terug in de wedstrijdselectie. Of en hoe lang hij gaat spelen is echter nog de vraag. ,,Het is lastig om tijdens het seizoen wedstrijdfit te worden. Dat ritme moet je eigenlijk tijdens de voorbereiding opdoen. Daarnaast heeft John natuurlijk een verleden met zijn knie en de minuten die hij heeft gemaakt. Je ziet dat hij stappen maakt. Hij komt eraan. En dat is goed, want hij is niet alleen als opvulling van de selectie gekomen. Hij wil graag laten zien waartoe hij nog in staat is.”![]()
gelukkig speelt Jasper wel...quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, enig wedstrijdritme is ook wel nodig. Ook al speel je tegen fucking De Graafschap
[..]![]()
het is maar de Graafschapquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En dat vol blijven houden....quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tjah beter winnen en de lat steeds hoger willen leggen dan lachen als een boer met kiespijnquote:Op dinsdag 22 september 2015 16:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En dat vol blijven houden....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Countervoetbal is simpeler.quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En dat vol blijven houden....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Countervoetbal is simpeler.
Dit krijg je ervan als je met zijn allen op de 16 staat en niet geconcentreerd bent. De tegenstander mag dan prijsschieten.
Overigens, die Bruma 2 keer![]()
![]()
![]()
Overigens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Forum Opties Forumhop: Hop naar: