Dat laat ik aan jouquote:Op dinsdag 22 september 2015 18:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Moet ik dit nu echt serieus nemen ?
1000 dollar betalen voor een boottochtje vanuit turkije is de noordelijke route.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De vluchtroute naar het zuiden is bijna niet te doen vanuit Aleppo of Kobani, maar dat terzijde. Als er geen plaats meer is, en andere landen willen niet dan is ze opnemen een beter alternatief dan ze te laten sterven.
Maximaal een half jaar geloof ik. En dan zul je maar te horen krijgen 'euh sorry, maar je bent door de EU toegewezen aan Hongarije'quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Maar het zal niet lang duren. Niet zoals in hun eigen regio.
Dat gaat een macabere loterij worden inderdaadquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maximaal een half jaar geloof ik. En dan zul je maar te horen krijgen 'euh sorry, maar je bent door de EU toegewezen aan Hongarije'
quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
lol
Dacht dat er behoefte was aan pics van Servische vrouwen Maar nee dat is niet Yasmin 23
Sorry for raising false hope
Dat soort types zitten er helaas ook bijquote:
Wat voor actie kan hij doen? Met tanks hun grenzen openen? Kroatië mag toch zelf hun grenzen sluiten als ze dat willen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:58 schreef Ali_boo het volgende:
Aleksandar Vučić zegt geen actie te ondernemen tegen Kroatië tot morgen middernacht
Wat er tot morgen middernacht moet veranderen meld die er niet bij
Vucic noemt het sluiten van de grenzen een regelrechte provocatie naar Serviëquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:03 schreef berko13 het volgende:
[..]
Wat voor actie kan hij doen? Met tanks hun grenzen openen? Kroatië mag toch zelf hun grenzen sluiten als ze dat willen.
Deed Servië dat maar met hun zuidgrens. Vorige week was Servië nog woest op Hongarije, omdat de Servisch-Hongaarse grens werd gesloten. Nu zijn ze weer maatjes na onderhandelingen en richt Servië zijn pijlen op Kroatië, samen met Hongarije:quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:03 schreef berko13 het volgende:
[..]
Wat voor actie kan hij doen? Met tanks hun grenzen openen? Kroatië mag toch zelf hun grenzen sluiten als ze dat willen.
Oehlalal, die mogen wel naar mijn bed vluchtenquote:Op dinsdag 22 september 2015 15:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Иди на хуйquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:38 schreef berko13 het volgende:
BOM OP BELGRADO
als ze niet kalmeren
Hoezo ultranationalistisch? Ze zetten de grenzen wagewijd open en laten Europa overstromen terwijl ze net als de Hongaren Europa zouden moeten verdedigen!quote:Op woensdag 23 september 2015 00:49 schreef Sjors. het volgende:
[..]
Иди на хуй
Ultranationalistische landen zoals servie spelen geen spelletjes, kan hier nog een hoop van geleerd worden.
Geef ze maar geld danquote:Op woensdag 23 september 2015 01:25 schreef berko13 het volgende:
[..]
Hoezo ultranationalistisch? Ze zetten de grenzen wagewijd open en laten Europa overstromen terwijl ze net als de Hongaren Europa zouden moeten verdedigen!
Ze moeten een hek bouwen net als de Hongaren.
Rutte moet nietsquote:Op woensdag 23 september 2015 11:47 schreef berko13 het volgende:
[..]
Moet Rutte doen hé ik heb geen geld
Ja hoor, ik denk dat ze in Warschau echt tranen van frustatie hebben gehad toen ze hier tegen een loon dat een factor 4 hoger ligt dan in hun geboorteland aan de slag konden. Hoe durft de EU hen zo'n onrecht aan te doenquote:Op dinsdag 22 september 2015 18:33 schreef berko13 het volgende:
[..]
Ja, en wat denk jij dat die Oost-Europeanen zeggen?
Eerst profiteren van onze goedkope arbeidskrachten en dan ons nog verplichten vluchtelingen op te nemen. Eigenlijk moet je dat soort bondgenoten helemaal niet willen hebben!
Ultranationalistisch als in pro-servisch tevens zou ik niet weten waarom zij de grenzen dicht zouden moeten houden. Dan zouden zij opgescheept zitten met problemen van de EU.quote:Op woensdag 23 september 2015 01:25 schreef berko13 het volgende:
[..]
Hoezo ultranationalistisch? Ze zetten de grenzen wagewijd open en laten Europa overstromen terwijl ze net als de Hongaren Europa zouden moeten verdedigen!
Ze moeten een hek bouwen net als de Hongaren.
Die de stroom misschien wel gaat indammen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat gaat een macabere loterij worden inderdaad
Prima, maar dan moeten ze ook niet janken als de EU wel z'n grenzen dicht doet en Servië met de asielzoekers blijft zitten.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:31 schreef Sjors. het volgende:
[..]
Ultranationalistisch als in pro-servisch tevens zou ik niet weten waarom zij de grenzen dicht zouden moeten houden. Dan zouden zij opgescheept zitten met problemen van de EU.
Als er in Nederland een oorlog is die de helft zo gruwelijk is als in Syrië zou ik 5000 euro betalen en mijn leven riskeren om in de Baltische staten te wonen ja. Dit is de makkelijkste vraag die ik op dit forum gesteld heb gekregen.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Die de stroom misschien wel gaat indammen.
Want ga jij ¤5000 dokken en je leven riskeren om in de Baltische staten te wonen?
Verder verspreid je de pijn over een groot aantal landen. Overigens zijn het aantallen waarvan je je moet afvragen waarom men moeilijk doet.
Ik vind dit op zich een gouden zet van de EU.
quote:Op woensdag 23 september 2015 19:27 schreef Toefjes het volgende:
Dit is de makkelijkste vraag die ik op dit forum gesteld heb gekregen.
twitter:RT_com twitterde op donderdag 24-09-2015 om 00:24:31BREAKING: EU #refugee & #migrant crisis: Serbia bans all cargo vehicles, goods from #Croatia http://t.co/goLhguzzNl http://t.co/JsLIgOsdyW reageer retweet
http://uk.reuters.com/art(...)dUKD0N0ZF00I20150923quote:Serbia has banned the entry of all Croatian-registered cargo vehicles and Croatian goods in retaliation for border restrictions imposed by Croatia over the flow of migrants across their joint border, Interior Minister Nebojsa Stefanovic said.
"From this moment, the Serbian police will not allow the entry through any border crossing any cargo vehicle registered in Croatia nor any truck carrying goods made in Croatia," Stefanovic told reporters.
Ook als je daarvoor al in het veilige Turkije zit? Want ze vluchten helemaal niet uit een oorlogssituatie. Ze gaan door tig veilige landen.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als er in Nederland een oorlog is die de helft zo gruwelijk is als in Syrië zou ik 5000 euro betalen en mijn leven riskeren om in de Baltische staten te wonen ja. Dit is de makkelijkste vraag die ik op dit forum gesteld heb gekregen.
Allereerst, hoe veilig ben je in Turkije waar een gevaarlijke gek alleenheerser wil worden, je oude vijanden 1 grens verwijderd zijn en die zelfde leider zich meer bekommert om de Koerden en zich niet echt heel druk maakt om de IS. Ben je over een half jaar nog wel veilig, in een conflict waar bijna dagelijks ontwikkelingen te melden zijn?quote:Op donderdag 24 september 2015 13:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ook als je daarvoor al in het veilige Turkije zit? Want ze vluchten helemaal niet uit een oorlogssituatie. Ze gaan door tig veilige landen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |