Duitsland heeft in ieder geval een duidelijke rol gespeeld bij de gedachte van die landen dat ze niets hoefden te doen om de stroom in te dammen. Dat is van beide kanten een misrekening geweest.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als Dld de vluchtelingen toestroom al niet aan kan, hoe denk je dat dit zit met Griekenland en Balkanlanden? Als Dld nl. zegt wir schaffen es, staan ze keihard te liegen.
Servië kennende gaan ze gewoon grensposten beschietenquote:Op dinsdag 22 september 2015 13:47 schreef hottentot het volgende:
Misschien komt er zelfs wel een officieel "FOEI!"
Hopelijk komt er een stream:Pquote:Op dinsdag 22 september 2015 13:50 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Servië kennende gaan ze gewoon grensposten beschieten
Putin schaakt op zijn minst op 3 borden tegelijk momenteel. Syrië, de NAVO-oefeningen rondom Oost-Europa/Krim en Syrië...quote:
Ik weet niet hoe de muzieksmaak in den verre is, maar geen levende ziel moet zoiets willen lijkt me? Verder heb ik voor wat betreft Nederland vooral beelden gezien met sporthallen gevuld met stapelbedden.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vergeet de geitenwollensokken niet met hun liedjes en ballonnen.
Ik zou vannacht inschakelen. In het holst van de nacht gaan ze de bulldozers inzetten om de grenzen omver te rijden. Het gaat nu echt gebeuren, vorige keer zat ik er een beetje naast.quote:
Klinkt super spannend dit.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou vannacht inschakelen. In het holst van de nacht gaan ze de bulldozers inzetten om de grenzen omver te rijden. Het gaat nu echt gebeuren, vorige keer zat ik er een beetje naast.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga straks wat extra cola bier en chips inslaan bij de supermarkt.
RTquote:Op dinsdag 22 september 2015 13:52 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
liveleak en periscope zijn de grootste toch?
of mis ik er nog een?
Ik zat net te bedenken dat ik te oud ben om opgeroepen te worden, alleen als ze een dad's army willen inzetten dan misschien nog wel. Of aan het eind met een Volkssturm oid...quote:
Denk je dat vrouwen moeten?quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zat net te bedenken dat ik te oud ben om opgeroepen te worden, alleen als ze een dad's army willen inzetten dan misschien nog wel. Of aan het eind met een Volkssturm oid...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |