Terug laat je S en L gewoon duwenquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:12 schreef Butterflower het volgende:
Oh en ik ben ook vergeten te tanken![]()
Heen redden we nog wel
Wat jammerquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:48 schreef kwakz0r het volgende:
Ja gofter ik ben ingehaald door mijn eigen 10% o.v.b
Vandaag uit werk gekomen met rillingen, spierpijn, hoofdpijn en zere gewrichten. Hoge koorts en zeer beroerd. Ik zie dit morgen niet over zijn en durfde vandaag al nauwelijks te rijden
Ik vind het zo jammer!
De draagmeet vond ik heel.tof, ennik vond jullie kindjes toen juist al zo groot!
Kak.
Meer.. Veel meerquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:49 schreef Skittles het volgende:
Wij komen ook![]()
Neem m'n vriend wel mee. Die kletst net zoveel als een oud wijf op d'r praatstoel, dus heel gezellig
Ik neem hem wel op schootquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:09 schreef Butterflower het volgende:
Stoel ligt hier standaard achterin
Neem jij nog wat mee Chanty?
Dan moet ik misschien het oud papier dat ik 2 weken geleden zou weggooien uit de achterbak halen
quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:49 schreef Skittles het volgende:
Wij komen ook![]()
Neem m'n vriend wel mee. Die kletst net zoveel als een oud wijf op d'r praatstoel, dus heel gezellig
Dit! Jammer dat jullie er niet bijzijnquote:
^^.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:22 schreef BlueEyes het volgende:
F heeft een wipkontje die hou ik niet met zijn handjes overal vanaf en dan ook nog eens óp schoot én eten erin
Je hebt hem niet voor mij gewaarschuwd?quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:04 schreef Franny_G het volgende:
Oh wat rot, Amsel!
En kwak, dat is ook super balen. Beterschap!!
Ik moet wel een beetje lachen om de extra kinderstoelen die meekomen. Dat doen wij echt nooit.. Maar I heeft toch de laatste dagen dat ze zich te groot voelt voor een kinderstoel en perse op een normale stoel wil zitten, dus die redt zich wel.
Ik heb zin in morgen, ben ook erg benieuwd om sommige moeders en kindjes weer te zien en erg benieuwd naar de moeders en kindjes die ik nog niet eerder heb gezien. Mijn vriend vroeg net of hij nog 'bepaalde dingen moest weten'. Ik ben maar niet begonnen over zwangerschapstesten..
Nee, toch maar niet.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je hebt hem niet voor mij gewaarschuwd?
Amsel wat jammer, beterschap voor je mini
^^quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:39 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dit! Jammer dat jullie er niet bijzijn
En Skittles gezellig!
Hier gaat de meneer niet mee, die gaat uitslapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:10 schreef Franny_G het volgende:
Ik bereid jullie ook alvast voor op de allercharmante I.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
disclaimer
quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:10 schreef Franny_G het volgende:
Ik bereid jullie ook alvast voor op de allercharmante I.WooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ehmz, sorry ik had niet helemaal door dat ik er ook op stondquote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:31 schreef Burdie het volgende:
Lijstje:
BlueEyes
Loj
Exode
Butterflower
Fazzoletti
Burdie
Franny_G
Razztwizzle
DevilsAndDust (ovb van tandvlees)
Chanty
Amsel
JufMariska
't Is al bijna genoeg voor tóch een workshop he.
No prob, A heeft op de terugweg - net als op de heenreis - alles uitgekotst wat ze had gegeten. Ik kan dus even geen maisboogies meer zienquote:Op zaterdag 7 november 2015 13:06 schreef Burdie het volgende:
Correctie: had, kuiken is ze aan het opeten.
Oh god, begint dat nu alquote:Op zaterdag 7 november 2015 13:46 schreef JufMariska het volgende:
Mr Burdie heeft een paar foto's gemaakt volgens mij! En ik ook btw (niet van alle spruitjes ben ik bang, ik was er niet helemaal bij vrees ik)
Bahquote:Op zaterdag 7 november 2015 15:34 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo, het bed is ook verschoond na kotsbui nummer 3. DAD, sorry, je mandarijn is er niet ingebleven. Nu heb ik na het uitspoelen overal tussen m'n bekken en m'n nek pijn en komt m'n moeder hier om te helpen want ik kom de trap niet eens op. Ben een beetje verdrietig dat zo'n leuke ochtend nou zo'n verrot staartje krijgt
.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:48 schreef Razztwizzle het volgende:
Ze is nu wel heel sneu en warm, we liggen samen in het grote bed.
Nouja, gelukkig was ze vanmorgen blij, ze vond de ballenbak echt fantastisch. Heb de hele terugweg 'bal' gehoord
.
Nee grapjequote:Op zaterdag 7 november 2015 14:54 schreef Fazzoletti het volgende:
+1 op de foto's in de app-groep! Is die er echt
Gedaanquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee grapjemaar DM je nummer en ik maak 'm wel.
Ach, arm A-tjequote:Op zaterdag 7 november 2015 15:34 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo, het bed is ook verschoond na kotsbui nummer 3. DAD, sorry, je mandarijn is er niet ingebleven. Nu heb ik na het uitspoelen overal tussen m'n bekken en m'n nek pijn en komt m'n moeder hier om te helpen want ik kom de trap niet eens op. Ben een beetje verdrietig dat zo'n leuke ochtend nou zo'n verrot staartje krijgt
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |