Kloptquote:Op dinsdag 22 september 2015 14:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Het ene is een cafe en het andere een soort van kinderopavang of heb ik dan de verkeerde?
Oh dat klinkt tof! Net als die workshop!quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klopt. De kinderopvang heeft alleen ook een soort café erbij met speelruimte, ballenbak, etc. en evt kan ik daar voor een paar euro pp regelen dat iemand een workshop 'muziek op schoot' komt geven, liedjes zingen en dansen en dergelijk. Bij goed weer kan je er ook buiten spelen.
O Burdie dat klinkt tof!!quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:13 schreef Hilmo het volgende:
24 Oktober
BlueEyes
GewoonMezelf87
Butterflower
Fazzoletti
Moppert
Burdie
Misschien:
Exode
Hilmo (met voorkeur voor 7 nov)
7 November
BlueEyes
GewoonMezelf87
Loj
Exode
Butterflower
Sunshine1982
Fazzoletti
Moppert
Burdie
Twinkle
Oh dat klinkt geweldig leuk!quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klopt. De kinderopvang heeft alleen ook een soort café erbij met speelruimte, ballenbak, etc. en evt kan ik daar voor een paar euro pp regelen dat iemand een workshop 'muziek op schoot' komt geven, liedjes zingen en dansen en dergelijk. Bij goed weer kan je er ook buiten spelen.
Wmb zijn peuters ook welkom hoor.quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:14 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
O Burdie dat klinkt tof!!
24 Oktober vier ik de verjaardag van Djenna dus dat gaat niet.
Maar de 7e is een optie!
Zijn peuters ook welkom? Weet zeker dat ze liedjes zingen en zulks helemaal leuk vindt!
Ik zal (na mijn vakantie) de betreffende dame eens vragen naar haar exacte tariefquote:Op dinsdag 22 september 2015 16:16 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Oh dat klinkt geweldig leuk!
Zullen we dat gewoon doen?
Goh wat leuk zeg! Jammer dat ik vanwege nieuwe baby niet kan, anders was ik zeker gekomen. Nu al jaloers.quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je hebt het woord werk voluit geschreven. Foutje?quote:Op dinsdag 22 september 2015 17:43 schreef JufMariska het volgende:
24 zijn we in Portugal, 7 kan wss wel! Ff ovb ivm evt werk
quote:Op dinsdag 22 september 2015 17:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je hebt het woord werk voluit geschreven. Foutje?.
Buggy ftwquote:Op woensdag 23 september 2015 11:24 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik wil ook wel op 7 november.
Als ik een auto kan regelen ( of als ik met iemand kan meerijden) , want OV met E vind ik echt een verschrikking
( in mn upje die kut kinderwagen de trein in tillen enzulks. )
Tjoektjoektrein met De sennquote:Op donderdag 24 september 2015 12:00 schreef Hilzillah het volgende:
Ik wil misschien ook welff afhankelijk van voiture
+1quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan helaas alleen 24 oktober dus dat wordt niks zo te zien. Ben benieuwd naar de foto's!
quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:19 schreef Burdie het volgende:
Ik heb toevallig net daarover een mailtje de deur uit gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |