abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156291735
Ik ben/was dus al een paar maanden aan het daten met een jongen. We hebben eerder nooit besproken of het exclusief was, en het was eigenlijk ook nog erg pril aangezien we in die maanden tijd uiteindelijk niet eens bizar veel af hebben kunnen spreken. Wel is het altijd heel leuk geweest en merkte ik echt dat we bij elkaar passen. Hij heeft zelf meerdere keren aangegeven dat hij me leuk en interessant vindt, een klik voelt, en heeft ook enigszins jaloers gedrag vertoond (en dit toegegeven).
Bovendien heb ik het een keer eerder bijna afgekapt omdat ik het gevoel had dat hij er anders in stond dan ik en toen heeft hij een beetje stuntelig zijn gevoelens geuit, waarbij hij aangaf het heel erg te vinden als ik hem niet meer wou zien.
Nu was ik dus laatst bij hem en heb ik gevraagd of hij momenteel, naast mij, nog met andere meiden seks heeft. Dit bleek dus wel het geval te zijn. Ik schrok hier echt van en ondanks dat hij me op dat moment heeft weten gerust te stellen (''je moet niet denken dat ik elke week een ander heb, of iemand vast ernaast, ik ben echt benieuwd waar het heen gaat tussen ons maar heb je nog niet zo goed kunnen leren kennen, en dat wil ik wel echt'' etc etc), voelde ik me de volgende dag enorm dubbel en heb ik uiteindelijk een berichtje gestuurd dat ik er op die manier niet mee door wil gaan.
Ik heb duidelijk uitgelegd dat hij het inderdaad allemaal zelf moet weten omdat we geen relatie hebben oid, maar dat ik het moeilijk kon begrijpen en me er niet goed bij voelde.
Hier kreeg ik pas na twee dagen antwoord op, dat hij ''even goed wou reageren'', maar erg druk was geweest. Hij wilde het echter niet zo afsluiten.

Inmiddels zijn er alweer bijna twee dagen verstreken. Ik weet dat hij het ontiegelijk druk heeft, hij heeft ook ooit aangegeven bijna geen tijd te hebben om over z'n gevoelens na te denken en dat hij dit sowieso erg lastig vindt. Ook vertelde hij eerlijk over z'n laatste (langdurige) relatie waardoor hij voorzichtiger is geworden met zichzelf binden.
Maar ik kan me oprecht niet voorstellen dat hij zo lang nodig heeft om uit te vogelen wat hij nou precies voor iemand voelt? Of is dat wel vrij normaal bij mannen?

Wat zeggen jullie? Hij heeft gewoon geen zin te reageren/weet niet wat hij moet zeggen en ik moet hem links laten liggen? Of (tegen beter weten in) blijven wachten op een antwoord?

[ Bericht 1% gewijzigd door kolafavorit op 22-09-2015 10:48:02 ]
pi_156291792
Hangt van jezelf af en wat je van hem of met hem wil.
pi_156291841
Ik ben wel degelijk op zoek naar iets ''meer'', d.w.z. niet slechts wat aankloten. Dat betekent niet dat ik nu al van hem verwacht dat hij een relatie met mij aangaat, alles behalve, maar enige exclusiviteit wat betreft seks vind ik niet abnormaal tijdens het daten..

Het is denk ik meer zo dat ik bang ben dat hij überhaupt niks meer gaat sturen. En ik daar ondertussen wel teveel op blijf hopen.
  dinsdag 22 september 2015 @ 10:48:32 #4
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_156291954
"Die andere meisjes neuk ik, maar met jou bedrijf ik de liefde en geef ik m'n ziel bloot."

Doe niet zo naïef, TS. :')
pi_156292140
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 10:36 schreef kolafavorit het volgende:

... dat hij me op dat moment heeft weten gerust te stellen (''je moet niet denken dat ik elke week een ander heb, of iemand vast ernaast, ik ben echt benieuwd waar het heen gaat tussen ons maar heb je nog niet zo goed kunnen leren kennen, en dat wil ik wel echt'' etc etc)
Echt, werd je gerustgesteld door een 'ik heb je nog niet zo goed leren kennen' als je enkele maanden met iemand aan het daten bent?

ik denk dat als het maanden duurt, je elkaar weinig ziet en de ander na maanden aangeeft 'je niet zo goed te kennen' dat je best kunt concluderen dat het vermoedelijk geen succesvolle relatie geworden is en de kans klein is dat er nog veel toekomst in zit.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_156292291
Als je aan het lijntje wilt worden gehouden in de hoop op meer, of genoegen wil nemen met het zijn van een neukertje, dan verder gaan. Als je wat serieuzers wilt, dan afkappen en op zoek naar wat anders. Dit zit er bij hem niet in.
pi_156292367
Dat we elkaar relatief weinig hebben gezien komt door de zomervakantie. En ik geef toe dat we de laatste paar keren misschien niet zeer veel inhoudelijks hebben gedaan qua daten.. hij gaf dus wel aan dat te willen doen met me.
Maar jullie hebben waarschijnlijk gelijk. Ik moet z'n praatjes ook niet allemaal geloven.
pi_156292431
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 11:09 schreef kolafavorit het volgende:

Dat we elkaar relatief weinig hebben gezien komt door de zomervakantie.
om dat op een wat andere wijze te beschrijven... kennelijk was de zomervakantie belangrijker dan de interesse in elkaar; iig voor ofwel één van jullie of misschien allebei.

Alles leuk en aardig, maar ik denk dat dat wel wat zegt over hoe serieus de kans is dat jullie een relatie krijgen.. kennelijk heeft dat geen al te hoge prioriteit nu.. de vraag is of je dat (nog) kan veranderen en vooral ook wat je daaraan dan denkt te gaan doen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 22 september 2015 @ 11:30:05 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156292724
Ben ook bang dat hij je aan het lijntje houdt. Als hij je echt beter wil leren kennen, dan zou hij daar ook moeite voor doen en tijd in steken. In plaats van dat alles en meer in andere dates te steken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156292790
Nou hij date dus niet met anderen. Alleen seks, blijkbaar. Ben wel benieuwd hoe vaak, want op een gegeven moment vroeg hij nog van: Maar hebben we het nu over meerdere keren, of over één keer?
  dinsdag 22 september 2015 @ 11:34:01 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156292818
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 11:32 schreef kolafavorit het volgende:
Nou hij date dus niet met anderen. Alleen seks, blijkbaar.

Oh, dat scheelt. Hij heeft gewoon een of meerdere booty calls, geen dates.

quote:
Ben wel benieuwd hoe vaak, want op een gegeven moment vroeg hij nog van: Maar hebben we het nu over meerdere keren, of over één keer?
Hij peilde dus duidelijk wat je allemaal wist.
  dinsdag 22 september 2015 @ 11:37:41 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156292886
Je kunt hem nog wel de ruimte geven om met zijn reactie te komen. Als je dat nou rustig afwacht zonder hem onder druk te zetten, dan zou zijn reactie wel een eerlijke moeten zijn. In ieder geval eerlijker dan wanneer je hem voor het blok zou zetten.

En, als dat nog aan de orde blijkt, bespreek dan hoe hij erin staat en hoe jij ertegenaan kijkt. Het lijkt me dan nog vroeg genoeg voor jou om te besluiten of je op die basis wel of niet door wil.
The love you take is equal to the love you make.
pi_156292891
Als hij nu zo weinig respect heeft voor je gevoelens door seks te hebben met anderen, terwijl jullie daten. Hoe denk je dat dit dan zal zijn als het al aankomt op een relatie?

Je zegt zelf in je verhaal:
quote:
Of (tegen beter weten in) blijven wachten op een antwoord?
Dus ik denk dat je je antwoord al hebt, maar hier bevestiging wil?
pi_156293370
quote:
en heeft ook enigszins jaloers gedrag vertoond (en dit toegegeven).
Huh? Beetje apart, jaloers gedrag vertonen en zelf andere vrouwen neuken....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 22 september 2015 @ 12:03:40 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156293401
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:01 schreef erodome het volgende:

Vind ik juist helemaal niet. In mijn ervaring geldt 'zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten' hier meestal.
pi_156293547
Ben ik de enige die het een beetje naïef en dom vindt om te verwachten dat hij zijn hele seksleven stillegt omdat jullie de afgelopen maanden eens in de zoveel tijd een date hebben?
"Pools are perfect for holding water"
pi_156293565
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 10:42 schreef kolafavorit het volgende:
Dat betekent niet dat ik nu al van hem verwacht dat hij een relatie met mij aangaat, alles behalve, maar enige exclusiviteit wat betreft seks vind ik niet abnormaal tijdens het daten..
Enige exclusiviteit heb je al, want hij heeft niet elke week een ander. Als je volledige exclusiviteit wilt, dan hoort daar meer bij. Buiten een relatie volledige seksuele exclusiviteit willen is een beetje raar.
pi_156293656
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik zei dat ook tegen hem. Jij vindt het al kut als ik alleen met *naam* práát.
Hij: Ja ik weet het, het is ook heel krom

:{
pi_156293732
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:11 schreef probeer het volgende:
Ben ik de enige die het een beetje naïef en dom vindt om te verwachten dat hij zijn hele seksleven stillegt omdat jullie de afgelopen maanden eens in de zoveel tijd een date hebben?
De laatste tijd was het wel bijna elke week, of één keer in de twee weken. Bovendien heeft hij veel van m'n vrienden (toevallig) al ontmoet en wellicht niet onbelangrijk, de seks tussen ons is héél goed :P Waardoor ik me automatisch afvraag is waarom hij hiernaast nog behoefte heeft aan andere chicks. Maar, dat is wss iets wat ik als vrouw nooit zal begrijpen.
pi_156293742
Hij lijkt me iig niet iemand waarmee ik als vrouw zou willen daten.

En dan alleen al omdat hij er dus een dubbele moraal op nahoudt (zelf niet exclusief willen zijn, maar wel heel jaloers gedrag vertonen), omdat hij niet overkomt alsof hij helemaal eerlijk en open is, en bovenal omdat hij gewoon niet zo geïnteresseerd lijkt.
pi_156293834
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:21 schreef kolafavorit het volgende:

[..]

De laatste tijd was het wel bijna elke week, of één keer in de twee weken. Bovendien heeft hij veel van m'n vrienden (toevallig) al ontmoet en wellicht niet onbelangrijk, de seks tussen ons is héél goed :P Waardoor ik me automatisch afvraag is waarom hij hiernaast nog behoefte heeft aan andere chicks. Maar, dat is wss iets wat ik als vrouw nooit zal begrijpen.
Wellicht heeft hij dus meer behoefte aan seks dan een keer in de week / twee weken.

In dit opzicht zie ik het probleem niet zo.

Nou ja, behalve dat jullie dus waarschijnlijk niet echt heel openlijk communiceren over dit onderwerp, en daardoor bij jou dus wellicht wat verwachtingen zijn ontstaan waar hij nu nog niet aan kan of wil voldoen. Had voorkomen kunnen worden door er gewoon over te praten.
pi_156293918
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 11:37 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Als hij nu zo weinig respect heeft voor je gevoelens door seks te hebben met anderen, terwijl jullie daten. Hoe denk je dat dit dan zal zijn als het al aankomt op een relatie?

Je zegt zelf in je verhaal:

[..]

Dus ik denk dat je je antwoord al hebt, maar hier bevestiging wil?
Ja, aan de ene kant zegt mijn verstand dat ik niet zo zielig moet doen en hem uit m'n hoofd moet zetten omdat hij me niet waard is. Al helemaal aangezien hij schijnbaar zoveel tijd nodig heeft om hierop te antwoorden.
Maar aan de andere kant: we zijn allebei studenten, hebben nooit afspraken gemaakt of wat dan ook, en het is nog te pril om echt verliefd te zijn. Ja, ik vind hem leuk, maar ik ben een vrouw. En als een ''leuke man'' met je gaat knuffelen na de seks en je uit het niets kusjes op je voorhoofd geeft, tja, dan vind ik het lastig om géén gevoelens te ontwikkelen.

Dus vandaar een beetje de tweestrijd
  dinsdag 22 september 2015 @ 12:32:46 #23
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156293951
Zijn jaloerse gedrag is wel zorgwekkend. Al jaloers worden als je met iemand anders praat belooft veel frustrerende situaties voor de toekomst. Hoe zal dat zijn als jullie exclusief zijn? Ik zou daar toch mee oppassen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_156293962
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:22 schreef probeer het volgende:
Hij lijkt me iig niet iemand waarmee ik als vrouw zou willen daten.

En dan alleen al omdat hij er dus een dubbele moraal op nahoudt (zelf niet exclusief willen zijn, maar wel heel jaloers gedrag vertonen), omdat hij niet overkomt alsof hij helemaal eerlijk en open is, en bovenal omdat hij gewoon niet zo geïnteresseerd lijkt.
Ja hij is dus altijd over alles heel eerlijk geweest, ik heb alleen niet altijd naar alle mogelijke kwesties gevraagd. Jullie hebben natuurlijk niet echt een beeld van hoe hij in het algemeen naar mij toe is maar geloof me, hij is wel degelijk geïnteresseerd.
pi_156293999
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:32 schreef Fera het volgende:
Zijn jaloerse gedrag is wel zorgwekkend. Al jaloers worden als je met iemand anders praat belooft veel frustrerende situaties voor de toekomst. Hoe zal dat zijn als jullie exclusief zijn? Ik zou daar toch mee oppassen.
Ja nee je begrijpt het niet. Hij kent die jongen (zijn verder geen vrienden) en die gast stuurde me wel eens bijzondere berichtjes. Het waren pogingen tot flirten maar ik kon er eigenlijk alleen maar om lachen omdat het vrij sneu overkwam. In eerste instantie deed hij daar ook lacherig over maar toen bleef hij er maar over beginnen, en weer, en later weer, tot hij toegaf het ''echt, echt niet leuk te vinden''.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')