Echt, werd je gerustgesteld door een 'ik heb je nog niet zo goed leren kennen' als je enkele maanden met iemand aan het daten bent?quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:36 schreef kolafavorit het volgende:
... dat hij me op dat moment heeft weten gerust te stellen (''je moet niet denken dat ik elke week een ander heb, of iemand vast ernaast, ik ben echt benieuwd waar het heen gaat tussen ons maar heb je nog niet zo goed kunnen leren kennen, en dat wil ik wel echt'' etc etc)
om dat op een wat andere wijze te beschrijven... kennelijk was de zomervakantie belangrijker dan de interesse in elkaar; iig voor ofwel één van jullie of misschien allebei.quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:09 schreef kolafavorit het volgende:
Dat we elkaar relatief weinig hebben gezien komt door de zomervakantie.
Oh, dat scheelt. Hij heeft gewoon een of meerdere booty calls, geen dates.quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:32 schreef kolafavorit het volgende:
Nou hij date dus niet met anderen. Alleen seks, blijkbaar.
Hij peilde dus duidelijk wat je allemaal wist.quote:Ben wel benieuwd hoe vaak, want op een gegeven moment vroeg hij nog van: Maar hebben we het nu over meerdere keren, of over één keer?
Dus ik denk dat je je antwoord al hebt, maar hier bevestiging wil?quote:Of (tegen beter weten in) blijven wachten op een antwoord?
Huh? Beetje apart, jaloers gedrag vertonen en zelf andere vrouwen neuken....quote:en heeft ook enigszins jaloers gedrag vertoond (en dit toegegeven).
Vind ik juist helemaal niet. In mijn ervaring geldt 'zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten' hier meestal.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:01 schreef erodome het volgende:
Huh? Beetje apart, jaloers gedrag vertonen en zelf andere vrouwen neuken....
Enige exclusiviteit heb je al, want hij heeft niet elke week een ander. Als je volledige exclusiviteit wilt, dan hoort daar meer bij. Buiten een relatie volledige seksuele exclusiviteit willen is een beetje raar.quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:42 schreef kolafavorit het volgende:
Dat betekent niet dat ik nu al van hem verwacht dat hij een relatie met mij aangaat, alles behalve, maar enige exclusiviteit wat betreft seks vind ik niet abnormaal tijdens het daten..
Ik zei dat ook tegen hem. Jij vindt het al kut als ik alleen met *naam* práát.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Huh? Beetje apart, jaloers gedrag vertonen en zelf andere vrouwen neuken....
De laatste tijd was het wel bijna elke week, of één keer in de twee weken. Bovendien heeft hij veel van m'n vrienden (toevallig) al ontmoet en wellicht niet onbelangrijk, de seks tussen ons is héél goedquote:Op dinsdag 22 september 2015 12:11 schreef probeer het volgende:
Ben ik de enige die het een beetje naïef en dom vindt om te verwachten dat hij zijn hele seksleven stillegt omdat jullie de afgelopen maanden eens in de zoveel tijd een date hebben?
Wellicht heeft hij dus meer behoefte aan seks dan een keer in de week / twee weken.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:21 schreef kolafavorit het volgende:
[..]
De laatste tijd was het wel bijna elke week, of één keer in de twee weken. Bovendien heeft hij veel van m'n vrienden (toevallig) al ontmoet en wellicht niet onbelangrijk, de seks tussen ons is héél goedWaardoor ik me automatisch afvraag is waarom hij hiernaast nog behoefte heeft aan andere chicks. Maar, dat is wss iets wat ik als vrouw nooit zal begrijpen.
Ja, aan de ene kant zegt mijn verstand dat ik niet zo zielig moet doen en hem uit m'n hoofd moet zetten omdat hij me niet waard is. Al helemaal aangezien hij schijnbaar zoveel tijd nodig heeft om hierop te antwoorden.quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:37 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Als hij nu zo weinig respect heeft voor je gevoelens door seks te hebben met anderen, terwijl jullie daten. Hoe denk je dat dit dan zal zijn als het al aankomt op een relatie?
Je zegt zelf in je verhaal:
[..]
Dus ik denk dat je je antwoord al hebt, maar hier bevestiging wil?
Ja hij is dus altijd over alles heel eerlijk geweest, ik heb alleen niet altijd naar alle mogelijke kwesties gevraagd. Jullie hebben natuurlijk niet echt een beeld van hoe hij in het algemeen naar mij toe is maar geloof me, hij is wel degelijk geïnteresseerd.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:22 schreef probeer het volgende:
Hij lijkt me iig niet iemand waarmee ik als vrouw zou willen daten.
En dan alleen al omdat hij er dus een dubbele moraal op nahoudt (zelf niet exclusief willen zijn, maar wel heel jaloers gedrag vertonen), omdat hij niet overkomt alsof hij helemaal eerlijk en open is, en bovenal omdat hij gewoon niet zo geïnteresseerd lijkt.
Ja nee je begrijpt het niet. Hij kent die jongen (zijn verder geen vrienden) en die gast stuurde me wel eens bijzondere berichtjes. Het waren pogingen tot flirten maar ik kon er eigenlijk alleen maar om lachen omdat het vrij sneu overkwam. In eerste instantie deed hij daar ook lacherig over maar toen bleef hij er maar over beginnen, en weer, en later weer, tot hij toegaf het ''echt, echt niet leuk te vinden''.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:32 schreef Fera het volgende:
Zijn jaloerse gedrag is wel zorgwekkend. Al jaloers worden als je met iemand anders praat belooft veel frustrerende situaties voor de toekomst. Hoe zal dat zijn als jullie exclusief zijn? Ik zou daar toch mee oppassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |