Mijquote:Op dinsdag 22 september 2015 10:39 schreef houdjemond het volgende:
mijn mama heeft 2 staplaatsen over ( ik sta liever niet en heb met fucking veel mazzel 2 zitplekken) voor woensdag de 9de. Ben geen marktplaatshoer dus kan ik iemand blij maken?
Hou een quizquote:Op dinsdag 22 september 2015 10:39 schreef houdjemond het volgende:
mijn mama heeft 2 staplaatsen over ( ik sta liever niet en heb met fucking veel mazzel 2 zitplekken) voor woensdag de 9de. Ben geen marktplaatshoer dus kan ik iemand blij maken?
quote:
Neuh, volgens mij puur andere ingangquote:Op dinsdag 22 september 2015 10:41 schreef beantherio het volgende:
Waren er nu verschillende soorten staanplaatsen? Ik heb de discussie daarover in het vorige deel van het topic niet gevolgd.
Wel tegen geld he, vergeet dat er niet bij te zetten.quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:39 schreef houdjemond het volgende:
Je kan kiezen uit ''ingang zaal - staanplaats'' en "ingang zaal", maar ze zijn gewoon hetzelfde volgens mij.quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:41 schreef beantherio het volgende:
Waren er nu verschillende soorten staanplaatsen? Ik heb de discussie daarover in het vorige deel van het topic niet gevolgd.
Waarvoor?quote:
Ja, dat moet je niet willen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:43 schreef Knut het volgende:
Ik heb dus tickets voor de zaal. De vakken die ik hoor gaan over zitplaatsen gok ik ?
quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:43 schreef Knut het volgende:
Ik heb dus tickets voor de zaal. De vakken die ik hoor gaan over zitplaatsen gok ik ?
welk stoelnummer heb je?quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:38 schreef 1shot1kill het volgende:
Iemand interesse in 1 kaartje 9 maart vak 108? Ik heb nu staanplaatsen voor 10 maart.
Ongeveer even snel als de eerste.quote:
Ik heb Muse ooit in de O2 in london gezien van een zitplaats. Staplaats is veel leuker denk ik! vooral met het podium in het midden!quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:45 schreef Goover het volgende:
Bedankt voor de steun... maar na 4x voorverkoop niets te hebben is mijn humeur voor de rest van de week verpest. O wee als ik jullie straks lol zie hebben bij die concerten!!
Dat sowieso, maar ja, het is soms niet anders. Helaas ooit ook Iron Maiden vanaf de 2e ring moeten bekijken in de Ziggo Dome. Dan maar bier drinkenquote:Op dinsdag 22 september 2015 10:45 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik heb Muse ooit in de O2 in london gezien van een zitplaats. Staplaats is veel leuker denk ik! vooral met het podium in het midden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |