English dub is verschenen inderdaadquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:07 schreef jcdragon het volgende:
Ik zie dat Resurrection F te zien is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zorg wel voor een goede adblocker, of klik gewoon alle advertenties wegquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:07 schreef King_Merc het volgende:
Waar te zien ? Heb hem wel in het Japans gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En minder tijd, een jaar van te voren was er al bekend dat die film kwam, in de serie hadden/hebben ze er minder tijd voorquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:37 schreef Uezurii het volgende:
Zullen ze vast wel willen, maar de tijd en het budget is er gewoon niet voor.
+ groter budgetquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:02 schreef Jesse_James het volgende:
Toch vreemd dat in Resurrection of F de tekeningen er een stuk beter uitzien dan in de serie, je zou zeggen dat ze die standaard toch aan willen houden.
Hij is al gesubbed hoorquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:29 schreef Nikmans het volgende:
Ep 14 heeft weer eens 12 uur nodig gesubbed te worden FML
Ik krijg afkickverschijnselen
quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:47 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Hij is al gesubbed hoor
[ afbeelding ]Waar dan? Toen ik net keek nog niet namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga weg
quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:47 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Hij is al gesubbed hoor
[ afbeelding ]Link dan jij wreedaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga weg
Link een subbed ep 14 bittequote:Op zondag 11 oktober 2015 16:31 schreef Uezurii het volgende:
Volgende episode word een mr satan filler episode... I'm out.
Sorry Nikmans, was achter de computer weg. Mara je hebt hem al gekregen las ikquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:26 schreef Nikmans het volgende:
Ik wil weten hoe het verder gaat verdomme
Erg jammer inderdaad, maar het is in ieder geval iets wat we niet al gezien of gelezen hebben.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:31 schreef Uezurii het volgende:
Volgende episode word een mr satan filler episode... I'm out.
Graagquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:45 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Sorry Nikmans, was achter de computer weg. Mara je hebt hem al gekregen las ik
[..]
Erg jammer inderdaad, maar het is in ieder geval iets wat we niet al gezien of gelezen hebben.
Ik tip je wel weer als er weer schot in het verhaal zit.
Oke, dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:00 schreef Uezurii het volgende:
[..]
GraagDenk dat ik een week of vijf wacht en dan alle episodes achter elkaar kijk.
Maarja, die battles rekken ze altijd uit. Hoe lang duurde die Frieza battle vroeger wel niet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:03 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Oke, dat kan natuurlijk ook.
Over 2 weken werken weer een manga hoofdstuk, daar moet ik dan maar naar uitkijken, want van fillers loop ik ook niet echt warm, maar is misschien wel beter dan dat gerekte battle die maar een paar vakjes in de manga inneemt xD
Dat klopt, maar ik vind het nu gewoon echt de spuigaten uitlopen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maarja, die battles rekken ze altijd uit. Hoe lang duurde die Frieza battle vroeger wel niet.
In de film was Pilaf en zijn gang hun rol dan ook puur voor de comic relief en ook veel beter. Mai die zogenaamd Trunks vriendin was bijvoorbeeld. Maar hier sloeg dat allemaal wel een beetje de plank mis.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:02 schreef Nikmans het volgende:
Ben ik de enige die Mr. Satan grappig vindt? Een filler ep met zijn shenanigans zie ik wel zitten
Overigens vraag ik me af wat die Pilaf ineens te betekenen heeft en of ie nog terug komt en zo ja, waarom want die shit is echt volslagen random
WE WISH ONE MILLION ZENNIIIIIII.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:08 schreef Uezurii het volgende:
[..]
In de film was Pilaf en zijn gang hun rol dan ook puur voor de comic relief en ook veel beter. Mai die zogenaamd Trunks vriendin was bijvoorbeeld. Maar hier sloeg dat allemaal wel een beetje de plank mis.
Lol ik had geen ideequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Uit de preview voor volgende episode, die zit na de aftiteling bij elke episode.
Wat kan Vegeta goed zingen hequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 02:35 schreef Nikmans het volgende:
Ik ben Battle of Gods aan het kijken
Mijn god
Is gewoon een droom van hem. Hele aflevering is filler, dus misschien is het wel een voorstelling over hoe Mr. Satan zichzelf het liefst aan de wereld wil laten zien.quote:
Battle of the gods met zingende Vegeta was kut.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:05 schreef Nikmans het volgende:
Die nieuwerwetse DBZ-films kicken wel ass zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |