Regio Amsterdam. Er komt vanochtend weer iemand kijken maar ook zij heeft al 2 katten dus dan is het altijd afwachten.quote:Op zondag 27 september 2015 22:53 schreef oh-oh het volgende:
In welke regio woon je? Kennis van me is op zoek naar een rode kater, ze woont alleen en heeft geen andere huisdieren en ze heeft een tuin, ik weet alleen niet of ze er ver voor wil/kan reizen.
Oh Spirit. Fijn dat hij een nieuw huisje heeft gevonden. Ik hoop dat je verdriet een beetje minder is nu je weet dat hij daar heel gelukkig kan zijn.quote:Op maandag 28 september 2015 12:52 schreef Spirit82 het volgende:
Vrijdag gaat Ooby naar zijn nieuwe huisje. Ik ben ontzettend blij en verdrietig tegenlijk. Zijn nieuwe baasje gaat hem langzaam introduceren bij haar twee katten en als alles goed gaat, wordt hij daar de rest van zijn leven ontzettend verwend. Ben erg blij dat het een kennis van een kennis is, zodat ik weet dat het goed zit, maar ik ga hem ook enorm missen
Zo is dat. Ik ben geen kattenmens, maar toen ik Brennie leerde kennen was ze daar direct heel duidelijk in. Als ik bij je intrek dan krijg je 2 katten erbij.quote:Op maandag 21 september 2015 18:33 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ik zou, aan het begin van de relatie, zeker duidelijk hebben gemaakt dat: 'wil je mij, dan krijg je de kat erbij'![]()
Wat fijn dat je iemand gevonden hebt. Heel veel sterkte, wat een lastige beslissing. Zal ook wel zijn littekens achterlaten in je relatie.quote:Op maandag 28 september 2015 12:52 schreef Spirit82 het volgende:
Vrijdag gaat Ooby naar zijn nieuwe huisje. Ik ben ontzettend blij en verdrietig tegenlijk. Zijn nieuwe baasje gaat hem langzaam introduceren bij haar twee katten en als alles goed gaat, wordt hij daar de rest van zijn leven ontzettend verwend. Ben erg blij dat het een kennis van een kennis is, zodat ik weet dat het goed zit, maar ik ga hem ook enorm missen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |