abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156442378
Wat een nare beslissing om te moeten nemen :{

Ik hoop dat er snel een goede oplossing komt, linksom of rechtsom.

Ken je deze website: http://www.tinleygedragstherapievoordieren.nl daar kan je gedragstherapeuten vinden en ook goede tips voor stress en ook voor introductie ergens anders.

Misschien kan je in de tussentijd zijn stress nog een beetje verminderen met bijvoorbeeld een feliway stekker? Ook zeker aan te raden om alvast op te hangen in zijn nieuwe huis als die bekend is. http://www.feliway.com/nl

Ik duim nog een beetje dat het toch lukt hm te houden zonder zoveel stress, zo rot als je hm echt moet missen, sterkte!
pi_156442952
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 22:53 schreef oh-oh het volgende:
In welke regio woon je? Kennis van me is op zoek naar een rode kater, ze woont alleen en heeft geen andere huisdieren en ze heeft een tuin, ik weet alleen niet of ze er ver voor wil/kan reizen.
Regio Amsterdam. Er komt vanochtend weer iemand kijken maar ook zij heeft al 2 katten dus dan is het altijd afwachten.
Sarcasme. Herken het.
pi_156444639
Ik hoop dat er snel een mooi plekje komt voor je kater.
Wij hebben onze kater zaterdag weggebracht met pijn in mijn hart. Naar een adresje via FOK. En hij doet het elke dag steeds een beetje beter gelukkig.
pi_156446510
Vrijdag gaat Ooby naar zijn nieuwe huisje. Ik ben ontzettend blij en verdrietig tegenlijk. Zijn nieuwe baasje gaat hem langzaam introduceren bij haar twee katten en als alles goed gaat, wordt hij daar de rest van zijn leven ontzettend verwend. Ben erg blij dat het een kennis van een kennis is, zodat ik weet dat het goed zit, maar ik ga hem ook enorm missen ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_156447869
Oh wat fijn dat jullie een plekje hebben gevonden. Maar wat verdrietig dat je nu afscheid moet nemen, ik hoop dat het goed gaat bij zn nieuwe baas straks.
Duvel & Niels
pi_156752790
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:52 schreef Spirit82 het volgende:
Vrijdag gaat Ooby naar zijn nieuwe huisje. Ik ben ontzettend blij en verdrietig tegenlijk. Zijn nieuwe baasje gaat hem langzaam introduceren bij haar twee katten en als alles goed gaat, wordt hij daar de rest van zijn leven ontzettend verwend. Ben erg blij dat het een kennis van een kennis is, zodat ik weet dat het goed zit, maar ik ga hem ook enorm missen ;(
Oh Spirit. Fijn dat hij een nieuw huisje heeft gevonden. Ik hoop dat je verdriet een beetje minder is nu je weet dat hij daar heel gelukkig kan zijn.
Hebben jullie nou ook nog andere poezen?
pi_156752903
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 18:33 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ik zou, aan het begin van de relatie, zeker duidelijk hebben gemaakt dat: 'wil je mij, dan krijg je de kat erbij' :P
Zo is dat. Ik ben geen kattenmens, maar toen ik Brennie leerde kennen was ze daar direct heel duidelijk in. Als ik bij je intrek dan krijg je 2 katten erbij.

5 jaar verder ben ik stiekem best wel gek op die beestjes :@

Vooral dikke Mike. Die sinds hij suikerziekte heeft helemaal zo dik niet meer is. En 2x daags op redelijk gezette tijden een spuitje moet krijgen met insuline. Dat is lang niet altijd even makkelijk en vergt behoorlijk veel van ons, maar ik doe het met liefde en plezier :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_156754134
Mijn man hield ook niet van katten toen ik hem leerde kennen, hij was een hondenman.
ik nam twee katten en 1 hond mee en nu 28 jaar later hebben we geen honden meer maar nog steeds katten :)

Nog wat gehoord over hoe het je kat vergaat bij die andere mensen spirit82 ?
pi_156754249
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:52 schreef Spirit82 het volgende:
Wat fijn dat je iemand gevonden hebt. Heel veel sterkte, wat een lastige beslissing. Zal ook wel zijn littekens achterlaten in je relatie.

En wat een reacties in dit topic.. Iemand die er al zoveel moeite mee heeft en zo haar best heeft gedaan om een andere oplossing te vinden verdient die zure opmerkingen niet.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_156754506
Ja Spirit, ik ben ook wel benieuwd, hoe maakt Ooby het? :)
pi_156775757
Hij doet het best goed! Hij zit er nu een dikke week en ik krijg dagelijks updates en heb ook al foto's gehad hoe hij prins heerlijk op een dik kussen in het zonnetje ligt O+ Ik mis hem onwijs, maar weten dat hij het goed heeft doet inderdaad een hoop. Hij leeft nu nog gescheiden van de andere twee katten en heeft er al een vechtpartij op zitten. Maar hij eet goed, ziet er goed uit, krijgt genoeg aandacht en knuffels en over een paar weekjes mag hij lekker naar buiten O+
Sarcasme. Herken het.
pi_156776181
Positief! ^O^
pi_156801253
Wat fijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')