Ja maar ik ben zo'n geitenwollen sok die meer van de antroposofische opvoeding is.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste idee ook, te druk, maar aangezien ik hem kreeg van een orthopedagoog die zei datze dit de enige echt goeie vond (met onderbouwing) durfde ik het wel aan.
Het was hier het verschil tussen een baby die geen vijf minuten in de box wilde liggen en een baby die zich minstens een kwartier heerlijk kon vermaken door de beestjes te volgen. Geluid altijd uit hier.
Bij oma had hij een andere mobiel maar daar wilde hij niet eens naar kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dat heb ik op zich ook wel, maar in de box vind ik het nog wel te pruimen. Plus dat ik het gezien heb bij mijn oude buurvrouw. Die wilde ook graag alles in natureltinten en met hout. Maar na een paar jaar was het daar ook een bonte mix van hout en plasticquote:Op dinsdag 22 september 2015 15:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
IMA..
Tiny Love heb ik hier gelukkig kunnen weren. I lag ook wel een half uur naar zijn mobiele met knuffeltjes in zachte bruin- en wittinten te kijken.. Ik ben sowieso nogal gevoelig voor kleuren. Ik zou ook nóóit een muur rood schilderen bijvoorbeeld, of rode meubels nemen.
zo herkenbaar dit en ik kolf (morgen) nog maar 2 weken. Ik haat het. Finn drinkt wel uit de borst. Maar dat kost hem zoveel energie dat hij daarna altijd nog een halve fles krijgt en ik daarna nog de andere borst moet kolven. Dat kost allemaal zoveel tijd dat ik dat ook maar 1x per dag kan/wil doen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:18 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet het idee dat ik haar vermaak kan zijn. In mijn belevig ben ik alleen maar bezig met voeden, kolven, luiers verschonen, troosten tijdens krampjes en huisvrouw spelen.
Het valt me best zwaar. En dat ia ook de redden waarom ik heel erg twijfel om over te stappen op flesvoeding. Mijn productie keldert naar beneden, ik kolf nog geen eens meer op een dag wat E. binnen krijgt (gelukkig heb ik mijn vriezervoorraad). En E. drinkt (nog) niet uit de borst.
Oh ja hoor, inmiddels hebben wij ook allerlei gekleurd speelgoed liggen (wel bij elkaar, ik moet er niet aan denken dat overal wat ligt...). Maar heel felle kleuren heb ik wel geprobeerd te vermijden toen I echt mini was.quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:36 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik op zich ook wel, maar in de box vind ik het nog wel te pruimen. Plus dat ik het gezien heb bij mijn oude buurvrouw. Die wilde ook graag alles in natureltinten en met hout. Maar na een paar jaar was het daar ook een bonte mix van hout en plasticUiteindelijk ontkom je toch niet aan wat stoorzenders in je met zorg uitgezochte kleurenschema..
Ik dub nog steeds over de muurkleur ondertussen, ik durf eigenlijk niet.. of toch wel.. of niet.. of wel.. dus dat.![]()
En ja, ze is mooi he![]()
Wat Skoap zegt, kolven is gewoon kut.quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:18 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet het idee dat ik haar vermaak kan zijn. In mijn belevig ben ik alleen maar bezig met voeden, kolven, luiers verschonen, troosten tijdens krampjes en huisvrouw spelen.
Het valt me best zwaar. En dat ia ook de redden waarom ik heel erg twijfel om over te stappen op flesvoeding. Mijn productie keldert naar beneden, ik kolf nog geen eens meer op een dag wat E. binnen krijgt (gelukkig heb ik mijn vriezervoorraad). En E. drinkt (nog) niet uit de borst.
Hij was eerder ook al flink aan de teigert toch? Hangende kattenstaartenquote:Op dinsdag 22 september 2015 14:25 schreef Mydelirium het volgende:
[..]
Oh hoi!![]()
Druk vooral hier; F teigert als een malle 600x per dag de kamer door en zet zichzelf even zo vaak klem tussen tafels, stoelen en achter deuren, vast eten vindt hij geweldig en tand 3&4 kwamen tegelijk door (dus net weer 2+ weken om de 2uur wakker gehad). Denk dat hij nu iets van 7,5 kilo weegt? Eind augustus in ieder geval iets meer dan 7 kilo.
En wat gaat R hard!! Staan gebeurt hier nog niet, heel af en toe trekt hij zich per ongeluk op aan iets, maar dan moet hij echt iets heel erg graag willen pakken (of er hangt een kattenstaart).
TinyLove en complete Stokke set hier ook aanwezig, beide erg veel plezier van gehad!
Stokke vorig jaar bij de mazzeldagen van prenatal gehaald, scheelde toen best wel wat in de prijs. Dit jaar is hij er weer met korting dacht ik.
maar met haar knuffelen, troosten, tegen kletsen ed is haar vermaakquote:Op dinsdag 22 september 2015 14:18 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja, hij teigert al sinds begin augustus ergens, maar nu ook over dingen heen (onderste plankje van de tafel, koektrommel etc). Hier zijn ook vooral de ijzeren handgrepen van de kasten in trek, hij laat er kwijlplasjes onder liggenquote:Op dinsdag 22 september 2015 16:32 schreef ingee het volgende:
[..]
Hij was eerder ook al flink aan de teigert toch? Hangende kattenstaartenkrantenbakken
mediasets
aarde van staande planten
alles is
en nomnomnom!
4!tanden!
Dat wordt volgend jaar vast wisselen!
R zit nog niet klem, wel graag achter deuren waar mensen zo door gaan komen enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMA wat een mooiert! En wat een leuk pakje!!
Mag je bij kolven wel gewoon een beugelbh aan? Om nou m'n nieuwe voedingsbh te verknippen is ook een beetje zonde, maar oude beugelbh's genoeg!quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:39 schreef Skoap het volgende:
[..]
zo herkenbaar dit en ik kolf (morgen) nog maar 2 weken. Ik haat het. Finn drinkt wel uit de borst. Maar dat kost hem zoveel energie dat hij daarna altijd nog een halve fles krijgt en ik daarna nog de andere borst moet kolven. Dat kost allemaal zoveel tijd dat ik dat ook maar 1x per dag kan/wil doen.
Ik heb laatst 2 dagen om de 2 uur gekolfd (behalve 's nachts) en dat heeft mijn productie wel een boost gegeven.
Ik snap het heel goed dat je over FV zit na te denkenkolven & voeden is gewoon zwaar. Wat wel helpt is voeden & kolven te gelijk. Met een pumpease bijvoorbeeld heb je je handen vrij. Ik probeer het vaak gelijk tijdig te doen. Scheelt toch weer! (Je kan ook een BH kapot knippen, werkt ook prima om de kolfschelpen op zijn plaats te houden)
Ik denk dat daar wel ook een puntje ligt.. Ik eet niet zo veel. Tussendoor sowieso niets en de gewone maaltijden snel en niet zo heel veel. Zeker als ik alleen ben heb ik daar geen tijd voor, of doe gun ik mezelf niet.quote:Op dinsdag 22 september 2015 17:03 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
maar met haar knuffelen, troosten, tegen kletsen ed is haar vermaak![]()
Wat rot dat het keldert door stress.
Eet je wel voldoende? Want dat kan ook een (extra) oorzaak zijn in je productie.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Net heerlijk gedoucht met E. Hoe ze dan helemaal in me kruipt. Dan smelt mijn hart..
Aaahwquote:Op dinsdag 22 september 2015 18:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik denk dat daar wel ook een puntje ligt.. Ik eet niet zo veel. Tussendoor sowieso niets en de gewone maaltijden snel en niet zo heel veel. Zeker als ik alleen ben heb ik daar geen tijd voor, of doe gun ik mezelf niet.
Net heerlijk gedoucht met E. Hoe ze dan helemaal in me kruipt. Dan smelt mijn hart..
Je lichaam doet aan topsporten en overuren draaien momenteel. Dat moet je echt voeden. Ik maakte vaak een boterham of zo klaar en dat at ik dan tijdens het kolven steeds een beetje.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik denk dat daar wel ook een puntje ligt.. Ik eet niet zo veel. Tussendoor sowieso niets en de gewone maaltijden snel en niet zo heel veel. Zeker als ik alleen ben heb ik daar geen tijd voor, of doe gun ik mezelf niet.
Ja, ik zorg op het moment niet heel goed voor mezelf. En dat terwijl mijn lichaam sowieso al helemaal op is/was..quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:09 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Je lichaam doet aan topsporten en overuren draaien momenteel. Dat moet je echt voeden. Ik maakte vaak een boterham of zo klaar en dat at ik dan tijdens het kolven steeds een beetje.
Als ze dan even slaapt moet je ook echt jezelf even aanvullen. Drinken en eten![]()
douchenlekker knuffelen en tegen elkaar aanplakken
dat zijn echt geniet momentjes.
Waarom werkt dat niet dan?quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:47 schreef ingee het volgende:
Ik mis de plaatjes van IMA en MyDel weer wegens windowsphone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |