abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156297252
Mwah dat hoeft niet, want ze hebben veeel liever je kat. Ja lastig, de dame in de dierenwinkel verkocht mij dus bolfo gold 'want dat had dezelfde stoffen als advantage'. Ze loog :(. Goeikoper te bestellen op kathond.nl!
  dinsdag 22 september 2015 @ 15:28:00 #152
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156297408
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:30 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Dat was mijn eerste idee ook, te druk, maar aangezien ik hem kreeg van een orthopedagoog die zei datze dit de enige echt goeie vond (met onderbouwing) durfde ik het wel aan.

Het was hier het verschil tussen een baby die geen vijf minuten in de box wilde liggen en een baby die zich minstens een kwartier heerlijk kon vermaken door de beestjes te volgen. Geluid altijd uit hier.

Bij oma had hij een andere mobiel maar daar wilde hij niet eens naar kijken. :+
Ja maar ik ben zo'n geitenwollen sok die meer van de antroposofische opvoeding is. :+ Dus verschil in visie tov die orthopedagoog. Niet dat ik denk dat het slechtheid oid, het past alleen niet zo bij mijn visie.
Overigens heb ik wel mijn visie overboord moeten gooien en toch zo'n plastic geluidsding moeten nemen, zodat ik snel kan douchen zonder dat hij huilt. ;( want heb liever dat hij naar zo'n ding kijkt dan dat hij huilt. Maar als hij overdag had geslapen of rustiger was geweest, had ik her niet gedaan.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_156297452
2 maanden! Foutje op de kaart ook opgelosT :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156297472
Noh wat schattig IMA O+
  dinsdag 22 september 2015 @ 15:31:11 #155
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156297477
Oh wat een leuk pakje en schattig blij meisje! O+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_156297480
Wat is ze mooi IMA O+ O+
pi_156297530
IMA. O+.

Tiny Love heb ik hier gelukkig kunnen weren. I lag ook wel een half uur naar zijn mobiele met knuffeltjes in zachte bruin- en wittinten te kijken. :+. Ik ben sowieso nogal gevoelig voor kleuren. Ik zou ook nóóit een muur rood schilderen bijvoorbeeld, of rode meubels nemen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_156297602
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
IMA. O+.

Tiny Love heb ik hier gelukkig kunnen weren. I lag ook wel een half uur naar zijn mobiele met knuffeltjes in zachte bruin- en wittinten te kijken. :+. Ik ben sowieso nogal gevoelig voor kleuren. Ik zou ook nóóit een muur rood schilderen bijvoorbeeld, of rode meubels nemen.
Nou, dat heb ik op zich ook wel, maar in de box vind ik het nog wel te pruimen. Plus dat ik het gezien heb bij mijn oude buurvrouw. Die wilde ook graag alles in natureltinten en met hout. Maar na een paar jaar was het daar ook een bonte mix van hout en plastic :D Uiteindelijk ontkom je toch niet aan wat stoorzenders in je met zorg uitgezochte kleurenschema..

Ik dub nog steeds over de muurkleur ondertussen, ik durf eigenlijk niet.. of toch wel.. of niet.. of wel.. dus dat. :D

En ja, ze is mooi he O+ O+
pi_156297675
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 14:18 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niet het idee dat ik haar vermaak kan zijn. In mijn belevig ben ik alleen maar bezig met voeden, kolven, luiers verschonen, troosten tijdens krampjes en huisvrouw spelen.

Het valt me best zwaar. En dat ia ook de redden waarom ik heel erg twijfel om over te stappen op flesvoeding. Mijn productie keldert naar beneden, ik kolf nog geen eens meer op een dag wat E. binnen krijgt (gelukkig heb ik mijn vriezervoorraad). En E. drinkt (nog) niet uit de borst.
zo herkenbaar dit en ik kolf (morgen) nog maar 2 weken. Ik haat het. Finn drinkt wel uit de borst. Maar dat kost hem zoveel energie dat hij daarna altijd nog een halve fles krijgt en ik daarna nog de andere borst moet kolven. Dat kost allemaal zoveel tijd dat ik dat ook maar 1x per dag kan/wil doen.

Ik heb laatst 2 dagen om de 2 uur gekolfd (behalve 's nachts) en dat heeft mijn productie wel een boost gegeven.

Ik snap het heel goed dat je over FV zit na te denken :* kolven & voeden is gewoon zwaar. Wat wel helpt is voeden & kolven te gelijk. Met een pumpease bijvoorbeeld heb je je handen vrij. Ik probeer het vaak gelijk tijdig te doen. Scheelt toch weer! (Je kan ook een BH kapot knippen, werkt ook prima om de kolfschelpen op zijn plaats te houden)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_156297755
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:36 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Nou, dat heb ik op zich ook wel, maar in de box vind ik het nog wel te pruimen. Plus dat ik het gezien heb bij mijn oude buurvrouw. Die wilde ook graag alles in natureltinten en met hout. Maar na een paar jaar was het daar ook een bonte mix van hout en plastic :D Uiteindelijk ontkom je toch niet aan wat stoorzenders in je met zorg uitgezochte kleurenschema..

Ik dub nog steeds over de muurkleur ondertussen, ik durf eigenlijk niet.. of toch wel.. of niet.. of wel.. dus dat. :D

En ja, ze is mooi he O+ O+
Oh ja hoor, inmiddels hebben wij ook allerlei gekleurd speelgoed liggen (wel bij elkaar, ik moet er niet aan denken dat overal wat ligt...). Maar heel felle kleuren heb ik wel geprobeerd te vermijden toen I echt mini was.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 22 september 2015 @ 15:47:05 #161
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_156297859
IMA O+
pi_156298113
Mja felle kleuren zien ze tenminste :+

On another note: onze vlooienbaal is echt zielig, ik kan er niks aan doen maar ik vind het nu echt vies om haar te aaien, maar t arme beest wil zo graag geaaid worden en op schoot ;(
Kwak
  dinsdag 22 september 2015 @ 16:00:31 #163
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_156298211
quote:

[..]

Ik heb helemaal niet het idee dat ik haar vermaak kan zijn. In mijn belevig ben ik alleen maar bezig met voeden, kolven, luiers verschonen, troosten tijdens krampjes en huisvrouw spelen.

Het valt me best zwaar. En dat ia ook de redden waarom ik heel erg twijfel om over te stappen op flesvoeding. Mijn productie keldert naar beneden, ik kolf nog geen eens meer op een dag wat E. binnen krijgt (gelukkig heb ik mijn vriezervoorraad). En E. drinkt (nog) niet uit de borst.
Wat Skoap zegt, kolven is gewoon kut.
Ik heb ook weken gekolfd en ook een tijdje om de 1,5 uur om de productie op te krikken. Ik werd er gek van, ook echt een beetje depressief. Nu gelukkig heeft mijn mannetje inmiddels geleerd om uit de borst te drinken. Heb je contact gehad met een lactatiedeskundige? Zonder haar was het bij ons sowieso nooit gelukt om uit de borst te drinken (Hoe erg ik haar ook vervloekt heb met dr strenge gedoe en stomme schema's).
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_156299083
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 14:25 schreef Mydelirium het volgende:

[..]

Oh hoi! :W
Druk vooral hier; F teigert als een malle 600x per dag de kamer door en zet zichzelf even zo vaak klem tussen tafels, stoelen en achter deuren, vast eten vindt hij geweldig en tand 3&4 kwamen tegelijk door (dus net weer 2+ weken om de 2uur wakker gehad :O ). Denk dat hij nu iets van 7,5 kilo weegt? Eind augustus in ieder geval iets meer dan 7 kilo.

En wat gaat R hard!! Staan gebeurt hier nog niet, heel af en toe trekt hij zich per ongeluk op aan iets, maar dan moet hij echt iets heel erg graag willen pakken (of er hangt een kattenstaart).

TinyLove en complete Stokke set hier ook aanwezig, beide erg veel plezier van gehad!
Stokke vorig jaar bij de mazzeldagen van prenatal gehaald, scheelde toen best wel wat in de prijs. Dit jaar is hij er weer met korting dacht ik.
Hij was eerder ook al flink aan de teigert toch? Hangende kattenstaarten O+ krantenbakken O+ mediasets O+ aarde van staande planten O+ alles is O+ en nomnomnom!

4! :o tanden! :o
Dat wordt volgend jaar vast wisselen!
R zit nog niet klem, wel graag achter deuren waar mensen zo door gaan komen enzo. :')
pi_156299986
quote:

[..]

maar met haar knuffelen, troosten, tegen kletsen ed is haar vermaak ;)

Wat rot dat het keldert door stress.
Eet je wel voldoende? Want dat kan ook een (extra) oorzaak zijn in je productie.
Schudden voor gebruik
pi_156301052
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 16:32 schreef ingee het volgende:

[..]

Hij was eerder ook al flink aan de teigert toch? Hangende kattenstaarten O+ krantenbakken O+ mediasets O+ aarde van staande planten O+ alles is O+ en nomnomnom!

4! :o tanden! :o
Dat wordt volgend jaar vast wisselen!
R zit nog niet klem, wel graag achter deuren waar mensen zo door gaan komen enzo. :')
Ja, hij teigert al sinds begin augustus ergens, maar nu ook over dingen heen (onderste plankje van de tafel, koektrommel etc). Hier zijn ook vooral de ijzeren handgrepen van de kasten in trek, hij laat er kwijlplasjes onder liggen :')

Met die deuren, zo heb ik mijzelf al meerdere malen in de gang opgesloten }:| en F maar lachen :')
En hij zegt mama O+ O+ O+ jammer genoeg wel tegen alles, maar hey, ik vind dat het telt :{w

En een plaatje bij het praatje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IMA wat een mooiert! En wat een leuk pakje!!
pi_156301279
IMA en Mydelirium, wat een mooie kindjes!
pi_156301338
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:39 schreef Skoap het volgende:

[..]

zo herkenbaar dit en ik kolf (morgen) nog maar 2 weken. Ik haat het. Finn drinkt wel uit de borst. Maar dat kost hem zoveel energie dat hij daarna altijd nog een halve fles krijgt en ik daarna nog de andere borst moet kolven. Dat kost allemaal zoveel tijd dat ik dat ook maar 1x per dag kan/wil doen.

Ik heb laatst 2 dagen om de 2 uur gekolfd (behalve 's nachts) en dat heeft mijn productie wel een boost gegeven.

Ik snap het heel goed dat je over FV zit na te denken :* kolven & voeden is gewoon zwaar. Wat wel helpt is voeden & kolven te gelijk. Met een pumpease bijvoorbeeld heb je je handen vrij. Ik probeer het vaak gelijk tijdig te doen. Scheelt toch weer! (Je kan ook een BH kapot knippen, werkt ook prima om de kolfschelpen op zijn plaats te houden)
Mag je bij kolven wel gewoon een beugelbh aan? Om nou m'n nieuwe voedingsbh te verknippen is ook een beetje zonde, maar oude beugelbh's genoeg!

Na twee keer kolven (aan beide kanten) na een voeding heb ik een opbrengst van wel 20 ml in totaal *O* maar ach, dat schijnt ook net de hoeveelheid te zijn om je baby de eerste keer mee aan een fles te leren wennen...
pi_156301454
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 17:03 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

maar met haar knuffelen, troosten, tegen kletsen ed is haar vermaak ;)

Wat rot dat het keldert door stress.
Eet je wel voldoende? Want dat kan ook een (extra) oorzaak zijn in je productie.
Ik denk dat daar wel ook een puntje ligt.. Ik eet niet zo veel. Tussendoor sowieso niets en de gewone maaltijden snel en niet zo heel veel. Zeker als ik alleen ben heb ik daar geen tijd voor, of doe gun ik mezelf niet.

Net heerlijk gedoucht met E. Hoe ze dan helemaal in me kruipt. Dan smelt mijn hart..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_156301500
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:13 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]
Net heerlijk gedoucht met E. Hoe ze dan helemaal in me kruipt. Dan smelt mijn hart..
O+
pi_156302115
quote:

[..]

Ik denk dat daar wel ook een puntje ligt.. Ik eet niet zo veel. Tussendoor sowieso niets en de gewone maaltijden snel en niet zo heel veel. Zeker als ik alleen ben heb ik daar geen tijd voor, of doe gun ik mezelf niet.

Aaahw O+

Ik merk trouwens met kolven op mn werk meteen of ik te weinig gedronken heb, dan kolf ik ook minder.
pi_156302691
quote:

[..]

Je lichaam doet aan topsporten en overuren draaien momenteel. Dat moet je echt voeden. Ik maakte vaak een boterham of zo klaar en dat at ik dan tijdens het kolven steeds een beetje.
Als ze dan even slaapt moet je ook echt jezelf even aanvullen. Drinken en eten ;)

douchen O+ lekker knuffelen en tegen elkaar aanplakken O+ dat zijn echt geniet momentjes.
Schudden voor gebruik
pi_156303306
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:09 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Je lichaam doet aan topsporten en overuren draaien momenteel. Dat moet je echt voeden. Ik maakte vaak een boterham of zo klaar en dat at ik dan tijdens het kolven steeds een beetje.
Als ze dan even slaapt moet je ook echt jezelf even aanvullen. Drinken en eten ;)

douchen O+ lekker knuffelen en tegen elkaar aanplakken O+ dat zijn echt geniet momentjes.
Ja, ik zorg op het moment niet heel goed voor mezelf. En dat terwijl mijn lichaam sowieso al helemaal op is/was..
Moet ik toch maar eens wat meer doen.

We hebben een badje en een tummytub. Maar denk dat die voorlopig boven op de wasmachine blijven staan. Samen douchen O+
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_156303789
Ik mis de plaatjes van IMA en MyDel weer wegens windowsphone. :(
pi_156304787
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:47 schreef ingee het volgende:
Ik mis de plaatjes van IMA en MyDel weer wegens windowsphone. :(
Waarom werkt dat niet dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')