quote:
The return of Robbie WilliamsGeen twijfel over mogelijk, Robbie Williams maakt een comeback waar je U tegen zegt. Zijn single Feel is al veelvuldig te zien en te horen op radio en tv. Zijn spiksplinternieuwe album Escapology ligt vanaf maandag 18 november in de winkels. Er breken dus drukke tijden voor deze British bad boy van de popmuziek. Maar wacht even: een nieuwe single, een nieuwe cd, dan moet hij toch óók op tournee... toch?
Maandagochtend lichten we het tipje van de sluier íetsje verder op...
[Dit bericht is gewijzigd door Cybart op 17-11-2002 20:31]
quote:Ik wil er zeker niet heen...
Op zondag 17 november 2002 20:34 schreef erikh het volgende:
Als robbie een concert gaat geven ga ik er zeker heen, die gast is echt goed
[Dit bericht is gewijzigd door snellejelle op 17-11-2002 20:40]
dat wordt zaterdagochtend naar het postkantoor denk ik
quote:hehe me 2
Op zondag 17 november 2002 20:39 schreef Cybart het volgende:
ik heb nu al mensen geregeld om mee te gaan...dat wordt zaterdagochtend naar het postkantoor denk ik
dat wordt knallen als het idd een concert wordt (lijkt me wel als mojo er zoiets over plaatst)
Ik wist wel dat ie volgend jaar weer naar Nederland zou komen, maar niet dat het nu wellicht al in de voorverkoop zou gaan. FYI: 15 december is hij ook in Nederland voor een showcase...
Ik ga zeker heen als er een concert komt. Ik ben tot nu toe bijna overal geweest (in Nederland dan): van Melkweg en Paradiso tot Pinkpop en AHoy
quote:hmmm dat wordt dus nog meer wachten
More news on Robbie WilliamsDe afgelopen dagen gonsde het gerucht overal: komt Robbie Williams wel of niet naar Nederland? Wanneer zal een eventueel concert plaatsvinden? En waar treedt hij dan precies op? Vanmiddag zal Robbie himself tijdens een persconferentie in Duitsland het een en ander bekend maken.
Houd daarom de Mojo site vandaag in de gaten voor het allerlaatste nieuws...
Ik moet kaarten hebben!
quote:Kaarten MOET je dan winnen want het concert is exclusief voor 3fm
Op maandag 18 november 2002 12:55 schreef Tackleberry het volgende:
Ik heb gehoord dat kaarten voor het concert niet via de normale wegen te krijgen zijn, maar dat zal wel onzin zijn...Ik moet kaarten hebben!
quote:Toch wel dus...
Op maandag 18 november 2002 12:57 schreef Joene het volgende:
Kaarten MOET je dan winnen want het concert is exclusief voor 3fm
quote:suc6 win er dan ff 4
Op maandag 18 november 2002 12:59 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Toch wel dus...
Naja, dan win ik ze maar
quote:Nóg meer?
Op maandag 18 november 2002 13:00 schreef Joene het volgende:
suc6 win er dan ff 4
www.bnn.nl kun je er ook wat winnen overigens.
Hij komt gewoon
Hij komt dus zeker, vraag me alleen af hoeveel keer hij Ahoy gaat doen?
quote:Daar zat ik ook aan te denken ja...
Op maandag 18 november 2002 13:16 schreef Cybart het volgende:
Robbie heeft gisteren al gezegd op BBC Radio 1 dat ie een tour gaat doen
dus exclusief voor 3fm zal dan aleen de showcase zijn...
quote:Nooit genoeg waarschijnlijk...
Hij komt gewoonHij komt dus zeker, vraag me alleen af hoeveel keer hij Ahoy gaat doen?
Maar ik gaaaaaa, zeker weten!
quote:ik ga sowieso, al is het doordeweeks...
Op maandag 18 november 2002 13:36 schreef Joene het volgende:
Als het publieke verkoop wordt , hangt het er vanaf wat de kaartjes kosten en op wat voor dagen het concert is , doordeweeks ga ik sowieso niet.
maar laten we eerst de persconferentie afwachten....
quote:Doordeweeks is geen mogelijkheid (werk) standby en dergelijke.
Op maandag 18 november 2002 13:42 schreef Tackleberry het volgende:[..]
ik ga sowieso, al is het doordeweeks...
maar laten we eerst de persconferentie afwachten....
quote:
Live and direct from Berlin! Robbie has just announced that he WILL be touring in Europe next year! Sponsored by Europes best video game console Xbox, and the extraordinary and exciting car brand, smart, the 15-date tour will take in eight countries across Europe and will kick off in Scotland on Saturday 28th June! Robbie will then take in Austria, Germany, Holland, Denmark, Sweden and England, with the tour ending finally at Pheonix Park in Dublin, Ireland.In England, Robbie will play for 2 nights at the legendary rock venue, Knebworth, while in Germany, he will play a total of 5 cities including Berlin where he will, for the first time ever, play to both the East and the West of the city. On 8th July Robbie will play the Wuhlheide and on the 9th the Waldbune!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |