quote:Ik weet wel hoe ze het bij Westlife deden. De band liep tussen het publiek door en verdween daarna onder het podium om vervolgens via een trap op het podium te komen. Westlife zelf werden een voor een in van die flightcases (heet dat zo?? van die grote kisten voor boxen enzo) onder het podium gebracht (dus ook midden door het publiek).
Op donderdag 9 januari 2003 09:54 schreef Cybart het volgende:
ben toch benieuwd hoe ze dat concert in the round gaan aanpakken als er zo'n hele band mee het podium opgaat, maar dat zien we de 18de wel
quote:Waarom zou Robbie Williams überhaupt met haar willen zingen? Z'n kaartverkoop hoeft niet opgeschroeffd te worden, hij verdient zat geld, wat is de meerwaarde voor hem?
Op zondag 9 maart 2003 22:34 schreef calvobbes het volgende:
Is het heel raar om te denken dat Hind misschien wel een nummertje mee mag zingen? Robbie Williams lijkt me wel iemand die dat soort dingen zal waarderen aangezien Feel wel heel erg goed klinkt uit Hind d'r mond!
En de promotors zullen dat vast ook wel geen gek idee vinden
quote:Hij doet een bijdrage aan de steun voor 'onbekend' nog niet doorgebroken talent, komt sympatiek over, waardoor hij in aanzien zal doen stijgen en mogelijk ook meer platen verkoopt of iig meer airplay haalt, in het nieuws komt, naamsbekendheid blijft gehandhaaft., er is zoveel te verzinnen. Maar ik denk niet dattie daaraan meewerkt.
Op zondag 9 maart 2003 22:35 schreef Wodan het volgende:
Waarom zou Robbie Williams überhaupt met haar willen zingen? Z'n kaartverkoop hoeft niet opgeschroeffd te worden, hij verdient zat geld, wat is de meerwaarde voor hem?
quote:Gewoon voor de lol
Op zondag 9 maart 2003 22:35 schreef Wodan het volgende:wat is de meerwaarde voor hem?
Niet alles doen ze voor geld en roem. Waarom traden leden van AC/DC laatst samen met de Stones op??!?!? Hebben beide bands ook niet nodig
quote:Omdat dat twee topbands zijn die sowieso alleen nog maar spelen voor de Muziek, heeft AC/DC zeker altijd al gedaan.
Op zondag 9 maart 2003 22:38 schreef calvobbes het volgende:
Niet alles doen ze voor geld en roem. Waarom traden leden van AC/DC laatst samen met de Stones op??!?!? Hebben beide bands ook niet nodig
Of Robbie Williams ook zo is...?
quote:Oja, die was ik nog vergeten!
Op zondag 9 maart 2003 22:38 schreef calvobbes het volgende:
Gewoon voor de lol
quote:Ow ja, net als zijn recalcitrante "Downloaden is okay"-houding.
Op zondag 9 maart 2003 22:37 schreef Vork het volgende:[..]
Hij doet een bijdrage aan de steun voor 'onbekend' nog niet doorgebroken talent, komt sympatiek over, waardoor hij in aanzien zal doen stijgen en mogelijk ook meer platen verkoopt of iig meer airplay haalt, in het nieuws komt, naamsbekendheid blijft gehandhaaft., er is zoveel te verzinnen. Maar ik denk niet dattie daaraan meewerkt.
quote:Volgens mij hoeft die ook niet meer zo hard te werken voor z'n geld. Zeker niet in europa.
Op zondag 9 maart 2003 22:39 schreef Seborik het volgende:Of Robbie Williams ook zo is...?
Maar het lijkt me wel een aardig verzinsel om in de gaten te houden
quote:Wahhaahhaah! Ik zie het net pas op de Mojo site staan
Op maandag 7 april 2003 17:22 schreef Cybart het volgende:
Kelly Osbourne in het voorprogramma
Blij dat ik daar niet bij ben
quote:
Op maandag 7 april 2003 17:22 schreef Cybart het volgende:
Kelly Osbourne in het voorprogramma
Nou ja kan de pret niet drukken
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 16:28 schreef Tackleberry het volgende:
Moet dit nou...?!Als we allemaal omdraaien en gaan zitten, zou dat duidelijk genoeg zijn?
hoorde van iemand dat je nu die kaartjes voor 4x de waarde kan doorverkopen.. is het zo dat die dingen nu een hoop geld op leveren??
quote:van sommige concerten weet je gewoon dat ze helemaal uitverkocht zullen zijn... en het is maar wat een gek ervoor geeft...
Op woensdag 11 juni 2003 18:13 schreef NiXz het volgende:
hoorde van iemand dat je nu die kaartjes voor 4x de waarde kan doorverkopen.. is het zo dat die dingen nu een hoop geld op leveren??
Bij Robbie Williams worden sommigen behoorlijk gek, dus waarschijnlijk kan de prijs best een stukje opgedreven worden...
quote:Je zou ook gewoon iemand heel blij kunnen maken.. zeker als je ze ZELF gekregen hebt. Als je ze dan voor veel geld gaat verkopen...
Op woensdag 11 juni 2003 18:13 schreef NiXz het volgende:
ik krijg ook 2 kaartjehoorde van iemand dat je nu die kaartjes voor 4x de waarde kan doorverkopen.. is het zo dat die dingen nu een hoop geld op leveren??
hmmmm - wat zal ik eens doen???
We gaan zaterdag al heen, dus we maken er gezellig een weekendje Parijs van
Heb er errug veel zin in!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |