Eik kun je beter eerste die andere kaarten bestellen en dan pas annuleren
nou allemaal veel plezier alvast!
En waarom is het eigenlijk niet mogelijk InnerSanctum kaartjes te kopen?
Op dat InnerSanctum zag ik trouwens dat hier in Nederland de concertkaartjes best goedkoop zijn tov sommige andere landen.
quote:Yep.
Op zaterdag 23 november 2002 11:14 schreef TuuT het volgende:geldt dat ingang zuid g/j voor iedereen die staanplaatsen heeft, of hoe zit dat?
mijn bankrekening is weer helemaal leeg, dat wel
*tuutje is héél erg blij*
We staan overigens op het veld Stranger, weet je dat ook meteen... En die kaarten waren 39 oiro + 4,10 servicekosten...
Overigens stom dat er om 10.10 nog steeds niets op het Inner Sanctum was te vinden over het kopen van kaarten... Ik ben blij dat ik meteen voor ticketservice ben gegaan...
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 20:53 schreef calvobbes het volgende:
Gelijk je signature aanpassen dus
Krezip kon toch al weg, ga ik morgen heen met Marjol!
quote:Oeh!!!
Op zaterdag 23 november 2002 20:55 schreef Tackleberry het volgende:Krezip kon toch al weg, ga ik morgen heen met Marjol!
dat mag ook wel als je uren in de rij staat..
ja het is een lang verhaal, vertel ik binnenkort wel
quote:idd, vond ik ook een beetje vaag
Op zaterdag 23 november 2002 20:45 schreef Tackleberry het volgende:
Overigens stom dat er om 10.10 nog steeds niets op het Inner Sanctum was te vinden over het kopen van kaarten... Ik ben blij dat ik meteen voor ticketservice ben gegaan...
quote:Zolang je geen camera met zoomlens meeneemt is die kans erg groot.
Op zondag 24 november 2002 12:48 schreef Bengeltje het volgende:Hoe klein is de kans om daar met een camera naar binnen te komen
quote:
Op zondag 24 november 2002 12:49 schreef calvobbes het volgende:[..]
Zolang je geen camera met zoomlens meeneemt is die kans erg groot.
quote:Doe mij maar staplaatsen hoor! Heb voor Robbie, Bon jovi en Bryan Adams ook staplaatsen. Daar is de sfeer het beste. als je zitplaatsen hebt en je wilt staan dansen dan zeuren de mensen achter je dus echt wel want je belemmerd het zicht dan wel degelijk! Nee... voor mij geen zitplaatsen meer
Op zaterdag 23 november 2002 11:01 schreef Barb het volgende:[..]
Ik vind zitplaatsen dus echt super veel fijner dan staanplaatsen. Je kunt zitten als je het staan beu bent, staan als je niet wilt zitten, dansen zonder dat je voor iemands neus staat, zitten met dansende mensen voor je zonder dat je uitzicht belemmerd wordt, meestal dichter bij de bar, goed uitzicht op het podium en op de videoschermen enz. enz.
nou, ff een verslagje van mijn weg naar de 4 staplaatsen die ik nu heb
Zaterdagochtend, 6 uur, GWK Station Eindhoven
hardstikke gezellig dat wachten, en bijna geen meisjes alleen maar jongens bijna...
Zaterdagochtend, 8 uur, GWK Station Eindhoven
jeeej de deuren gaan open en er wordt een lijst uitgedeeld omdat ze dan meteen de kaartjes om 10 uur uitdraaien en daarna pas weggeven zodat ze er meer kunnen verkopen
Jeeeej ik ben 6de op de lijst, 4 zitplaatsen rang2, of anders rang 3
9:30 al heel druk en er zijn er veel die ingetekend hebben, maar ja ik ben 6de dus hoi hoi hoi
10.00 men gaat kaartjes uitprinten
10.15 uitverkocht
10.16 ze gaan uitdelen
wat blijkt hebben ze eerst alle staanplaatsen uitgedraaid en dus geen zitplaatsen, dus mensen na mij die niet uren in de rij hebben gestaan hebben dus we de kaartjes die ze willen en wij die er uren waren (ja er waren er meerdere met zitplaatsen) hadden dus maar pech...
WIJ PISSED
uren in de rij staan is dus nergens goed voor blijkt maar weer...
de 17de stond toen nog niet open qua concert (verkoop dan he).
ja dus enige wat ze me aan konden bieden was staanplaatsen, en dan moest ik mar wachten op de 17de....
nou rond kwart voor 11 komen ze , ja we kunnen ze nu afdrukken...
na 10 kaarten was het weer uitverkocht (zitplaatsen rang 2/3 op de 17de) en er was 1 iemand voor me die zitplaatsen wilde....
en die pakt er dus 10
maar ja ik heb kaartjes dus ik ga iig, maar is wel vervelend voor 1 iemand die meegaat, die krijgt na 3 uur staan echt een aantal dagen flink last vaan haar rug
Was effe op zoek naar een andere bevestiging daarvan en kwam op de schotse kaartverkoopsite dit tegen:
quote:Oftewel, je krijgt een ander kaartje dan die print op WC papier! Iig in Schotland! Denk ik...
Tickets for Robbie Williams are souvenir tickets, and may not be despatched until 10 days before the concert
Gister stond ook wel zoiets op de site van Ticketservice maar dat is nu weggehaald....
quote:Wat gezellig. Naar precies die 3 concerten ga ik ook en ook alles staanplaatsen!
Op zondag 24 november 2002 18:13 schreef Sonja27 het volgende:[..]
Doe mij maar staplaatsen hoor! Heb voor Robbie, Bon jovi en Bryan Adams ook staplaatsen. Daar is de sfeer het beste. als je zitplaatsen hebt en je wilt staan dansen dan zeuren de mensen achter je dus echt wel want je belemmerd het zicht dan wel degelijk! Nee... voor mij geen zitplaatsen meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |