Mijne op 2quote:Op maandag 21 september 2015 11:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh mijn faxteller staat alweer op 3
#FaxMaandag
Michiel niet gehoord?quote:
Zijn jullie nu BFF's?quote:
Doet me niksquote:Op maandag 21 september 2015 12:44 schreef wolfrolf het volgende:
Niet verdrietig worden, broertje:
https://www.radiofreak.nl(...)e-de-Jager-getrouwd/
Ho ho hoquote:Op maandag 21 september 2015 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
Leaving New York![]()
![]()
[..]
Doet me niks
Ja maar ik vind Eva Koreman een veel geiler poppetjequote:Op maandag 21 september 2015 13:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ho ho ho
Lange termijn geheugen!
Jij wilde haar ooit nog schaken!
Eva is uber cutequote:Op maandag 21 september 2015 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar ik vind Eva Koreman een veel geiler poppetje
[ afbeelding ]
quote:
Altijd.quote:Op maandag 21 september 2015 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
Is't al tijd voor een fashionpost?
holymolyquote:
Dat is op woensdag.quote:
Ohquote:
Verdommequote:Op maandag 21 september 2015 14:00 schreef Bronson het volgende:
[..]
Daar zijn betere foto's van.
[ afbeelding ]
Iddquote:Op maandag 21 september 2015 14:04 schreef Bronson het volgende:
[..]
Schuif hem daar maar tussen, nietwaar SC?
Speciaal voor jou nu het poeplied.quote:
Minthy op -3 vermoed ikquote:
Teringtwitter:nosop3 twitterde op maandag 21-09-2015 om 16:28:48VIRUS OP JE iPHONE!!!1! Ta-tu-taa-tuu.Nee hoor, calm down everybody.http://t.co/yj0MuSxbGv http://t.co/FcOYgpel8D reageer retweet
Man man man. Dieptepunt na dieptepunt ook hequote:Op maandag 21 september 2015 16:31 schreef Pino112 het volgende:
Teringtwitter:nosop3 twitterde op maandag 21-09-2015 om 16:28:48VIRUS OP JE iPHONE!!!1! Ta-tu-taa-tuu.Nee hoor, calm down everybody.http://t.co/yj0MuSxbGv http://t.co/FcOYgpel8D reageer retweet
Dat plaatje ook
Laat jonguh.quote:
Ik heb schijt aan dat soort conventiesquote:Op dinsdag 22 september 2015 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laat jonguh.
Eckte bazen faxen zodra ze wakker zijn
Hoiquote:
Ik zou dan een fax gaan versturenquote:Op dinsdag 22 september 2015 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Probeer maar eens te plassen als je weet dat er een schilder naast de wc staat te schilderen en alles kan horen
Had ik al gedaan vanochtend...quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zou dan een fax gaan versturen
quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Had ik al gedaan vanochtend...
Nu denkt hij: ah wat zielig, dat meisje heeft blaasproblemen, er komt niks uit....quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Probeer maar eens te plassen als je weet dat er een schilder naast de wc staat te schilderen en alles kan horen
Wat was't?quote:
Dat Anouk wat zit te pingelen op haar zolderkamer is nieuws volgens de NOS.quote:
Verdomme, ik zat gister de vetste gitaarrifjes te bedenken en heb niet eens het nieuws gehaaldquote:Op dinsdag 22 september 2015 13:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat Anouk wat zit te pingelen op haar zolderkamer is nieuws volgens de NOS.
Dat is wel eenquote:Op dinsdag 22 september 2015 13:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat Anouk wat zit te pingelen op haar zolderkamer is nieuws volgens de NOS.
Volgende keer even hier naar toe: https://over.nos.nl/uw-reacties/tip-de-redactiequote:Op dinsdag 22 september 2015 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme, ik zat gister de vetste gitaarrifjes te bedenken en heb niet eens het nieuws gehaald
Bedenker "Pandaplint"-jingle werkt aan nieuwe nummers.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgende keer even hier naar toe: https://over.nos.nl/uw-reacties/tip-de-redactie
Heb beter gezien.quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:07 schreef ChatGirl het volgende:
Muis: http://www.buzzfeed.com/t(...)in-herre#.hvg1Q0b5O7
Ja, ik zal nog eens met een linkje komen.quote:
Ik werd er gewoon niet warm van. Sorryquote:Op dinsdag 22 september 2015 14:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, ik zal nog eens met een linkje komen.
DA al gezien?quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik werd er gewoon niet warm van. Sorry
Stank voor dankquote:Op dinsdag 22 september 2015 14:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, ik zal nog eens met een linkje komen.
Nou. Ik krijg geen waardering van mijn werk.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 22 september 2015 14:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nou. Ik krijg geen waardering van mijn werk.
!!!!!quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:33 schreef Pandaplint het volgende:
Oh is het al 14:33... Dan is het Fashionzeit.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:33 schreef Pandaplint het volgende:
Oh is het al 14:33... Dan is het Fashionzeit.
Jacotsquote:Op dinsdag 22 september 2015 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Het lijkt Ruth Jackot (of hoe ze ook mag wel heten) wel.
En vrijdag MH, gok ik zo maar eens in het wilde weg.quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
Manmanman wat een kutnummer van Anouk, met afstand haar allerslechtste nummer ooit
Die tekst
Die hebben gewoon ook billen voorquote:
Niet echt praktisch lijkt me datquote:
Volledig terechtquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:40 schreef ChatGirl het volgende:
Douwe Bob naar het ESF. Kan Giel morgen weer fappen.
Ik denk eerder dat Frank gaat fappen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:40 schreef ChatGirl het volgende:
Douwe Bob naar het ESF. Kan Giel morgen weer fappen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volledig terecht
Goede keus
Douwe Bob
Eens!quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Al had ik hem samen met Danny Vera ook niet verkeerd gevonden
Gezien?quote:
Jazeker! Topcombiquote:
Goed bezig!quote:
Waarom is hij nog niet geblokkeerd door 3FM?quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Roy belt weer eens, voor de verandering...
Irritante ventquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom is hij nog niet geblokkeerd door 3FM?
Roy wie?quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Roy belt weer eens, voor de verandering...
Quote, want herkenbaarquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Goed bezig!
Vandaag ook op het werk. Normaal gesproken probeer ik dat te beperken, maar nu móest het echt, dus ik liep het kantoor weer in en zei "jongens, als jullie moeten, ik zou 10 minuten wachten."
Lucht op hoor.
Roy Alsadness?quote:
Klopt, jammer dat Frank Lammers het verpest...quote:Op woensdag 23 september 2015 07:47 schreef Cee het volgende:
Hank Williams op 3fm. SC vindt dit leuk.
Heb je die 2e Downton/Star Wars crossover gezien?quote:
Mijn collega moet uitgerekend nu gaan bellenquote:
Alleen als je maatje xs of s hebt ja.quote:Op woensdag 23 september 2015 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
Fashionpost!
http://www.trending.nl/ar(...)ijkerjasje-te-dragen
Alle fashionposts die wij doen zijn van vrouwen met maatje S dus dat scheeltquote:Op woensdag 23 september 2015 10:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alleen als je maatje xs of s hebt ja.
Hey, niks mis met een maatje meerquote:Op woensdag 23 september 2015 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alle fashionposts die wij doen zijn van vrouwen met maatje S dus dat scheelt![]()
Oke, behalve wolf, die gaat meteen voor XXXL. Wolfje is een feeder denk ik...
Nee joh.quote:
Ik ontmoet je in het midden: Damesboxershortsquote:Op woensdag 23 september 2015 11:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee joh.
Oma-onderbroeken ftw.
Ja. Die zijn baasquote:Op woensdag 23 september 2015 11:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ontmoet je in het midden: Damesboxershorts
Hipstersquote:Op woensdag 23 september 2015 11:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ontmoet je in het midden: Damesboxershorts
Neequote:Op woensdag 23 september 2015 10:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je die 2e Downton/Star Wars crossover gezien?
quote:
Ik ben een beetje verliefd op de acteur die Thomas speeltquote:
Conclusie van het onderzoek is dat ganzen branden?quote:Op woensdag 23 september 2015 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
19:20 kijken op NPO2 mijn jaargenoten komen op tv met hun eigengemaakte verslag van hun onderzoek naar de brandganzen
http://www.npowetenschap.(...)n-de-Brandgans/12#!/
Loopt nog, want het is een Phd.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Conclusie van het onderzoek is dat ganzen branden?
14.30 toch pas?quote:
Oh, sorry.quote:
Jijquote:
quote:
Daar komt het gezegde "zo traag als stront" dus vandaan....quote:
ja of gisterenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar komt het gezegde "zo traag als stront" dus vandaag....
typevoutquote:
ik zag vandaag in een document 2 kleine foutjesquote:
Ik moet Jimmy een beetje te vriend houden, want anders mag ik straks vast niet vooraan staan in Paradiso.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
cg meende dat niet je bent echtt heel lievig
Kijk maar uit, straks stoot je je hooft tegen een verlaagd plavonquote:Op woensdag 23 september 2015 15:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik zag vandaag in een document 2 kleine foutjes
Hooft ingang
Plavon
Geen grap!
quote:Op woensdag 23 september 2015 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks stoot je je hooft tegen een verlaagd plavon
quote:
Godver.quote:
Ik verstond die kerel niet goed, hij zei iets in de trant van gblubvblubrquote:
Het was even slikken voor 'm ja.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik verstond die kerel niet goed, hij zei iets in de trant van gblubvblubr
Te laat.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moet Jimmy een beetje te vriend houden, want anders mag ik straks vast niet vooraan staan in Paradiso.
quote:
Hallo.quote:
Jimmy was toch van Muis? Of zie ik hier ALT-J ontstaan?quote:Op woensdag 23 september 2015 15:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moet Jimmy een beetje te vriend houden, want anders mag ik straks vast niet vooraan staan in Paradiso.
Driehoeksverhoudingenquote:Op woensdag 23 september 2015 15:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jimmy was toch van Muis? Of zie ik hier ALT-J ontstaan?
quote:Op woensdag 23 september 2015 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Driehoeksverhoudingen![]()
Jimmy wordt gezogen door 2 vrouwen tegelijk terwijl die 2 liggen te scharen
#deleven
Ik probeer het me voor te stellen, maar ik gok dat niemand zo lenig isquote:Op woensdag 23 september 2015 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Driehoeksverhoudingen![]()
Jimmy wordt gezogen door 2 vrouwen tegelijk terwijl die 2 liggen te scharen
#deleven
Bedankt, nu moet ik er ook aan denkenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik probeer het me voor te stellen, maar ik gok dat niemand zo lenig is![]()
![]()
Heel gemakkelijk. 1 aan de zak en 1 aan de helm. Die van mij overbrugt wel twee vrouwen. #foksizequote:Op woensdag 23 september 2015 16:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik probeer het me voor te stellen, maar ik gok dat niemand zo lenig is![]()
![]()
gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 september 2015 18:09 schreef bjanaan het volgende:
Zojuist FIFA 16 gewonnen bij Frank super de duper blij.![]()
Heb me adres doorgegeven aan het E-mail adres van de reactie van 3FM is dit juist?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 september 2015 18:09 schreef bjanaan het volgende:
Zojuist FIFA 16 gewonnen bij Frank super de duper blij.![]()
Heb me adres doorgegeven aan het E-mail adres van de reactie van 3FM is dit juist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |