Ghehe goed bezig!quote:Op woensdag 23 september 2015 10:24 schreef Estrys het volgende:
zo, twee broeken en een shirt voor de oudste, eentje voor ons meisje. Morgen in huis. Soms kan ik ook zo moeilijk doen
Het pandapakje is binnen trouwensHeel schattig, maar voor een 50-56 valt het wel groot denk ik.
Nou ik had nog twee andere kandidatenquote:Op woensdag 23 september 2015 10:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ghehe goed bezig!![]()
en jammer van je pakje, was het de bedoeling dat het t eerste pakje zou worden? Liever te groot dan te klein natuurlijk, maar als eerste pakje is dat dan weer niet fijn.
Ik zie dit als een heel legitiem excuus om zelf ook steeds in m'n pyama te lopenquote:Op woensdag 23 september 2015 10:00 schreef mignonne het volgende:
Ik deel je mening over de pakjes, ik vind ze leuk tot een maand of 3 en daarna wordt het per definitie te pyjama-ig voor mijn smaak![]()
quote:Op woensdag 23 september 2015 11:05 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Ik zie dit als een heel legitiem excuus om zelf ook steeds in m'n pyama te lopen
Zijn je schildklierhormonen recent eens bepaald? Misschien is het een goed idee om dat even via de huisarts te laten doen. Zwangerschap kan soms wel eens zorgen voor schildklierproblemen. En dat is dan vaak met medicatie heel goed te behandelen.quote:Op woensdag 23 september 2015 11:05 schreef Sicilia het volgende:
Owh dat pakje dat je aan het maken bent MignonneDat moet ik nu dus ook maken, maar zo goed kan ik helemaal niet breien
![]()
Ik ben weer aan het werk, maar mijn lijf vindt het echt Niet Leuk, hele snelle hartslag, super warm, pijn in bekken en steken in den dooschVanavond naar de verloskundige, maar even bespreken wat ik hier nou mee moet hoor..
Dat is wel een goede tip! Nee, die zijn al een tijd niet meer nagekeken dus dat moet ik misschien maar weer eens laten doen, want aankomen wil ook niet echt heel hard. Na bevalling van mijn dochter is dat heel vaak gecontroleerd en waren de schildklierwaarden wat hoog maar niet té en is er een vitamine B12 gebrek geconstateerd waar dus mijn klachten vandaan leken te komen. Maar nu spuit ik dus netjes regelmatig B12 en die is op peil. Heb vanavond een afspraak met de vk dus meteen maar even opperenquote:Op woensdag 23 september 2015 11:15 schreef WupWup het volgende:
[..]
Zijn je schildklierhormonen recent eens bepaald? Misschien is het een goed idee om dat even via de huisarts te laten doen. Zwangerschap kan soms wel eens zorgen voor schildklierproblemen. En dat is dan vaak met medicatie heel goed te behandelen.
Wat klink je verliefd!quote:Op woensdag 23 september 2015 13:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij zijn gister thuisgekomen uit het ziekenhuis. Eindelijk. Met Tom en met mij gaat alles goed. Het verblijf in het ziekenhuis was niet zo ontspannend vanwege een kamergenote die constant bezoek had dat maar niet wegging, en 's nachts huilde haar baby non-stop. Heerlijk om thuis te zijn en hier het leven weer een beetje op te pakken.
Tom is geweldig, drinkt goed (auw, m'n borsten!), heeft een enorm sterk hoofd en slaapt ook meestal heel goed...Nu begint ons nieuwe leven echt!
lekker toch!quote:Op woensdag 23 september 2015 15:08 schreef Dot. het volgende:
Argh, ik heb echt onmeunig veel zin in snoep de hele tijdZo'n grote zak schepsnoep het allerliefst
Maar als ik die haal eet ik hem ook in 1x leeg..
Fijn zeg Jagar! Dan lijkt me thuis idd ook wel veel fijner!
Yes! Het was ff liggen, maar blijkbaar kwam meneer in beweging toen ik op mijn linkerzij ging liggen. (Niet dat ik dat voelde... Ik voel m'n kind gewoon niet zo goed I guess.)quote:Op woensdag 23 september 2015 18:23 schreef Daui het volgende:
Sara hoe was de echo? Uiteindelijk nog een sticker kunnen scoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |