abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156316317
zo, twee broeken en een shirt voor de oudste, eentje voor ons meisje. Morgen in huis. Soms kan ik ook zo moeilijk doen :P
Het pandapakje is binnen trouwens O+ Heel schattig, maar voor een 50-56 valt het wel groot denk ik.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_156316597
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 10:24 schreef Estrys het volgende:
zo, twee broeken en een shirt voor de oudste, eentje voor ons meisje. Morgen in huis. Soms kan ik ook zo moeilijk doen :P
Het pandapakje is binnen trouwens O+ Heel schattig, maar voor een 50-56 valt het wel groot denk ik.
Ghehe goed bezig! *O*
en jammer van je pakje, was het de bedoeling dat het t eerste pakje zou worden? Liever te groot dan te klein natuurlijk, maar als eerste pakje is dat dan weer niet fijn.
:)
pi_156316680
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 10:42 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ghehe goed bezig! *O*
en jammer van je pakje, was het de bedoeling dat het t eerste pakje zou worden? Liever te groot dan te klein natuurlijk, maar als eerste pakje is dat dan weer niet fijn.
Nou ik had nog twee andere kandidaten ;) dus komt wel goed.
pi_156317001
Owh dat pakje dat je aan het maken bent Mignonne O+ Dat moet ik nu dus ook maken, maar zo goed kan ik helemaal niet breien :')

Ik ben weer aan het werk, maar mijn lijf vindt het echt Niet Leuk, hele snelle hartslag, super warm, pijn in bekken en steken in den doosch :{ Vanavond naar de verloskundige, maar even bespreken wat ik hier nou mee moet hoor..
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_156317009
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 10:00 schreef mignonne het volgende:

Ik deel je mening over de pakjes, ik vind ze leuk tot een maand of 3 en daarna wordt het per definitie te pyjama-ig voor mijn smaak :P
Ik zie dit als een heel legitiem excuus om zelf ook steeds in m'n pyama te lopen O-)
pi_156317027
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 11:05 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Ik zie dit als een heel legitiem excuus om zelf ook steeds in m'n pyama te lopen O-)
:D en doe het nu ook. Zonder kind in pyjama. :P
pi_156317195
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 11:05 schreef Sicilia het volgende:
Owh dat pakje dat je aan het maken bent Mignonne O+ Dat moet ik nu dus ook maken, maar zo goed kan ik helemaal niet breien :')

Ik ben weer aan het werk, maar mijn lijf vindt het echt Niet Leuk, hele snelle hartslag, super warm, pijn in bekken en steken in den doosch :{ Vanavond naar de verloskundige, maar even bespreken wat ik hier nou mee moet hoor..
Zijn je schildklierhormonen recent eens bepaald? Misschien is het een goed idee om dat even via de huisarts te laten doen. Zwangerschap kan soms wel eens zorgen voor schildklierproblemen. En dat is dan vaak met medicatie heel goed te behandelen.
pi_156317221
}:|

Gewoon een belangrijke afspraak vergeten. Hoe dan. Gelukkig kan het morgen opnieuw maar ik voel me echt vrij stom gezien ik er de hele week mee bezig ben en hem dan nu ineens vergeet. :X

Dan maar in bed naar mijn trappelbuik blijven kijken. *;

Dat grijs gele pakje is echt Boh - waardig. O+

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2015 11:20:38 ]
pi_156317325
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 11:15 schreef WupWup het volgende:

[..]

Zijn je schildklierhormonen recent eens bepaald? Misschien is het een goed idee om dat even via de huisarts te laten doen. Zwangerschap kan soms wel eens zorgen voor schildklierproblemen. En dat is dan vaak met medicatie heel goed te behandelen.
Dat is wel een goede tip! Nee, die zijn al een tijd niet meer nagekeken dus dat moet ik misschien maar weer eens laten doen, want aankomen wil ook niet echt heel hard. Na bevalling van mijn dochter is dat heel vaak gecontroleerd en waren de schildklierwaarden wat hoog maar niet té en is er een vitamine B12 gebrek geconstateerd waar dus mijn klachten vandaan leken te komen. Maar nu spuit ik dus netjes regelmatig B12 en die is op peil. Heb vanavond een afspraak met de vk dus meteen maar even opperen ^O^
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_156318140
Wat een schattepakkies O+

Jantina, veel plezier op je allerlaatste werkdag voor dit jaar!

Hier vandaag op de 37 weken-mijlpaal. En om het te vieren mag ik zo een ctg en echo laten maken. Kakzooi.

(Buik was al bescheiden, en nu ook nog aardig "gekrompen" t.o.v. vorige week. Maar dat kon ook indalen zijn. Maar dit in combinatie met een wel Erg Luie Baby deze week maakte dat ik geen sticker kreeg. }:| :'(
En nu ga ik me natuurlijk zorgen maken om dat kleine hoofd op de liggingsecho van 2 weken terug. )
pi_156318292
He bah wat vervelend Sara. Maar ook goed dat ze het gaan controleren toch? :*
pi_156318348
Naar sara, zo op t laatst zit je daar niet op te wachten natuurlijk :{
Hier wel een sticker, had een echo voor ligging enzo, maar deze beeb doet wederom niet aan indalen }:| ahwelll, wat doe je eraan :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_156318389
Ik kreeg net een geflockt Hema romperrtje met het Max&demaximonstersmonstertje met I'll eat you up I Love you so erop :o
Door de brievenbus van een anonieme gever :') }:| daar kan ik slecht tegen :P
Maar hij is wel heel tof O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_156320051
:W

Wij zijn gister thuisgekomen uit het ziekenhuis. Eindelijk. Met Tom en met mij gaat alles goed. Het verblijf in het ziekenhuis was niet zo ontspannend vanwege een kamergenote die constant bezoek had dat maar niet wegging, en 's nachts huilde haar baby non-stop. Heerlijk om thuis te zijn en hier het leven weer een beetje op te pakken.

Tom is geweldig, drinkt goed (auw, m'n borsten!), heeft een enorm sterk hoofd en slaapt ook meestal heel goed...Nu begint ons nieuwe leven echt!
pi_156320159
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 13:41 schreef Jagärtrut het volgende:
:W

Wij zijn gister thuisgekomen uit het ziekenhuis. Eindelijk. Met Tom en met mij gaat alles goed. Het verblijf in het ziekenhuis was niet zo ontspannend vanwege een kamergenote die constant bezoek had dat maar niet wegging, en 's nachts huilde haar baby non-stop. Heerlijk om thuis te zijn en hier het leven weer een beetje op te pakken.

Tom is geweldig, drinkt goed (auw, m'n borsten!), heeft een enorm sterk hoofd en slaapt ook meestal heel goed...Nu begint ons nieuwe leven echt!
Wat klink je verliefd! O+ Fijn dat alles goed gaat en dat jullie weer lekker thuis zijn. Geniet ervan!
pi_156320244
Jagar, welkom thuis! Geniet ze.
pi_156320348
Sara: sterkte! Hopelijk is er niks aan de hand!

Jagar: Wat fijn dat je thuis bent :D Genietze!

Ik ben begonnen aan een week vol "afsluitende" gesprekken. Na deze gesprekken gaan cliënten over naar een collega of sluiten we hun dossier. En hoewel het fijn is om nu echt naar verlof toe te werken (nog 5 werkdagen na deze...) hakken met name de clientjes die emotioneel worden van zo'n afsluiting er wel in -O- . Ik ben kapot vanavond als ik thuis kom vrees ik...
pi_156321265
Kast van de oudste ben ik alvast voor herfst en winter aan t uitmesten want straks vast geen zin meer in. Ruimt lekker op met die kleine groei-verslaafde.

En nu liggen we lekker samen in bed ;) filmpje op de ipad...

Zie wel echt op tegen werken morgen :( zo zwaar ondanks maar 2 dagen. Daarna echt zo stuk. Heel benieuwd hoe dat gaat lopen
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156322356
Argh, ik heb echt onmeunig veel zin in snoep de hele tijd :X Zo'n grote zak schepsnoep het allerliefst :9 Maar als ik die haal eet ik hem ook in 1x leeg..

Fijn zeg Jagar! Dan lijkt me thuis idd ook wel veel fijner!
pi_156323227
Jagär wat heerlijk! Veel geluk in jullie nieuwe leven! O+

Onmeunig O+
pi_156323720
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 15:08 schreef Dot. het volgende:
Argh, ik heb echt onmeunig veel zin in snoep de hele tijd :X Zo'n grote zak schepsnoep het allerliefst :9 Maar als ik die haal eet ik hem ook in 1x leeg..

Fijn zeg Jagar! Dan lijkt me thuis idd ook wel veel fijner!
lekker toch! :D ik zeg doen.

Hier een hele nuttige dag. Sticker van de vk, ze ziet eenzelfde groei als bij Billie dus verwacht geen veel groter kindje.

De cv ketel boer is weer geweest, dus dag onderhoud ook weer gehad. Huisje gepoetst (tot de deurstijlen aan toe :') ). Dus nu op de bank en voeten omhoog.

Jagar, wat klink je gelukkig O+. Heerlijk.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156327341
Sara hoe was de echo? Uiteindelijk nog een sticker kunnen scoren? :*
pi_156327649
Mijn baby is geloof ik nog is een cm of 10 naar beneden gezakt (hoezo je lag al ingedaald? Je kon dus nog verder :') ). Mijn collega's keken allemaal zo: :o "Sil! Je buik is ineens wel weer gezakt".

Goed, 't ligt dus niet alleen aan mijn gevoel. :@
pi_156331616
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 18:23 schreef Daui het volgende:
Sara hoe was de echo? Uiteindelijk nog een sticker kunnen scoren? :*
Yes! Het was ff liggen, maar blijkbaar kwam meneer in beweging toen ik op mijn linkerzij ging liggen. (Niet dat ik dat voelde... Ik voel m'n kind gewoon niet zo goed I guess.)

En de echo gaf een gemiddeld jochie weer. Zegt niets over de groei, maar stelt wel gerust. Over twee weken nog een keer, want dan kunnen ze pas wat zeggen over de groei. Ze pakken het wel grondig aan zeg, poe.

Lieve mensen trouwens, in het ziekenhuis.

Arts die de echo maakte: "Ha! Kijk! Hij zit aan zijn piemel! Daar maak ik een plaatje van, kun je hem later leuk mee plagen!"

Dus eindscore van vandaag: een gekrompen buik, een sticker en een piem0lfoto-met-hand ^O^
pi_156331788
Wat fijn dat je lekker naar huis kunt Jagar. Lekker rustig knuffelen met je knulleke O+

En *O* voor de stickers van Pinq en Kuukske!

[ Bericht 29% gewijzigd door Sara82 op 23-09-2015 20:44:26 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')