Klinkt wat als Four Swords op de Gamecube.quote:Op maandag 28 september 2015 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
De game is veel uitgebreider dan ik had verwacht. Nog steeds niet mijn ding, maar het ziet er wel goed uitgewerkt uit!
bij super smash? wist niet dat daar zoveel pokemon in zatenquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:31 schreef ManianMan het volgende:
2 nieuwe vechters bij smash bros gekregen
Heb inmiddels over de 50 pokemons die boven het level 10 zijn
Nee bedoel bij pokemon x sorry haahquote:Op woensdag 30 september 2015 11:09 schreef boik het volgende:
[..]
bij super smash? wist niet dat daar zoveel pokemon in zaten
Ahh oke vandaar, ik dacht al dat ik iets had gemist:pquote:Op woensdag 30 september 2015 11:09 schreef boik het volgende:
[..]
bij super smash? wist niet dat daar zoveel pokemon in zaten
Ik heb het spel pas sinds vrijdag.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:09 schreef boik het volgende:
[..]
Ahh oke vandaar, ik dacht al dat ik iets had gemist:p
Denk ook dat je over de lvl 100 bedoeld dan ofnie want 10 is niet zo bijzonder natuurlijk :p
dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 1 oktober 2015 05:37 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb het spel pas sinds vrijdag.
Vind de prijzen belachelijk 40 euro voor het hele pakket dlc dan heb je ook een leuke nieuwe game ervoorquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:09 schreef nomar83 het volgende:
Gisteren gratis Duck Hunt level erbij in Smash Bros voor 3DS. Moeten ze vaker doen, gratis DLC.
Vind het ook een tikkeltje te duur, maar ik koop alleen de stages en characters. Al die Mii-pakjes vind ik totaal niet interessant.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:40 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vind de prijzen belachelijk 40 euro voor het hele pakket dlc dan heb je ook een leuke nieuwe game ervoor
Klopt die miipakjes is toch helemaal niks... zou mewto wel willen maar tja dan wil ik de rest ook want ik ken mij zelf.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:22 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Vind het ook een tikkeltje te duur, maar ik koop alleen de stages en characters. Al die Mii-pakjes vind ik totaal niet interessant.
New yoshi island is een pracht game echt geinig. Mijn broer heeft dit spel gekozen toen ie bij bol.com zijn 3ds kocht.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:45 schreef Aether het volgende:
Nintendo Selection vanaf 16 oktober.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik twijfel over mario party. Op consoles is het een prachtige game maar handheld !?!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:58 schreef nomar83 het volgende:
Ik zit te twijfelen over Chibi Robo. Heb eigenlijk wel zin in een eenvoudig platformspel, en de collecties in de game zien er wel grappig uit.
Prijs gedaald naar 40 voor de bundel met Amiibo. Zelf skip ik m voorlopig, Amiibo haal ik wel los en dan de game wat later.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:58 schreef nomar83 het volgende:
Ik zit te twijfelen over Chibi Robo. Heb eigenlijk wel zin in een eenvoudig platformspel, en de collecties in de game zien er wel grappig uit.
Wat is dat voor vage game?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:13 schreef Aether het volgende:
Shin Megami Tensei IV Final
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik speel het altijd met mijn vriendin op vakantie. Het is wel even leuk om te spelen maar echt super is het niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:23 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik twijfel over mario party. Op consoles is het een prachtige game maar handheld !?!
Wat vind je er dan niet super aan? De game opzich of het nadelige effect van een klein systeem?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:48 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik speel het altijd met mijn vriendin op vakantie. Het is wel even leuk om te spelen maar echt super is het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |