Voor vanavond en de herhaling van morgen ochtend. Ik, kijk morgen. Dus zal hier niet veel posten,.quote:Op zondag 20 september 2015 22:10 schreef ForzaMilan het volgende:
Is dit het topic voor vanavond of zijn er nog anderen waar wel in gepost wordt?
Hou ons op de hoogte.quote:
Ik kijk nu naar een geweldige documentaire op de Belg over Johan Boskamp. Genieten. Wat een mooie ventquote:
Morgen. Ben gewoon benieuwd wat er gebeurt.quote:
Zo herken je hem juist beterquote:
Ja, zag laatst iemand in Utrecht lopen met allemaal blokjes waar ze gezicht zou moeten zitten. Wist het direct.quote:
quote:Op zondag 20 september 2015 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zag laatst iemand in Utrecht lopen met allemaal blokjes waar ze gezicht zou moeten zitten. Wist het direct.
Ik las het vanavond.quote:Op zondag 20 september 2015 22:43 schreef aloa het volgende:
Veganist die niet wil werken en niet meewerkt.
Te veel voor zo iemand. Voor een ander te weinigquote:Op zondag 20 september 2015 22:46 schreef luxerobots het volgende:
900 euro voor alleenstaande bijstand, is niet weinig.
Hij denkt wel allemaal vooruit.quote:Op zondag 20 september 2015 22:55 schreef MrSalazar het volgende:
Die nerd vindt het allemaal wel grappig, geloof ik. Wat een kutkneus.
*overtreedtquote:Op zondag 20 september 2015 23:00 schreef ForzaMilan het volgende:
Maar het is toch plain en simpel?
Volkert overtreed de regels van zijn vervroegde vrijlating dus hij kan toch weer gewoon gaan zitten?
44% van de stemmen toch?quote:Op zondag 20 september 2015 23:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Denken dat hitler democratisch is gekozen
Dat kan ja, maar gok dat het zo'n vaart niet zal lopen. Zo heel schokkend is die overtreding nou ook weer niet.quote:Op zondag 20 september 2015 23:00 schreef ForzaMilan het volgende:
Maar het is toch plain en simpel?
Volkert overtreedt de regels van zijn vervroegde vrijlating dus hij kan toch weer gewoon gaan zitten?
Volkert merkt dat het UWV niet geïnteresseerd is om hem aan het werk te helpen. Een serieus bedrijf wil hem toch niet, daar bovenop kan hij nu gratis procederen. Hij wil geen last van een heksenjacht en op zijn manier in de krant.quote:Op zondag 20 september 2015 23:15 schreef N00dles het volgende:
Arrogante eikel is Volkert. Een beetje uitkering trekken, reclassering tegenwerken en nog steeds lopen zeiken op alle instanties en de overheid. En tot slot van rekening arme serveersters lastig vallen met vragen of ze iets veganistisch op de kaart hebben. Smerige parasiet is het.
Of op straat met een oranje hesje aan.quote:Op zondag 20 september 2015 23:20 schreef MariMiep het volgende:
Inderdaad ook slecht van het UWV.
Er is heus wel een bedrijf te vinden die het niet erg vindt dat een moordenaar er werkt. Een kuikentjes slachterij of zo.
Dat heb ik ook nooit begrepen. Politieke moord is minder belangrijk dan moord op Theo van Gogh.quote:Op zondag 20 september 2015 23:11 schreef luxerobots het volgende:
Jammer dat hij niet net zoals Mohamed B. levenslang heeft gehad.
Perfecte baantje voor een veganist!quote:Op zondag 20 september 2015 23:20 schreef MariMiep het volgende:
Inderdaad ook slecht van het UWV.
Er is heus wel een bedrijf te vinden die het niet erg vindt dat een moordenaar er werkt. Een kuikentjes slachterij of zo.
Ik heb het idee dat straffen na de jaren '90 en de Fortuyn-revolte strenger geworden zijn, de tijdsgeest is toch veranderd.quote:Op zondag 20 september 2015 23:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit begrepen. Politieke moord is minder belangrijk dan moord op Theo van Gogh.
http://www.sebastiaanvand(...)isch-aan-de-macht-2/quote:
Hij won verkiezingen en gebruikte geweld om de macht te grijpen. I know.quote:Op zondag 20 september 2015 23:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
http://www.sebastiaanvand(...)isch-aan-de-macht-2/
Legt het wel vrij eenvoudig uit.
Er werd geen naziregering gekozen. De nazi's in het parlement schakelde de andere parlementariers uit zodat ze na een tijdje op elke wet een stempel van het parlement konden drukken. Niet omdat het volk hen dat mandaat had gegeven, maar omdat de tegenstand uitgeroeid was. En dat heeft natuurlijk niks met democratie te maken.
Van die mensen die argeloos naast hem zitten op het terras.quote:Op zondag 20 september 2015 23:35 schreef Evertjan het volgende:
mooiste vind ik nog dat niemand hem herkent op de straat. dit terwijl na de moord half Nederland hem wel zou gaan opzoeken als hij vrij kwam
ik denk van nietquote:Op zondag 20 september 2015 23:36 schreef Villas__Rubin het volgende:
Binnenkort wordt ie toch wel een keer kapotgeschoten/geschopt/geslagen, whatever.
Geduld hebben.quote:
Gebeurt ook niet. De emoties zijn verwaterd.quote:
Hij heeft een heel normaal/onopvallend uiterlijk. Hij valt niet op, ik zou hem voor deze uitzending ook niet herkend hebben.quote:Op zondag 20 september 2015 23:38 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Geduld hebben.
Hij staat volledig herkenbaar op internet, en denk niet dat iedereen klaar met 'm is.
dat vind ik niet zo vreemd, ik zou er ook niet vanuit gaan dat ik hem ergens tegen zou komen, je let daar normaal toch niet op. Nou ja, tenzij je hem in Harderwijk op zo tegenkomt, waar je het meer verwacht, maar in andere plaatsen is het niet zo vreemd als mensen hem niet herkennen.quote:Op zondag 20 september 2015 23:35 schreef Evertjan het volgende:
mooiste vind ik nog dat niemand hem herkent op de straat. dit terwijl na de moord half Nederland hem wel zou gaan opzoeken als hij vrij kwam
Ach, ik kan me alleen een gedateerde foto voor de geest halen, had dat stuk in de telegraaf gemist. Alsof je zo iemand dan op straat herkent. Bovendien, de tijd heelt alle wonden.quote:Op zondag 20 september 2015 23:35 schreef Evertjan het volgende:
Er zijn genoeg mensen die weten wat z'n adres in Apeldoorn is. Als men hem echt iets aan had willen doen was dat inmiddels al wel gebeurd.quote:Op zondag 20 september 2015 23:38 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Geduld hebben.
Hij staat volledig herkenbaar op internet, en denk niet dat iedereen klaar met 'm is.
Bij Volkert ging het 'slechts' om een moord, bij Mohammed B ook om meerdere keren poging tot doodslag, lid van een criminele organisatie en bedreigen van een Tweede Kamerlidquote:Op zondag 20 september 2015 23:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit begrepen. Politieke moord is minder belangrijk dan moord op Theo van Gogh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |