Ging hier ook al "zeker niet gaar?"quote:Op zondag 20 september 2015 21:07 schreef marcodej het volgende:
Rauw, wat een verrassing bij Jaap.
Zet ie die oven wel aan?
Dat heeft Jaap gewoon ter plekke verzonnen.quote:Op zondag 20 september 2015 21:07 schreef roos85 het volgende:
Ik had nog nooit van een Drie Koningen taart gehoord.
Die zien er zo uit in Frankrijkquote:Op zondag 20 september 2015 21:07 schreef roos85 het volgende:
Wij aten vroeger tulband met Driekoningen. Met een muntje erin meegebakken, wie dat vond was de koning.quote:Op zondag 20 september 2015 21:07 schreef roos85 het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2015 21:09 schreef Unites het volgende:
[..]
Dat heeft Jaap gewoon ter plekke verzonnen.
waarheen?quote:
Ze is de Nederlandse Floraquote:Op zondag 20 september 2015 21:10 schreef Kinga het volgende:
Champagne, granaatappel?! Ze heeft even bij Flora afgekeken?
Echt he...quote:Op zondag 20 september 2015 21:11 schreef Badr_Harry het volgende:
Als Jaap er nu nog niet eruit gaat weet ik het ook niet meer
Laten we het hopen van wel ja!quote:Op zondag 20 september 2015 21:12 schreef Nizno het volgende:
Volgende uitzending toch echt Jaap er uit hoor.
Zoiets kan ik me ook herinneren, maar dan zonder muntje.quote:Op zondag 20 september 2015 21:09 schreef Bleie het volgende:
[..]
Wij aten vroeger tulband met Driekoningen. Met een muntje erin meegebakken, wie dat vond was de koning.
Eerste helemaal eens, tweede niet, waren allebei erg matig.quote:Op zondag 20 september 2015 21:13 schreef Franknfurter het volgende:
Wát een bullshit. Sarena was vele malen beter en Jaap was vele malen slechter. De tering.
Maar Filiz is al drie uitzendingen slecht en ze vraagt steeds hulp. En daarnaast is Jaap toch gewoon lachen? :pquote:Op zondag 20 september 2015 21:13 schreef Franknfurter het volgende:
Wát een bullshit. Sarena was vele malen beter en Jaap was vele malen slechter. De tering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |