Vanavond om 22.10 op Nederland-3.
Fanny en Fanneke, over het echtpaar met het zwangere hondje.
De mooiste voor mij waren die met het verslaafden-echtpaar en de aflevering met Albert Mol was ook geweldig.
quote:De eerste reeks was echter beter.
Op zondag 17 november 2002 20:24 schreef Funk het volgende:
Ga ik vanavond ook zeker ff bekijken. Vorig jaar (of was het het jaar daavoor?) was er de serie 25 minuten, die af en toe ook geweldig was. Met name de aflevering met die gast die in een bordeel werkte (voor degenen die het gezien hebben).
Legendarische televisie.
Maar goed, da's mijn mening.
quote:zeker wel 30 minuten
Op zondag 17 november 2002 20:47 schreef OtherOther het volgende:
Ha!
Dus toch iets om naar te kijken vanavond..
quote:die was echt geweldig
Op zondag 17 november 2002 22:10 schreef Biglebowski het volgende:
de aflevering met de Frans Bauer/ Dries Roelvink-achtige zanger
en mijn ex-zwager hebben we drie dagen in de waan gelaten dat 't 'echt' was.. En hij geloofde 't ook nog
quote:Die was idd erg kicke.
Op zondag 17 november 2002 20:40 schreef snellejelle het volgende:
Ik vind die met die groningse boer die afrikaan wil worden echt om te lachen!! Wat een humor!!
quote:Ederveen = God.
Op zondag 17 november 2002 19:59 schreef tong80 het volgende:
Zie net dat er herhalingen zijn van dit schitterende programma uit 1995.Vanavond om 22.10 op Nederland-3.
Fanny en Fanneke, over het echtpaar met het zwangere hondje.De mooiste voor mij waren die met het verslaafden-echtpaar en de aflevering met Albert Mol was ook geweldig.
Wat ik ook een mooie vond, was die waar je alleen een soort van flat van buitenaf zag, en de telefoongesprekken van een vrouw hoorde. Erg pakkend. "Daarom! Daaroooom!!"
Prachtige tv.
Geweldige aflevering.
Enig zicht op wanneer die reeks op dvd uitkomt? Als ie uberhaubt op dvd uitkomt?
Blijft een prachtserie, vooral de afleveringen van de melkertbaan in het bordeel, de musical van Nina Brink en 'Vanwege Maartje' over een Tweede Kamerlid...ge-wel-dig !
Yoron | TV
22:10-22:47
Omroep: VPRO
quote:Weet iemand welke aflevering er vanavond komt?
Op zondag 8 december 2002 20:49 schreef tong80 het volgende:
Vanavond weer.
(en ik baal een beetje boel dat ik vorige week de groningse bosneger gemist heb.. )
quote:Volgens mij de aflevering met de trendy designer.
Op zondag 8 december 2002 20:55 schreef E.T. het volgende:[..]
Weet iemand welke aflevering er vanavond komt?
(en ik baal een beetje boel dat ik vorige week de groningse bosneger gemist heb..
)
De cultuur filosoof.
quote:die's niet uit de eerste serie? of wel?
Op zondag 8 december 2002 20:56 schreef tong80 het volgende:[..]
Volgens mij de aflevering met de trendy designer.
De cultuur filosoof.
Jemig, het is een jaar of zes geleden dat ik de eerste serie gezien heb (ook de enige serie die ik gezien heb btw)
Er zijn er een paar blijven hangen... die met die zanger, de bosneger, het telefoongesprek (waar luigi aan refereerde), de rondom tien paradie (met simone kleinsma en die weerman).. )
22:10 - 22:36
[Herhaling]
Nederland 3
MM.9688453
EP.14700 30 Minuten Vijftiendelige serie quasi realistische docudrama's. Geschreven en gespeeld door Arjan Ederveen en geregisseerd door Pieter Kramer Aflevering 4: BEYONG TOMORROW Trendvoorspeller Rudolf Rocher bericht over de hypes en hebbedingetjes van morgen. Met : Miss Sonny Camera : Marc Homs Geluid : Eddy Declou en Kees de Groot Mo(..)
22:10 - 22:40
[Herhaling]
Nederland 3
MM.9132990
EP.14833 30 Minuten Vijftiendelige serie quasi realistische docudrama's. Geschreven en gespeeld door Arjan Ederveen en geregisseerd door Pieter Kramer Aflevering 6: SCENES BEHIND THE SCENES Bekende Nederlander die werk en priv´ niet gescheiden wenst te houden Camera : Onno van der Wal Geluid : Eddy Declou en Kees de Groot Montage : Martin(..)
We hebben vanavond dus OF de filosoof, of de zanger..
Ik ga wel gewoon kijken
quote:Die was ook errug goed!
Op zondag 8 december 2002 21:01 schreef tong80 het volgende:
De leukste vind ik nog steeds de aflevering met de twee drugs verslaafden.
Ik zie trouwens net dat volgende week, speciaal voor Luigi, "daarom" wordt uitgezonden
quote:
Op zondag 8 december 2002 21:03 schreef E.T. het volgende:[..]
Die was ook errug goed!
Ik zie trouwens net dat volgende week, speciaal voor Luigi, "daarom" wordt uitgezonden
Die is ook briljant.
Daaaaaaaroooom.
quote:Drom
Op zondag 8 december 2002 21:07 schreef tong80 het volgende:[..]
Die is ook briljant.
Daaaaaaaroooom.
'Daarooooooom.'
Die was er vanavond weer op. Verbluffend de gelijkenis met Frans Bauer.quote:Op zondag 17 november 2002 22:10 schreef Biglebowski het volgende:
de aflevering met de Frans Bauer/ Dries Roelvink-achtige zanger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |