Ik ben boos omdat ze er zeker 900euro voor willen hebben, wij hebben het over 3m2.quote:Op zondag 20 september 2015 17:06 schreef CafeRoker het volgende:
Dus eigenlijk ben je boos dat je niet mag dhz'en aan de stoep die van de gemeente is?
Dan krijg je last van rijgers ja.quote:
Zo zit ik niet in elkaar, ben een te brave burger.quote:Op zondag 20 september 2015 18:34 schreef Awsom het volgende:
Zoiets moet je ook helemaal geen vergunning voor aanvragen. Gewoon op een zaterdag ochtend in een paar uurtjes laten uitvoeren en hopen dat niemand het ziet.
Waarom niet op dinsdagochtend?quote:Op zondag 20 september 2015 18:34 schreef Awsom het volgende:
Zoiets moet je ook helemaal geen vergunning voor aanvragen. Gewoon op een zaterdag ochtend in een paar uurtjes laten uitvoeren en hopen dat niemand het ziet.
In het weekend kan de gemeentelijke plantsoendienst je niet betrappen bij je illegale werkzaamheden.quote:Op zondag 20 september 2015 18:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Waarom niet op dinsdagochtend?
Die is opgeheven, tegenwoordig veel te dure huurlingen ingezet.quote:Op zondag 20 september 2015 19:00 schreef Awsom het volgende:
[..]
In het weekend kan de gemeentelijke plantsoendienst je niet betrappen bij je illegale werkzaamheden.
Nee want dan moet TS als hij thuiskomt telkens uitstappen en die dingen daar neerleggen en weer weghalen en vice versa.quote:Op zondag 20 september 2015 19:24 schreef r0binhood het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn 2 drempelplaten geen oplossing?
Zakje beton is wel een optie:-)quote:Op zondag 20 september 2015 19:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Nee want dan moet TS als hij thuiskomt telkens uitstappen en die dingen daar neerleggen en weer weghalen en vice versa.
Zouden ze gejat worden als je ze laat liggen?quote:Op zondag 20 september 2015 19:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Nee want dan moet TS als hij thuiskomt telkens uitstappen en die dingen daar neerleggen en weer weghalen en vice versa.
Dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 20 september 2015 19:29 schreef r0binhood het volgende:
[..]
Zouden ze gejat worden als je ze laat liggen?
Anders eventueel verankeren ofzo
Ik ga echt geen 300 euro per m2 betalen.quote:Op zondag 20 september 2015 19:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS moet anders gewoon niet zo gierig zijn en gewoon betalen.
De gemeente heeft gelijk om dit door een door hen gekozen stratenmaker te laten doen.
Als TS het doet met z'n 2 linkerhanden, ligt de boel straks schots en scheef en heeft hij er een metertje extra bij gepakt stiekem.
"Ik vond het ook al vreemd, ineens waren hier kerels in gele hesjes bezig. Ik heb ze nog koffie aangeboden.. Ik dacht dat jullie dat waren"quote:Op zondag 20 september 2015 19:13 schreef Resistor het volgende:
Bij mijn ouders heeft het ook 5 jaar geduurd tot de gemeente in de gaten had dat ze de straat verlaagd hadden om met een camper onder de carport te komen. Ze komen er vroeger of later toch wel achter als je het zelf doet.
Dan heb je toch mooi 5 jaar plezier gehad. Als ze er achterkomen dat het gebeurd is, hebben ze nog geen bewijs wie het gedaan heeft. Dus kunnen ze het weer op de kosten van de maatschappij aan woekerprijzen herstellen. Waarna een week later de tuinkabouters de situatie weer herstellen, wat een nieuwe 5 jaar plezier oplevert.quote:Op zondag 20 september 2015 19:13 schreef Resistor het volgende:
Bij mijn ouders heeft het ook 5 jaar geduurd tot de gemeente in de gaten had dat ze de straat verlaagd hadden om met een camper onder de carport te komen. Ze komen er vroeger of later toch wel achter als je het zelf doet.
Jouw auto's zijn minder dan 150cm breed?quote:Op zondag 20 september 2015 23:03 schreef FF het volgende:
Twee auto's in de tuin met een oprit van 3 meter moet toch geen probleem zijn?
Nee, maar een auto staat niet op een inrit/oprit geparkeerd, dat mag namelijk niet.quote:Op maandag 21 september 2015 14:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jouw auto's zijn minder dan 150cm breed?
3m2 van de stoep die eigendom is van de gemeente.quote:
Naast elkaar natuurlijk, dan heb je 6 meter nodig.quote:Op zondag 20 september 2015 23:03 schreef FF het volgende:
Twee auto's in de tuin met een oprit van 3 meter moet toch geen probleem zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |