Toornsta moeten we echt zo snel mogelijk bij het oud vuil zetten. Gaat ook niks meer worden. Alles op één tempo en een techniek van een duikboot. En hij heeft geen nek.quote:Op zondag 20 september 2015 13:21 schreef Keyos het volgende:
Het is in ieder geval duidelijk dat ons middenveld het probleem gaat worden dit jaar. Laten we vooral geen Tonny Vilhena opstellen, gaat prima zo.
Gaf wel een lekkere pass op Elia, dat is al meer dan ik Immers ooit heb zien doen.quote:Op zondag 20 september 2015 13:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Toornsta moeten we echt zo snel mogelijk bij het oud vuil zetten. Gaat ook niks meer worden. Alles op één tempo en een techniek van een duikboot. En hij heeft geen nek.
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar als je wekelijks de rollen die die middenvelders in moeten vullen gaat lopen wijzigen, wordt het nooit wat.quote:Op zondag 20 september 2015 13:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar mijn conclusie is dat het middenveld zowel verdedigend als aanvallend ondermaats is.
Gewoon Kongolo in het centrum.quote:Op zondag 20 september 2015 13:24 schreef Pokkelmans het volgende:
Ja, Jan-Arie speelt kut, maar wie wil je er dan op zetten? Botteghin lijkt me ook geen optie met die vlotte Boakye en Gyasi.
Hij is ook goed in de combinatie met Karsdorpquote:Op zondag 20 september 2015 13:24 schreef Divje het volgende:
Ja mooi, als je de bal van de rechterkant naar de linkerkant van het veld kan schoppen speel je een goede wedstrijd.
Vejinovic speelt al weken op dezelfde positie. En hoe lang je ook Toornstra en Immers op een vaste plek laat staan, echt goed zullen ze nooit worden.quote:Op zondag 20 september 2015 13:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar als je wekelijks de rollen die die middenvelders in moeten vullen gaat lopen wijzigen, wordt het nooit wat.
Hebben niet voor niets al 10 punten.quote:
Wat dat aangaat, Karsdorp mag er wel vaker overheen denderen. Die rechterkant ligt helemaal open. Als dat de verdienste van Kuiyt is, dan oké. Hij speelt een puike pot.quote:Op zondag 20 september 2015 13:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is ook goed in de combinatie met Karsdorp
Ik dacht dat Toornstra vorige week in het midden speelde op het middenveld en daarvoor sexy lexie. Nu Vejinovic.quote:Op zondag 20 september 2015 13:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vejinovic speelt al weken op dezelfde positie. En hoe lang je ook Toornstra en Immers op een vaste plek laat staan, echt goed zullen ze nooit worden.
Hij had nooit naar voren moeten stappen. Maar die bal daalde ook ineens erg snel.quote:Op zondag 20 september 2015 13:25 schreef Scrummie het volgende:
Jan lipje speelt kut ja, zoals verwacht. En die bal was houdbaar, dus fout Vermeer.
Van Beek naar rechtsback? Ging tegen PSV ook zo lekker.quote:Op zondag 20 september 2015 13:26 schreef Oldground het volgende:
Je kan het ook beide oplossen, door Botteghin voor Vejinovic te wisselen.
Nelom erin ja. Ik heb 100x liever Nelom op LB dan Jan-Arie in het centrum.quote:Op zondag 20 september 2015 13:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En Jan-Arie op links? Of Nelom () er in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |