Nooit geweten dat Abramovich via omwegen zijn geld daarin pompt.quote:Op zondag 20 september 2015 12:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
CSKA is een goede ploeg, dat verliezen ze.
Er is wel meer dat jij niet weet.quote:Op zondag 20 september 2015 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Abramovich via omwegen zijn geld daarin pompt.
Zo is dat.quote:Op zondag 20 september 2015 12:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er is wel meer dat jij niet weet.
Nee, je moet eens kappen met de wijsneus uithangen.quote:
Helemaal niet.quote:
Onbegrijpelijk dat Immers vandaag niet speelt.quote:Op zondag 20 september 2015 12:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Iedereen weet dat Immers er geen pepernoot van kan, en toch bestaat dit artikel.
IJdele hoop.quote:Op zondag 20 september 2015 12:46 schreef Cavaliers het volgende:
Ik hoop op een invalbeurt van Achahbar.
Ik zie Ado hem nog wel terughalen in de winterstopquote:Op zondag 20 september 2015 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat Immers vandaag niet speelt.
10 miljoen en geen euro minder.quote:Op zondag 20 september 2015 12:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie Ado hem nog wel terughalen in de winterstop
Ik heb gisteren weer niks gezien, zat te eten in Tropicana.quote:Op zondag 20 september 2015 12:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie Ado hem nog wel terughalen in de winterstop
Ik zeg ook helemaal niet dat het 100% aan Kuyt te wijten is dat hij nul keer een bal op doel schiet in vijf wedstrijden. Kan net zo goed de schuld van iemand anders zijn.quote:Op zondag 20 september 2015 12:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, je moet eens kappen met de wijsneus uithangen.
Voetbal is een teamsport en van heel veel factoren afhankelijk. Dat de cijfers niet best zijn klopt, maar je kan niet zomaar zeggen dat dat 100% aan Kuijt te wijten is omdat er veel meer factoren van invloed zijn dan alleen de speler zelf. Daarnaast hebben we het over slechts vijf wedstrijden. Hoe moeilijk is het om dat te snappen?
Doe even niet zo eigenwijs en probeer even een beetje mee te denken.
Je hebt niets gemist.quote:Op zondag 20 september 2015 12:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb gisteren weer niks gezien, zat te eten in Tropicana.
Volgens Jan Joost komt hij uit de Schilderswijkquote:Op zondag 20 september 2015 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Henk Dijkhuizen, afkomstig uit Den Haag-Duindorp.
Niemand heeft naar PEC-ADO gekeken.quote:Op zondag 20 september 2015 12:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb gisteren weer niks gezien, zat te eten in Tropicana.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |