abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156297161
Hoop dat Pereiro vanavond gewoon eens een volle wedstrijd mag spelen, liefst op de positie van Maher zodat we hem ook eens kunnen beoordelen op zijn kwaliteiten.
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 22 september 2015 @ 15:18:46 #127
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156297237
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 10:53 schreef SpaanseVlieg het volgende:
Dat verlies van afgelopen weekend heeft nog steeds een zure nasmaak, bah :r

Wat betreft vanavond, ik verwacht weinig problemen tegen Cambuur. 4-0
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 08:24 schreef Gutanoth het volgende:
Ben er nogsteeds niet over heen, super salty over het verlies :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 22 september 2015 @ 15:21:14 #128
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_156297274
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:14 schreef Scarface88 het volgende:
Hoop dat Pereiro vanavond gewoon eens een volle wedstrijd mag spelen, liefst op de positie van Maher zodat we hem ook eens kunnen beoordelen op zijn kwaliteiten.
Precies. Ben ook zeer benieuwd wat Pereiro in 90 minuten kan laten zien. Constant 10 min speeltijd is toch ook niet goed voor zijn ontwikkeling lijkt me.
  dinsdag 22 september 2015 @ 15:43:39 #129
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156297774
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:21 schreef SpaanseVlieg het volgende:

[..]

Precies. Ben ook zeer benieuwd wat Pereiro in 90 minuten kan laten zien. Constant 10 min speeltijd is toch ook niet goed voor zijn ontwikkeling lijkt me.
Ik weet niet of je al een training hebt bijgewoond, maar Pereiro is echt een ongelooflijke topvoetballer. Dat is, als een wedstrijd zich daadwerkelijk in slowmotion zou afspelen. Ik denk eigenlijk dat de scouts een video hebben gekeken die op fast forward werd afgespeeld en dat ze toen dachten dat hij een topper was.

Ik zeg niet dat het niets wordt, maar het tempo waar in alles gaat is wel echt te laag. Hoe dan ook, een flankspeler zie ik in ieder geval totaal niet in hem, al kan ook dat beter worden als hij snelheid wint. Op dit moment kun je beter Narsingh hebben op rechts, geloof me.

Maar goed, veel slechter dan Maher kan niet op het middenveld. Bovendien is dat zijn natuurlijke positie en moet je hem toch ooit een hele wedstrijd gunnen want met trainingen alleen wordt hij zeker niet beter.
  dinsdag 22 september 2015 @ 15:50:12 #130
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_156297942
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:43 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niets wordt, maar het tempo waar in alles gaat is wel echt te laag. Hoe dan ook, een flankspeler zie ik in ieder geval totaal niet in hem, al kan ook dat beter worden als hij snelheid wint. Op dit moment kun je beter Narsingh hebben op rechts, geloof me.

Maar goed, veel slechter dan Maher kan niet op het middenveld. Bovendien is dat zijn natuurlijke positie en moet je hem toch ooit een hele wedstrijd gunnen want met trainingen alleen wordt hij zeker niet beter.
Helaas, training is altijd net wat ver weg. Vorig jaar toen ik in de buurt was een keer gaan kijken, ging het niet door :')

Wat betreft Pereiro; Als Narsingh al beter op rechts kan is het wel erg slecht gesteld met onze Uruguayaanse vriend.

En Maher, die kan de kar gewoon niet trekken. Ben bang dat dat ook nooit meer gaat komen :N
  dinsdag 22 september 2015 @ 15:55:18 #131
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156298070
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:50 schreef SpaanseVlieg het volgende:

[..]

Helaas, training is altijd net wat ver weg. Vorig jaar toen ik in de buurt was een keer gaan kijken, ging het niet door :')

Wat betreft Pereiro; Als Narsingh al beter op rechts kan is het wel erg slecht gesteld met onze Uruguayaanse vriend.

En Maher, die kan de kar gewoon niet trekken. Ben bang dat dat ook nooit meer gaat komen :N
Maher liet bij AZ bij vlagen goede dingen zien en men ging er van uit dat er een speler van te maken was die dat constant kon. Niet elke speler hoeft een kartrekker te zijn en ik denk ook niet dat men dat ooit in hem gezien heeft.

Ik heb hem altijd al een momentenvoetballer gevonden, maar de wedstrijd in de voorbereiding tegen Eindhoven heeft mij ook doen beseffen dat het niet meer gaat lukken om meer van hem te maken. Simpelweg omdat Maher gewoon helemaal niet wil. Hij wil het spel niet naar zich toetrekken, hij wil zich niet aanbieden, hij wil niet vrijlopen. Hij wil de bal gewoon helemaal niet. Daarin is Pereiro wel anders, dat zag je ook al in die paar minuten dat hij gespeeld heeft.

Maher heeft geen drive. En als hij de bal krijgt heeft hij ook helemaal geen idee wat hij er mee moet. Ja, naar de 16 dribbelen en schieten, maar als je één van de CM's bent in dit PSV, moet je toch een wat breder arsenaal hebben.
  dinsdag 22 september 2015 @ 15:59:34 #132
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_156298191
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:55 schreef BadderHaring het volgende:

[..]
moet je toch een wat breder arsenaal hebben.
En een wat mannelijker schot. Die slappe hap telkens als die kan aanleggen van randje 16
  dinsdag 22 september 2015 @ 16:18:56 #133
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156298715
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:59 schreef SpaanseVlieg het volgende:

[..]

En een wat mannelijker schot. Die slappe hap telkens als die kan aanleggen van randje 16
Ja, en als de bal er een keer inrolt omdat hij toevallig vervelend stuit, dan heeft hij volgens sommige hier een goede wedstrijd gespeeld en kan hij het ineens en laat hij zijn 'vorm van AZ' weer zien..... :')
pi_156298778
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 16:18 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja, en als de bal er een keer inrolt omdat hij toevallig vervelend stuit, dan heeft hij volgens sommige hier een goede wedstrijd gespeeld en kan hij het ineens en laat hij zijn 'vorm van AZ' weer zien..... :')
Lex Immers zou zaterdag die levensgrote kans benut hebben.
  dinsdag 22 september 2015 @ 16:29:25 #135
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156298990
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Lex Immers zou zaterdag die levensgrote kans benut hebben.
Ja, zo treurig is het inderdaad. Sommige hadden hier de hoop dat Maher de rol van Wijnaldum kon overnemen, maar zelfs de kans/doelpunt ratio van Wijnaldum is te veel gevraagd voor Maher.

Kapitaalvernietiging, maar we moeten zo snel mogelijk van hem af. Desnoods ruilen +10 miljoen voor Ziyech.
  dinsdag 22 september 2015 @ 18:18:55 #136
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_156301579
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 16:29 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja, zo treurig is het inderdaad. Sommige hadden hier de hoop dat Maher de rol van Wijnaldum kon overnemen, maar zelfs de kans/doelpunt ratio van Wijnaldum is te veel gevraagd voor Maher.

Kapitaalvernietiging, maar we moeten zo snel mogelijk van hem af. Desnoods ruilen +10 miljoen voor Ziyech.
Waarom zou Twente daarmee akkoord gaan?
  dinsdag 22 september 2015 @ 18:22:39 #137
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156301668
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:18 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Waarom zou Twente daarmee akkoord gaan?
Dat doen ze natuurlijk ook niet. Meer om aan te geven dat PSV best ver mag gaan om een adequate vervanger voor Maher te halen.
pi_156301764
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:22 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat doen ze natuurlijk ook niet. Meer om aan te geven dat PSV best ver mag gaan om een adequate vervanger voor Maher te halen.
Denk dat ze met 10 Miljoen + Maher zeker akkoord zullen gaan. Denk alleen dat Brands dat niet gaat doen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  dinsdag 22 september 2015 @ 18:38:41 #139
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_156302028
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 16:29 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Beetje zonde van het geld.
Middenveld met Guardado-Pröpper-Hendrix is zeker voor eredivisenormen gewoon goed genoeg. Je zou ook Maher kunnen verkopen en er een fatsoenlijke back (lees beter dan Brenet) voor kunnen halen.
pi_156302050
quote:
Kinesioloog Mexicaanse voetbalbond op verzoek Guardado naar Nederland voor hulp bij revalidatie

De kinesioloog van de Mexicaanse voetbalbond komt op verzoek van Andres Guardado naar Nederland om de middenvelder van PSV te ondersteunen bij zijn revalidatie. De voetbalbond meldt dat Carlos Pecanha op verzoek van de PSV'er en met goedvinden van PSV zal aansluiten bij het behandelend team. Ze hopen daarmee de revalidatie van Guardado te versnellen en hem mogelijk fit te krijgen voor de strijd van Mexico tegen de Verenigde Staten op 10 oktober.
Want in Nederland zitten alleen prutsers? Ook mooi even forceren en overhaasten om 10 oktober te kunnen halen.
  dinsdag 22 september 2015 @ 18:51:08 #141
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156302318
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:39 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Want in Nederland zitten alleen prutsers? Ook mooi even forceren en overhaasten om 10 oktober te kunnen halen.
Tijdens een revalidatie is het, vooral psychisch, belangrijk dat je een arts treft die je vertrouwt. Waarschijnlijk kent hij deze man en kan hij er mee praten zonder tolk en mogelijke vertalingsdiscussie. Prima keuze.

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:38 schreef tja77 het volgende:

[..]

Beetje zonde van het geld.
Middenveld met Guardado-Pröpper-Hendrix is zeker voor eredivisenormen gewoon goed genoeg. Je zou ook Maher kunnen verkopen en er een fatsoenlijke back (lees beter dan Brenet) voor kunnen halen.
En dan? Als er iemand geblesseerd is? Schaars heb je nog en verder? Vloet, die kan zelfs in de Juup het verschil niet maken.

Als je Hiljemark trouwens op het jeugd EK zag en nu bij zijn nieuwe club Palermo, dan zou je hem bijna liever zien dan Maher. Speelt daar nu als CM en heeft al 3 goals gemaakt in 4 wedstrijden (waarvan 2 als invaller). Scoorde 2x tegen AC Milan. Zouden we hem dan verkeerd gebruikt hebben?
pi_156302415
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:01 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Cocu staat mij bij als waardevolle goede speler, bij PSV, aan het einde van zijn carriere (al ben je de negatieve dingen vast al snel vergeten), maar Van Bommel bijvoorbeeld.. nee, dat was niet wat ik gehoopt had :N
Dat hele jaar was teleurstellend. Als je kijkt wat voor team je toen had (met Lens, Mertens, van Bommel, Strootman) en dan gewoon nog geen kampioen worden :') Daarom sluit ik het hoofdstuk van Bommel ook wel wat een naar smaakje af, maar echt slecht heeft hij toch ook niet gespeeld.
  dinsdag 22 september 2015 @ 19:02:22 #143
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156302559
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:55 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat hele jaar was teleurstellend. Als je kijkt wat voor team je toen had (met Lens, Mertens, van Bommel, Strootman) en dan gewoon nog geen kampioen worden :') Daarom sluit ik het hoofdstuk van Bommel ook wel wat een naar smaakje af, maar echt slecht heeft hij toch ook niet gespeeld.
Dat team had gewoon te veel van hetzelfde. Op een bepaald moment leek het wel een wedstrijdje 'scheids zeuren' en onsympathiek zijn.

Kwalitatief een top team, maar mentaal zwak en gewoon niet in balans. En tactisch gewoon zwak destijds. Sowieso, heel die Advocaat en Rutten periode was verschrikkelijk.
pi_156302693
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 10:44 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Jij snapt toch hopelijk zelf ook dat voetballers een bepaalde houdbaarheidsdatum hebben. Die van Kuijt ligt al vrij hoog, als je bijvoorbeeld kijkt naar onze Amsterdamse vriend Rafael van der Vaart, maar heb jij zelf niet het gevoel dat het langzaam tijd word om te stoppen?

Ik vind het persoonlijk ook altijd wat sneus hebben, voetballers die niet weten wanneer ze moeten stoppen. Beter om dan te stoppen op je hoogtepunt en niet wanneer je bij Feyenoord er een beetje achteraan strompelt.
Kuyt is nog belangrijk geweest op het afgelopen WK. Kun je van Der Vaart niet zeggen. Overigens staat Kuyt imo op een verkeerde positie en is zijn vorm niet helemaal top. Geef het tijd zou ik zeggen. Het kan nooit na een jaar WK en Fener, dat hij niets meer kan bijdrage aan Feyenoord.
  dinsdag 22 september 2015 @ 19:12:02 #145
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156302757
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:09 schreef Vasion het volgende:

[..]

Kuyt is nog belangrijk geweest op het afgelopen WK. Kun je van Der Vaart niet zeggen. Overigens staat Kuyt imo op een verkeerde positie en is zijn vorm niet helemaal top. Geef het tijd zou ik zeggen. Het kan nooit na een jaar WK en Fener, dat hij niets meer kan bijdrage aan Feyenoord.
Ga eens in op mijn reactie. Waar blijf je nou met je grote bek? _O-
pi_156302837
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:55 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:02 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat team had gewoon te veel van hetzelfde. Op een bepaald moment leek het wel een wedstrijdje 'scheids zeuren' en onsympathiek zijn.

Kwalitatief een top team, maar mentaal zwak en gewoon niet in balans. En tactisch gewoon zwak destijds. Sowieso, heel die Advocaat en Rutten periode was verschrikkelijk.
Het probleem destijds zat hem vooral in de verdediging. Met Marcello die gewoon nooit 1 op 1 heeft leren spelen. Je kon de wedstrijd compleet controleren en het beste van het spel hebben, zodra Marcello 1 op 1 een duel aan moest gaan lag de weg naar de goal vrijwel open :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 22 september 2015 @ 19:16:51 #147
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156302872
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

[..]

Het probleem destijds zat hem vooral in de verdediging. Met Marcello die gewoon nooit 1 op 1 heeft leren spelen. Je kon de wedstrijd compleet controleren en het beste van het spel hebben, zodra Marcello 1 op 1 een duel aan moest gaan lag de weg naar de goal vrijwel open :')
Dat is echt een verkrachting van de werkelijkheid. Ja, Marcelo was een beroerde verdediger, maar er is wel iets meer nodig om met zo'n selectie zo hard te falen.
pi_156302930
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Tijdens een revalidatie is het, vooral psychisch, belangrijk dat je een arts treft die je vertrouwt. Waarschijnlijk kent hij deze man en kan hij er mee praten zonder tolk en mogelijke vertalingsdiscussie. Prima keuze.
Voor een zware blessure waarbij je een operatie moest ondergaan en je een heel seizoen moet revalideren zou ik dit wel snappen, maar voor een verstuikt enkeltje? Dat is met drie keer masseren weer weg. Dat wordt nu overhaast vanwege een interland.
pi_156302953
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:16 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat is echt een verkrachting van de werkelijkheid. Ja, Marcelo was een beroerde verdediger, maar er is wel iets meer nodig om met zo'n selectie zo hard te falen.
Klopt, de hele defensie was ruk destijds. Jaren achter elkaar. En wij nu maar klagen over Bruma en Brenet :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 22 september 2015 @ 19:19:28 #150
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156302956
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:18 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Voor een zware blessure waarbij je een operatie moest ondergaan en je een heel seizoen moet revalideren zou ik dit wel snappen, maar voor een verstuikt enkeltje? Dat is met drie keer masseren weer weg. Dat wordt nu overhaast vanwege een interland.
Uiteindelijk is het de staf van PSV die besluit of hij fit is, en Guardado zelf. En hij is prof genoeg om zelf te bepalen wat hij wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')