Je verwacht dat Locadia blijft?quote:Op zondag 20 september 2015 16:25 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk Bergwijn-Locadia-Pereiro in de beker..
Misschien wel onze aanval volgend seizoen.
Eh, oke.quote:
verstandig om er zo mee om te gaan.quote:
Die kwam juist niet doordat we overschot aan talentvolle middenvelders hadden en uiteraard geld.quote:Op zondag 20 september 2015 17:00 schreef Adames het volgende:
[..]
verstandig om er zo mee om te gaan.
goed voorbeeld ook voor nieuwe jeugdspelers die willen komen.
geen wonder dat frenkie de jong niet naar jullie kwam.
Dat lijkt me een prima oplossing inderdaad.quote:Op zondag 20 september 2015 16:54 schreef Gutanoth het volgende:
Gewoon locadia tevreden houden door hem de bekerwedstrijdjes te geven
Lees je eens in. Hij heeft zelf zijn contract getekend toen hij wist dat hij tweede spits zou worden. Na dit jaar is Luuk weg en is het zijn beurt.quote:Op zondag 20 september 2015 17:00 schreef Adames het volgende:
[..]
verstandig om er zo mee om te gaan.
goed voorbeeld ook voor nieuwe jeugdspelers die willen komen.
geen wonder dat frenkie de jong niet naar jullie kwam.
grote woorden hoor.quote:Op zondag 20 september 2015 17:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lees je eens in. Hij heeft zelf zijn contract getekend toen hij wist dat hij tweede spits zou worden. Na dit jaar is Luuk weg en is het zijn beurt.
En de Jong is een slecht voorbeeld. Die wilde al naar PSV voor er interesse was van Ajax, maar PSV wilde niet de volle mep voor hem betalen. Wederom, lees je eens in voor je blaat.
Nog steeds 0 kansen?quote:Op zondag 20 september 2015 18:06 schreef Adames het volgende:
[..]
grote woorden hoor.
De Jong is een raar verhaal geworden, maar ik ken de soap redelijk. De Jong had een voorkeur voor Ajax, hij is daar niet voor niks al aangeboden toen er onderhandelingen waren met PSV. Willem II deed natuurlijk mooi mee vanwege de vraagprijs.
En blijkbaar is Locadia toch een ander plaatje voorgesteld, anders had hij niet die grappen uitgehaald van een paar jaar geleden. Hij debuteerde jaren geleden al met een hattrick, heeft erna vrij sterk gespeeld maar nu hij langzaamaan talent-af begint te raken, krijgt hij nog steeds 0 kansen. PSV moet echt eens op de lange termijn gaan denken aan zijn talenten, als je er zo belabberd mee om gaat werk je jezelf alleen maar tegen.
laat hem dan gaanquote:Op zondag 20 september 2015 18:13 schreef Caland het volgende:
Locadia is toch vooral gewoon niet goed genoeg?
Als je al je bankspelers laat vertrekken, hoe hou je dan in hemelsnaam je bank warm? Je wilt toch een brede selectie met op elke positie een (vrijwel) gelijkwaardige optie?quote:
Volgens mij heb jij hem te weinig zien spelen.quote:Op zondag 20 september 2015 18:13 schreef Caland het volgende:
Locadia is toch vooral gewoon niet goed genoeg?
Mwoh, hij wordt de laatste tijd wel erg omhoog geluld. 2 seizoenen geleden stond hij nog in de basis. Toen heeft hij het ook alles behalve waargemaakt. Hij is wel vooruit gegaan, maar nog een seizoen met Locadia in de spits zou ik niet nog een keer aankunnen. En ik vertrouw erop dat Cocu en co. dit ook dondergoed weten.quote:Op zondag 20 september 2015 22:57 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij hem te weinig zien spelen.
In de nl competitie 1 van de betere spitsen!
Nooit laten gaan dus
Zivkovic was toen verder, hoe dwaas kan het toch lopen met Nederlandse spitsen. Locadia gaat daarin ook niet de verlosser worden, niet met het gedrag wat ik nu heb gezien, jammer.quote:Op zondag 20 september 2015 23:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mwoh, hij wordt de laatste tijd wel erg omhoog geluld. 2 seizoenen geleden stond hij nog in de basis. Toen heeft hij het ook alles behalve waargemaakt. Hij is wel vooruit gegaan, maar nog een seizoen met Locadia in de spits zou ik niet nog een keer aankunnen. En ik vertrouw erop dat Cocu en co. dit ook dondergoed weten.
Onbetaalbaar en veel te goed voor ze. PSV laat hem echt niet voor minder dan 8/10 miljoen gaan.quote:Op maandag 21 september 2015 13:17 schreef Geo4kant het volgende:
Feyenoord had Locadia moeten halen imo.
Vandaar dat hij nog bij PSV speeltquote:Op maandag 21 september 2015 13:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Onbetaalbaar en veel te goed voor ze. PSV laat hem echt niet voor minder dan 8/10 miljoen gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax heeft een punt meer dan PSV vorig seizoen. Dus met 30 punten verschil 2e voor jullie helaas.quote:Op maandag 21 september 2015 10:02 schreef BadderHaring het volgende:
Ik zie dat we pas 4 punten minder hebben dan vorig jaar. Dan worden we dus nog steeds met +/- 10 punten verschil kampioen.
PSV![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |