Eens. Tenminste, als je de kosten-prestatie afweging maakt. Hij heeft slechtere spelers gehaald, maar die waren goedkoper.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:30 schreef Scarface88 het volgende:
Maher is de grootste miskoop onder Brands.
[ afbeelding ]
Niks mis mee als je presteert op het veld. Dat ventje leeft totaal niet voor het voetbal.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eens. Tenminste, als je de kosten-prestatie afweging maakt. Hij heeft slechtere spelers gehaald, maar die waren goedkoper.
Maar wat heeft dat alles te maken met zijn rondneuk-gedrag? Dat het een gigantische sukkel is, dat is al heel lang helder.
Als ik hem op het veld zie, dan vraag ik me geregeld af of hij uberhaupt nog wel leeft.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Niks mis mee als je presteert op het veld. Dat ventje leeft totaal niet voor het voetbal.
Omdat je dan in principe 6,5 miljoen laat verdampen. Ik snap het wel, een investering moet spelen. Maar soms moet je inderdaad je verlies nemen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als ik hem op het veld zie, dan vraag ik me geregeld af of hij uberhaupt nog wel leeft.
Cocu moet dat toch ook zien? Waarom krijgen sommige spelers nooit een kans (Leemans bijvoorbeeld) terwijl zo'n Maher al anderhalf seizoen nauwelijks iets toevoegt?
We hebben nu al puntverlies wat je hem gewoon kunt aanrekenen, je speelt immers structureel met tien man.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Omdat je dan in principe 6,5 miljoen laat verdampen. Ik snap het wel, een investering moet spelen. Maar soms moet je inderdaad je verlies nemen.
En toch speelt ie morgenavond gewoon weer. Daar durf ik eigenlijk best geld op te zetten.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
We hebben nu al puntverlies wat je hem gewoon kunt aanrekenen, je speelt immers structureel met tien man.
Beter nu niet meer opstellen met de kans dat we kampioen worden. Dat is minder duur dan aankutten met Maher.
Zet er 6.5 miljoen op, dan is dat probleem van die afschrijving ook opgelost.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En toch speelt ie morgenavond gewoon weer. Daar durf ik eigenlijk best geld op te zetten.
Gewaagde uitspraak.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En toch speelt ie morgenavond gewoon weer. Daar durf ik eigenlijk best geld op te zetten.
En Moreno. Die schopt ze er ook wel uit hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
Waarom een propper zetten als je Pröpper hebt?
Sjesus...ik moest nog lachen ook...quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
Waarom een propper zetten als je Pröpper hebt?
Nu sla je door, we winnen wel, wel met billenknijpen en dramatisch spel.quote:Op zaterdag 26 september 2015 11:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voorspelling: draak van een wedstrijd, gelijk spelletje.
Ik hoop het, maar ik acht NEC best in staat tot een stunt(je).quote:Op zaterdag 26 september 2015 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu sla je door, we winnen wel, wel met billenknijpen en dramatisch spel.
En Cocu weet dat Faber dat weet en weet hoe Faber reageert op gebeurtenissen tijdens wedstrijden.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:15 schreef Scarface88 het volgende:
Ernest Faber weet natuurlijk als geen ander waar de zwaktes van PSV liggen.
Denk je werkelijk dat Cocu zo slim is ja?quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En Cocu weet dat Faber dat weet en weet hoe Faber reageert op gebeurtenissen tijdens wedstrijden.
Interessant duel.
We zitten niet allemaal op het teleurstellend lage niveau van jou.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:40 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat Cocu zo slim is ja?
Mwah, ze komen wel aardig moeilijk tot scoren.quote:Op zaterdag 26 september 2015 11:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik acht NEC best in staat tot een stunt(je).
quote:Op zaterdag 26 september 2015 11:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voorspelling: draak van een wedstrijd, gelijk spelletje.
Kom op zegquote:Op zaterdag 26 september 2015 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu sla je door, we winnen wel, wel met billenknijpen en dramatisch spel.
Ik kom weddenschappen wel altijd na, als we het dan toch over niveau hebben.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
We zitten niet allemaal op het teleurstellend lage niveau van jou.
Weddenschappenquote:Op zaterdag 26 september 2015 12:53 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ik kom weddenschappen wel altijd na, als we het dan toch over niveau hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |