49 wedstrijden gespeeld voor PSV, dus nooit echt een kans gehad?quote:Op woensdag 23 september 2015 14:37 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom heeft Hiljemark nooit echt een kans gehad? Die doet het toch aardig in italie
quote:Op woensdag 23 september 2015 14:37 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom heeft Hiljemark nooit echt een kans gehad? Die doet het toch aardig in italie
Kansen wel gehad maar groeide niet echt door. Verder is het op het middenveld altijd overbevolkt bij PSV in de selectie. Dat plus het feit dat grote aankopen altijd een streepje voor hebben maakt het extreem moeilijk om je als talent in te vechten op het middenveld.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:37 schreef inslagenreuring het volgende:
En vrijwel al die wedstrijden speelde hij als CVM. Simpelweg omdat het duo Wijnaldum/Maher onbetwist was op de posities daarvoor. Echter, zowel bij zijn vorige club als bij zijn huidige club speelt hij veel meer als box-to-box speler. Mogelijk dat ze het bij PSV verkeerd gezien hebben. Bij Zweden -21 speelt hij ook veel meer centraal op het middenveld.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
49 wedstrijden gespeeld voor PSV, dus nooit echt een kans gehad?
Ik vroeg het maar omdat die Maher staat te schutteren als een blinde zeehond.quote:
Mwah toen het kut ging met PSV was hij toch wel een revelatie in dat 'verzwaarde middenveld' vond ik. Maar werd hard gepasseerd volgend seizoen.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
49 wedstrijden gespeeld voor PSV, dus nooit echt een kans gehad?
Omdat vorig seizoen het middenveld Wijnaldum-Maher-Guardado goed liep. En Maher vorig seizoen eindelijk wat goede dingen liet zien. Nog lang niet het niveau dat je mag verwachten. Maar er was wel progressie t.o.v. voorgaande seizoenen. Dit jaar zou hij zich kunnen bewijzen en afgelopen dinsdag was een typische wedstrijd waarin hij zou kunnen laten zien, wat hij kon. Hij zou de grote man moeten zijn op het middenveld als er Schaars en Hendrix bij staan. Maar niets is minder waar. Hendrix liet juist de goede dingen zien, en Maher was in alle opzichten zwak. Het halfbakken inpassen, het vele balverlies en het wijvenschot dat hij had was typisch Maher. Ik snap het nog steeds niet dat hij consequent faalt. Terwijl hij volgens mij echt wel kan voetballen.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah toen het kut ging met PSV was hij toch wel een revelatie in dat 'verzwaarde middenveld' vond ik. Maar werd hard gepasseerd volgend seizoen.
Slecht troll. Toen hij nog bij bPSV zat was je waarschijnlijk één van degene die het hardst riep dat hij er geen kut van kon.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik vroeg het maar omdat die Maher staat te schutteren als een blinde zeehond.
Overigens heeft hij niet echt kansen gehad. Altijd opvulling geweest.
Het laatste gerucht was zonder.quote:Op donderdag 24 september 2015 09:33 schreef tja77 het volgende:
Is de Maher aankoop nu met of zonder Doyen beklonken? Zou het anders daarmee te maken kunnen hebben dat Maher ondanks zijn gefrot, toch keer op keer kan rekenen op een basisplaats?
Tot hoe lang heeft die knakker eigenlijk een contract? Mocht hij gratis de deur uit gaan lopen dan wordt het een pijnlijk verhaal financieel.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:01 schreef theodoor9 het volgende:
Jammer genoeg zonder. Zou financieel voor psv een stuk gunstiger zijn geweest.
Toch grappig om op die discussie terug te kijken. Toen werd gezegd: nooit doen, je verkoopt hem voor 15/20 miljoen dus je geeft je winst als het ware weg. Met de kennis van nu..
Niet voor elk bod, je moet hem in de markt zetten als enorm talent dat slechts wegens omstandigheden niet tot zijn recht kwam bij PSV. Dat zou zelfs nog wel eens het geval kunnen zijn ook, al verbaast het me hoe weinig het voorkomt dat hij ook maar iets van 'klasse' laat zien. Eens in de paar wedstrijden een pass, dribbel of een doelpuntje en dan weer vooral een hele hoop niks.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
Maher moet je gewoon voor elk bod wegdoen. Desnoods met 10 man spelen.
Misschien dat het ooit wat wordt als zuivere 10, maar dan moet hij wel uit een heel ander vaatje gaan tappen.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet voor elk bod, je moet hem in de markt zetten als enorm talent dat slechts wegens omstandigheden niet tot zijn recht kwam bij PSV. Dat zou zelfs nog wel eens het geval kunnen zijn ook, al verbaast het me hoe weinig het voorkomt dat hij ook maar iets van 'klasse' laat zien. Eens in de paar wedstrijden een pass, dribbel of een doelpuntje en dan weer vooral een hele hoop niks.
Ach, hun linksbuiten kan er geen kut van.quote:Op vrijdag 25 september 2015 07:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Genemuiden thuis altijd lastig
ja en wij cska uit in de benen, daarna gelijk ajax, dat zal lekker zijn voor maher zijn benenquote:Op vrijdag 25 september 2015 06:22 schreef Gutanoth het volgende:
Ideale lotng toch?
Ajax nog een wedstrijd tegen Feyenoord in de benen
Ach, na een week rust speelt hij ook kut.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:08 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ja en wij cska uit in de benen, daarna gelijk ajax, dat zal lekker zijn voor maher zijn benen
Die eerste zin is de waarheid als een koe, maar die 2de klopt van geen kant. heeft genoeg kansen gehad maar voegde nooit wat toe. Wel eens wat potjes leuk gespeeld door verschrikkelijk hard te werken, maar iemand als Hendrix vind ik nu al verder.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik vroeg het maar omdat die Maher staat te schutteren als een blinde zeehond.
Overigens heeft hij niet echt kansen gehad. Altijd opvulling geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |