abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156235310
Ik draag graag wollen truien. Je kunt je mouwen gewoon opstropen zonder dat ze gaan lubberen, het zit lekker warm zonder dat het gaat zweten en het ziet er mooi uit vind ik. Maar helaas ben ik niet zo groot (iets kleiner dan 1,75) en heb ik graag dat truien goed nauw aansluiten. Gevolg, zelfs de kleinste maat wollen trui in een normale herenmodezaak is altijd te groot voor mij. Nu heeft WE af en toe truien van merinowol in maat XS in het assortiment, gewoon simpel met een een ronde hals of v-hals. Die passen mij op zich goed maar de kleuren zijn vrij saai en ze zijn slecht verkrijgbaar. Wie heeft er een alternatief?
pi_156235527
Kinderafdeling
pi_156235658
Italiaans. Daar zijn de mensen gemiddeld kleiner en Italianen maken vaak nauwsluitende kleding. Al scheelt het per merk, er zijn ook Italiaanse merken die zich richten op Italianen die van overmatig lekker eten houden.

Omdat Nederlandse winkels vooral voor Nederlanders inkopen is het het makkelijkst om in Italië te gaan kijken. Keertje op en neer met een goedkope vlucht hoeft niet veel meer te kosten dan parkeren in Amsterdam. ;)
pi_156238212
Maatje 176 op de kinderafdeling ja, is geloof ik gelijk aan XS. Bij Spaanse ketens zoals Zara en Mango Man valt de kleding vaak kleiner uit.
pi_156238697
Tussen kinderkleding vind je volgens mij niet zo snel mooie wollen truien voor een man.
pi_156239685
Online webshops als Topshop en Asos al geprobeerd?
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_156246285
Kun je een wollen trui niet net een maatje laten krimpen in de wasmachine?
Regenboog, regenboog
gelukkig ben je krom,
anders heette je regenstreep,
en dat klinkt toch wel zo stom
pi_156249612
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 16:47 schreef Plausibel het volgende:
Op goed geluk?
pi_156267215
Vrouwenafdeling? of is dat raar? :@

pi_156267248
Cavallaro.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_156268122
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:17 schreef FANN het volgende:
Vrouwenafdeling? of is dat raar? :@

Als je een travestiet bent niet.
pi_156268147
quote:
10s.gif Op maandag 21 september 2015 13:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als je een travestiet bent niet.
Bij sommige truien zie je toch niet zoveel verschil?

Ik heb juist vaak die van mijn eega aan, omdat het zo lekker wijd is :@

ik hou juist niet van dat strakke :') maar ja, kwestie van smaak :+
pi_156268182
Serieus, is dit zo raar als een man dit aan zou hebben?

Het is namelijk een damestrui...

http://www.esprit.nl/dame(...)naden-085CC1I002_800
pi_156268779
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:07 schreef FANN het volgende:

[ afbeelding ]

Ik vind het wel typisch een vrouwentrui ja :P
pi_156269872
quote:
10s.gif Op maandag 21 september 2015 13:05 schreef FANN het volgende:

Bij sommige truien zie je toch niet zoveel verschil?
Het is natuurlijk mogelijk om een trui te maken die zowel door mannen als vrouwen gedragen kan worden, maar dan heb je per definitie een trui te pakken die ongedefinieerd is. Vlees noch vis. Ik denk niet dat TS daar echt op zit te wachten.

quote:
Ik heb juist vaak die van mijn eega aan, omdat het zo lekker wijd is :@

ik hou juist niet van dat strakke :') maar ja, kwestie van smaak :+
Een vrouw kan dan ook makkelijker wegkomen met mannenkleding, maar het is dan ook weer zelden elegant. Prima voor als je een dagje thuis blijft, maar toch niet als je goed voor de dag wil komen.

Bovendien: er zijn echt genoeg goede opties. Om dan te grijpen naar onconventionele bronnen als de droger in de hoop dat de trui precies genoeg krimpt (overigens, drogers kunnen tegenwoordig kennelijk ook met wollen truien omgaan, al neem ik het risico toch maar niet) en de damesafdeling vind ik origineel als oplossing, maar heel serieus kan ik het dan weer niet nemen. Meer iets vooraleer alle andere opties niets opleveren.
pi_156269917
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:07 schreef FANN het volgende:

[ afbeelding ]

Kijk eens goed naar de kraag. Is echt niet mooi voor een man.

(Een vrouw zou ik deze trui ook niet snel aanraden overigens, maar dat is dan weer wel smaak)
pi_156275983
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 14:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Kijk eens goed naar de kraag. Is echt niet mooi voor een man.

(Een vrouw zou ik deze trui ook niet snel aanraden overigens, maar dat is dan weer wel smaak)
Het was maar een voorbeeld :P

sommige truien zie je gewoon niet écht het verschil, zijn meestal wel saaie truien da's waar :+
pi_156284524
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 16:47 schreef Plausibel het volgende:
Dit kan ja maar je haalt daarmee gelijk alle elasticiteit uit het wol. Hierdoor zal hij dus binnen no-time scheuren. TS probeer Uniqlo eens, die hebben XS en dat valt erg klein. Eventueel Asos of HM. Die hebben XS en dat valt erg klein uit ervaring. Ook SuitSupply heeft veel aanbod in XS.
pi_156363269
bij de zara kijken. _O_
pi_156363610
Online bestellen bij Uniqlo? Valt klein :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')