Op goed geluk?quote:Op zondag 20 september 2015 16:47 schreef Plausibel het volgende:
Kun je een wollen trui niet net een maatje laten krimpen in de wasmachine?
Bij sommige truien zie je toch niet zoveel verschil?quote:Op maandag 21 september 2015 13:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je een travestiet bent niet.
Ik vind het wel typisch een vrouwentrui jaquote:Op maandag 21 september 2015 13:07 schreef FANN het volgende:
Serieus, is dit zo raar als een man dit aan zou hebben?
[ afbeelding ]
Het is namelijk een damestrui...
http://www.esprit.nl/dame(...)naden-085CC1I002_800
Het is natuurlijk mogelijk om een trui te maken die zowel door mannen als vrouwen gedragen kan worden, maar dan heb je per definitie een trui te pakken die ongedefinieerd is. Vlees noch vis. Ik denk niet dat TS daar echt op zit te wachten.quote:Op maandag 21 september 2015 13:05 schreef FANN het volgende:
Bij sommige truien zie je toch niet zoveel verschil?
Een vrouw kan dan ook makkelijker wegkomen met mannenkleding, maar het is dan ook weer zelden elegant. Prima voor als je een dagje thuis blijft, maar toch niet als je goed voor de dag wil komen.quote:Ik heb juist vaak die van mijn eega aan, omdat het zo lekker wijd is![]()
ik hou juist niet van dat strakkemaar ja, kwestie van smaak
Kijk eens goed naar de kraag. Is echt niet mooi voor een man.quote:Op maandag 21 september 2015 13:07 schreef FANN het volgende:
Serieus, is dit zo raar als een man dit aan zou hebben?
[ afbeelding ]
Het is namelijk een damestrui...
http://www.esprit.nl/dame(...)naden-085CC1I002_800
Het was maar een voorbeeldquote:Op maandag 21 september 2015 14:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de kraag. Is echt niet mooi voor een man.
(Een vrouw zou ik deze trui ook niet snel aanraden overigens, maar dat is dan weer wel smaak)
Dit kan ja maar je haalt daarmee gelijk alle elasticiteit uit het wol. Hierdoor zal hij dus binnen no-time scheuren. TS probeer Uniqlo eens, die hebben XS en dat valt erg klein. Eventueel Asos of HM. Die hebben XS en dat valt erg klein uit ervaring. Ook SuitSupply heeft veel aanbod in XS.quote:Op zondag 20 september 2015 16:47 schreef Plausibel het volgende:
Kun je een wollen trui niet net een maatje laten krimpen in de wasmachine?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |