Dat de BBC de rechten kwijt is heeft er niks mee te maken.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:48 schreef Slobeend het volgende:
We danken allen Van der Gijp voor z'n aandringen bij de RTL-directie.
twitter:brianmoore666 twitterde op zaterdag 19-09-2015 om 22:54:03France v Italy - at times a bit like watching 2 drunk blokes in sumo suits wrestling in a vat of jelly. reageer retweet
De BBC heeft alleen het eerste WK in 1987 uitgezonden. Daarna altijd op ITV.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:50 schreef Nober het volgende:
20/9
13:00 [ B] Samoa (12) - Verenigde Staten (15)
15:30 [A] Wales (5) - Uruguay (19)
17:45 [C] Nieuw-Zeeland (1) - Argentinië (8)
Twee topaffiches!
[..]
Dat de BBC de rechten kwijt is heeft er niks mee te maken.
quote:Op zondag 20 september 2015 10:05 schreef Nielsch het volgende:
Een zonnige ochtend in Brighton; groepen Amerikanen komen aan op het station vanuit Londen en Japanse cameraploegen interviewen stralende Japanners op 'the morning after'.
Vond ik ook, Ik ben net voor de pauze in slaap gevallen op de bank en heb de 2de helft gemistquote:Op zondag 20 september 2015 11:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik heb alleen het begin van Frankrijk-Italië gezien, erg matig spel vond ik.
Maar nu word het interessant met Samoa - VS omdat Japan won van Zuid-Afrika.quote:Op zondag 20 september 2015 12:37 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Vond ik ook, Ik ben net voor de pauze in slaap gevallen op de bank en heb de 2de helft gemist
Welke categorie zit jij en wat kost dan zo'n ticket? Neem aan dat jij vlakbij Brighton woont of moest je ook nog een hotel boeken?quote:Op zondag 20 september 2015 02:10 schreef Nielsch het volgende:
Japanners hadden vanavond de tijd van hun leven in Brighton. Overal waar ze liepen werden ze toegejuicht. En alsmaar vriendelijk bedanken: "yes thank you, vely good match!"
Morgen naar USA-Samoa en daarna weer naar huis om het WK vanuit Nederland te volgen.
Nu zit ik cat B (45 pond, soort van VIP), gister cat C (35 pond). Ik woon gewoon in Utrecht, speciaal voor het WK vier dagen (drie nachten) in Londen en Brighton. Twee in Londen en 1 hier. Vanavond vanaf Gatwick terug naar Schiphol.quote:Op zondag 20 september 2015 13:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Welke categorie zit jij en wat kost dan zo'n ticket? Neem aan dat jij vlakbij Brighton woont of moest je ook nog een hotel boeken?
Hoeft niet stiekem hoorquote:Op zondag 20 september 2015 13:51 schreef franklop het volgende:
Begin nu toch stiekem wel zin te krijgen in die twee wedstrijden waar ik heen ga
Wales-Fiji en Nw Zeeland-Georgiequote:Op zondag 20 september 2015 13:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoeft niet stiekem hoor
Welke ook alweer?
Het is een groepsfase hequote:Op zondag 20 september 2015 14:05 schreef sararaats het volgende:
maar Zuid Afrika heeft nu wel verloren, mogen ze dan nog spelen? ik snap het niet zo goed
Check de OP even...quote:Op zondag 20 september 2015 14:05 schreef sararaats het volgende:
maar Zuid Afrika heeft nu wel verloren, mogen ze dan nog spelen? ik snap het niet zo goed
Als Fiji nou eens hun penalty kicks verbeterd dan kan dat wel wat worden.quote:Op zondag 20 september 2015 13:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Wales-Fiji en Nw Zeeland-Georgie
Doen we niet meer aanquote:Op zondag 20 september 2015 17:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hebben ze in Zuid Afrika de positieve discriminatie politiek al helemaal afgekraakt?
Selectie goed bekeken?quote:
quote:Op zondag 20 september 2015 17:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel huilen
Oh, je bedoelde de haka natuurlijk. Volgens mij wel.
twitter:rugbyworldcup twitterde op zondag 20-09-2015 om 17:41:08HISTORY MAKERS #NZL's starting XV is the first ever with over 1000 caps 🎓 they have 581 more than than #ARG #RWC2015 http://t.co/MwLI62FZMj reageer retweet
twitter:rugbyworldcup twitterde op zondag 20-09-2015 om 17:48:49The first international rugby match to take place at Wembley Stadium...what a vision to begin with #RWC2015 #NZLvARG http://t.co/4Cd0sWRoR2 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |