Alba maait langs de bal maar raakt hem niet, hij gaat liggen en Busquets valt er overheen. Dan had je eerder Alba geel kunnen geven omdat die tenminste nog iets deed.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij niet helemaal objectief bent.
Busquets valt er overheen, maar blokkeert met z'n linkervoet nog even stiekem de doorgang van de Sevilla speler. Terecht geel. Was heel duidelijk in beeld.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Alba maait langs de bal maar raakt hem niet, hij gaat liggen en Busquets valt er overheen. Dan had je eerder Alba geel kunnen geven omdat die tenminste nog iets deed.
Dat heb ik dan gemist. Dan zal het inderdaad terecht zijn geweest.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Busquets valt er overheen, maar blokkeert met z'n linkervoet nog even stiekem de doorgang van de Sevilla speler. Terecht geel. Was heel duidelijk in beeld.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zie je maar weer dat het geen niveau Real/Bayern is zonder Messi
Ik vind het wel opvallend inderdaad dat één speler zo belangrijk kan zijn voor het functioneren van een ploegquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Piqué is gewoon niet veel anders slaag je wel bij Manchester United.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tegen Leverkusen was het ook erg matig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze hadden er al zes moeten maken en missen bovendien ook Iniesta.
Domme post.
iddquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind het wel opvallend inderdaad dat één speler zo belangrijk kan zijn voor het functioneren van een ploeg
o nou dan heb je gelijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tegen Leverkusen was het ook erg matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |