quote:Ik dacht dat je al veel eerder tot die conclusie bent gekomen
Op zaterdag 23 november 2002 17:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Na enkele weken onderzoek ben ik er uit. Ria is misschien wel slecht, maar Herbert is echt veel slechter.
En volgens mij geen Shirahata meer.
.
quote:Waarom moet ie in de B-Groep rijden?? Wel zonde eigenlijk want het is wel leuk om naar te kijken.
Op zondag 24 november 2002 11:47 schreef Kozzmic het volgende:
Henk Angenent heeft vanochtend 13:35,54 gereden op de 10km in de B-groep. Werd hij niet eens eerste mee, de Rus Artijom Detisjev (wie??) reed 2-honderste sneller.
quote:Was idd een prachtige schaatsenrijder. Vreemde techniek, maar desondanks toch een aantal onvergetelijke 10 kilometers gereden.
Op zondag 24 november 2002 02:20 schreef I.R.Baboon het volgende:En volgens mij geen Shirahata meer.
.
quote:Het is een gemeenschappelijk klassement over 5.000m en 10.000m, en hij heeft niet meegedaan met de eerste 2 Wereldbekers over 5.000m. Hij is denk ik ook alleen maar geïnteresseerd in de 10.000m, wat is zijn doel eigenlijk, wil hij meedoen met de wereldkampioenschappen per afstand?
Op zondag 24 november 2002 12:16 schreef mitt het volgende:[..]
Waarom moet ie in de B-Groep rijden?? Wel zonde eigenlijk want het is wel leuk om naar te kijken.
quote:Ja dus... Hoewel ik het eigenlijk wel erg vroeg vind om daar nu al over te beslissen. Maar 'formeel' zijn Verheijen, De Jong en Angenent de belangrijkste kandidaten om te starten. De nrs 1 en 2 van de Olympische Spelen, Uytdehaage en Romme, vissen vooralsnog achter het net.
Op zondag 24 november 2002 14:14 schreef Kozzmic het volgende:[..]
...wil hij meedoen met de wereldkampioenschappen per afstand?
En voor degenen die denken waar is Ritsma??
quote:
Rintje Ritsma en Gretha Smith krijgen een wildcard voor het NK-allround, eind december in Assen. Ritsma had zich moeten kwalificeren bij de Eindhoven Cup, maar de rijder van TVM vond die wedstrijd niet passen in zijn programma en diende een verzoek om een wildcard in. Op grond van zijn vroegere prestaties werd dat gehonoreerd.Gretha Smit kon zich dit seizoen door de naweeen van een zware knieblessure nog niet echt laten gelden.
bron: TT627
quote:Detisjev heeft vorig jaar ook zeker wel behoorlijk gereden. Die russen komen weer opzetten...
Op zondag 24 november 2002 11:47 schreef Kozzmic het volgende:
Henk Angenent heeft vanochtend 13:35,54 gereden op de 10km in de B-groep. Werd hij niet eens eerste mee, de Rus Artijom Detisjev (wie??) reed 2-honderste sneller.
quote:Nou ja, altijd in de schaduw.... Verheyen is wel oud Wereldkampioen 10 kilometer (in de mooiste race ooit tegen Bob de Jong) en vorig jaar volgens mij 2e op het WK allround. Hij had alleen pech dat de OS tegenvielen voor hem en dat die kutbobdejong zijn 10km plekje inpikte terwijl die nog geen deuk in een pakje boter kon schaatsen.
Op zondag 24 november 2002 21:48 schreef mitt het volgende:
Romme is idd wel weer lekker in vorm
Wel knap wat Verheijen laat zien...staat eigenlijk altijd in de schaduw en wint nou wel mooi
1.07:18
quote:Die zullen we de komende weken nog regelmatig zien
Op zaterdag 7 december 2002 20:20 schreef Arcee het volgende:
1.07:18
quote:En terecht!
Op zaterdag 7 december 2002 20:54 schreef Leatherface het volgende:
Die zullen we de komende weken nog regelmatig zien
Wat een megakippenvelmoment was dat.
quote:Was idd een kippenvelmoment.
Op zaterdag 7 december 2002 21:04 schreef Arcee het volgende:[..]
En terecht!
Wat een megakippenvelmoment was dat.
Stond echt te springen voor de tv
Knap gedaan, maar Jochem had op de NK zo moeten rijden
quote:Mosterd na de maaltijd, deze wedstrijden
Op zaterdag 15 februari 2003 15:54 schreef Leatherface het volgende:
Uytdehaage wint de World Cup 5 km in Baselga di Pine.Knap gedaan, maar Jochem had op de NK zo moeten rijden
quote:idd Jochem piekt op het verkeerde moment
Op zaterdag 15 februari 2003 19:03 schreef mitt het volgende:[..]
Mosterd na de maaltijd, deze wedstrijden
quote:jah, dat is weer verrassend.
Op zondag 16 februari 2003 12:12 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
idd Jochem piekt op het verkeerde moment
wel verrassend dat hij nu op een buitenbaan ineens wel weet te winnen
quote:Mij ook niet zo. Leuk voor Jochem, maar het EK Allround, WK Allround + WK Afstanden, daar gaat het om.
Op zondag 16 februari 2003 12:14 schreef mitt het volgende:[..]
jah, dat is weer verrassend.
Maar verder boeit het geen reet
quote:het eerste zal wel geld zijn en dan natuurlijk revanche nemen op het hele spaarselectgebeuren
Op vrijdag 23 mei 2003 12:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat doet die gast in Noorwegen als hij wil winnen.
quote:Ze hebben daar in Noorwegen natuurlijk nog wat oliecentjes over die Mueller niet kon weerstaan.
Op zaterdag 24 mei 2003 00:36 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
het eerste zal wel geld zijn en dan natuurlijk revanche nemen op het hele spaarselectgebeuren
Maar ik denk toch niet dat hij op korte termijn successen gaat boeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |