quote:pixies (is ook een overzichtelijk aantal nummers), smashing pumpkins, velvet underground, idd keuze zat.
Op zaterdag 21 december 2002 00:40 schreef Seborik het volgende:
Hebben jullie trouwens een andere artiest waar jullie graag een tournament van zouden willen zien?
De uitslag is: Space Oddity (13) - "Heroes" (11)
De winner is dus Space Oddity
quote:The Rolling Stones natuurlijk
Op zaterdag 21 december 2002 00:40 schreef Seborik het volgende:
Hebben jullie trouwens een andere artiest waar jullie graag een tournament van zouden willen zien?
quote:ook goed
Op zaterdag 21 december 2002 20:38 schreef Seborik het volgende:
Ok, stemmen zijn geteld.De winner is Space Oddity
quote:Nee he...
Ok, stemmen zijn geteld.De uitslag is: Space Oddity (13) - "Heroes" (11)
quote:oja liever nog bob marley
Op zaterdag 21 december 2002 17:01 schreef pos het volgende:
Phil Collins
Elton John
Supertramp
quote:Wat een anticlimax. Ik heb ook nog de winnaar fout voorspeld. Boehoehoe. Ik zet Station To Station nog wel een keer op.
Die duim omlaag is niet voor jou, Seborik. Bedankt voor het organiseren! Op naar het volgende tournooi (Lou Reed/Velvet Underground?).
quote:Idem
Op zaterdag 21 december 2002 21:41 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:Die duim omlaag is niet voor jou, Seborik. Bedankt voor het organiseren!
quote:Ik zal er eens over denken... Madonne klinkt op zich ook wel leuk. Ik weet niet hoeveel mensen nu werkelijk bekend zijn met alles van Lou Reed, ikzelf in ieder geval niet zo.
Op zaterdag 21 december 2002 21:41 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Die duim omlaag is niet voor jou, Seborik. Bedankt voor het organiseren! Op naar het volgende tournooi (Lou Reed/Velvet Underground?).
Velvet Underground zou wel kunnen, dat is ook nog te overzien.
...Al zie ik natuurlijk ook veel liever een Sonic Youth/Pavement/Motorpsycho/Tom Waits/Pixies/Velvet Underground/noem ze allemaal maar op-toernooi, maar je moet realistisch blijven gezien het aantal geļnteresseerden. Een toernooi houden waar steevast slechts 7 man aan mee doen is toch minder leuk dan een toernooi met meer dan 20 vaste stemmers.
En als er ooit een Queen toernament gehouden wordt, meldt ik me bij deze daar al voor af.
*ril*
quote:Vergeet Led Zeppelin en The Smashing Pumpkins niet! Daar moet toch genoeg animo voor zijn.
Op zaterdag 21 december 2002 21:46 schreef Seborik het volgende:
Ik zal er eens over denken... Madonne klinkt op zich ook wel leuk. Ik weet niet hoeveel mensen nu werkelijk bekend zijn met alles van Lou Reed, ikzelf in ieder geval niet zo.
quote:Led Zeppelin lijkt me wel een leuke, iedereen heeft toch minstens IV wel in z'n collectie.
Op zaterdag 21 december 2002 21:54 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:[..]
Vergeet Led Zeppelin en The Smashing Pumpkins niet! Daar moet toch genoeg animo voor zijn.
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 21:41 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Op naar het volgende tournooi (Lou Reed/Velvet Underground?).
En idd bedankt seborik! Hoewel mijn favo (Heroes) niet heeft gewonnen .
Zolang het maar een band/artiest is die al heel lang meegaat en veel hits heeft gescoord vind ik het best. Zodra je albums van ze moet bezitten om meer dan een paar nummers te kennen haak ik af.
Voor de volgende is phil collins , of gewoon Genesis niet een goeie ??
quote:Genesis vind ik leuker dan Phil Collins, maar het worden denk ik al de Stones. Ideeėn voor eventuele latere tournaments zijn natuurlijk altijd welkom.
Op maandag 23 december 2002 12:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
Voor de volgende is phil collins , of gewoon Genesis niet een goeie ??
quote:pearl jam
Op maandag 23 december 2002 12:03 schreef Seborik het volgende:[..]
Genesis vind ik leuker dan Phil Collins, maar het worden denk ik al de Stones. Ideeėn voor eventuele latere tournaments zijn natuurlijk altijd welkom.
maar David Bowie was uitgeroepen tot beste zanger en daarom dit tournooi, dus zou madonna moeten volgen (maar dan stem ik zelf niet mee )
quote:prima tournament Sebo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |