Deze nederlaag had ik niet aan zien komen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:33 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben op dreef geraakt, een winning streak van 7 nu
Maar denk dat die morgen voorbij is
Ik zit in een flowquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze nederlaag had ik niet aan zien komen.
quote:92" De scheidsrechter fluit voor het eind van de wedstrijd.
91" El Haddadi van Manchester City maakt de 1-2!
85" Sterling van Manchester City maakt de 1-1!
Mijn team ook. Nog maar 5 punten voor op mijn doelstellingquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Mn team is toe aan de zomerstop. Wat een knudde is het momenteel zeg
Morgen mogen wij tegen elkaar.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:59 schreef Vasion het volgende:
Magere overwinning op Stoke City, had meer uit de kansen moeten halen
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen mogen wij tegen elkaar.
Ik moet uit spelen toch? In de laatste fase van de competitie zijn alle stadions geüpgrade, dus lijkt me duidelijk dat je favo bent. Als ik win ben ik wel blij. Pascalus en jij zijn uit mn hoofd met lastigste tegenstanders..quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Simpele overwinning voor jou. Ik voorspel het je alvast.
Ja klopt wel, maak me alleen zorgen over de staat van mijn team. Het begint weer te haperen laatste wedstrijden... ondanks de fitheid en moraal die bij alle spelers gewoon goed is.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik moet uit spelen toch? In de laatste fase van de competitie zijn alle stadions geüpgrade, dus lijkt me duidelijk dat je favo bent. Als ik win ben ik wel blij. Pascalus en jij zijn uit mn hoofd met lastigste tegenstanders..
Ach... Vorige wedstrijd was Casillas nog mijn reservespits. Ik was voor mijn vakantie vergeten mijn tactiek aan te passen en speelde dus steeds alles of niets. Uiteindelijk 4 spelers geschorst en 1 geblesseerd. Het kan zijn dat ik wedstrijden met minder dan 11 spelers ben begonnen...quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach... Vorige wedstrijd was Casillas nog mijn reservespits. Ik was voor mijn vakantie vergeten mijn tactiek aan te passen en speelde dus steeds alles of niets. Uiteindelijk 4 spelers geschorst en 1 geblesseerd. Het kan zijn dat ik wedstrijden met minder dan 11 spelers ben begonnen...
Weet ik nog niet. Zit te twijfelen om nog door te gaan met organiseren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naar waar gaat de competitie volgend seizoen?
Laat iets tijdig weten . Ik ben wel geïnteresseerd om de competitie over te nemen al hoewel ik PSK moet worden dan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Zit te twijfelen om nog door te gaan met organiseren.
Jammerquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:20 schreef Vasion het volgende:
Dit is sowieso mijn laatste seizoen OSM voorlopig. Dit seizoen al niet meer zo heel fanatiek meer geweest, komend seizoen zal ik al helemaal niet meer actief zijn. Dus kan beter nokke.
Misschien is er iemand die de organisatie over wilt nemenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jammer. ik was een heel tijdje gestopt met OSM. Door FOK! ben ik terug beginnen spelen en ik heb de smaak weer helemaal te pakken.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien is er iemand die de organisatie over wilt nemen
Ik zelf heb steeds minder tijd merk ik.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Laat iets tijdig weten . Ik ben wel geïnteresseerd om de competitie over te nemen al hoewel ik PSK moet worden dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |