Als ze vervolgens wat deden wel jaquote:Op vrijdag 18 september 2015 23:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Beter dan helemaal niks doen dus wat loop je nou te janken?
quote:Op zaterdag 19 september 2015 00:01 schreef vaarsuvius het volgende:
mollige meisjes van rond de 20 zijn best wel
quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:55 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Pics van jouw goddelijke lichaam dan.
quote:
Dikke meiden gespotquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2015 00:01 schreef vaarsuvius het volgende:
mollige meisjes van rond de 20 zijn best wel
abs are made in the kitchenquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:41 schreef caspert79 het volgende:
Het ergste is dat ze in de veronderstelling zijn dat ze in de sportschool afvallen.
Ja hoor we hebben er weer een! Gods gift aan de mensheid, een stalen fysiek en een ijzeren wil. Geen grammetje te veel op zijn lichaam, een beetje Synthol en een paar anabolen en hij is weer gegroeid. Zijn geslacht wordt wel steeds kleiner maar dat maakt niet uit daar keek hij toch al niet naar, zijn goddelijke spierballen zijn veel mooier om naar te kijken denkt hij terwijl hij zichzelf per ongeluk in het openbaar betast. Als maar niemand het heeft gezien toch? Hij hoeft geen vriendin natuurlijk want in zijn narcisme bedenkt hij bij zichzelf kan zij zich toch niet met hem meten en hoe moet dat dan met de proteineshakes als zij eens een keer pizza wil eten? Ja dag daar is hij niet twee uur per dag voor in de sportschool, dat walgelijke vet mag niet in zijn lichaam komen. Dat eten van de duivel is alleen voor de mindere goden dan hij, ik heb dat niet nodig want ik heb discipline. Meer veel meer dan al die anderen Ik ben de beste zegt hij tegen zich zelf om zich vervolgens maar weer eensaf te rukken op zijn eigen spiegelbeeld, wat ben je ook lekker denkt hij bij zichzelf. RUKKER!quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:41 schreef Pino0 het volgende:
Die hoor ik dan zeggen; kom, we gaan buikspieren doen!
Om vervolgens 5 minuten op een matje te gaan liggen kletsenFatsige snollen
iemand hier is boos dat hij niet lift?quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:31 schreef romazoba het volgende:
[..]
Ja hoor we hebben er weer een! Gods gift aan de mensheid, een stalen fysiek en een ijzeren wil. Geen grammetje te veel op zijn lichaam, een beetje Synthol en een paar anabolen en hij is weer gegroeid. Zijn geslacht wordt wel steeds kleiner maar dat maakt niet uit daar keek hij toch al niet naar, zijn goddelijke spierballen zijn veel mooier om naar te kijken denkt hij terwijl hij zichzelf per ongeluk in het openbaar betast. Als maar niemand het heeft gezien toch? Hij hoeft geen vriendin natuurlijk want in zijn narcisme bedenkt hij bij zichzelf kan zij zich toch niet met hem meten en hoe moet dat dan met de proteineshakes als zij eens een keer pizza wil eten? Ja dag daar is hij niet twee uur per dag voor in de sportschool, dat walgelijke vet mag niet in zijn lichaam komen. Dat eten van de duivel is alleen voor de mindere goden dan hij, ik heb dat niet nodig want ik heb discipline. Meer veel meer dan al die anderen Ik ben de beste zegt hij tegen zich zelf om zich vervolgens maar weer eensaf te rukken op zijn eigen spiegelbeeld, wat ben je ook lekker denkt hij bij zichzelf. RUKKER!
Ik sta verdoemt elke dag in de lift! Heen en weer af en toe wordt er niet goed van!quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:32 schreef Beach het volgende:
[..]
iemand hier is boos dat hij niet lift?
tering zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |