19/09quote:
Maar wel matig.quote:Op zaterdag 19 september 2015 00:01 schreef Nober het volgende:
[..]
19/09
13:00 Tonga (11) - Georgië (16)
15:30 Ierland (6) - Canada (18)
17:45 Zuid-Afrika (3) - Japan (13)
21:00 Frankrijk (7) - Italië (14)
Die eerste zal wel spannend zijn.
Nice! have funquote:Op vrijdag 18 september 2015 23:37 schreef Nielsch het volgende:
Morgen bij Zuid Afrika - Japan in het stadion, zin in!
Al Bundy at Speakers Corner: "Am I alone in hating the French?"quote:Op zaterdag 19 september 2015 07:58 schreef Aiciu het volgende:
Vanavond die tering Fransen even klop geven
Leuker dan een Zuid-Afrika dat met honderdmiljoen punten van Japan gaat winnen.quote:
Er zijn niet zoveel goede rugbylanden, ben wel benieuwd wie er tweede eindigt achter Zuid-Afrika want in die poule zit Schotland (10), Samoa (12), Japan 13) en VS (15).quote:
Italië gaat gewoon derde worden achter Frankrijk en Ierland.quote:Op zaterdag 19 september 2015 07:58 schreef Aiciu het volgende:
Italie kansloos eraf natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 september 2015 07:58 schreef Aiciu het volgende:
De bookmakers zien Argentinië in elk geval wel als een hele duidelijke favoriet voor de tweede plek..quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn niet zoveel goede rugbylanden, ben wel benieuwd wie er tweede eindigt achter Zuid-Afrika want in die poule zit Schotland (10), Samoa (12), Japan 13) en VS (15).
Is Tonga kansloos tegen Argentinië? Want dat gaat waarschijnlijk om de tweede plaats in hun poule.
[..]
Italië gaat gewoon derde worden achter Frankrijk en Ierland.
Ik ga dat wel kijken, maar hoe is het mogelijk dat Australië, Engeland en Wales in één poule zitten?quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De bookmakers zien Argentinië in elk geval wel als een hele duidelijke favoriet voor de tweede plek..
doordat het op basis van wereldranglijst is ingedeeld. Wales had na het WK van 2011 en het winnen van de 6 nations jaar erop een gigantische dip. Bij de cut-off voor de 'loting' stonden ze 9e en misten daarom de boot om bij de eerste twee van een groep te worden geloot.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:31 schreef Nober het volgende:
De twee laagst geplaatste tegen elkaar:
6 oktober
Canada (18) - Roemenië (17)
Dat moet wel een topshow gaan worden.
[..]
Ik ga dat wel kijken, maar hoe is het mogelijk dat Australië, Engeland en Wales in één poule zitten?
Dacht dat het gratis was?quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:36 schreef heywoodu het volgende:
Heeft iemand enig idee waar je RTL XL kunt betalen?
3,99 voor 30 dagen livestreams vind ik geen probleem, maar dan moet er wel ergens een knopje ofzo zijn om dat te betalen
Ben aan het kijken of die ITV player werkt met Hola!quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:36 schreef heywoodu het volgende:
Heeft iemand enig idee waar je RTL XL kunt betalen?
3,99 voor 30 dagen livestreams vind ik geen probleem, maar dan moet er wel ergens een knopje ofzo zijn om dat te betalen
quote:
Zou kunnen dat het gratis is hoor, maar ik twijfelquote:Ook deze livestreams worden rond de start van de wedstrijd beschikbaar gesteld via deze site en RTL7.nl. De livestreams vallen binnen het RTLXL-abonnement (3,99 voor 30 dagen alle RTLXL-content bekijken). Kijk HIER voor meer info mbt de RTLXL-livestreams.
Rusland zal wel een stuk hebben opgeëist.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:01 schreef franklop het volgende:
wat een klein stadion is dat eigenlijk
silverlight doet het niet in chrome na laatste updatequote:
Heldquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:05 schreef franklop het volgende:
[..]
silverlight doet het niet in chrome na laatste update
Werkt prima in Firefox
Firefox > ITV > Hola > UK Postcode en kijken.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:11 schreef VXXLL het volgende:
Wat is de handigste manier om dit online te kijken? Via RTL moet je betalen toch? Iemand goede stream?![]()
kan varieren van een 2 tot een Aasquote:
Kingsholm, kleinste stadion van WK. Wel sfeervol qua geluid.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:01 schreef franklop het volgende:
wat een klein stadion is dat eigenlijk
dacht dat ook al eigenlijk gezien de camerapositiequote:Op zaterdag 19 september 2015 13:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kingsholm, kleinste stadion van WK. Wel sfeervol qua geluid.
16.000 man... de kant die je op tv ziet is wel kleiner dan de andere tribune er tegenover.
volgens mij welquote:
Jij bent Zuid-Afrikaanse toch?quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:37 schreef sararaats het volgende:
Ik dacht dat Eurosport ook rugby gaf maar gelukkig hebben mijn ouders ook ITV
Ja in België en Duitsland ofzo.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:37 schreef sararaats het volgende:
Ik dacht dat Eurosport ook rugby gaf maar gelukkig hebben mijn ouders ook ITV
Nee joh Belgische maar heb wel familie wonen in Zuid Afrika.quote:
Namibië (Zuidwest-Afrika) doet ook mee.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nee joh Belgische maar heb wel familie wonen in Zuid Afrika.
Ik heb sinds mijn reis in augustus mijn hart verloren aan Zuid Afrika.
Eurosport[57] Austria, Belgium, Germany, Liechtenstein, Luxembourg, Switzerland 20 matches live, including opening match and finalquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja in België en Duitsland ofzo.
vorig jaar nog geweestquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Namibië (Zuidwest-Afrika) doet ook mee.
Wordt dat niet door de ref aangevraagd dan?quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:46 schreef Nielsch het volgende:
Hou je bek toch eens TMO... goed gedaan Nigel!
forward pass of niet?quote:
Nee sinds kort mogen ze voor alles wat ze zien het spel onderbreken en iets op het scherm laten zien zodat de ref het kan beoordelen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wordt dat niet door de ref aangevraagd dan?
Maar die hebben de World Series, die gaan niet kijken naar deze zogenaamde World Cup.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:49 schreef franklop het volgende:
Zit even de zendgerechtigden door te kijken. Met 3,99 (eventueel 7,98 voor 2 maanden) komen we goed weg,
UniversalSports.com will live stream all 48 matches online in the US for a cost of $199.99.
200 dollar
Jammer!quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:49 schreef franklop het volgende:
[..]
forward pass of niet?
jawel dus
had een mooie try geweestquote:
ja weet ik maar ons tv blad is volgens mij verkeerd.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Eurosport[57] Austria, Belgium, Germany, Liechtenstein, Luxembourg, Switzerland 20 matches live, including opening match and final
zolang hij druk op de bal heeft is het goed...quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:34 schreef heywoodu het volgende:
Telt die try?
Hij tikte 'm alleen aan volgens mij..
een refresh hielpquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:24 schreef Barreltje het volgende:
Hangt de livestream bij jullie ook?
Zo extreem goed waren ze vandaag inderdaad ook weer nietquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Georgië wel... stunt tegen Argentinië! Haha zal wel niet maar zou tof zijn...
Maar als Argentinië verliest van Nieuw-Zeeland dan moeten ze daarna tegen Georgië.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Georgië wel... stunt tegen Argentinië! Haha zal wel niet maar zou tof zijn...
zege is 4 punten, verliezen met 7 punten of minder levert bonuspunt opquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar als Argentinië verliest van Nieuw-Zeeland dan moeten ze daarna tegen Georgië.
Waarom heeft Tonga eigenlijk 1 punt en Georgië 4?
Heaumeau met humor.quote:
Ga maar lachen totdat the Allblacks weer met dat kleine gouden bekertje staanquote:
Ow ik ben juist pro all blacks hoor. Maar besefte me dat opeensquote:Op zaterdag 19 september 2015 16:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ga maar lachen totdat the Allblacks weer met dat kleine gouden bekertje staan
Kans is best aanwezig...
Vind het eerlijk gezegd best wel een verrassing dat Tonga verliest eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Ow ik ben juist pro all blacks hoor. Maar besefte me dat opeens
Goede baardquote:
Nu al leuker dan Ierland - Canada wat dat betreft jaquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:23 schreef franklop het volgende:
ZA zal er ongetwijfeld in de tweede helft nog wel overheen gaan,maar doen ze toch mooi die jappen
eens moet Japan toch die losing streak van 18 partijen doorbrekenquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:24 schreef noodgang het volgende:
Dit gaat toch niet zo makkelijk voor ZA als verwacht
Net stonden ze anders ook achter en daarna maakten ze een try.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:26 schreef franklop het volgende:
Maar dat zal niet voor vandaag zijn
Alleen bij rugby ziet het niet gay uitquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:28 schreef heywoodu het volgende:
Lekker hoor, even de kont masseren van je ploeggenoot.
twitter:rugbyworldcup twitterde op zaterdag 19-09-2015 om 18:42:55A little historical context: #JPN were 84-3 down at half-time when they lost to #NZL in 1995 #RWC #improvement http://t.co/K5hkH6SPkH reageer retweet
Nou inderdaad. Nielsch zit bij de juiste wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 september 2015 08:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Leuker dan een Zuid-Afrika dat met honderdmiljoen punten van Japan gaat winnen.
Jaquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:22 schreef franklop het volgende:
de commentator zei echt; 'aggressief rukken' he?
De winst op Canada in juli telt in die reeks niet mee?quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:23 schreef franklop het volgende:
Zal toch mooi zijn om zo eventueel 18 verliespartijen op rij af te sluiten
dat was geen WK wedstrijdquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De winst op Canada in juli telt in die reeks niet mee?
Dat jaquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:34 schreef franklop het volgende:
neem aan dat ze voor try gaan proberen en als dat niet lukt dropgoal
gelijkspel in groepsfase is gelijkspelquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:35 schreef Alrac4 het volgende:
Denk dat ze beter voor de try kunnen gaan, als ze nog 20 minuten door moeten leggen ze het conditioneel af
Dat hoeft sowieso niet.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:35 schreef Alrac4 het volgende:
als ze nog 20 minuten door moeten leggen ze het conditioneel af
Kreeg je vooraf 51 keer je inzet voorquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:36 schreef Badr_Harry het volgende:
"Japan gaat voor de winst" Ongelovelijk
Ze hadden ook voor een gelijkspel kunnen gaan door de penalty te nemen. Maar dat hebben ze dus bewust niet gedaanquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:36 schreef Badr_Harry het volgende:
"Japan gaat voor de winst" Ongelovelijk
quote:
Ah ok, goed om te wetenquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:35 schreef franklop het volgende:
[..]
gelijkspel in groepsfase is gelijkspel
Wat is een dropgoal ook alweer?quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:34 schreef franklop het volgende:
neem aan dat ze voor try gaan proberen en als dat niet lukt dropgoal
ze kunnen nog steeds voor de dropgoal gaan, dus die optie is nog openquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze hadden ook voor een gelijkspel kunnen gaan door de penalty te nemen. Maar dat hebben ze dus bewust niet gedaan
klopt, gaat denk ik ook wel gebeuren nuquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:38 schreef franklop het volgende:
[..]
ze kunnen nog steeds voor de dropgoal gaan, dus die optie is nog open
Bal stuiten en dan schieten. Toch?quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is een dropgoal ook alweer?
Trap tussen de palen voor 3 puntenquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is een dropgoal ook alweer?
yup, tot de bal uit het spel is, dan ishet klaarquote:
beidequote:Op zaterdag 19 september 2015 19:47 schreef Slobeend het volgende:
Was Zuid-Afrika zo slecht of Japan zo goed?
Japanse dapperheid, maar dan op een positieve manier.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wow!
Dat lef van die Japanners, als underdog nota bene
Wat steel je die vraag van mij?quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:47 schreef Slobeend het volgende:
Was Zuid-Afrika zo slecht of Japan zo goed?
quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:27 schreef Red_85 het volgende:
Tough cookie dat Japan.
Alleen nu de vraag, is ZA nou zo slecht of is JPN nou zo goed?
Ohquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat steel je die vraag van mij?
[..]
Als, laten we zeggen, Italie van Japan zou verliezen op een WK?quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat zie ik Bert van Marwijk nog niet doen.
Er zijn in Japan een aantal mensen rijk geworden.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:59 schreef heywoodu het volgende:
"Ik had al mijn geld op Zuid-Afrika gezet"
Met een notering van 1.01
Ja kan hij niet gewoon zijn shirt terug aantrekken.quote:
Frankrijk, nog een sensatie is iets te veel van het goede.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:08 schreef Badr_Harry het volgende:
Fra - Ita wat word het, zeg het maar.
29-38quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:08 schreef Badr_Harry het volgende:
Fra - Ita wat word het, zeg het maar.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:54 schreef Max23 het volgende:
Met dit beeld zullen wel veel kijkers wegzappen
twitter:MPearlo twitterde op zaterdag 19-09-2015 om 19:48:36In the rugby fan village at Cardiff Arms Park. A Japanese man just did a lap of honour on an Irish fellas back! reageer retweet
Gekke (dronken) Ieren.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:19 schreef heywoodu het volgende:
twitter:MPearlo twitterde op zaterdag 19-09-2015 om 19:48:36In the rugby fan village at Cardiff Arms Park. A Japanese man just did a lap of honour on an Irish fellas back! reageer retweet
Huh wat?quote:De rugbyers van Japan hebben zaterdag voor een daverende verrassing gezorgd door Zuid-Afrika te verslaan op het WK in Engeland. In het Brighton Community Stadion in Falmer werd het na extra tijd 34-32 voor de Aziaten. Zuid-Afrika won het WK, dat dit jaar zijn achtste editie beleeft, al twee keer.
Na de reguliere speeltijd was het 29-29. Zuid-Afrika kwam door een benutte penalty in de extra tijd op voorsprong, maar Karne Hesketh zorgde met een try vlak voor tijd alsnog voor de verrassende zege voor Japan.
Door de zege gaat Japan aan kop in poule B van het WK. Het was pas de eerste wedstrijd in die groep, waardoor er voor Zuid-Afrika nog weinig reden tot angst voor uitschakeling is.
Beetje spanning in die poule waar Ierland en Frankrijk zwaar favoriet zijn kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:20 schreef franklop het volgende:
Nou ik hoop dat Frankrijk gewoon wint, want ik ben weg
32-34 voor Japan. De bokken zijn gewoon weggespeeld de laatste tien minuten. Discipline was ook erg slecht, steeds tackelaars die niet weg rolden. Japan speelde alles of niets en zijn in mijn ogen geheel terecht de winnaars geworden.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:35 schreef sararaats het volgende:
Ik heb het niet gezien maar wat was de uiteindelijke score?
Was Zuid Afrika niet wakker genoeg?
Maar toch: GO BOKKIES!
Twee prachtige volksliederen ookquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:00 schreef Badr_Harry het volgende:
Volksliederen Rugby > Volksliederen voetbal
100%quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:00 schreef Badr_Harry het volgende:
Volksliederen Rugby > Volksliederen voetbal
RTL 7 is wel een bazenzender hoorquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:01 schreef bombmannl het volgende:
Wat een heerlijke sport is het. RTL7![]()
Meest pure sport in mijn ogen.
Die vent met die baard en lange haarwat een slager
Beetje fox sports niveautje.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:56 schreef heywoodu het volgende:
"Zijn de Azzurri's in staat om de Les Bleus pootje te lichten?"
Man man man Marcel, kom toch eens niet over als een josti
een beetje land heeft natuurlijk 4 rugbykanalenquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:06 schreef Badr_Harry het volgende:
Voorheen zond Nos wel eens 1 of 2 wedstrijdjes van wk uit, maar RTL 7 pakt het meteen goed aan
Maak ons even niet jaloers, jij importkiwiquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
een beetje land heeft natuurlijk 4 rugbykanalen
Inderdaad. Maar ze krijgen hier ook voldoende gereedschap tot de beschikking.quote:
Hoeveel geluk kun je hebben met de wedstrijd die je uitkiest om te bezoekenquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:20 schreef Nielsch het volgende:
Holy shit wat een wedstrijd om live bij te zijn. Nog nooit zoveel stille Zuid Afrikanen gezien. Schat dat er zo'n 5 a 7000 waren. Op hen na stond het hele stadion massaal achter Japan. Wat een einde!
WK vorig jaar had gewoon doellijntechnologie hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:15 schreef Red_85 het volgende:
Kijk eens aan. Zoals het hoort. Dit was geen try en door video bepaald. Klaar.
Nu voetbal nog.
Woowwooowoooow.. Doellijntechnologie.. Woooooow...quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:31 schreef Nober het volgende:
[..]
WK vorig jaar had gewoon doellijntechnologie hoor.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:31 schreef Nober het volgende:
[..]
WK vorig jaar had gewoon doellijntechnologie hoor.
Is deze technologie op dit WK er ook in nationale rugby competities?quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Woowwooowoooow.. Doellijntechnologie.. Woooooow...
Terwijl er nog steeds veel meer goals worden afgekeurd of toegekend in twijfelachtige buitenspelsituaties. En over de penalties maar de zwijgen. Vanavond weer bij Cambuur - Twente. Belachelijk.
Geef mij tv beelden en die technologie hoeft ook niet meer.
Geen Hawk-eye maar overal waar er camera's zijn (Franse Top 14, Engelse competitie, Pro12, ERC) wordt de TMO gebruikt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Is deze technologie op dit WK er ook in nationale rugby competities?
Je wordt dan ook niet zomaar commentator he!quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:22 schreef Nober het volgende:
Goed dat de commentator ziet waarom hij huilt, hulde!
Lastig te zien, maar iets met zijn knie ofzo. Hij zag er flink aangeslagen uit in elk geval.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |