Ja, maar ze hebben zo ontzettend veel meegemaakt!quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Geen gemeubileerde woning met 120cm flatscreen en een Miele, in een grote stad naar keuze? Ja begrijpelijk dat ze gaan rellen
Er valt weinig te vechten denk ik met al die verschillende groeperingen die elkaar het leven na staan. daarnaast lijkt het mij nu een ongeorganiseerd land.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:54 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben zo ontzettend veel meegemaakt!
Tevens vraag ik mij af of Assad dan wel IS een wapen heeft waarmee 'ie de ballen van zijn/diens vijanden op kilometers afstand kan laten krimpen. Al die jonge twintigers en dertigers die eigenlijk voor volk en vaderland horen te vechten maar in plaats daarvan met de staart tussen de benen gevlucht zijn om aan de borsten van Moeder Europa te zuigen.
Pure aanwinsten voor onze samenleving.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:32 schreef SuicideErrorist het volgende:
Het leven van een gelukszoeker gaat niet over rozen.
Onzin. Natuurlijk valt er wel wat te vechten. Ik denk dat Assad nog het minst slecht is voor Syrië.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:56 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Er valt weinig te vechten denk ik met al die verschillende groeperingen die elkaar het leven na staan. daarnaast lijkt het mij nu een ongeorganiseerd land.
Dat zijn al die hoogopgeleiden die Amsterdam binnen had willen halen. En nu heeft Zweden ze al afgepakt van onsquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Pure aanwinsten voor onze samenleving.
Zo heerlijk dat half Bulgarije en Polen hier zit.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Heerlijke landen, met authentiek platteland en ontzettend vriendelijke mensen
Dat is het ook.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zo heerlijk dat half Bulgarije en Polen hier zit.
Wilders is dat allang vergeten en jij vind het vast off-topic![]()
Joden vergelijken met arabierenquote:Op vrijdag 18 september 2015 23:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat zijn al die hoogopgeleiden die Amsterdam binnen had willen halen. En nu heeft Zweden ze al afgepakt van ons
http://www.elsevier.nl/Ne(...)?masterpageid=158493
Natuurlijk, alles wat niet in jouw straatje past is off-topic.quote:
Wat een gekloot allemaal zeg.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ik vermoed sterk dat de samenwerking van vanmiddag tussen Hongarije en Kroatië eenmalig was, Hongarije is zich aan het herpakken:
http://news.sky.com/story/1555206/hungary-confiscates-croatian-migrant-train
Dan vraag ik me af waar die bussen van vanmiddag zijn geblevenquote:Op vrijdag 18 september 2015 23:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ik vermoed sterk dat de samenwerking van vanmiddag tussen Hongarije en Kroatië eenmalig was, Hongarije is zich aan het herpakken:
quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Die trein krijgt natuurlijk een enkeltje Nederlandquote:Op vrijdag 18 september 2015 23:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja wees nou maar niet gelijk zo blij. Dadelijk komt er weer een teleurstelling voor je. :p
Kijk, bedankt! Ik was al aan het zoeken op Google Nieuws maar zag nog niks.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/205(...)t-omstreden-wet.html
Een lege trein?quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die trein krijgt natuurlijk een enkeltje Nederland
quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:43 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Een lege trein?De machinist is gearresteerd en de 1000 asielzoekers zijn door de Hongaren naar een kamp gebracht. Die worden allemaal de Kroatische grens overgetieft, omdat ze illegaal het land binnenkwamen. De Hongaren hebben bovendien 40 Kroatische politieagenten -die de asielzoekers begeleidden- ontwapend en teruggestuurd naar Kroatië. Vind het een bazenactie
![]()
Vind het een behoorlijk matige actie eigenlijk eerst ongestoord de grens over laten komen om ze vervolgens op te pakken. Hadden ze dat beter gelijk bij de grens kunnen doen ipv deze achterbakse manier.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:43 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Een lege trein?De machinist is gearresteerd en de 1000 asielzoekers zijn door de Hongaren naar een kamp gebracht. Die worden allemaal de Kroatische grens overgetieft, omdat ze illegaal het land binnenkwamen.
Dus datquote:Op vrijdag 18 september 2015 23:45 schreef MissionPhailed het volgende:
Duitsland zet de deuren wagenwijd open voor vluchtelingen. Duitsland hanteert strenge asielcriteria. Hongarije bouwt een ondoordringbare grensafscheiding. Hongarije laat de vluchtelingen door. Kroatië nodigt de migranten uit het land te passeren richting het noordwesten. Kroatië gooit de grenzen dicht. Hongarije stuurt vluchtelingen retour Kroatië.
Snap er geen zak meer van
De grens tussen Kroatië en Hongarije is niet gesloten.Hongarije heeft die asielzoekers niet ongestoord de grens over laten komen, Kroatië heeft ze proberen binnen te smokkelen. Het was een sneaky actie van de Kroaten. De asielzoekers kwamen uit Kroatië en zijn daarna in Hongarije gesnaptquote:Op vrijdag 18 september 2015 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het een behoorlijk matige actie eigenlijk eerst ongestoord de grens over laten komen om ze vervolgens op te pakken. Hadden ze dat beter gelijk bij de grens kunnen doen ipv deze achterbakse manier.
Het leek er op dat Hongarije ons zou verraden, maar als deze berichten kloppen dan hebben ze een ware bazenactie op hun naam staanquote:Op vrijdag 18 september 2015 23:43 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Een lege trein?De machinist is gearresteerd en de 1000 asielzoekers zijn door de Hongaren naar een kamp gebracht. Die worden allemaal de Kroatische grens overgetieft, omdat ze illegaal het land binnenkwamen.
Maar waarom heeft Hongarije die trein dan al niet bij hun grens tegengehouden, maar door laten rijden tot het binnenland?quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:52 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
De grens tussen Kroatië en Hongarije is niet gesloten.Hongarije heeft die asielzoekers niet ongestoord de grens over laten komen, Kroatië heeft ze proberen binnen te smokkelen. Het was een sneaky actie van de Kroaten. De asielzoekers kwamen uit Kroatië en zijn daarna in Hongarije gesnapt
Wat een ratten zijn de Kroaten. Zoals de Hongaren eerder al zeiden: Kroatië is absoluut niet klaar voor Schengen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:52 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
De grens tussen Kroatië en Hongarije is niet gesloten.Hongarije heeft die asielzoekers niet ongestoord de grens over laten komen, Kroatië heeft ze proberen binnen te smokkelen. Het was een sneaky actie van de Kroaten. De asielzoekers kwamen uit Kroatië en zijn daarna in Hongarije gesnapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |