SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Wel dan?quote:Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Twente 2-2 Ajaxquote:
Ajax 2-2 Celtic
Niks aan de hand, doorlopen mensen.
Gudelj
El Ghazi
Spitsprobleem
Sinkgraven dolend![]()
![]()
Natuurlijk was PSV niet dominant, ze spelen reactievoetbal. Maar daar win je meer wedstrijden mee dan met dominant en aanvallend voetbal, dat begrijpen ze daar wel.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
PSV had die wedstrijd net zo goed(misschien wel eerder) kunnen verliezen. Ze speelde erg sterk maar zo dominant als Ajax tegen Celtic speelde gisteren was het echt niet.![]()
Ja het is toch geen Twente - Ajax 3-0quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente 2-2 Ajax
Ajax 2-2 Celtic
Niks aan de hand, doorlopen mensen.
Gudelj
El Ghazi
Spitsprobleem
Sinkgraven dolend
Ajax- Celtic 0-3?Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
PSV heeft er ook materiaal voor.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Natuurlijk was PSV niet dominant, ze spelen reactievoetbal. Maar daar win je meer wedstrijden mee dan met dominant en aanvallend voetbal, dat begrijpen ze daar wel.
Maar de grote man achter dit PSV is voor mij Guardado.Charlie: How's it going in there?
Tjah Twente-uit en Celtic-thuis kan je toch gewoon gelijkspelen?quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:47 schreef Leonos het volgende:
2x gelijk is gewoon normaal hoor.
Paniekzaaiers
Charlie: How's it going in there?
Blijkbaarquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah Twente-uit en Celtic-thuis kan je toch gewoon gelijkspelen?![]()
![]()
Kijk toch alsjeblieft hoe die doelpunten weggegeven worden. Veel is de schuld van die drol van een Gudelj. Die heeft echt NIETS begrepen van voetbal. Hij verdedigt niet goed mee. Zijn bijdrage aan het spel is niet om over naar huis te schrijven. Ik ga bidden dat hij zondag Blom op z'n achillespees trapt en rood krijgt. Weg met die Gudelj.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja het is toch geen Twente - Ajax 3-0
Ajax- Celtic 0-3?![]()
Tegen dit Twente hoor je met 0-5 te winnen, Celtic stelt ook niks voor dus 2-2 (achterstaan nog ook tegen 10 man) kan echt nietquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah Twente-uit en Celtic-thuis kan je toch gewoon gelijkspelen?![]()
Tjah hier zijn we zuur maar op het Celtic forum krijgen we veel lofquote:Fair play to Ajax, they look back at stage 1 of another quality side. Don't know how they manage it.quote:Same.
It's probably the combination of their quality youth team and the fact they can cherry pick the best players in and around Holland before foreign clubs take notice. They always seem to have ALOT of joy shopping in Scandinavia.quote:Must be brilliant having that type of system in place, no need for marquee signings, the next big thing is coming through at 18/19/20 from the academy.quote:Ajax were good - no doubt about it.
I thought we looked more likely to score before Izzy went off though.
Would love to see a real playmaker at Celtic though - as in some of the Ajax players mentioned aboveCharlie: How's it going in there?
Zet Sinkgraven ook maar in het rijtje.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk toch alsjeblieft hoe die doelpunten weggegeven worden. Veel is de schuld van die drol van een Gudelj. Die heeft echt NIETS begrepen van voetbal. Hij verdedigt niet goed mee. Zijn bijdrage aan het spel is niet om over naar huis te schrijven. Ik ga bidden dat hij zondag Blom op z'n achillespees trapt en rood krijgt. Weg met die Gudelj.
Heeft geen flauw benul wat er van je gevraagd wordt in het grote mensen-voetbal. Kan beter in Meppel op een pleintje gaan ballen.
En die fout van Riedewald. Zomaar de bal in de voeten van de tegenstander schuiven. Achilles '29 kom je daar misschien mee weg.
Als je in dat godvergeten treurige Glasgow woont en gewend bent aan Aberdeen - Killmarnock dan is Ajax een welkome afwisseling jaquote:Op vrijdag 18 september 2015 14:02 schreef inslagenreuring het volgende:
Tjah hier zijn we zuur maar op het Celtic forum krijgen we veel lof
[..]
[..]
[..]
[..]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik heb ergens gelezen dat 1/3 van de tegengoals dit seizoen schuld draagt van Gudelj.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Zet Sinkgraven ook maar in het rijtje.
Heeft geen flauw benul wat er van je gevraagd wordt in het grote mensen-voetbal. Kan beter in Meppel op een pleintje gaan ballen.
En die fout van Riedewald. Zomaar de bal in de voeten van de tegenstander schuiven. Achilles '29 kom je daar misschien mee weg.
![]()
Kan iemand mij trouwens uitleggen wat Ciless
en
deed bij die eerste goal? Als we volgend jaar 15 mil kunnen krijgen, strik er omheen en weg.
Begin het onderhand zat te worden, en als de penalty vraag komt maar een beetje boos te reageren, kom op zeg, je raakt geen bal dit seizoen![]()
Celtic is niveautje FC Utrecht. Maar goed, daar heeft Ajax het ook vaak zat lastig tegen inderdaad.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee maar Celtic is toch gewoon een vergelijkbare club? Wat dacht je dan dat je met 5-0 erover heen walst? Het is geen Chernomorets ofzo.
Celtic kan het elk team gewoon lastig maken.Ik heb er niet veel kijk op, maar volgens mij probeerde hij de Gangnam Style te dansen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:19 schreef Brammess het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen wat Ciless
en
deed bij die eerste goal? Als we volgend jaar 15 mil kunnen krijgen, strik er omheen en weg.
Begin het onderhand zat te worden, en als de penalty vraag komt maar een beetje boos te reageren, kom op zeg, je raakt geen bal dit seizoen![]()
Dat Ajax Gudelj wilde hebben kan ik nog wel begrijpen, maar 6 miljoen voor Sinkgraven is net zo apart als 2,5 miljoen uitgeven voor Bilal door Feyenoord.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Zet Sinkgraven ook maar in het rijtje.
Heeft geen flauw benul wat er van je gevraagd wordt in het grote mensen-voetbal. Kan beter in Meppel op een pleintje gaan ballen.![]()
10 man op eigen helft merk je niks van.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:52 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Tegen dit Twente hoor je met 0-5 te winnen, Celtic stelt ook niks voor dus 2-2 (achterstaan nog ook tegen 10 man) kan echt niet
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Celtic is niveautje FC Utrecht. Maar goed, daar heeft Ajax het ook vaak zat lastig tegen inderdaad.
[..]
Ik heb er niet veel kijk op, maar volgens mij probeerde hij de Gangnam Style te dansen.
Hij verwacht hem in de korte hoek, maar staat niet ver genoeg uit zijn goal om de verre hoek af te dekken. Zeldzaam verkeerde opstelling, dat overkomt hem bijna nooit.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:22 schreef Brammess het volgende:
https://streamable.com/q2ww
VERRE HOEK!!!!
Die Gangnam Style was trouwens bij de 1-2 realiseer ik me nu.![]()
Ik kan zo ontzettend slecht tegen dat jijbakken van de TS en selectie richting de tegenstander: '' JAA ZIJ STAAN OP 1 HELFT EN STREVEN ANTIVOETBAL NA HET IS GVD WALGELIJK GVD''.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: