SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Wel dan?quote:Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Twente 2-2 Ajaxquote:
Ajax 2-2 Celtic
Niks aan de hand, doorlopen mensen.
Gudelj
El Ghazi
Spitsprobleem
Sinkgraven dolend![]()
![]()
Natuurlijk was PSV niet dominant, ze spelen reactievoetbal. Maar daar win je meer wedstrijden mee dan met dominant en aanvallend voetbal, dat begrijpen ze daar wel.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
PSV had die wedstrijd net zo goed(misschien wel eerder) kunnen verliezen. Ze speelde erg sterk maar zo dominant als Ajax tegen Celtic speelde gisteren was het echt niet.![]()
Ja het is toch geen Twente - Ajax 3-0quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente 2-2 Ajax
Ajax 2-2 Celtic
Niks aan de hand, doorlopen mensen.
Gudelj
El Ghazi
Spitsprobleem
Sinkgraven dolend
Ajax- Celtic 0-3?Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
PSV heeft er ook materiaal voor.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Natuurlijk was PSV niet dominant, ze spelen reactievoetbal. Maar daar win je meer wedstrijden mee dan met dominant en aanvallend voetbal, dat begrijpen ze daar wel.
Maar de grote man achter dit PSV is voor mij Guardado.Charlie: How's it going in there?
Tjah Twente-uit en Celtic-thuis kan je toch gewoon gelijkspelen?quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:47 schreef Leonos het volgende:
2x gelijk is gewoon normaal hoor.
Paniekzaaiers
Charlie: How's it going in there?
Blijkbaarquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah Twente-uit en Celtic-thuis kan je toch gewoon gelijkspelen?![]()
![]()
Kijk toch alsjeblieft hoe die doelpunten weggegeven worden. Veel is de schuld van die drol van een Gudelj. Die heeft echt NIETS begrepen van voetbal. Hij verdedigt niet goed mee. Zijn bijdrage aan het spel is niet om over naar huis te schrijven. Ik ga bidden dat hij zondag Blom op z'n achillespees trapt en rood krijgt. Weg met die Gudelj.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja het is toch geen Twente - Ajax 3-0
Ajax- Celtic 0-3?![]()
Tegen dit Twente hoor je met 0-5 te winnen, Celtic stelt ook niks voor dus 2-2 (achterstaan nog ook tegen 10 man) kan echt nietquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah Twente-uit en Celtic-thuis kan je toch gewoon gelijkspelen?![]()
Tjah hier zijn we zuur maar op het Celtic forum krijgen we veel lofquote:Fair play to Ajax, they look back at stage 1 of another quality side. Don't know how they manage it.quote:Same.
It's probably the combination of their quality youth team and the fact they can cherry pick the best players in and around Holland before foreign clubs take notice. They always seem to have ALOT of joy shopping in Scandinavia.quote:Must be brilliant having that type of system in place, no need for marquee signings, the next big thing is coming through at 18/19/20 from the academy.quote:Ajax were good - no doubt about it.
I thought we looked more likely to score before Izzy went off though.
Would love to see a real playmaker at Celtic though - as in some of the Ajax players mentioned aboveCharlie: How's it going in there?
Zet Sinkgraven ook maar in het rijtje.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk toch alsjeblieft hoe die doelpunten weggegeven worden. Veel is de schuld van die drol van een Gudelj. Die heeft echt NIETS begrepen van voetbal. Hij verdedigt niet goed mee. Zijn bijdrage aan het spel is niet om over naar huis te schrijven. Ik ga bidden dat hij zondag Blom op z'n achillespees trapt en rood krijgt. Weg met die Gudelj.
Heeft geen flauw benul wat er van je gevraagd wordt in het grote mensen-voetbal. Kan beter in Meppel op een pleintje gaan ballen.
En die fout van Riedewald. Zomaar de bal in de voeten van de tegenstander schuiven. Achilles '29 kom je daar misschien mee weg.
Als je in dat godvergeten treurige Glasgow woont en gewend bent aan Aberdeen - Killmarnock dan is Ajax een welkome afwisseling jaquote:Op vrijdag 18 september 2015 14:02 schreef inslagenreuring het volgende:
Tjah hier zijn we zuur maar op het Celtic forum krijgen we veel lof
[..]
[..]
[..]
[..]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik heb ergens gelezen dat 1/3 van de tegengoals dit seizoen schuld draagt van Gudelj.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Zet Sinkgraven ook maar in het rijtje.
Heeft geen flauw benul wat er van je gevraagd wordt in het grote mensen-voetbal. Kan beter in Meppel op een pleintje gaan ballen.
En die fout van Riedewald. Zomaar de bal in de voeten van de tegenstander schuiven. Achilles '29 kom je daar misschien mee weg.
![]()
Kan iemand mij trouwens uitleggen wat Ciless
en
deed bij die eerste goal? Als we volgend jaar 15 mil kunnen krijgen, strik er omheen en weg.
Begin het onderhand zat te worden, en als de penalty vraag komt maar een beetje boos te reageren, kom op zeg, je raakt geen bal dit seizoen![]()
Celtic is niveautje FC Utrecht. Maar goed, daar heeft Ajax het ook vaak zat lastig tegen inderdaad.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee maar Celtic is toch gewoon een vergelijkbare club? Wat dacht je dan dat je met 5-0 erover heen walst? Het is geen Chernomorets ofzo.
Celtic kan het elk team gewoon lastig maken.Ik heb er niet veel kijk op, maar volgens mij probeerde hij de Gangnam Style te dansen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:19 schreef Brammess het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen wat Ciless
en
deed bij die eerste goal? Als we volgend jaar 15 mil kunnen krijgen, strik er omheen en weg.
Begin het onderhand zat te worden, en als de penalty vraag komt maar een beetje boos te reageren, kom op zeg, je raakt geen bal dit seizoen![]()
Dat Ajax Gudelj wilde hebben kan ik nog wel begrijpen, maar 6 miljoen voor Sinkgraven is net zo apart als 2,5 miljoen uitgeven voor Bilal door Feyenoord.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Zet Sinkgraven ook maar in het rijtje.
Heeft geen flauw benul wat er van je gevraagd wordt in het grote mensen-voetbal. Kan beter in Meppel op een pleintje gaan ballen.![]()
10 man op eigen helft merk je niks van.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:52 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Tegen dit Twente hoor je met 0-5 te winnen, Celtic stelt ook niks voor dus 2-2 (achterstaan nog ook tegen 10 man) kan echt niet
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Celtic is niveautje FC Utrecht. Maar goed, daar heeft Ajax het ook vaak zat lastig tegen inderdaad.
[..]
Ik heb er niet veel kijk op, maar volgens mij probeerde hij de Gangnam Style te dansen.
Hij verwacht hem in de korte hoek, maar staat niet ver genoeg uit zijn goal om de verre hoek af te dekken. Zeldzaam verkeerde opstelling, dat overkomt hem bijna nooit.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:22 schreef Brammess het volgende:
https://streamable.com/q2ww
VERRE HOEK!!!!
Die Gangnam Style was trouwens bij de 1-2 realiseer ik me nu.![]()
Ik kan zo ontzettend slecht tegen dat jijbakken van de TS en selectie richting de tegenstander: '' JAA ZIJ STAAN OP 1 HELFT EN STREVEN ANTIVOETBAL NA HET IS GVD WALGELIJK GVD''.![]()
wat?quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan zo ontzettend slecht tegen dat jijbakken van de TS en selectie richting de tegenstander: '' JAA ZIJ STAAN OP 1 HELFT EN STREVEN ANTIVOETBAL NA HET IS GVD WALGELIJK GVD''.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik snap dat ook niet. Elke tegenstander speelt Europees toch gewoon zijn uit-wedstrijden om er een gelijk spelletje uit te slepen? Zeker als de tegenstander min of meer gelijkwaardig is?quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan zo ontzettend slecht tegen dat jijbakken van de TS en selectie richting de tegenstander: '' JAA ZIJ STAAN OP 1 HELFT EN STREVEN ANTIVOETBAL NA HET IS GVD WALGELIJK GVD''.
In dit geval moet je Ajax gewoon als favoriet inschatten en dan is dat helemaal logisch. Bovendien, zo'n anti-voetbal speelde Celtic nu ook weer niet. Ajax heeft genoeg mogelijkheden gehad op een snelle uitbraak omdat aanvallen van Celtic strandde. Die parkeerde de bus echt niet.![]()
Na de 1-1 tot de 1-2 en na de 2-2 was het parkeer de bus voor Celtic hoor. zeker de laatste +- 20 minutenquote:Op vrijdag 18 september 2015 14:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Elke tegenstander speelt Europees toch gewoon zijn uit-wedstrijden om er een gelijk spelletje uit te slepen? Zeker als de tegenstander min of meer gelijkwaardig is?
In dit geval moet je Ajax gewoon als favoriet inschatten en dan is dat helemaal logisch. Bovendien, zo'n anti-voetbal speelde Celtic nu ook weer niet. Ajax heeft genoeg mogelijkheden gehad op een snelle uitbraak omdat aanvallen van Celtic strandde. Die parkeerde de bus echt niet.
na de 2-2 was het niet meer denkbaar dat Celtic nog ging aanvallen. Speelde niks meer klaar en was volop aan het overleven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ach schei uit man, Celtic maakt Utrecht gewoon een koppie kleiner manquote:Op vrijdag 18 september 2015 14:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Celtic is niveautje FC Utrecht. Maar goed, daar heeft Ajax het ook vaak zat lastig tegen inderdaad.
[..]
Ik heb er niet veel kijk op, maar volgens mij probeerde hij de Gangnam Style te dansen.![]()
Een keer winnen van United en een grote mond. Moet je nagaan toen PSV als een gieter afging tegen Solna of Ludogorets.Charlie: How's it going in there?
Verder maakt het voor Ajax ook niet zo heel veel uit, ze hebben het tegen teams die wel aanvallend spelen en druk zetten op onze verdedigers ook gewoon ontzettend lastig (met als extreem voorbeeld RB Salzburg).quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan zo ontzettend slecht tegen dat jijbakken van de TS en selectie richting de tegenstander: '' JAA ZIJ STAAN OP 1 HELFT EN STREVEN ANTIVOETBAL NA HET IS GVD WALGELIJK GVD''.![]()
Zondag na een moeizame overwinning om 16:20: ''Ja, het was een lastige wedstrijd omdat het verdomd lastig is om tegen zo'n muur/bus op te spelen. Dan weet je dat het heel moeilijk is om aan kansen te komen en dien je daarmee zorgvuldig om te gaan. En dan, tsja ligt hij bij ons opeens in het netje en wordt het een heel lastig verhaal. Het is echt om doodziek van te worden. En dan zal je zien dat ze volgende week opeens met 5-0 de boot in gaan bij ADO Den Haag''.
Zo denken ze. Dan zullen er vast weer lacherige reacties komen, maar het eigen onvermogen wordt compleet afgereageerd op de tegenstander. ''We hebben gedomineerd, misschien iets te weinig kansen gecreëerd maar ik heb er vertrouwen in dat het volgende week goed komt.''
Heerlijk zo'n kritiekloze cultuur.![]()
Wat voor kritiek heb je dan? Maakt Milik de 3-2 is er niets aan de hand. Is dat nu dan het verschil tussen rellen of niet?quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag na een moeizame overwinning om 16:20: ''Ja, het was een lastige wedstrijd omdat het verdomd lastig is om tegen zo'n muur/bus op te spelen. Dan weet je dat het heel moeilijk is om aan kansen te komen en dien je daarmee zorgvuldig om te gaan. En dan, tsja ligt hij bij ons opeens in het netje en wordt het een heel lastig verhaal. Het is echt om doodziek van te worden. En dan zal je zien dat ze volgende week opeens met 5-0 de boot in gaan bij ADO Den Haag''.
Zo denken ze. Dan zullen er vast weer lacherige reacties komen, maar het eigen onvermogen wordt compleet afgereageerd op de tegenstander. ''We hebben gedomineerd, misschien iets te weinig kansen gecreëerd maar ik heb er vertrouwen in dat het volgende week goed komt.''
Heerlijk zo'n kritiekloze cultuur.
haal die brandnetel eens uit je aars, zuurpruim.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk zo'n kritiekloze cultuur.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
'quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ach schei uit man, Celtic maakt Utrecht gewoon een koppie kleiner man![]()
Een keer winnen van United en een grote mond. Moet je nagaan toen PSV als een gieter afging tegen Solna of Ludogorets.
Waar heb ik het over PSV dan?![]()
Als PSV 10x tegen United speelt dan verliest het 9x. Zo liggen de verhoudingen.
Celtic kan er niks van. Is echt 3 maten minder dan Ajax en als je terugkijkt naar dit topic ten tijde van de loting, dan dacht vrijwel iedereen hier daar hetzelfde over.![]()
Celtic is 3 maten minder, want dat blijkt uit recente resultaten? Je schreeuwt maar wat, ergerlijk is dat.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
'
Waar heb ik het over PSV dan?![]()
Als PSV 10x tegen United speelt dan verliest het 9x. Zo liggen de verhoudingen.
Celtic kan er niks van. Is echt 3 maten minder dan Ajax en als je terugkijkt naar dit topic ten tijde van de loting, dan dacht vrijwel iedereen hier daar hetzelfde over.Charlie: How's it going in there?
En als en als en als. Wat is dat voor kansloze redenering weer. Kijk alsjeblieft eens op welke wijze die doelpunten weggegeven worden.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat voor kritiek heb je dan? Maakt Milik de 3-2 is er niets aan de hand. Is dat nu dan het verschil tussen rellen of niet?![]()
Ja natuurlijk slimmerik, ze gingen voor een gelijkspelletje. Vanzelfsprekend dat ze dan aanvallen tot ze voor staan en vervolgens proberen vast te houden.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Na de 1-1 tot de 1-2 en na de 2-2 was het parkeer de bus voor Celtic hoor. zeker de laatste +- 20 minuten
na de 2-2 was het niet meer denkbaar dat Celtic nog ging aanvallen. Speelde niks meer klaar en was volop aan het overleven.![]()
Sorry, ik zal voortaan even jou informeren voor ik mijn post zal plaatsen. Zal me nooit meer overkomen, dit soort praktijken :S.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
haal die brandnetel eens uit je aars, zuurpruim.![]()
Als als als, het scheelde 15 centimeter. Dus 15 centimeter is het verschil tussen azijnzeiken of niet. Jammerquote:Op vrijdag 18 september 2015 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als en als en als. Wat is dat voor kansloze redenering weer. Kijk alsjeblieft eens op welke wijze die doelpunten weggegeven worden.Charlie: How's it going in there?
Waar heb ik het over recente resultaten?quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Celtic is 3 maten minder, want dat blijkt uit recente resultaten? Je schreeuwt maar wat, ergerlijk is dat.![]()
Hoezo is Celtic "3 maten kleiner" dan? Als je zoiets beweert dan ben je niet bepaald realistisch.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waar heb ik het over recente resultaten?Charlie: How's it going in there?
De ''als als als als-cultuur'' is zo weerzinwekkend. Bestaan na een 3-2 zege dan opeens niet meer de defensieve blunders? Is de wereld dan volgens het ideaalbeeld? Houd jezelf toch niet voor de gek.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als als als, het scheelde 15 centimeter. Dus 15 centimeter is het verschil tussen azijnzeiken of niet. Jammer![]()
Nee er wordt nu door een pisboog naar de wedstrijd gekeken. Beetje realisme ontbreekt weer overal. Man man je speelt gelijk tegen Celtic, en dat is vervelend en het resultaat is niet heel goed, maar toch zeer plausibel of niet?quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De ''als als als als-cultuur'' is zo weerzinwekkend. Bestaan na een 3-2 zege dan opeens niet meer de defensieve blunders? Is de wereld dan volgens het ideaalbeeld? Houd jezelf toch niet voor de gek.
Als je 4-0 had verwacht dan had ik je van tevoren ook wel kunnen vertellen dat het niet zou gebeuren.Charlie: How's it going in there?
Als je de wedstrijd bekijkt zonder de doelpunten is Ajax compleet aan het domineren. De uitslag lijkt alleen te beslissen of hier geklaagd of gejuicht wordt. en dat is wat mij stoort. Zo slecht speelde Ajax gisteren echt niet, al had het gewoon moeten winnen uiteraard.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De ''als als als als-cultuur'' is zo weerzinwekkend. Bestaan na een 3-2 zege dan opeens niet meer de defensieve blunders? Is de wereld dan volgens het ideaalbeeld? Houd jezelf toch niet voor de gek.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Juist ja, mensen kijken de wedstrijd maar schakelen dan alsnog over naar 100% scorebordjournalistiek.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als je de wedstrijd bekijkt zonder de doelpunten is Ajax compleet aan het domineren. De uitslag lijkt alleen te beslissen of hier geklaagd of gejuicht wordt. en dat is wat mij stoort. Zo slecht speelde Ajax gisteren echt niet, al had het gewoon moeten winnen uiteraard.
Ik ben realistisch.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee er wordt nu door een pisboog naar de wedstrijd gekeken. Beetje realisme ontbreekt weer overal. Man man je speelt gelijk tegen Celtic, en dat is vervelend en het resultaat is niet heel goed, maar toch zeer plausibel of niet?
Als je 4-0 had verwacht dan had ik je van tevoren ook wel kunnen vertellen dat het niet zou gebeuren.![]()
![]()
Mixed feelings for De Boer after tie
The road to continuing in European football after the winter break is shaping up to be a long and rocky one for Ajax. In the ArenA’s press room, Frank de Boer looked back on Thursday’s tie against Celtic with mixed feelings. The loss of points gives an extra layer of tension to the upcoming second UEFA Europa League pool match, which will be against Molde.
“I definitely feel divided about this”, said Ajax’s coach. “First, we made a poor start with a 0-1 deficit. Ten minutes later, we were 1-2 behind. In the end, we got to 2-2. We should be happy with that tie. But the fact that we squandered points is disappointing. That’s for sure.;
“Maybe we were over-concentrating. Perhaps it had something to do with tension”, said De Boer, attempting to explain the poor start. Daley Sinkgraven’s loss of possession was the catalyst for Nir Bitton’s 0-1 goal. “We made bad decisions, which we then paid for. That happens in Eredivisie as well. That needs to stop. We’ve been hitting a wall more and more lately, and we’re experiencing poor starts more often, too. Fortunately though, this wasn’t as bad as it was against Rapid Wien.”
During the first half, Ajax recovered from its bad start. The attack that led to Viktor Fischer’s sizzler (1-1) was a thing of beauty. Amin Younes, making his debut, was at the root of the tying goal. From the left side, the German sought the shortest path to Celtic goalie Craig Gordon. Via captain Davy Klaassen, the ball eventually landed with Fischer. De Boer: “That attack had everything going for it. There was, especially, lots of movement and focus on the goal. We played the way Ajax is supposed to play.”
Not alert enough
After the tying goal, the Scots once again struck. This time, it was Mikael Lustig who was able to score with a header, unhindered. “From a corner, I think you need to send the ball away”, said the Ajax coach, rubbing salt in the wound. There was no Ajacied who could stop Lustig from making the header. “At that moment, we weren’t alert enough. Especially with the guys in Celtic who are strong at headers. In fact, the 1-2 came out of nowhere. I went over the small details during half-time. Our second half was better. We had control and created opportunities. I was just a matter of time until the 2-2.”
After the red card for Emilio Izaguirre, Ajax drew even with Celtic in the final minutes. The Danish super sub scored from a free kick. “I’m very satisfied with Lasse. But tonight, we also saw what Younes can bring. We don’t have many players like Younes in our selection. And if Lasse continues this way, he’ll get in at some point. In the end, I’m satisfied with how we found a solution against ten men.”
Molde in driver's seat
But still, De Boer’s body language spoke volumes. His ending plea was very clear. De Boer was upset. Ajax should have won its first home game of the EL pool stage. They will need to win full points in the home games against Molde and Fenerbahçe. But first, they will meet the Norwegian opponents from the pool.
“The away match against Molde will be important”, emphasized De Boer once again for good measure. “After the win against Fenerbahçe and with a home game up next, they’re in the driver’s seat. I’ve said this before: Fenerbaçe has the name. Molde has a pretty good name, otherwise they wouldn’t have beat Fenerbahçe. There is still lots of potential in this pool. In the end, we should have won three points here. You need to win everything at home, and tonight we didn’t. But we can build on our spirit during and some phases of the match.”
Bron: http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)e-Boer-after-tie.htmFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik heb nog niemand hier een realistisch wedstrijdbeeld zien schetsen, waarin ik me kon vinden, muv Mokkiemok.quote:Charlie: How's it going in there?
(als je zo alleen staat, dan ligt het misschien aan jou?)quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand hier een realistisch wedstrijdbeeld zien schetsen, waarin ik me kon vinden, muv Mokkiemok.![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee er wordt nu door een pisboog naar de wedstrijd gekeken. Beetje realisme ontbreekt weer overal. Man man je speelt gelijk tegen Celtic, en dat is vervelend en het resultaat is niet heel goed, maar toch zeer plausibel of niet?
Als je 4-0 had verwacht dan had ik je van tevoren ook wel kunnen vertellen dat het niet zou gebeuren.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Confirmed/Plausible/Bustedquote:
Ja of mensen hebben een belachelijk verwachtingspatroon.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
(als je zo alleen staat, dan ligt het misschien aan jou?)![]()
![]()
Het gaat altijd zo: Niveau Nederlandse clubs is kut, speel je gelijk tegen Celtic heb je alsnog een wanprestatie geleverd dus niveau is kut.
Maar wanneer passen we ons verwachtingspatroon dan aan ?![]()
De uitslag interesseert me echt geen ene kut. We hebben het over een club die zichzelf goed genoeg acht om de halve finale van de Europa League te halen. Zo'n halve finale komt dan niet zomaar uit de lucht vallen .Die moet je moet goed spel en een solide defensie bereiken. Dan kun je absoluut geen spelers gebruiken die zulke kinderlijke fouten maken. Dan kun je absoluut geen kritiekloze cultuur erbij hebben.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als je de wedstrijd bekijkt zonder de doelpunten is Ajax compleet aan het domineren. De uitslag lijkt alleen te beslissen of hier geklaagd of gejuicht wordt. en dat is wat mij stoort. Zo slecht speelde Ajax gisteren echt niet, al had het gewoon moeten winnen uiteraard.
Laat ik gezegd hebben dat die halve finale 0,0 realistisch is, maar als je denkt dat de halve finale reëel is, moet er een veel kritischer patroon komen. Zonder dat kan je lachwekkend slechte wedstrijden eeuwen goed blijven lullen. Ja, er wordt genoeg resultaat gehaald. Fucking NEC wordt op een bedenkelijke wijze aan de kant gezet. Willem II had genoeg kansen ondanks de 3-0.
Dit is gewoon hetzelfde als in de voorronde van de Champions League en Europa League. Hoe kan je zo'n kritiekloze mindset hebben als er kinderlijke blunders gemaakt worden tegen Rapid fucking Wien. Ajax had verdomme in dat tweeluik voor een CL-Ticket moeten staan. Dan ging Ajax maar verder tegen Jablonec waar we geluk hebben dat die Jablonec-speler zijn grootste blunder in zijn hele leven maakt. Voor de rest heeft Ajax geen reet gecreëerd.
Gelukkig gaat het goed in de competitie want we staan nog steeds bovenaan. Lekker man.![]()
Je hebt een goed punt hoor. Maar hoe krijgen die spelers vertrouwen als je ze steeds weer afbrand dat ze niet aan de verwachtingen voldoen?quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De uitslag interesseert me echt geen ene kut. We hebben het over een club die zichzelf goed genoeg acht om de halve finale van de Europa League te halen. Zo'n halve finale komt dan niet zomaar uit de lucht vallen .Die moet je moet goed spel en een solide defensie bereiken. Dan kun je absoluut geen spelers gebruiken die zulke kinderlijke fouten maken. Dan kun je absoluut geen kritiekloze cultuur erbij hebben.
Laat ik gezegd hebben dat die halve finale 0,0 realistisch is, maar als je denkt dat de halve finale reëel is, moet er een veel kritischer patroon komen. Zonder dat kan je lachwekkend slechte wedstrijden eeuwen goed blijven lullen. Ja, er wordt genoeg resultaat gehaald. Fucking NEC wordt op een bedenkelijke wijze aan de kant gezet. Willem II had genoeg kansen ondanks de 3-0.
Dit is gewoon hetzelfde als in de voorronde van de Champions League en Europa League. Hoe kan je zo'n kritiekloze mindset hebben als er kinderlijke blunders gemaakt worden tegen Rapid fucking Wien. Ajax had verdomme in dat tweeluik voor een CL-Ticket moeten staan. Dan ging Ajax maar verder tegen Jablonec waar we geluk hebben dat die Jablonec-speler zijn grootste blunder in zijn hele leven maakt. Voor de rest heeft Ajax geen reet gecreëerd.
Gelukkig gaat het goed in de competitie want we staan nog steeds bovenaan. Lekker man.
Ga er gewoon neutraal in, verwacht niets. Deed ik gisteren ook en werd positief verrast in het algemeen.Charlie: How's it going in there?
Als dit de mindset moet zijn, is Ajax sportief failliet.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je hebt een goed punt hoor. Maar hoe krijgen die spelers vertrouwen als je ze steeds weer afbrand dat ze niet aan de verwachtingen voldoen?
Ga er gewoon neutraal in, verwacht niets. Deed ik gisteren ook en werd positief verrast in het algemeen.![]()
nogmaals vorig seizoen had je deze wedstrijd verloren, want toen kwamen ze niet terug van een achterstand.
Sink en Gudelj hadden gisteren gewoon een kutwedstrijd. (of dat al een tijd zo is is nu niet relevant)
Dijks is nog steeds een verademing op links, Youness moeten we van hopen dat het zo blijft
Milik mag van mij gewoon in de spits
Klaassen deed het ook goed
Fischer is zeker op de weg terug
Ghazi had zijn avond neit tot de laatste 15 minuten.
Schone was weer van waarde met zijn trap, Gudelj was hier waardeloos mee
Tete heeft de potentie voor Europese top
al met al was het een goede wedstrijd waarin Ajax zich te weinig beloond, en helaas 3 kinderlijke fouten maakt (waarvan er twee worden afgestraft) Ja dat moet eruit ja.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Onzin natuurlijk, de wedstrijd had gewonnen moeten worden. Maar Bruma werd ook kinderlijk eenvoudig uitgekapt Dinsdag maar velen vonden hem sterk spelen. Terwijl bij 1-1 was de wereld te klein geweest.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als dit de mindset moet zijn, is Ajax sportief failliet.
Het resultaat beïnvloedt de perceptie van de users hier en ook journalisten veel te veel.Charlie: How's it going in there?
Natuurlijk niet. Ajax moet gewoon eerste worden in deze poule en als dat niet lukt tweede. Als dat niet lukt dan heb je gefaald.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Inslagenreuring is volgens mij in de war met een club als Heerenveen of NECCharlie: How's it going in there?
Je punt moeten maken door te wijzen naar PSV en dan ook nog iets belachelijks zeggen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, de wedstrijd had gewonnen moeten worden. Maar Bruma werd ook kinderlijk eenvoudig uitgekapt Dinsdag maar velen vonden hem sterk spelen. Terwijl bij 1-1 was de wereld te klein geweest.
Het resultaat beïnvloedt de perceptie van de users hier en ook journalisten veel te veel.
Bruma werd niet uitgekapt, kijk het nog eens terug. Alles wat hij had kunnen doen was rood en een strafschop geweest.![]()
Nouja jij vindt dat Bruna niet werd uitgekapt, ik vind van welquote:Op vrijdag 18 september 2015 15:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je punt moeten maken door te wijzen naar PSV en dan ook nog iets belachelijks zeggen.
Bruma werd niet uitgekapt, kijk het nog eens terug. Alles wat hij had kunnen doen was rood en een strafschop geweest.![]()
En ik "wijs" naar PSV om een punt te maken, maar daar ga je volledig aan voorbij.Charlie: How's it going in there?
Want Fenerbahçe is een heel slecht team inderdaad.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ajax moet gewoon eerste worden in deze poule en als dat niet lukt tweede. Als dat niet lukt dan heb je gefaald.![]()
Nee maar die leveren wèl een wanprestatiequote:Op vrijdag 18 september 2015 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want Fenerbahçe is een heel slecht team inderdaad.
zoals ik een tijdje terug al zei, Fenerbahce is niet waar we voor moeten vrezen. Ik denk dat Fener de zwakste tegenstander van Ajax is, in deze poule.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want Fenerbahçe is een heel slecht team inderdaad.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik denk dat er niet in te breken valt in jouw denkwereld.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee maar die leveren wèl een wanprestatie![]()
Je wilt een punt maken? Het is dramatisch FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet in te breken valt in jouw denkwereld.
Ja en dan?Charlie: How's it going in there?
Als die wedstrijd in 1-1 was geeindigd of zelfs in 0-1, dan had Bruma nog steeds een prima wedstrijd gespeeld.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nouja jij vindt dat Bruna niet werd uitgekapt, ik vind van wel![]()
En ik "wijs" naar PSV om een punt te maken, maar daar ga je volledig aan voorbij.
Bij die goal kun je hooguit Arias verwijten dat hij Depay laat paseren. Maar ook hem had niemand dat achteraf verweten. Simpelweg omdat verliezen van United met 0-1 geen schande is en er geen sprake was van kinderlijke fouten.
Vooral dat laatste was bij Ajax wel het geval.![]()
Dus omdat het United is kan je geen kinderlijke fouten maken? Christus wat een ontzettend gelul zegquote:Op vrijdag 18 september 2015 15:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als die wedstrijd in 1-1 was geeindigd of zelfs in 0-1, dan had Bruma nog steeds een prima wedstrijd gespeeld.
Bij die goal kun je hooguit Arias verwijten dat hij Depay laat paseren. Maar ook hem had niemand dat achteraf verweten. Simpelweg omdat verliezen van United met 0-1 geen schande is en er geen sprake was van kinderlijke fouten.
Vooral dat laatste was bij Ajax wel het geval.![]()
Nee, Bruna staat daar als een rots in de branding.
Bruma werd wel uitgekapt, hoe wil jij het noemen dan?quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je punt moeten maken door te wijzen naar PSV en dan ook nog iets belachelijks zeggen.
Ben jij echt zo achterlijk? Kijk nou een naar wat daar gebeurt man. Wat moet Bruma dan doen? Vol een sliding inzetten en Arias blesseren die in komt sliden en daarbij ook nog een strafschop en een rode kaart scoren?quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dus omdat het United is kan je geen kinderlijke fouten maken? Christus wat een ontzettend gelul zeg![]()
[ afbeelding ]
Als hij alleen maar zijn been uitsteekt dan is het al rood en een pingel.![]()
Hij wordt gewoon uitgekapt over zijn sterke been, dat is gewoon superslecht.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ben jij echt zo achterlijk? Kijk nou een naar wat daar gebeurt man. Wat moet Bruma dan doen? Vol een sliding inzetten en Arias blesseren die in komt sliden en daarbij ook nog een strafschop en een rode kaart scoren?Charlie: How's it going in there?
Sorry, maar dan snap je er echt geen kut van.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij wordt gewoon uitgekapt over zijn sterke been, dat is gewoon superslecht.![]()
Nee jij verpakt het als een "slimmigheidje". Wat gewoon gelul is, Bruma is zo slim als een walnoot. Hij wordt daar gewoon gruwelijk te kijk gezet.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sorry, maar dan snap je er echt geen kut van.
Maar daar gaat het niet om, gebeurt Veltman dit is de wereld te klein. Er wordt gewoon met 2 maten gemeten.Charlie: How's it going in there?
je bent gewoon niet zo objectief. heb ik al vaker gezegd. Verder heb je vaak wel goede punten. maar formuleert ze dan "speciaal"quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sorry, maar dan snap je er echt geen kut van.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik verpak het helemaal niet als een slimmigheidje. Dat hij daar niets doet hoeft helemaal niet bewust te zijn, zelfs geen intuïtie. Misschien was hij wel gewoon te sloom om in te grijpen. Als dat laatste zo is (en dat geloof ik direct) dan ben ik daar toch blij om. Want nogmaals, elke actie daar was gewoon rood en een pingel geweest en in het ergste geval had hij Arias ook nog vol geraakt.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee jij verpakt het als een "slimmigheidje". Wat gewoon gelul is, Bruma is zo slim als een walnoot. Hij wordt daar gewoon gruwelijk te kijk gezet.
Maar daar gaat het niet om, gebeurt Veltman dit is de wereld te klein. Er wordt gewoon met 2 maten gemeten.
Feit is wel dat Bruma het hele seizoen al prima speelt, waar Veltman (om je eigen voorbeeld te nemen) wekelijks fouten maakt als hij speelt. En dat geldt momenteel ook voor Cillessen.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De uitslag interesseert me echt geen ene kut. We hebben het over een club die zichzelf goed genoeg acht om de halve finale van de Europa League te halen. Zo'n halve finale komt dan niet zomaar uit de lucht vallen .Die moet je moet goed spel en een solide defensie bereiken. Dan kun je absoluut geen spelers gebruiken die zulke kinderlijke fouten maken. Dan kun je absoluut geen kritiekloze cultuur erbij hebben.
Gelukkig gaat het goed in de competitie want we staan nog steeds bovenaan. Lekker man.![]()
Bedankt. Ik ben ook heel speciaal.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je bent gewoon niet zo objectief. heb ik al vaker gezegd. Verder heb je vaak wel goede punten. maar formuleert ze dan "speciaal"![]()
Nouja jij legt het zo uit dat het geen fout kan zijn, en dat hij tekort komt. Maar ik vind het gewoon slechte positionering en een verdedigingsfout. Als een aanvaller er zo doorheen loopt is het altijd een fout. Daarnaast kent hij Depay ook van de training.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik verpak het helemaal niet als een slimmigheidje. Dat hij daar niets doet hoeft helemaal niet bewust te zijn, zelfs geen intuïtie. Misschien was hij wel gewoon te sloom om in te grijpen. Als dat laatste zo is (en dat geloof ik direct) dan ben ik daar toch blij om. Want nogmaals, elke actie daar was gewoon rood en een pingel geweest en in het ergste geval had hij Arias ook nog vol geraakt.
Feit is wel dat Bruma het hele seizoen al prima speelt, waar Veltman (om je eigen voorbeeld te nemen) wekelijks fouten maakt als hij speelt. En dat geldt momenteel ook voor Cillessen.Charlie: How's it going in there?
Ja jij speciale jongetje hequote:Op vrijdag 18 september 2015 15:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ben ook heel speciaal.
Deathlift or Die.![]()
GIFtwitter:RemonHendriksen twitterde op vrijdag 18-09-2015 om 10:35:41Bij 33% van de tegengoals van Ajax dit seizoen ging een persoonlijke fout van Gudelj aan vooraf. Das niet best... reageer retweet
KRACHT
ERVARING![]()
Als hier al sprake is van een fout, dan is dat Arias die hem laat passeren en vervolgens gaat liggen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nouja jij legt het zo uit dat het geen fout kan zijn, en dat hij tekort komt. Maar ik vind het gewoon slechte positionering en een verdedigingsfout. Als een aanvaller er zo doorheen loopt is het altijd een fout. Daarnaast kent hij Depay ook van de training.
Bruma is echt geen topper hoor, begrijp me niet verkeerd, maar dat hij hier niet ingrijpt (waarom dan ook) reken ik hem niet aan en zeker niet als fout.![]()
MANNETJESPUTTERquote:Op vrijdag 18 september 2015 15:27 schreef Cavaliers het volgende:
GIFtwitter:RemonHendriksen twitterde op vrijdag 18-09-2015 om 10:35:41Bij 33% van de tegengoals van Ajax dit seizoen ging een persoonlijke fout van Gudelj aan vooraf. Das niet best... reageer retweet
KRACHT
ERVARING![]()
Het probleem is vooral dat hij wordt neergezet op een plek die hij niet aankan.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Hij kan er ook niks aan doen dat ie steeds wordt opgesteld![]()
Gudelj ben ik wel klaar meequote:Op vrijdag 18 september 2015 15:52 schreef Brammess het volgende:
Klaassen - Schöne - Bazoer
eventueel Klaassen in de spits en dan Gudelj erin
probleem opgelost
schone moet als breekijzer fungeren in de laatste 20 a 30 minuten.
Youness op links Ghazi op rechts Milik in de spits
met Fischer en Klaassen achter de spits en Bazoer als punt naar achter
----Youness -- Milik -- Ghazi -----
--------- Fischer -- Klaassen------
------------------Bazoer---------------
Dijks - Riedewald - Veltman - TeteFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Volgens sommigen is daar niemand verantwoordelijk voorquote:Op vrijdag 18 september 2015 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat hij wordt neergezet op een plek die hij niet aankan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Van mij mag Schöne het ook wel weer een paar wedstrijden proberen. Intelligentere voetballer dan Gudelj en brengt met zijn vrije trappen een extra wapen mee. En gooit hopelijk die corners fatsoenlijk voor.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:52 schreef Brammess het volgende:
probleem opgelost![]()
Heb jij een eigen mening?quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens sommigen is daar niemand verantwoordelijk voor![]()
Gaan we echt lopen sleutelen aan het middenveld dat beter is dan dat van '95?quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:52 schreef Brammess het volgende:
probleem opgelost![]()
Gelijkwaardige spelers, kun je prima in de Nederlandse competitie gebruiken maar komen internationaal te kort. Geen schande overigens aangezien er heel weinig spelers rondlopen in de eredivisie die internationaal wel meekomen.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik vind inslagenreuring en mokkiemok eigenlijk twee van de meest plezierige users in dit topic. Posten altijd doordacht en nooit zeikerig of op de man.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
(als je zo alleen staat, dan ligt het misschien aan jou?)
Zeiken zou overigens eigenlijk sowieso alleen voorbehouden moeten zijn aan PowerLoungen.![]()
Die Hendriks zit nu in zijn 3de seizoen bij Jong Ajax.
Zit daar een beetje progressie in?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Geen spits voor het eerste imoquote:Op vrijdag 18 september 2015 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die Hendriks zit nu in zijn 3de seizoen bij Jong Ajax.
Zit daar een beetje progressie in?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik vind jou erg aandoenlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gaan we echt lopen sleutelen aan het middenveld dat beter is dan dat van '95?![]()
Eigen mening over de club die zelf support mag ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja maar die gaat je niet bevallen![]()
Ajax is Ajax niet meer , daar moet je het met me eens zijnquote:Op vrijdag 18 september 2015 18:57 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Eigen mening over de club die zelf support mag ook natuurlijk.RED ONS HENNIEGOD![]()
Komt voornamelijk omdat arias een sliding inzet waarbij hij de bal nog een keer mist.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dus omdat het United is kan je geen kinderlijke fouten maken? Christus wat een ontzettend gelul zeg![]()
[ afbeelding ]
Die goal komt gewoon 100% op arias z'n naam.![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Komt voornamelijk omdat arias een sliding inzet waarbij hij de bal nog een keer mist.
Die goal komt gewoon 100% op arias z'n naam.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nooit meer Schöne in de basis. Ik zie hem het liefst nog verkocht worden in de winterstop.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:52 schreef Brammess het volgende:
probleem opgelost![]()
Schöne verdient wel meer respect die heeft ons vaak geholpen toen we in de zeik zaten, hij klaagt nooit en heeft een van de beste vrije trappen in de wereld.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nooit meer Schöne in de basis. Ik zie hem het liefst nog verkocht worden in de winterstop.![]()
Eens. Respect voor wat hij heeft gedaan voor ons en wat hij uit zijn carrière haalt.Toch is hij qua (handelings)snelheid echt 1 van de mindere van de selectie. Kan mij niet voorstellen dat de jeugd het minder zou doen (op zijn vrije trappen na). Een Muric,Cherny,Nouri of Van de Beek.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schöne verdient wel meer respect die heeft ons vaak geholpen toen we in de zeik zaten, hij klaagt nooit en heeft een van de beste vrije trappen in de wereld.![]()
Nee precies, nog meer jeugd erin zetten tijdens Europees voetbal.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens. Respect voor wat hij heeft gedaan voor ons en wat hij uit zijn carrière haalt.Toch is hij qua (handelings)snelheid echt 1 van de mindere van de selectie. Kan mij niet voorstellen dat de jeugd het minder zou doen (op zijn vrije trappen na). Een Muric,Cherny,Nouri of Van de Beek.![]()
![]()
Beter Heiting laten spelen dan. Die brengt wat meer ervaring mee.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee precies, nog meer jeugd erin zetten tijdens Europees voetbal.![]()
Die jonge jongens gaan ons er niet doorheen slepen zoals Lasse dat kan. Zo'n speler moet je er gewoon bij hebben tenzij hij dwars gaat liggen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens. Respect voor wat hij heeft gedaan voor ons en wat hij uit zijn carrière haalt.Toch is hij qua (handelings)snelheid echt 1 van de mindere van de selectie. Kan mij niet voorstellen dat de jeugd het minder zou doen (op zijn vrije trappen na). Een Muric,Cherny,Nouri of Van de Beek.![]()
Hoe zien jullie de keuze van De Boer dat hij Klaassen in de spits liet spelen tegen Celtic? Kan je het een tactische blunder noemen om met Sinkgraven op het middenveld te beginnen en Klaassen in de spits?![]()
Nee.quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Hoe zien jullie de keuze van De Boer dat hij Klaassen in de spits liet spelen tegen Celtic? Kan je het een tactische blunder noemen om met Sinkgraven op het middenveld te beginnen en Klaassen in de spits?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Sinkgraven is op dit moment denk ik veel te licht voor het middenveld. Hij verliest te makkelijk de bal. Daarnaast miste je de diepgang van Klaassen op het middenveld.quote:![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Hoe zien jullie de keuze van De Boer dat hij Klaassen in de spits liet spelen tegen Celtic? Kan je het een tactische blunder noemen om met Sinkgraven op het middenveld te beginnen en Klaassen in de spits?quote:![]()
Frank de Boer reist zondag met achttien Ajacieden af naar Rotterdam voor de uitwedstrijd met Excelsior. De wedstrijdselectie voor dit duel kent twee wijziging ten opzichte van de Europese duel van afgelopen donderdag tegen Celtic FC. Thulani Serero behoort zondag niet tot de wedstrijdselectie. Riechedly Bazoer, die een Europese schorsing uitzat, sluit zondag weer aan bij de selectie.![]()
Serero weer geblesseerd? Ik las dat hij donderdag 1 van de beteren wasquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank de Boer reist zondag met achttien Ajacieden af naar Rotterdam voor de uitwedstrijd met Excelsior. De wedstrijdselectie voor dit duel kent twee wijziging ten opzichte van de Europese duel van afgelopen donderdag tegen Celtic FC. Thulani Serero behoort zondag niet tot de wedstrijdselectie. Riechedly Bazoer, die een Europese schorsing uitzat, sluit zondag weer aan bij de selectie.![]()
Dat kan op zich wel maar Fischer speelde ook nog eens op 10, misschien net iets te veel wisselingen voor het goeiequote:Op zaterdag 19 september 2015 11:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Hoe zien jullie de keuze van De Boer dat hij Klaassen in de spits liet spelen tegen Celtic? Kan je het een tactische blunder noemen om met Sinkgraven op het middenveld te beginnen en Klaassen in de spits?![]()
Dat zegt niet zoveel, gezien het niveau van Ajax Donderdag.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Serero weer geblesseerd? Ik las dat hij donderdag 1 van de beteren was![]()
Ik neem aan dat het gewoon vanwege de terugkeer van Bazoer is. Om nou Serero gelijk weer op te stellen of in de selectie op te nemen omdat hij niet heel dramatisch speelde tegen Celtic lijkt me ook wat opportunistisch.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Serero weer geblesseerd? Ik las dat hij donderdag 1 van de beteren wasVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het is mijn type speler niet hoor maar blijkbaar hebben Sinkgraven en Gudelj wat meer moeite mee te ballen dan hijquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het gewoon vanwege de terugkeer van Bazoer is. Om nou Serero gelijk weer op te stellen of in de selectie op te nemen omdat hij niet heel dramatisch speelde tegen Celtic lijkt me ook wat opportunistisch.![]()
Zoals ik al zeg, het lijkt me ietwat opportunistisch om dat te concluderen na één invalbeurt van een half uur waarin het ook nog grotendeels 11 tegen 10 was.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is mijn type speler niet hoor maar blijkbaar hebben Sinkgraven en Gudelj wat meer moeite mee te ballen dan hijVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
het gaat er meer om dat die andere 2 blijven falenquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg, het lijkt me ietwat opportunistisch om dat te concluderen na één invalbeurt van een half uur waarin het ook nog grotendeels 11 tegen 10 was.![]()
Serero snapt in ieder geval wat de taak van een middenvelder is. Jammer dat hij er weer buiten gelaten wordt.![]()
Ochquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Serero snapt in ieder geval wat de taak van een middenvelder is. Jammer dat hij er weer buiten gelaten wordt.
Deathlift or Die.![]()
En daar hebben ze dan zijn hele familie voor in dienst genomen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie liever Serero spelen dan die miskraam van een Gudelj
Toch vind ik dat hij snel wordt afgeschreven. Misschien eerst een jaartje Willem 2 om aan het Ajax spel te wennen?![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:03 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik vind inslagenreuring en mokkiemok eigenlijk twee van de meest plezierige users in dit topic. Posten altijd doordacht en nooit zeikerig of op de man.
Zeiken zou overigens eigenlijk sowieso alleen voorbehouden moeten zijn aan PowerLoungen.![]()
Insgelijks waarde kriminalhauptmeister
Haha speelronde 6 en 1,5 Europees wedstrijdje verder en Gudelj kan er al geen klote meer van.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En daar hebben ze dan zijn hele familie voor in dienst genomen.
Toch vind ik dat hij snel wordt afgeschreven. Misschien eerst een jaartje Willem 2 om aan het Ajax spel te wennen?
Zo gaat het hier dus altijd
Ik ben het met je eens hoor. Hij brengt ontegenzeggelijk iets wat Ajax mist. Maar het feitje dat bij 33% van de goals tegen Ajax een fout van hem vooraf gaat is natuurlijk wel pijnlijk.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Haha speelronde 6 en 1,5 Europees wedstrijdje verder en Gudelj kan er al geen klote meer van.
Zo gaat het hier dus altijd
Hij moet voetballend gewoon echt nog wat aanpikken om van waarde te worden. Maar dat moet gewoon wel kunnen, het is geen koekenbakker die niks kan.![]()
Ben benieuwd hoe het gaat met die Dragi . De nieuwe Roberto Carlosquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Toch vind ik dat hij snel wordt afgeschreven. Misschien eerst een jaartje Willem 2 om aan het Ajax spel te wennen?RED ONS HENNIEGOD![]()
Die 33% zegt me niet zoveel, ik ben wel benieuwd naar een breakdown van die cijfers. Echt concrete gevallen, want hoe hebben ze een "persoonlijke fout" gedefinieerd bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Hij brengt ontegenzeggelijk iets wat Ajax mist. Maar het feitje dat bij 33% van de goals tegen Ajax een fout van hem vooraf gaat is natuurlijk wel pijnlijk.
Hij moet voetballend gewoon echt nog wat aanpikken om van waarde te worden. Maar dat moet gewoon wel kunnen, het is geen koekenbakker die niks kan.
Edit- hebben ze bijvoorbeeld die handsbal tegen Twente ook meegenomen![]()
Daarnaast is het net wat je zegt, Gudelj is in principe gewoon samen met Klaassen de beste voetballer van Ajax. Servisch international, kon naar clubs als Fiorentina maar koos voor Ajax. Maar nee hoor, hier wordt die alweer afgeserveerd terwijl die nog aan het wennen is
Ach die huilies moet je niet serieus nemen. Gudelj komt er wel, nu weet ik ook wel dat Gudelj geen Ibra is qua talent maar die had zelfs een seizoen nodig om enigszins aan te pikken bij Ajax.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die 33% zegt me niet zoveel, ik ben wel benieuwd naar een breakdown van die cijfers. Echt concrete gevallen, want hoe hebben ze een "persoonlijke fout" gedefinieerd bijvoorbeeld.
Daarnaast is het net wat je zegt, Gudelj is in principe gewoon samen met Klaassen de beste voetballer van Ajax. Servisch international, kon naar clubs als Fiorentina maar koos voor Ajax. Maar nee hoor, hier wordt die alweer afgeserveerd terwijl die nog aan het wennen is![]()
Beetje vertrouwen in een speler mag ook wel eens een keer zegquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach die huilies moet je niet serieus nemen. Gudelj komt er wel, nu weet ik ook wel dat Gudelj geen Ibra is qua talent maar die had zelfs een seizoen nodig om enigszins aan te pikken bij Ajax.
Dat hij niet fantastisch speelt kan ik mee leven maar waar ik mij aan erger is dat hij pretendeert zo'n harde strijder te zijn en het team op sleeptouw neemt maar vervolgens keer op keer zijn man laat lopenquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach die huilies moet je niet serieus nemen. Gudelj komt er wel, nu weet ik ook wel dat Gudelj geen Ibra is qua talent maar die had zelfs een seizoen nodig om enigszins aan te pikken bij Ajax.![]()
Gudelj is ook helemaal niet zo slecht en speelt niet zo dramatisch zoals Sink al weken doet.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die 33% zegt me niet zoveel, ik ben wel benieuwd naar een breakdown van die cijfers. Echt concrete gevallen, want hoe hebben ze een "persoonlijke fout" gedefinieerd bijvoorbeeld.
Daarnaast is het net wat je zegt, Gudelj is in principe gewoon samen met Klaassen de beste voetballer van Ajax. Servisch international, kon naar clubs als Fiorentina maar koos voor Ajax. Maar nee hoor, hier wordt die alweer afgeserveerd terwijl die nog aan het wennen is![]()
Zijn dat nou schöne tete Tong?quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zijn dat nou schöne tete Tong?![]()
![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Met dezelfde tettenquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:24 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
is al een paar keer gepost in VBL![]()
![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Gudelj is gewoon geen bijzondere voetballer. Iemand die het vooral van hard werken moet hebben maar in het combinatiespel ook niet mee kan.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Toch vind ik dat hij snel wordt afgeschreven. Misschien eerst een jaartje Willem 2 om aan het Ajax spel te wennen?Oh.![]()
Heeft nog tijd nodig om zich aan te passen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gudelj is gewoon geen bijzondere voetballer. Iemand die het vooral van hard werken moet hebben maar in het combinatiespel ook niet mee kan.
Gr gr Boerrigter & friends.![]()
Ik heb ook tijd nodig om me aan de nieuwe standaarden van dit Ajax aan te passen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft nog tijd nodig om zich aan te passen.
Gr gr Boerrigter & friends.Oh.![]()
Ach hou op Gudelj is een uitstekende voetballer en was vorig seizoen bij alle cruciale momenten van AZ betrokken. In het combinatie spel moet het allemaal nog beter maar doe niet alsof hij niets kan.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gudelj is gewoon geen bijzondere voetballer. Iemand die het vooral van hard werken moet hebben maar in het combinatiespel ook niet mee kan.![]()
Wist je trouwens dat je Gudelj met Zlatan kan vergelijken in zijn eerste jaar ? xd xdquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft nog tijd nodig om zich aan te passen.
Gr gr Boerrigter & friends.RED ONS HENNIEGOD![]()
Uitstekende voetballer valt echt heel erg mee. Sowieso past hij qua type bij ons totaal niet, je moet iemand hebben die voetballend echt goede dingen kan laten zien. Niet iemand die zogenaamd gif en energie brengt, en vervolgens alleen maar zijn man laat lopen in wedstrijden.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach hou op Gudelj is een uitstekende voetballer en was vorig seizoen bij alle cruciale momenten van AZ betrokken. In het combinatie spel moet het allemaal nog beter maar doe niet alsof hij niets kan.Oh.![]()
Nee, dat wist ik nog niet. Er gaat nu een wereld voor me open.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat je Gudelj met Zlatan kan vergelijken in zijn eerste jaar ? xd xd.
![]()
Guus Hupperts is ook de nieuwe Robben, wist je dat niet?quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat je Gudelj met Zlatan kan vergelijken in zijn eerste jaar ? xd xdOh.![]()
Gudelj is vooral kenmerkend als HARDE WERKER die penalty's, vrije trappen en schoten buiten de 16 benut. Dat defensief goede heb ik echt nooit in hem gezien.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uitstekende voetballer valt echt heel erg mee. Sowieso past hij qua type bij ons totaal niet, je moet iemand hebben die voetballend echt goede dingen kan laten zien. Niet iemand die zogenaamd gif en energie brengt, en vervolgens alleen maar zijn man laat lopen in wedstrijden.![]()
Je kan alle spelers vergelijken in hun eerste jaar. Het gaat om aanpassen aan de club etc niet over hun voetballende kwaliteiten.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat je Gudelj met Zlatan kan vergelijken in zijn eerste jaar ? xd xd![]()
En juist daarom kan je ze niet met elkaar vergelijken , je begint het te snappenquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan alle spelers vergelijken in hun eerste jaar. Het gaat om aanpassen aan de club etc niet over hun voetballende kwaliteiten.RED ONS HENNIEGOD![]()
Het gif in aanvallend opzicht heb ik al helemaal niet gezien van hem. Maakt nooit eens een voetballende actie dat ik denk "Dit is er eentje hoor". Dat heb ik bij Sinkgraven wel, al is die nu wel compleet uit vorm. Maar die komt er wel.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gudelj is vooral kenmerkend als HARDE WERKER die penalty's, vrije trappen en schoten buiten de 16 benut. Dat defensief goede heb ik echt nooit in hem gezien.Oh.![]()
Klopt want Ibra liet in zijn eerste jaar nog minder zien.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En juist daarom kan je ze niet met elkaar vergelijken , je begint het te snappen![]()
Nee hoor. Een speler die uit een heel ander land en cultuur komt zal langer nodig hebben om te wennen dan iemand die zijn hele leven in Nederland woont en 30 km verderop speelde. Dan moet je er gewoon meteen staan.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan alle spelers vergelijken in hun eerste jaar. Het gaat om aanpassen aan de club etc niet over hun voetballende kwaliteiten.Oh.![]()
Vraag jezelf eerst af waarom , als je dat al uberhaupt doetquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt want Ibra liet in zijn eerste jaar nog minder zien.RED ONS HENNIEGOD![]()
AZ heeft een goudmijntje in huis hoor , boh boh bohquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Guus Hupperts is ook de nieuwe Robben, wist je dat niet?RED ONS HENNIEGOD![]()
Het is vooral angst dat je weet dat Ajax daar volgend jaar weer een speler gaat halen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
AZ heeft een goudmijntje in huis hoor , boh boh bohOh.![]()
dat weet ik welquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Guus Hupperts is ook de nieuwe Robben, wist je dat niet?![]()
Nee hoor ik vraag mezelf wel eens af of jij niet moe wordt van jezelf. Altijd maar dat negatieve gezever van jou.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vraag jezelf eerst af waarom , als je dat al uberhaupt doet![]()
Ah geen argumenten meer , verrassend .quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor ik vraag mezelf wel eens af of jij niet moe wordt van jezelf. Altijd maar dat negatieve gezever van jou.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik denk aan Dos Santos of Gouweleeuwquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is vooral angst dat je weet dat Ajax daar volgend jaar weer een speler gaat halen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Waarom moet ik met argumenten komen op een post die niks met Ajax heeft te maken? Kun je wel wijs gaan doen maar jij zet jezelf voor schutquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ah geen argumenten meer , verrassend .
Wel grappig dat ik zogenaamd ooit iets heb gezegd over Hupperts wat ik me niet kan herinneren. Kennelijk heeft het wel indruk gemaakt op je![]()
![]()
Uhm het heeft wel met Ajax te maken , Maar zeg eens , waarom speelde Zlatan slechter dan Gudelj in zijn eerste jaar ?quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom moet ik met argumenten komen op een post die niks met Ajax heeft te maken? Kun je wel wijs gaan doen maar jij zet jezelf voor schutRED ONS HENNIEGOD![]()
Rochetquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk aan Dos Santos of Gouweleeuw![]()
Omdat die helemaal niks presteerde dat zeg ik toch? Wat snap je daar niet aan?quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Uhm het heeft wel met Ajax te maken , Maar zeg eens , waarom speelde Zlatan slechter dan Gudelj in zijn eerste jaar ?![]()
Ik zeg ook niet dat jij dat gezegd hebtquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom moet ik met argumenten komen op een post die niks met Ajax heeft te maken? Kun je wel wijs gaan doen maar jij zet jezelf voor schut
Wel grappig dat ik zogenaamd ooit iets heb gezegd over Hupperts wat ik me niet kan herinneren. Kennelijk heeft het wel indruk gemaakt op jeRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk aan Dos Santos of Gouweleeuw![]()
En die Marc en Frank blijven maar zitten. Nog heel wat kuttransferperiodes te gaan waar we niet sterker worden
Oh.![]()
Ik vraag waarom die niks presteerde , maar dat weet jij blijkbaar nietquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat die helemaal niks presteerde dat zeg ik toch? Wat snap je daar niet aan?RED ONS HENNIEGOD![]()
Waarom kom je dan elke keer met die onzin als ik postquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij dat gezegd hebt![]()
![]()
Wanneer dan ? volgens mij haal je users door elkaarquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom kom je dan elke keer met die onzin als ik postRED ONS HENNIEGOD![]()
Hoe zullen Co en Jan W zich nu voelen vraag ik me afquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
En die Marc en Frank blijven maar zitten. Nog heel wat kuttransferperiodes te gaan waar we niet sterker wordenRED ONS HENNIEGOD![]()
Jij bent wel grappigquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wanneer dan ? volgens mij haal je users door elkaar![]()
Het is wel jammer dat er in Nederland weinig goede opvolgers zijn qua trackrecord met aankopen of om trainer te worden van Ajax.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe zullen Co en Jan W zich nu voelen vraag ik me afOh.![]()
Ron Jans , Streppelquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat er in Nederland weinig goede opvolgers zijn qua trackrecord met aankopen of om trainer te worden van Ajax.RED ONS HENNIEGOD![]()
Morten Olsen terugquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ron Jans als trainer van een topclub
Gaan de Boertjes vast heel fijn vindenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ga lekker een biertje drinkenquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen Derk![]()
Gewoon Jurgen Klopp halen tochquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Morten Olsen terug
Gaan de Boertjes vast heel fijn vinden
Oh.![]()
Gewoon jaquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon Jurgen Klopp halen tochRED ONS HENNIEGOD![]()
Wat voor kwaliteit valt er nog te halen voor een vlub als Ajax. De subtoppers jaal je niet eens meer. En talentvolle jeugd koest niet meer voor Nederland. Of ze moete gedwongen naar Vitesse van Chelseaquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
En die Marc en Frank blijven maar zitten. Nog heel wat kuttransferperiodes te gaan waar we niet sterker worden
Na van Basten heeft nu De Boer het gedaan ?quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat er in Nederland weinig goede opvolgers zijn qua trackrecord met aankopen of om trainer te worden van Ajax.
Je moet je scoutingsapparaat op orde hebben. En dan gewoon overal ter wereld moet je de grootste talenten overtuigen. Duidelijke profielschets maken van wat je wilt zien op die positie en daar de juiste spelers bij zoeken. Niet alleen maar iemand halen omdat hij zogenaamd energie brengtquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat voor kwaliteit valt er nog te halen voor een vlub als Ajax. De subtoppers jaal je niet eens meer. En talentvolle jeugd koest niet meer voor Nederland. Of ze moete gedwongen naar Vitesse van ChelseaDat is namelijk lulkoek
Oh.![]()
De Boer slaat nooit met zijn vuist op tafel voor de juiste aankopen. Wil blijven spelen met een jeugdelftal, die hij dan ook nog eens alles wil voor zeggen wat ze moeten doen. Ze spelen dan helemaal verkrampt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na van Basten heeft nu De Boer het gedaan ?
Let maar op, die Younes is binnen een paar weken ook dat flegmatieke en lekker fris en vrije aanvallen kwijt. Dan gaat hij over op modus "tikkie terug en breed"Oh.![]()
Sinkgraven en Zivkovic werden de grootste Nederladse talenten genoemd. Toen Eriksen, Fisher en Sihursen voor Ajax kozen was iedereen blij.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet je scoutingsapparaat op orde hebben. En dan gewoon overal ter wereld moet je de grootste talenten overtuigen. Duidelijke profielschets maken van wat je wilt zien op die positie en daar de juiste spelers bij zoeken. Niet alleen maar iemand halen omdat hij zogenaamd energie brengtDat is namelijk lulkoek
Volges mij heeft ie Heitinga gegaald en Gudelje blijkt straks ook een topper te zijn. Niemand presteert het eerste half jaar goed bij Ajax. Of je moet Kanu , Finidi of Overmars heten.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Boer slaat nooit met zijn vuist op tafel voor de juiste aankopen. Wil blijven spelen met een jeugdelftal, die hij dan ook nog eens alles wil voor zeggen wat ze moeten doen. Ze spelen dan helemaal verkrampt.
Let maar op, die Younes is binnen een paar weken ook dat flegmatieke en lekker fris en vrije aanvallen kwijt. Dan gaat hij over op modus "tikkie terug en breed"
Sinkgraven vind ik dan ook een van de weinige aankopen waar ik echt achter stond toen hij gehaald werd. Dat is wel een groot talent die in onze speelwijze past.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sinkgraven en Zivkovic werden de grootste Nederladse talenten genoemd. Toen Eriksen, Fisher en Sihursen voor Ajax kozen was iedereen blij.
Zivkovic past gewoon niet in ons systeem. Een counterspits die het van zijn snelheid moet hebben ga je dan toch niet proberen om te vormen tot een sterk aanspeelpunt? Dat slaat toch nergens opOh.![]()
Heitinga was tribuneklant bij Hertha en werd in de winter nog afgewezen door Ajax omdat hij niet goed genoeg was. En dan na een halfjaar tribune is hij opeens wel goed genoeg geworden?quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volges mij heeft ie Heitinga gegaald en Gudelje blijkt straks ook een topper te zijn. Niemand presteert het eerste half jaar goed bij Ajax. Of je moet Kanu , Finidi of Overmars heten.
Gudelj past ook gewoon niet in ons spel. Hij kan misschien ooit iemand worden die lekker meehobbelt, maar zal nooit het verschil gaan maken. Daar geloof ik niet in.Oh.![]()
Dat je daar niet in gelooft dat kan, maar dat je je oordeel al velt na 5 speelronden is vers 2.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heitinga was tribuneklant bij Hertha en werd in de winter nog afgewezen door Ajax omdat hij niet goed genoeg was. En dan na een halfjaar tribune is hij opeens wel goed genoeg geworden?
Gudelj past ook gewoon niet in ons spel. Hij kan misschien ooit iemand worden die lekker meehobbelt, maar zal nooit het verschil gaan maken. Daar geloof ik niet in.Charlie: How's it going in there?
Zivkovic was gewoon een erg groot talent die net 17 was en die niet veel gekost heeft.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven vind ik dan ook een van de weinige aankopen waar ik echt achter stond toen hij gehaald werd. Dat is wel een groot talent die in onze speelwijze past.
Zivkovic past gewoon niet in ons systeem. Een counterspits die het van zijn snelheid moet hebben ga je dan toch niet proberen om te vormen tot een sterk aanspeelpunt? Dat slaat toch nergens op
Aankoop begrijp ik wel, als het bij die jongen goed in z'n hoofd zat dan had ie gewoon geslaagd bij Ajax.
Helaas lijkt het erop dat ie mentaal niet goed in elkaar zit, dat is lastig in te schatten van tevoren.
Sinkgraven is veel te overhaast gekocht door Ajax, die kwam net kijken bij Heerenveen en om er dan al een bedrag van meer dan 7 miljoen voor neer te leggen...Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Brands had dat bij Zivkovic anders wel prima ingeschat.... PSV heeft de interesse destijds niet doorgezet omdat er grote twijfels waren over zijn mentaliteit.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zivkovic was gewoon een erg groot talent die net 17 was en die niet veel gekost heeft.
Aankoop begrijp ik wel, als het bij die jongen goed in z'n hoofd zat dan had ie gewoon geslaagd bij Ajax.
Helaas lijkt het erop dat ie mentaal niet goed in elkaar zit, dat is lastig in te schatten van tevoren.
Sinkgraven is veel te overhaast gekocht door Ajax, die kwam net kijken bij Heerenveen en om er dan al een bedrag van meer dan 7 miljoen voor neer te leggen...
Sinkgraven wordt een Mahertje, vrees ik.![]()
Wat een irritant Ticketsysteem. Ik wil 3 kaartjes voor Ajax-PSV naast elkaar, vak maakt niet uit. Moet ik ze alle 40 voor alle prijsmogelijkheden langsgaan of dat mogelijk is.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Sinkgraven is wel een type speler dat Ajax mistte en nog steeds is hij de enige. Maar 7 miljoen was erg veel ja.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zivkovic was gewoon een erg groot talent die net 17 was en die niet veel gekost heeft.
Sinkgraven is veel te overhaast gekocht door Ajax, die kwam net kijken bij Heerenveen en om er dan al een bedrag van meer dan 7 miljoen voor neer te leggen...![]()
Als je er zo goed voor staat als Ajax kun je dat gokje makkelijk nemen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Brands had dat bij Zivkovic anders wel prima ingeschat.... PSV heeft de interesse destijds niet doorgezet omdat er grote twijfels waren over zijn mentaliteit.
Sinkgraven wordt een Mahertje, vrees ik.![]()
Zivkovic was toen al een speler die qua type niet past wat we bij Ajax willen zien. En daardoor werd hij eerst weer een jaar in Jong Ajax gezet om zogenaamd te wennen, maar ze wilden hem omturnen tot een heel ander type spits. Dat kan toch helemaal niet. Gewoon verkeerd gescout en alleen maar gehaald op basis van leeftijd en dat het zogenaamd een groot talent was.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sinkgraven is veel te overhaast gekocht door Ajax, die kwam net kijken bij Heerenveen en om er dan al een bedrag van meer dan 7 miljoen voor neer te leggen...Oh.![]()
Ware ik geen Ajacied geweest dan ware ik vast Heraclied
Zou bijzonder mooi zijn als de strijd tussen de Godenzonen 17/10 een strijd om de eerste plaats is![]()
![]()
Liever 7 miljoen betalen voor een Sinkgraven, dan miljoenen neerleggen voor Duarte, van der Hoorn, Viergever en Gudeljquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Sinkgraven is wel een type speler dat Ajax mistte en nog steeds is hij de enige. Maar 7 miljoen was erg veel ja.Oh.![]()
Best een sympathieke club ja, mooi stadion ook.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:01 schreef FritzWepper het volgende:
Ware ik geen Ajacied geweest dan ware ik vast HeracliedOh.![]()
Hij moet het nog wel laten zien he, tot dusver niet echt hoopgevend.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever 7 miljoen betalen voor een Sinkgraven, dan miljoenen neerleggen voor Duarte, van der Hoorn, Viergever en GudeljAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat is moeilijk in te schatten en voor 2 miljoen kun je de gok wel wagen. Achteraf is het makkelijk lullen natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Brands had dat bij Zivkovic anders wel prima ingeschat.... PSV heeft de interesse destijds niet doorgezet omdat er grote twijfels waren over zijn mentaliteit.
Sinkgraven wordt een Mahertje, vrees ik.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik bedoel meer dat je beter het geld kan uitgeven aan iemand met potentie en die ook in het type spel van je club past. En hij voegt ook creativiteit toe.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij moet het nog wel laten zien he, tot dusver niet echt hoopgevend.Oh.![]()
Overigens doet Becker het wel goed bij PEC, daar gaat Ajax nog wel wat aan hebben denk ik.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Speelt zich even in de basis.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:10 schreef Pedroso het volgende:
Andersen ook lekker bezig bij Willem 2.![]()
Eindelijk weer is iemand met een ouderwetse schaar.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Andersen gaat nu echt doorbreken onder Streppelquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:10 schreef Pedroso het volgende:
Andersen ook lekker bezig bij Willem 2.
Oh.![]()
Dat is geen Ajax niveau.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:10 schreef Pedroso het volgende:
Overigens doet Becker het wel goed bij PEC, daar gaat Ajax nog wel wat aan hebben denk ik.
Leuk voor PEC en misschien Heerenveen/Groningen/AZ, maar gaat Ajax niet beter maken.Oh.![]()
Doet het als jonkie gewoon erg goed bij PEC, lijkt me ook wel een vrij stabiel persoon.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is geen Ajax niveau.
Leuk voor PEC en misschien Heerenveen/Groningen/AZ, maar gaat Ajax niet beter maken.
Wie weet hoeven we komend seizoen een keer geen AZ speler voor teveel geld te halen en Becker gewoon terughalen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dit meen je toch niet echt? Dat we nu genoegen gaan nemen met niveau Becker op de vleugels bij Ajax?quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Doet het als jonkie gewoon erg goed bij PEC, lijkt me ook wel een vrij stabiel persoon.
Wie weet hoeven we komend seizoen een keer geen AZ speler voor teveel geld te halen en Becker gewoon terughalen.
Ajax moet gewoon eens scouten en een echte topper op de vleugels binnenhalen. We kloten nu al jaren wat aan op de vleugels.Oh.![]()
Als je een topper kunt halen dan wel ja. Maar in de eredivisie zie ik weinig betere buitenspelers dan Becker.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet echt? Dat we nu genoegen gaan nemen met niveau Becker op de vleugels bij Ajax?
Ajax moet gewoon eens scouten en een echte topper op de vleugels binnenhalen. We kloten nu al jaren wat aan op de vleugels.
En laten we eerlijk zijn, toppers komen niet naar Nederland dus moet je het vaak zoeken in wat je zelf hebt rondlopen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je moet dan ook niet in de Eredivisie kijken, tenzij er echt een topper loopt waar je niet om heen kunt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als je een topper kunt halen dan wel ja. Maar in de eredivisie zie ik weinig betere buitenspelers dan Becker.
En laten we eerlijk zijn, toppers komen niet naar Nederland dus moet je het vaak zoeken in wat je zelf hebt rondlopen.
En er kunnen best grote talenten naar Nederland kopen, je moet alleen durven te investeren en bereid zijn een speler echt warm te maken voor de overstap.Oh.![]()
ik heb niet het idee dat jij er kijk op hebtquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet echt? Dat we nu genoegen gaan nemen met niveau Becker op de vleugels bij Ajax?
Ajax moet gewoon eens scouten en een echte topper op de vleugels binnenhalen. We kloten nu al jaren wat aan op de vleugels.![]()
Dat mag.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:59 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb niet het idee dat jij er kijk op hebt
Ik heb niet het idee dat Marc en Frank er kijk op hebben
Oh.![]()
Alleen Frank en Marc doen het in het echte leven en jij op FM.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mag.
Ik heb niet het idee dat Marc en Frank er kijk op hebben![]()
Ik beoordeel ze dan ook op hoe ze het doen in het echte leven, en dat gaat niet echt goedquote:Op zaterdag 19 september 2015 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen Frank en Marc doen het in het echte leven en jij op FM.
Oh.![]()
Lijkt me dat het wel goed gaat.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik beoordeel ze dan ook op hoe ze het doen in het echte leven, en dat gaat niet echt goed![]()
Jij vindt het wel lekker gaan bij Ajax?quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me dat het wel goed gaat.Oh.![]()
Ja dit seizoen zeker naar behoren. De kopjes blijven niet hangen na een achterstand en ze knokken zich terug. De competitie gaat vrij foutloos tot nu toe en in de EL weet je dat elke wedstrijd lastig is dus 1-1 is ook geen dramatisch resultaat.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vindt het wel lekker gaan bij Ajax?![]()
Ik vind dat Ajax Europees meer moet laten zien. En dan is het schandalig dat je uitgeschakeld word door Rapid Wien met een begroting van 20 miljoen en daarna het zo lastig hebt tegen Jablonec dat niveau de Graafschap is.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dit seizoen zeker naar behoren. De kopjes blijven niet hangen na een achterstand en ze knokken zich terug. De competitie gaat vrij foutloos tot nu toe en in de EL weet je dat elke wedstrijd lastig is dus 1-1 is ook geen dramatisch resultaat.
En in de Eredivisie tot nu toe nog niet echt lastige potjes gehad (AZ uit en Twente uit dan wel, maar AZ was met erg veel geluk en Twente verloren we dus bijna).
En dat terugkomen is wel beter, maar ik maak me meer zorgen dat we telkens terug moeten komen. In veel gevallen is dat gewoon onnodig.Oh.![]()
Europees voetbal is gewoon een heel ander beestje daar telt gewoon het resultaat en na het niet halen van de CL wat zeker een domper was hebben ze het qua resultaat goed gedaan. Daar kan je dan wel omblijven janken maar als je met Kut voetbal en gelijkenspellen en magere overwinningen de halve finale haalt hoor je mij niet klagen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat Ajax Europees meer moet laten zien. En dan is het schandalig dat je uitgeschakeld word door Rapid Wien met een begroting van 20 miljoen en daarna het zo lastig hebt tegen Jablonec dat niveau de Graafschap is.
En in de Eredivisie tot nu toe nog niet echt lastige potjes gehad (AZ uit en Twente uit dan wel, maar AZ was met erg veel geluk en Twente verloren we dus bijna).
En dat terugkomen is wel beter, maar ik maak me meer zorgen dat we telkens terug moeten komen. In veel gevallen is dat gewoon onnodig.
AZ geluk? Ga weg joh dat was een van de beste wrdstijden dit seizoen en Twente uit blijft een lastige voor alle clubs in de Eredivisie.
Zie het allemaal eens niet zo negatief dat is niet goed voor je. Tot nu toe gaat alles op rolletjes en zijn we op weg naar tenminste de titel en misschien meer.![]()
Je kan altijd nog voor de mooiste club van Nederland wordenquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:01 schreef FritzWepper het volgende:
Ware ik geen Ajacied geweest dan ware ik vast Heraclied
Zou bijzonder mooi zijn als de strijd tussen de Godenzonen 17/10 een strijd om de eerste plaats is![]()
![]()
Met dit voetbal ga je niet eens overwinteren in de Europa League. Nou leuk zo'n kampioenschap, maar ik wil Europees wel eens een goed seizoen van Ajax zien.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Europees voetbal is gewoon een heel ander beestje daar telt gewoon het resultaat en na het niet halen van de CL wat zeker een domper was hebben ze het qua resultaat goed gedaan. Daar kan je dan wel omblijven janken maar als je met Kut voetbal en gelijkenspellen en magere overwinningen de halve finale haalt hoor je mij niet klagen.
AZ geluk? Ga weg joh dat was een van de beste wrdstijden dit seizoen en Twente uit blijft een lastige voor alle clubs in de Eredivisie.
Zie het allemaal eens niet zo negatief dat is niet goed voor je. Tot nu toe gaat alles op rolletjes en zijn we op weg naar tenminste de titel en misschien meer.
En Twente uit moet je gewoon winnen qua kwaliteit, en zeker omdat ze in een enorme dip zaten. Lachwekkend dat je daar niet wint. En ja AZ uit vond ik ook geen hele bijzondere wedstrijd, het was meer dat AZ vermoeid was en een heel zwak team heeft dit seizoen.
En beter negatief dan dat kritiekloze gebral van jou, want dat zorgt ervoor dat Ajax al helemaal niet beter gaat presteren. Met je gedoe dat het wel lekker gaat.Oh.![]()
Na Ajax, zeker.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je kan altijd nog voor de mooiste club van Nederland worden![]()
Nee dat negatieve gejank daar heb je wat aan. Het is niet beter en het gaat de aankomende 20 jaar niet beter worden tenzij ze bij de UEFA eens wat andere regels gaan invoeren. Dan kun je nu wel blijven klagen en janken over alles wat los en vast zit maar dat moet je ook loslaten.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met dit voetbal ga je niet eens overwinteren in de Europa League. Nou leuk zo'n kampioenschap, maar ik wil Europees wel eens een goed seizoen van Ajax zien.
En Twente uit moet je gewoon winnen qua kwaliteit, en zeker omdat ze in een enorme dip zaten. Lachwekkend dat je daar niet wint. En ja AZ uit vond ik ook geen hele bijzondere wedstrijd, het was meer dat AZ vermoeid was en een heel zwak team heeft dit seizoen.
En beter negatief dan dat kritiekloze gebral van jou, want dat zorgt ervoor dat Ajax al helemaal niet beter gaat presteren. Met je gedoe dat het wel lekker gaat.![]()
Nahquote:Op zaterdag 19 september 2015 23:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je kan altijd nog voor de mooiste club van Nederland worden![]()
Ik wil wel al jaren eens een wedstrijdje bezoeken, maar Amsterdam is op dit moment al belachelijk ver rijden voor me, laat staan Almelo![]()
![]()
Het is gewoon kudt. Al jaren. Onder Jol werd beter gevoetbald dan onder Frank. Dat is geen negatief gejank, dat zijn gewoon harde feiten.quote:Op zondag 20 september 2015 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat negatieve gejank daar heb je wat aan. Het is niet beter en het gaat de aankomende 20 jaar niet beter worden tenzij ze bij de UEFA eens wat andere regels gaan invoeren. Dan kun je nu wel blijven klagen en janken over alles wat los en vast zit maar dat moet je ook loslaten.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Tja, Suarez is in z'n eentje beter dan de hele huidige aanval.quote:Op zondag 20 september 2015 10:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het is gewoon kudt. Al jaren. Onder Jol werd beter gevoetbald dan onder Frank. Dat is geen negatief gejank, dat zijn gewoon harde feiten.
Verder heeft het ook te maken met al die achterlijke aankopen die wel per seizoen slechter lijken te worden.![]()
Niet met je eens, zijn eerste 2 seizoenen werd er wel bij vlagen goed gespeeld, onder Jol alle ballen op Suarez was top natuurlijk?quote:Op zondag 20 september 2015 10:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het is gewoon kudt. Al jaren. Onder Jol werd beter gevoetbald dan onder Frank. Dat is geen negatief gejank, dat zijn gewoon harde feiten.![]()
alle ballen op Suarez is zwaar overdreven. Zou zeggen kijk die wedstrijden van dat seizoen eens terug. Het was echt een stuk beter qua voetbal en attractiviteit.quote:Op zondag 20 september 2015 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet met je eens, zijn eerste 2 seizoenen werd er wel bij vlagen goed gespeeld, onder Jol alle ballen op Suarez was top natuurlijk?'Wish I was old and a little sentimental'
Heeft voor een groot deel te maken met de kwaliteit van de spelers, maar dat het onder De Boer nooit wat is en onder Jol super was ben ik dus niet met je eens en terugkijken daar begin ik niet aan.quote:Op zondag 20 september 2015 10:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
alle ballen op Suarez is zwaar overdreven. Zou zeggen kijk die wedstrijden van dat seizoen eens terug. Het was echt een stuk beter qua voetbal en attractiviteit.![]()
onder Frank werd er in het begin en de 2e helft van het seizoen 2011-2012 acceptabel gevoetbald. En ook in 2012-2013 zaten er een paar acceptabele wedstrijden tussen. Maar verder is het, eufemistisch gezegd, niet best.quote:Op zondag 20 september 2015 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft voor een groot deel te maken met de kwaliteit van de spelers, maar dat het onder De Boer nooit wat is en onder Jol super was ben ik dus niet met je eens en terugkijken daar begin ik niet aan.'Wish I was old and a little sentimental'
Ik loop ook niet over van enthousiasme, zo'n goal als die 1-1 tegen Celtic zien we te weinig, maar of dat aan de trainer ligt, ik denk toch eerder aan het materiaal.quote:Op zondag 20 september 2015 11:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
onder Frank werd er in het begin en de 2e helft van het seizoen 2011-2012 acceptabel gevoetbald. En ook in 2012-2013 zaten er een paar acceptabele wedstrijden tussen. Maar verder is het, eufemistisch gezegd, niet best.![]()
ook aan de trainer die z'n spelers propvol met opdrachten het veld in stuurt. Worden ze lekker mainstream van en krijg je dus dat klinische, ideeënloze, heen en weer geschuif. Niet om aan te zien.quote:Op zondag 20 september 2015 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik loop ook niet over van enthousiasme, zo'n goal als die 1-1 tegen Celtic zien we te weinig, maar of dat aan de trainer ligt, ik denk toch eerder aan het materiaal.'Wish I was old and a little sentimental'
Mooi dat de A1 ook weer begint te draaien. Zou fantastisch zijn als de spelers die daar nu in zitten verder komen dan hun meer talentvolle leeftijdsgenoten die zijn vertrokken de afgelopen jaren.![]()
Gek, Bazoer zegt dat hij vooral op intuïtie moet spelen van Frank. Maar goed, die is er niet bij en jij wel natuurlijkquote:Op zondag 20 september 2015 11:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
ook aan de trainer die z'n spelers propvol met opdrachten het veld in stuurt. Worden ze lekker mainstream van en krijg je dus dat klinische, ideeënloze, heen en weer geschuif. Niet om aan te zien.![]()
ik heb meer het idee dat het ongezonde wedstrijdspanning is, of noem het faalangst waardoor dingen die ze normaal wel kunnen gewoon niet lukken, ook al was het in een samenvatting maar die Andersen liet gisteren zien dat hij wel kan ballen alleen in Ajax 1 lukt het hem niet.quote:Op zondag 20 september 2015 11:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
ook aan de trainer die z'n spelers propvol met opdrachten het veld in stuurt. Worden ze lekker mainstream van en krijg je dus dat klinische, ideeënloze, heen en weer geschuif. Niet om aan te zien.![]()
Daarom wordt er amper een man gepasseerd op het middenveld, wordt een middenvelder praktisch nooit ingespeeld door een CV, en zie je ook amper acties van de zijkant. Maar ok, het gaat fantastisch verder. Niks aan de hand. Sorry dat ik kritiek leverde op de almachtige Frankquote:Op zondag 20 september 2015 11:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gek, Bazoer zegt dat hij vooral op intuïtie moet spelen van Frank. Maar goed, die is er niet bij en jij wel natuurlijkEn dat is dus weer een voorbeeld van de onkunde van Frank. Zo'n Sinkgraven, speelt ook zonder enig vertrouwen. Zelfde geldt voor Gudelj. Laat ze gewoon lekker voetballen. En oh ja, zet ze op de positie waar ze horen.quote:Op zondag 20 september 2015 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb meer het idee dat het ongezonde wedstrijdspanning is, of noem het faalangst waardoor dingen die ze normaal wel kunnen gewoon niet lukken, ook al was het in een samenvatting maar die Andersen liet gisteren zien dat hij wel kan ballen alleen in Ajax 1 lukt het hem niet.'Wish I was old and a little sentimental'
dat is dus de vraag, over dat laatste ben ik het wel met je eens, niet teveel schuivenquote:Op zondag 20 september 2015 11:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Daarom wordt er amper een man gepasseerd op het middenveld, wordt een middenvelder praktisch nooit ingespeeld door een CV, en zie je ook amper acties van de zijkant. Maar ok, het gaat fantastisch verder. Niks aan de hand. Sorry dat ik kritiek leverde op de almachtige Frank
[..]
En dat is dus weer een voorbeeld van de onkunde van Frank. Zo'n Sinkgraven, speelt ook zonder enig vertrouwen. Zelfde geldt voor Gudelj. Laat ze gewoon lekker voetballen. En oh ja, zet ze op de positie waar ze horen.![]()
Ik denk dat die faalangst er vooral komt omdat ze vol opdrachten zitten en totaal niet zichzelf mogen zijn. En dus weten dat als ze een van die opdrachten niet helemaal goed uitvoeren dat ze er dan naast komen te staan.quote:Op zondag 20 september 2015 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb meer het idee dat het ongezonde wedstrijdspanning is, of noem het faalangst waardoor dingen die ze normaal wel kunnen gewoon niet lukken, ook al was het in een samenvatting maar die Andersen liet gisteren zien dat hij wel kan ballen alleen in Ajax 1 lukt het hem niet.
Allemaal zo zonder eigen inbrengOh.![]()
Ik zeg niet dat het fantastisch gaat (al is het zeker niet zo slecht als sommigen hier doen geloven), ik zeg alleen dat jouw verklaring onzin is.quote:Op zondag 20 september 2015 11:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Daarom wordt er amper een man gepasseerd op het middenveld, wordt een middenvelder praktisch nooit ingespeeld door een CV, en zie je ook amper acties van de zijkant. Maar ok, het gaat fantastisch verder. Niks aan de hand. Sorry dat ik kritiek leverde op de almachtige Frank
[..]
En dat is dus weer een voorbeeld van de onkunde van Frank. Zo'n Sinkgraven, speelt ook zonder enig vertrouwen. Zelfde geldt voor Gudelj. Laat ze gewoon lekker voetballen. En oh ja, zet ze op de positie waar ze horen.![]()
Younes weer op de bank. Tja te veel voetbal en teamspel. Moet je niet willen
'Wish I was old and a little sentimental'
Hij is nog niet fit genoeg joh. Zijn tijd komt welquote:Op zondag 20 september 2015 13:37 schreef StarGazer het volgende:
Younes weer op de bank. Tja te veel voetbal en teamspel. Moet je niet willen![]()
Gek dat ik niet de enige ben die dat beweert. Of praten die dan ook onzin in jouw optiek?quote:Op zondag 20 september 2015 13:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het fantastisch gaat (al is het zeker niet zo slecht als sommigen hier doen geloven), ik zeg alleen dat jouw verklaring onzin is.
'Wish I was old and a little sentimental'
Snap wel dat ie Fischer opstelt, wel lekker dat je dan zo'n speler als Younes achter de hand hebt (zou ook andersom kunnen zijn).quote:Op zondag 20 september 2015 13:37 schreef StarGazer het volgende:
Younes weer op de bank. Tja te veel voetbal en teamspel. Moet je niet willenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zal wel weer een wedstrijd worden die niet om aan te zien is, hopelijk wel met 3 punten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En gezien het feit dat de concurrentie punten heeft laten liggen is het dan op papier een prima weekend.quote:Op zondag 20 september 2015 14:29 schreef Pedroso het volgende:
Zal wel weer een wedstrijd worden die niet om aan te zien is, hopelijk wel met 3 punten.
Ik zie eerlijk gezegd gewoon liever een goede pot.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Neemt Klaassen nog wel eens een bal aan rond de 16? Heb hem sinds die goal tegen Celtic alleen maar hakjes zien doen of de bal laten lopen, zonder dat er iemand staat.![]()
Ga er gewoon neutraal in, verwacht niets.quote:Op zondag 20 september 2015 15:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Gelukkig een keeper die meehelpt![]()
Zal ik doenquote:Op zondag 20 september 2015 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga er gewoon neutraal in, verwacht niets.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zondag 20 september 2015 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groetjes van Inslagenreuring en ik.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Gebaartjes? Hij doet gewoon Ronaldo na. En who caresquote:Op zondag 20 september 2015 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nare gebaartjes weer van El Ghazi bij zijn goal trouwens![]()
Ja dat Ronaldo nadoen staat me een beetje tegen.quote:Op zondag 20 september 2015 15:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gebaartjes? Hij doet gewoon Ronaldo na. En who cares
Tenzij hij zijn doelpuntenmoyenne na gaat doen
Oh.![]()
Als hij ons dit jaar kampioen maakt niemand, als hij er straks 10 wedstrijden niks van bakt iedereen.quote:Op zondag 20 september 2015 15:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gebaartjes? Hij doet gewoon Ronaldo na. En who cares![]()
Niet meer dan terecht, Overmars komt ieder jaar met grotere rommel aanzetten.quote:Op zondag 20 september 2015 15:38 schreef Yreal het volgende:
Frank is zijn spelers toch ook goed zat als je hem zo hoort![]()
Ja want Overmars maakt in zijn eentje de beslissingenquote:Op zondag 20 september 2015 15:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht, Overmars komt ieder jaar met grotere rommel aanzetten.![]()
Nee het hele TH inclusief Frank is verantwoordelijk, kansloze opmerking dit weer maar dat zijn we van je gewendquote:Op zondag 20 september 2015 15:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Niemand maakt de beslissingen en niemand is verantwoordelijk![]()
Jij denkt serieus dat Frank, Sanogo en Heitinga erbij zou willen hebben?quote:Op zondag 20 september 2015 15:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja want Overmars maakt in zijn eentje de beslissingen![]()
uiteraard. Ben dan ook niet van mening dat we frank hier echt de schuld van kunnen geven.quote:Op zondag 20 september 2015 15:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht, Overmars komt ieder jaar met grotere rommel aanzetten.![]()
Nog serieus erop ingaan ook , hahahaquote:Op zondag 20 september 2015 15:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee het hele TH inclusief Frank is verantwoordelijk, kansloze opmerking dit weer maar dat zijn we van je gewendRED ONS HENNIEGOD![]()
Waaruit blijkt dat hij dat niet wilde aanvankelijk?quote:Op zondag 20 september 2015 15:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat Frank, Sanogo en Heitinga erbij zou willen hebben?![]()
http://wp.digischool.nl/n(...)ebruik-interpunctie/quote:Op zondag 20 september 2015 15:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog serieus erop ingaan ook , hahaha![]()
Hallo Litmanen/Boerrigterquote:Op zondag 20 september 2015 15:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://wp.digischool.nl/n(...)ebruik-interpunctie/RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik blijf het bizar vinden dat je als coach je team nog moet uitleggen dat ze druk moeten zetten.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik blijf het bizar vinden dat Frank denkt de hele wedstrijd lang zijn spelers te moeten uitleggen hoe ze moeten voetballen.quote:Op zondag 20 september 2015 16:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik blijf het bizar vinden dat je als coach je team nog moet uitleggen dat ze druk moeten zetten.
Niet gek dat alle creativiteit eruit wordt geslooptOh.![]()
Same here.quote:Op zondag 20 september 2015 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze overwinning doet me ook maar heel weinig.
Helemaal afgestompt door het spel van Ajax'Wish I was old and a little sentimental'
quote:Op zondag 20 september 2015 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze overwinning doet me ook maar heel weinig.
Helemaal afgestompt door het spel van Ajax
Jankerd, wint Ajax eindelijk weer dit soort wedstrijden, gaan we janken dat het er niet uit zien
hardcoholic![]()
Ohja we gaan opeens janken dat het er deze wedstrijd niet uitziet, dat zal het zijnquote:Op zondag 20 september 2015 16:34 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Jankerd, wint Ajax eindelijk weer dit soort wedstrijden, gaan we janken dat het er niet uit zien
Het ziet er al zeker 3/4 seizoenen niet uit.Oh.![]()
Fratelli d'Italia,quote:Op zondag 20 september 2015 16:34 schreef Ferdii het volgende:
[..]
l'Italia s'è desta,
dell'elmo di Scipio
s'è cinta la testa.
Dov'è la Vittoria?
Le porga la chioma,
ché schiava di Roma
Iddio la creò.
Stringiamci a coorte,
siam pronti alla morte,
l'Italia chiamò!
Noi siamo da secoli
calpesti, derisi,