Stokslagen en 2 maanden cel voor die lui, graag.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:36 schreef BarryOSeven het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)om_in_apeldoorn.html
Dit is echt toch echt
Moest lachen om 10k in Turkijequote:Op vrijdag 18 september 2015 01:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Opvang in de regio.
http://www.amnesty.nl/opvang-in-de-regio
Nogal een heeeeel oud bericht volgens mij, zeker omdat het niet verder gaat dan 2008. En dan deze zinquote:Op vrijdag 18 september 2015 16:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Moest lachen om 10k in Turkije
Jij zit hier alleen om streams te kijken met een bakje popcorn ofnietquote:
Jaquote:Op vrijdag 18 september 2015 16:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij zit hier alleen om streams te kijken met een bakje popcorn ofniet
Same. En via die streams krijg je toch een ander beeld dan als je 's avonds om 20.00 voor het journaal gaat zittenquote:Op vrijdag 18 september 2015 16:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar vind het oprecht wel sneu voor deze mensen en ben nieuwsgierig wat ze er allemaal voor doen om hier te komen.
Ja dat snap ik ook nietquote:Op vrijdag 18 september 2015 16:58 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat is dit voor een royal sadness, hebben ze een tunnel gegraven of zo?
Telkens lijkt het alsof mozes met zijn volgelingen aangestrompeld komt, en dan staan er nog steeds 20 man bij dat hek.
Zoals ik net al zei, wordt gefilmd met een telelens, die vrachtwagens staan waarschijnlijk 100 meter verder dan het hek.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:58 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat is dit voor een royal sadness, hebben ze een tunnel gegraven of zo?
Telkens lijkt het alsof mozes met zijn volgelingen aangestrompeld komt, en dan staan er nog steeds 20 man bij dat hek.
Ach, Peter R. moet zijn mening weer eens ventileren.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:55 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
het ligt niet aan de mensensmokkelaars dat zijn helden
Scherpquote:Op vrijdag 18 september 2015 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nogal een heeeeel oud bericht volgens mij, zeker omdat het niet verder gaat dan 2008. En dan deze zin'In Syrië verblijven 1,2 miljoen Irakese vluchtelingen'.
Volgens mij heeft hij gewoon graag een controversiële mening, zodat hij wordt uitgenodigd om die uit te komen leggen (waar hij weer geld mee verdient)quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach, Peter R. moet zijn mening weer eens ventileren.
Peter R. moet gewoon zijn bek houden, met zijn 'meningen'. Walgelijk figuurquote:Op vrijdag 18 september 2015 17:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach, Peter R. moet zijn mening weer eens ventileren.
5000 euro per media optreden en dan zegt hij precies de mening die je wilt horenquote:Op vrijdag 18 september 2015 17:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij gewoon graag een controversiële mening, zodat hij wordt uitgenodigd om die uit te komen leggen (waar hij weer geld mee verdient)
Niet veel stenen daar, gok ikquote:Op vrijdag 18 september 2015 17:03 schreef theNull het volgende:
Ach, zo meteen zien we weer de bekende stenen overvliegen...
O ja Peturrj weet weer eens alles beturrj en uiteraard wordt de Tweede Wereldoorlog er weer bijgehaald, zogenaamd op zijn argument kracht bij te zetten.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:55 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
het ligt niet aan de mensensmokkelaars dat zijn helden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |