abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156182373
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Schudden voor gebruik
pi_156182574
Ik vind het plaatje van de OP wel op Wurm slaan :9 Die laat ik lekker staan ^^,

vandaag maar vol pak maatje 1 luiers maar omgeruild voor maatje 3, want volgens mij zit mijn dikkertje dap daar al bijna in! O.o
Liet ik hem per ongeluk schrikken van zo een trekbeest die je aan de maxicosi of zo kan hangen. Echt verschrikt grote ogen, drie seconde om adem te halen en Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeep hoog hysterisch gillen en huilen. Zelf met traanogen! (ik was dan een ontaarde moeder denk ik want ik kon alleen maar glimlachen... "Oh wurm je huilt met echt traanvocht O+ )
Schudden voor gebruik
pi_156182703
_O-

Ik vind van die eckte *spriets* traantjes ook nog steeds enorm schattig :+ vooral als t is vanwege gekrenkt ego, of eten op.
Kwak
pi_156182726
Jullie zijn allemaal erg lief trouwens voor me.

Dankjewel O+
Kwak
pi_156183032
Hhahah dat traanvocht O+

Och kwak, als je net wat minder aan kan, merk je dat zo erg aan de klas he :* sterkte!

Tante Soesa, gefeliciteerd!!
Razz ook van harte!

En de rest gaat zo snel volgen, inclusief mezelf :o :D

Ik ben doodop. Vanaf woensdag eerste werkdag, heb langere dagen dan ooit en veel droge stof. Mijn hersenen weer volop gebruiken, een uitdaging :D En onthouden is niet mijn sterkste punt. Maar ze zijn aardig, de materie is interessant. Mis mijn baby wel hoor pff.
pi_156183043
Kwak, :* (ook poging tot lief).
Laatste keer dat ik jankend een klas uit liep stopte ik die week nog met de pabo, jou hebben ze er niet zo snel onder! :D

MB nogmaals hoera! *O* Mooi kindje!

En *O* voor de kudde 6 maanden baby's!

MC, doorgesneden ui naast het bed al geprobeerd? Zowel R als M als ik zijn weer 'ontstopt'.

En eeuhm euuhm euuhm...

Waar zijn de megabijleesposts waar ik op kan +1en?? :(
pi_156183912
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:35 schreef ingee het volgende:
Kwak, :* (ook poging tot lief).
Laatste keer dat ik jankend een klas uit liep stopte ik die week nog met de pabo, jou hebben ze er niet zo snel onder! :D

MB nogmaals hoera! *O* Mooi kindje!

En *O* voor de kudde 6 maanden baby's!

MC, doorgesneden ui naast het bed al geprobeerd? Zowel R als M als ik zijn weer 'ontstopt'.

En eeuhm euuhm euuhm...

Waar zijn de megabijleesposts waar ik op kan +1en?? :(
Ik had een lange post in het vorige topic ^O^

Ui ligt tussen Sjaak en ons in. Dit zou wel een mooi moment zijn om Sjaak in zijn eigen kamer te laten slapen... wat een lucht!

Mijn kind is geen kuddedier :( ;)
pi_156184238
Soesa, van harte gefeliciteerd me je dreumes!

Selvaria met een kapotte N. Ik hoop dat ze vannacht beter slaapt. :Y

Frits van Cholula met een tand! Succes met de drukte, je haakt vast vanzelf weer aan als je tijd hebt. :) Die eetfoto is natuurlijk helemaal O+

Kazy, vervelingeten, zo herkenbaar. :@

IMA, gilletjes, wat ontzettend schattig!

Fuente, ik ben erg blij te lezen dat het zo goed gaat. En wow, 5 dames in huis! :o

En, FF, had je een wakkere baby vandaag?

MB, welkom. Met je mooie jongen. O+ Wat fijn dat hij zo goed groeit!

Skoap, helemaal top dat het nu al zo goed gaat.

Luna zieke kat, wat vervelend.

Stippel, traantjes, awwww. O+

Kwak, wat rot. Ik hoop dat er snel een oplossing komt.

Cactus (wat een lief stukje tekst en dito foto) en Shop (schattige foto zeg) , van harte met jullie 6 maanden babies! (vergeet ik er dan nog 1?)

Zoiets, ingee? :P
pi_156184320
Hallo Allemaal,

Het voelt nog gek maar ik mag hier legaal mee komen posten....

Dit schreef ik dinsdagochtend in Z&G:
Goedemorgen lieve allemaal vanaf een prachtige blauwe wolk!!
Wij zijn gisteren de trots papa en mama geworden van onze zoon Twix (je mag me gerust PM'en voor zijn echte naam maar die wil ik niet online).
Hij weegt 3500 gram en is de mooiste baby van de wereld! O+

En dit schreef ik straks in Z&G:
We zijn vandaag uit het ziekenhuis ontslagen *G*
Twix doet het super goed en ik ook :). Mijn bekkenpijn is echt al voor 80% afgenomen en kan nu dus al beter vooruit dan voor de bevalling. 'Helaas' hebben we een strenge kraam die goed voor ons zorgt, mij in bed houdt, fruit schilt, vers sap perst, lekkere lunch maakt, enz. Ze is heel lief voor Twix, het klikt goed met ons en ze geeft ons vertrouwen voor de komende, eerste nacht alleen.
Kortom, hier een grote blauwe wolk O+

Ik hoop snel aan te kunnen haken, want volgens mij is het babytopic net zo'n warm bad als Z&G en zwanger en dan gaat het mis.
pi_156184330
De slaapfunctie van mijn baby is stuk. Ze is superwakker, al de hele dag. Ik heb haar maar op het speelkleed onder de boog gelegd. Daar is het nu van *hijg hijg* *maai maai* en *AAWH!* *AWH!*

En ze deed weer rols van buik naar rug. Onder luid protest. :')
pi_156184364
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:06 schreef LuDann het volgende:
Soesa, van harte gefeliciteerd me je dreumes!

Selvaria met een kapotte N. Ik hoop dat ze vannacht beter slaapt. :Y

Frits van Cholula met een tand! Succes met de drukte, je haakt vast vanzelf weer aan als je tijd hebt. :) Die eetfoto is natuurlijk helemaal O+

Kazy, vervelingeten, zo herkenbaar. :@

IMA, gilletjes, wat ontzettend schattig!

Fuente, ik ben erg blij te lezen dat het zo goed gaat. En wow, 5 dames in huis! :o

En, FF, had je een wakkere baby vandaag?

MB, welkom. Met je mooie jongen. O+ Wat fijn dat hij zo goed groeit!

Skoap, helemaal top dat het nu al zo goed gaat.

Luna zieke kat, wat vervelend.

Stippel, traantjes, awwww. O+

Kwak, wat rot. Ik hoop dat er snel een oplossing komt.

Cactus (wat een lief stukje tekst en dito foto) en Shop (schattige foto zeg) , van harte met jullie 6 maanden babies! (vergeet ik er dan nog 1?)

Zoiets, ingee? :P
Ja, hmmm, redelijk....

Waar is Rady :'(
pi_156184397
Welkom Malteser en Twixje! O+

Hier lijken we op een herhaling van gisteren af te gaan, N. slaapt alweer sinds zeven uur. Als ze (omgekeerde fokwet please werk!) maar niet weer besluit de dag om 4 uur te beginnen. :(
pi_156184555
Malteser :W
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_156184692
Oh! Een +1 op de bijlees. Vanmiddag met Mnaar m'n werk geweest, nam een collega afscheid. Had haar in dd doek en ze was superlief! Bijna de hele tijd geslapen en naar een paar collega's gelachen.

En ik ben niet zo van de pluizedekentjesfotoshoots (daarom JM hier gehad natuurlijk O+)
Maar van 't weekend was de VK-praktijk jarig en deden ze dat gratiesch (nouja, als je de foto echt wilt is t niet meer helemaal gratiesch) en dan ben ik ook de beroerdste niet :+ en ik ben zo verliefd O+ die ogen O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156184816
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:09 schreef ingee het volgende:

[..]

Ja, hmmm, redelijk....

Waar is Rady :'(
Ik zal nog eens mijn best doen. ;(
pi_156184968
Malteser, welkom! Je klinkt inderdaad helemaal in de wolken.

Wanneer gaan jullie over op een grotere luier? Wolk heeft al een paar dagen elke keer poep tot op haar rug, maar nu net pas toen ik las dat Stippel op maatje 3 overgaat dringt het tot me door dat ze misschien een maatje groter moet. :')

Ik opperde dat net aan mijn man maar die is het niet met me eens.
pi_156185005
Ik heb nog een feauteau *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wondertjuh O+

Malteser, welkom met je Twixie *G*
pi_156185017
Welkom Malteser! *O* wat kli k je gelukkig!
Kwak
pi_156185051
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:28 schreef LuDann het volgende:
Malteser, welkom! Je klinkt inderdaad helemaal in de wolken.

Wanneer gaan jullie over op een grotere luier? Wolk heeft al een paar dagen elke keer poep tot op haar rug, maar nu net pas toen ik las dat Stippel op maatje 3 overgaat dringt het tot me door dat ze misschien een maatje groter moet. :')

Ik opperde dat net aan mijn man maar die is het niet met me eens.
Ongeveer als er steeds poep op haar rug zat.
Man schman...
pi_156185367
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Oh! Een +1 op de bijlees. Vanmiddag met Mnaar m'n werk geweest, nam een collega afscheid. Had haar in dd doek en ze was superlief! Bijna de hele tijd geslapen en naar een paar collega's gelachen.

En ik ben niet zo van de pluizedekentjesfotoshoots (daarom JM hier gehad natuurlijk O+)
Maar van 't weekend was de VK-praktijk jarig en deden ze dat gratiesch (nouja, als je de foto echt wilt is t niet meer helemaal gratiesch) en dan ben ik ook de beroerdste niet :+ en ik ben zo verliefd O+ die ogen O+
SPOILER
Die ogen inderdaad! O+

En verticale R! Dat zie ik Frits dus echt niet doen over een maand!
pi_156185500
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:30 schreef ingee het volgende:

[..]

Ongeveer als er steeds poep op haar rug zat.
Man schman...
Hij is een beutje geïrriteerd nu. Omdat ik mijn zin doordrijf over dat ze een grotere luier moet. Want dat is nog helemaal niet nodig.

Morgen is hij vrijwel de hele dag thuis. Ik weet wel wie dan alle luiers mag doen. >:) Eens kijken hoe lang ze nog in dat maatje 2 zit. :7
pi_156185636
Nieuwe luiers: +1 op wat Ingee zegt!
En als je de luier nauwelijks meer dichtkrijgt..

Malteser en Twix welkom hier *G*

Een rollende Wolk :o

IMA die ogen inderdaad O+ Aan de hand van de omschrijving dat ik meer aan een Anne Geddisstijl-foto maar deze is echt mooi hoor. Inclusief fluffy dekentje.

Wondertjuh R.! Nog even en ze wandelt door de kamer!
pi_156186367
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:42 schreef LuDann het volgende:

[..]

Hij is een beutje geïrriteerd nu. Omdat ik mijn zin doordrijf over dat ze een grotere luier moet. Want dat is nog helemaal niet nodig.

Morgen is hij vrijwel de hele dag thuis. Ik weet wel wie dan alle luiers mag doen. >:) Eens kijken hoe lang ze nog in dat maatje 2 zit. :7
Maandboxen zijn nu in de aanbieding bij de Wehkamp. Bestellen in maat 3 en laten bezorgen ^O^ .

Sjaak heeft de man-flu. De hele tijd "aaaahhhh" (als Tarzan eigenlijk) tegen alles (mijn schouder, zijn matras, de muur, de kat, vrouw...). Maar slapen lukt niet en dat is wel wat jammer. Er loopt ook steeds snot uit zijn neus en hij moet steeds niezen.
Daarstraks had hij snot op z'n achterhoofd. Ik denk dat hij zo hard niesde dat het de hele aarde is rondgevlogen en hem op z'n achterhoofd heeft geraakt...

Nu doen we een extra voeding. Misschien helpt dat.
pi_156186406
Roosje.. ga eens minder hard joh! Ro krijgt bijna een complex, haha :D

welkom missbliss en malteser, wat een prachtige jongens!
En Malteser.. het duurde echt een paar seconden voordat ik door had dat Twix niet de echte naam was. :D

Kwak,
Super sterk juist dat je gelijk om hulp hebt gevraagd.
Ik ga je voorbeeld volgen. dankjewel.

ja.. Hier gaat het dus niet zo lekker. Ik heb erg veel moeite om mijn rol als moeder en docent goed naast elkaar te laten bestaan. Ik vergeet belangrijke dingen. Zat vandaag totaal onvoorbereid bij een vergadering die al 4 weken geleden gepland is en zo zijn er nog wel meer *** dingen die misgaan.
Ik ga nu dus op mijn vrije dag (morgen) terug naar m'n werk om gauw wat administratie te doen (kan alleen via de pc's op school.. wie bedenkt die 90ies shit?) die ECHT af moet zijn voor 12:00. Ro moet maar mee in de draagdoek.
En dan trek ik de grens. Dit maak ik af en dan trek ik aan de bel. Ben er klaar mee om zo hard te moeten hollen en elke dag uitgeput thuis te komen, steeds maar het gevoel te hebben dat ik niet voldoe en iedereen teleurstel terwijl ik juist zo hard werk om het goed te laten gaan. Het lukt me gewoon niet en dat moet gewoon genoeg zijn.

Met Ro gaat het beter. De medicatie voor de spruw slaat erg goed aan. Ik heb bijna mijn vrolijke meisje weer terug.
Ik maak me een beetje druk om mijn borsten. Ik voel de hele tijd een prikkelend gevoel bij mijn tepel en ben nu bang dat ik ook spruw krijg. Zou er ook nog wel bij kunnen .. -O-
pi_156186562
We hebben Kruidvat luiers, Cactus. Maatje 3 heb ik al in huis gehaald met een aanbieding. :Y

Sterkte met de snotsjaak. Ik moest wel even grinniken om het snot op zijn achterhoofd.

Wat rot dat het zo stroef gaat, faptist. Goed dat je aan de bel gaat trekken. Worden jouw borsten niet behandeld voor spruw dan? Ik heb altijd begrepen dat dat moest als de baby het had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')