Ik had een lange post in het vorige topicquote:Op donderdag 17 september 2015 21:35 schreef ingee het volgende:
Kwak,(ook poging tot lief).
Laatste keer dat ik jankend een klas uit liep stopte ik die week nog met de pabo, jou hebben ze er niet zo snel onder!
MB nogmaals hoera!Mooi kindje!
Envoor de kudde 6 maanden baby's!
MC, doorgesneden ui naast het bed al geprobeerd? Zowel R als M als ik zijn weer 'ontstopt'.
En eeuhm euuhm euuhm...
Waar zijn de megabijleesposts waar ik op kan +1en??
Ja, hmmm, redelijk....quote:Op donderdag 17 september 2015 22:06 schreef LuDann het volgende:
Soesa, van harte gefeliciteerd me je dreumes!
Selvaria met een kapotte N. Ik hoop dat ze vannacht beter slaapt.
Frits van Cholula met een tand! Succes met de drukte, je haakt vast vanzelf weer aan als je tijd hebt.Die eetfoto is natuurlijk helemaal
Kazy, vervelingeten, zo herkenbaar.
IMA, gilletjes, wat ontzettend schattig!
Fuente, ik ben erg blij te lezen dat het zo goed gaat. En wow, 5 dames in huis!
En, FF, had je een wakkere baby vandaag?
MB, welkom. Met je mooie jongen.Wat fijn dat hij zo goed groeit!
Skoap, helemaal top dat het nu al zo goed gaat.
Luna zieke kat, wat vervelend.
Stippel, traantjes, awwww.
Kwak, wat rot. Ik hoop dat er snel een oplossing komt.
Cactus (wat een lief stukje tekst en dito foto) en Shop (schattige foto zeg) , van harte met jullie 6 maanden babies! (vergeet ik er dan nog 1?)
Zoiets, ingee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal nog eens mijn best doen.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:09 schreef ingee het volgende:
[..]
Ja, hmmm, redelijk....
Waar is Rady
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wondertjuh
Malteser, welkom met je Twixie![]()
Ongeveer als er steeds poep op haar rug zat.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:28 schreef LuDann het volgende:
Malteser, welkom! Je klinkt inderdaad helemaal in de wolken.
Wanneer gaan jullie over op een grotere luier? Wolk heeft al een paar dagen elke keer poep tot op haar rug, maar nu net pas toen ik las dat Stippel op maatje 3 overgaat dringt het tot me door dat ze misschien een maatje groter moet.
Ik opperde dat net aan mijn man maar die is het niet met me eens.
quote:Op donderdag 17 september 2015 22:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Oh! Een +1 op de bijlees. Vanmiddag met Mnaar m'n werk geweest, nam een collega afscheid. Had haar in dd doek en ze was superlief! Bijna de hele tijd geslapen en naar een paar collega's gelachen.
En ik ben niet zo van de pluizedekentjesfotoshoots (daarom JM hier gehad natuurlijk)
Maar van 't weekend was de VK-praktijk jarig en deden ze dat gratiesch (nouja, als je de foto echt wilt is t niet meer helemaal gratiesch) en dan ben ik ook de beroerdste nieten ik ben zo verliefd
die ogen
Die ogen inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En verticale R! Dat zie ik Frits dus echt niet doen over een maand!
Hij is een beutje geïrriteerd nu. Omdat ik mijn zin doordrijf over dat ze een grotere luier moet. Want dat is nog helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:30 schreef ingee het volgende:
[..]
Ongeveer als er steeds poep op haar rug zat.
Man schman...
Maandboxen zijn nu in de aanbieding bij de Wehkamp. Bestellen in maat 3 en laten bezorgenquote:Op donderdag 17 september 2015 22:42 schreef LuDann het volgende:
[..]
Hij is een beutje geïrriteerd nu. Omdat ik mijn zin doordrijf over dat ze een grotere luier moet. Want dat is nog helemaal niet nodig.
Morgen is hij vrijwel de hele dag thuis. Ik weet wel wie dan alle luiers mag doen.Eens kijken hoe lang ze nog in dat maatje 2 zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |