Je hebt nu een knotjesvariant zie ik.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik probeer er constant onderuit te komen.
893quote:Op donderdag 17 september 2015 20:55 schreef ForzaMilan het volgende:
Is trouwens al bekend hoeveel wedstrijden schorsing Elia krijgt?
Afhankelijk van de interpretatie van de KNVB kan het 3 of 6 worden.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:55 schreef ForzaMilan het volgende:
Is trouwens al bekend hoeveel wedstrijden schorsing Elia krijgt?
Zal wel geseponeerd worden toch, met al die tegenstrijdige berichten.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Afhankelijk van de interpretatie van de KNVB kan het 3 of 6 worden.
Eigenlijk wel, aangezien Celtic in het laatste kwartier met 10 man opgegeven moment speelde, dan had Ajax het gewoon moeten beslissen in eigen huis.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja. Gezien de wedstrijd mag je met 2-2 eigenlijk niet klagen.
Nee, dat sowieso niet. Gaat er alleen om of hij wordt gezien als speler van het eerste of niet.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:57 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zal wel geseponeerd worden toch, met al die tegenstrijdige berichten.
Wees niet zo hard voor iemand die niet goed bij z,n hoofd isquote:Op donderdag 17 september 2015 20:57 schreef Pascalus het volgende:
KOPSTERK GA JE SCHAMEN
WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOS
Ow zijn ze al zover met de zaak, kut voor hem maar ja, moet ie zich maar gedragen.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dat sowieso niet. Gaat er alleen om of hij wordt gezien als speler van het eerste of niet.
Dan is Ajax-Celtic de eerste wedstrijd die je ooit hebt gezien en dan is het nog steeds niet waar, want bij Celtic speelde ook een rechtsback,quote:Op donderdag 17 september 2015 20:52 schreef Harlekien het volgende:
Tete echt waar de slechtste rechtsback die ik ooit heb zien spelen trouwens.
Eens. Al heb ik makkelijk praten, zelfs op mijn bescheiden niveau heb ik mezelf al eens zo laten provoceren dat ik een tegenstander op z'n wilde slaan.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:58 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ow zijn ze al zover met de zaak, kut voor hem maar ja, moet ie zich maar gedragen.
Niet spotten met Lustig. Zijn kramp heeft Ajax nog een punt opgeleverdquote:Op donderdag 17 september 2015 20:59 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dan is Ajax-Celtic de eerste wedstrijd die je ooit hebt gezien en dan is het nog steeds niet waar, want bij Celtic speelde ook een rechtsback,
Mocht niet van Quinsy Garioquote:Op donderdag 17 september 2015 21:00 schreef Oldground het volgende:
Waar zijn die zwarte nummers eigenlijk gebleven?
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 17 september 2015 20:57 schreef Pascalus het volgende:
KOPSTERK GA JE SCHAMEN
WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |