Ingeleid op m'n verjaardag ja hahaquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wauwwas je aan het bevallen op jouw verjaardag?
Wat een mooi (verlaat) cadeau!
Mooi. Geniet ervan dit weekend. Het is ook allemaal zo bijzonder.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo. De vlaggetjes slingers ballonnen en lampionnetjes hangen. Morgen en zondag vieren we A's 1e verjaardagsfeestje. En nu word ik wél een beetje emotioneel. Morgen komen er lieve vrienden en zondag familie en dan komen ze met ons vieren dat ons meisje 1 jaar is. Nu al. Ze is er toch pas net! Ik lag gisteren nog met een klein warm hoopje baby op m'n borst. En nu roept ze 'mama' als ze me ziet en leest ze me voor uit haar Nijntje boekjes. ("Mama! Die! Nij!). Ik vind het maar bijzonder
.
Dat geloof ik GM! Mijn baas is 2 maandjes geleden vader geworden en een paar weken terug kwam zijn vrouw met de kleine eventjes langs op het werk. Toen ze dat kleine bolletje zo tegen zich aan had... djeeeee ik zat zo weg te zwijmelen. En het viel anderen ook opquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Plassen stampen![]()
Ik ga straks op kraambezoek bij een mini van 6 dagen oud.... ik ga mn eierstokken eruit klapperen denk ik...
Haha nou ik wacht nog ffquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:17 schreef Dyre het volgende:
Jaa Gm leuk, weer saampies zwanger![]()
L heeft vandaag haar eerste voorzichtige stapjes gezet![]()
We waren al een tijdje aan het oefenen, van mamma naar pappa lopen en dat ging op zich wel, maar dan viel ze gewoon toevallig 2 stappen de goede kant op
En vandaag was het echt iets wat ik lopen kan noemen. Heel voorzichtig en heel langzaam, maar ze komt vooruit mijn grote meid
Eens kijken hoe zich dat ontwikkeld, want daarna heeft ze weer de hele dag gekropen en op haar knietjes geschuifeld. Het moet niet te moeilijk worden natuurlijk
quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:31 schreef Razztwizzle het volgende:
A's favoriete nieuwe geluid is trouwens 'kut'![]()
. Ik verbeter het maar steeds naar 'KAT! Goedzo lieverd! Daar is de kat hè?' En dan kijkt ze me aan van 'Ja hoor mam. Doe normaal.' En brabbelt dan weer vrolijk verder: 'Kutkutkutkut.. KUT kutkutkut'. Oh dear.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |