abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 september 2015 @ 21:43:58 #26
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156209073
Leuk Razz, veel plezier morgen en zondag O+ Het is een bijzondere tijd!

Tegelijkertijd heb ik net de uitnodigingen voor T.'s 2e verjaardag gemaakt. 8)7
pi_156209289
Ach Razz, het is ook heel bijzonder! Elke keer als ik thuis kom van het werk kruipt ze naar me toe en wil ze door me opgetilt worden. Wel voor een paar seconden natuurlijk, het moet allemaal niet te softie zijn :D Daarna gaat ze gewoon weer verder haar ding doen.

Heel veel plezier dit weekend Razz!

GotC, wanneer is de jouwe jarig?
  vrijdag 18 september 2015 @ 21:55:51 #28
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156209460
15 oktober :) Lekkere maand qua verjaardagen: 12e mijn moeder, ik de 14e en T. de 15e.
Plannen, wij kunnen het 8-)
pi_156209550
Wauw :D was je aan het bevallen op jouw verjaardag? :D Wat een mooi (verlaat) cadeau!
  vrijdag 18 september 2015 @ 22:01:36 #30
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156209640
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wauw :D was je aan het bevallen op jouw verjaardag? :D Wat een mooi (verlaat) cadeau!
Ingeleid op m'n verjaardag ja haha :D Verloskundige van het ziekenhuis had overal slingers opgehangen O+
pi_156209725
Leuke foto Razz! Wat is ze al groot O+ Veel plezier met het vieren de komende dagen!

Gezellig weekje GotC! Een week lang taart eten :9 :D

Blue, lekkere lepels :X Dan maar overstappen op metalen bestek of vind je dat niet prettig?

Wat een stoel GM! Zo krijg je je nieuwe huis snel vol ;)

F heeft vandaag zelf met een lepel z'n soep gegeten! Maar wel de ballen eruit gevist met z'n handen natuurlijk :') Al met al viel de rotzooi best mee :+
  vrijdag 18 september 2015 @ 22:55:00 #32
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_156211169
En er zat wel soep op de lepel nog bij F.? :P Lucas draait zijn lepel vaak om dus er moet wel iets plakkends op zitten.

Blue wat eng met die lepels. Hier zijn plastic lepels voor baby's, meneer wil grote metalen lepels :')

Razz fijn verjaardagsfeest alvast zondag :D Ik vind haar ineens zo groot lijken, echt geen baby meer O+

Ik blijf me verbazen over hoe ze van die ontwikkelsprongen maken.

Ik trok vandaag Lucas' jasje aan (hij stond bij de onderste traptrede) en ineens klautert meneer de eerste trede op, en de tweede… en de derde… gewoon helemaal naar boven :o Wist niet wat me overkwam O+

Hier morgen deel 2 van hoe overleef ik mijn schoonouders :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_156214059
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo. De vlaggetjes slingers ballonnen en lampionnetjes hangen. Morgen en zondag vieren we A's 1e verjaardagsfeestje. En nu word ik wél een beetje emotioneel :') . Morgen komen er lieve vrienden en zondag familie en dan komen ze met ons vieren dat ons meisje 1 jaar is. Nu al. Ze is er toch pas net! Ik lag gisteren nog met een klein warm hoopje baby op m'n borst. En nu roept ze 'mama' als ze me ziet en leest ze me voor uit haar Nijntje boekjes. ("Mama! Die! Nij!). Ik vind het maar bijzonder O+ .
Mooi. Geniet ervan dit weekend. Het is ook allemaal zo bijzonder.

Vandaag heb ik I weinig gezien. Vanochtend vroeg was ik al weg, voordat ze uit bed was, en om 19.00 vanavond thuis. Nog even samen wat boekjes gelezen. En dan wijst ze vogels aan 'Ook n googel', zegt ze dan. En dan weer een vogel 'Ook n googel'. En dat dan vijf keer achter elkaar. Ik vind haar dan zo lief en geweldig. :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_156214764
Veel plezier dit weekend Razz O+

Pratende dreumesjes O+
Hier is het woord koe favoriet ):O

Die lepel gebruikte ik alleen als F zelf zijn yoghurt eet.
Verder eet hij van mijn eigen zilveren bestek van vroegah.
Bij dit lepeltje 'plakt' de yoghurt wat beter en valt het niet zo snel eraf voor hij 'm goed in zijn mondje krijgt. Andere lepels zijn zo groot en deze is smal en klein en dus voor alles van de lepel glijdt al in het snaveltje.
Maar idd netjes snelle reactie en daarmee is het voor mij klaar.
pi_156215288
Zo leuk die pratende dreumesen inderdaad O+
Favoriet is hier nu 'buik' en dan je shirt/trui omhoog trekken en je handen om je buik :D

F geeft nu ook z'n bord aan als hij klaar! Fijn, want eerst duwde hij die abrupt z'n blad af en dat ging soms niet goed :') Hij was net creatief aan't doen met Brinta, dat wordt schrobben straks :+

L aan't trappenlopen *O* Heb je nu ook een hekje nodig Chanty?
En wb schoonouders, gewoon blijven ademen :+

We hebben vanmiddag een buitenfeestje, ik neem z'n laarzen en regenpak maar mee :o
pi_156219982
Plassen stampen *O*

Ik ga straks op kraambezoek bij een mini van 6 dagen oud.... ik ga mn eierstokken eruit klapperen denk ik... :@
S. 2014
J. 2016
pi_156222809
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Plassen stampen *O*

Ik ga straks op kraambezoek bij een mini van 6 dagen oud.... ik ga mn eierstokken eruit klapperen denk ik... :@
Dat geloof ik GM! Mijn baas is 2 maandjes geleden vader geworden en een paar weken terug kwam zijn vrouw met de kleine eventjes langs op het werk. Toen ze dat kleine bolletje zo tegen zich aan had... djeeeee ik zat zo weg te zwijmelen. En het viel anderen ook op :') Prachtig mooi vond ik het en stiekem wil ik het ook weer. :D
pi_156224478
Jaa Gm leuk, weer saampies zwanger O+ :D

L heeft vandaag haar eerste voorzichtige stapjes gezet :o *O*
We waren al een tijdje aan het oefenen, van mamma naar pappa lopen en dat ging op zich wel, maar dan viel ze gewoon toevallig 2 stappen de goede kant op :P
En vandaag was het echt iets wat ik lopen kan noemen. Heel voorzichtig en heel langzaam, maar ze komt vooruit mijn grote meid O+

Eens kijken hoe zich dat ontwikkeld, want daarna heeft ze weer de hele dag gekropen en op haar knietjes geschuifeld. Het moet niet te moeilijk worden natuurlijk ;)
pi_156225075
L aan het stappen *O*
pi_156225322
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 18:17 schreef Dyre het volgende:
Jaa Gm leuk, weer saampies zwanger O+ :D

L heeft vandaag haar eerste voorzichtige stapjes gezet :o *O*
We waren al een tijdje aan het oefenen, van mamma naar pappa lopen en dat ging op zich wel, maar dan viel ze gewoon toevallig 2 stappen de goede kant op :P
En vandaag was het echt iets wat ik lopen kan noemen. Heel voorzichtig en heel langzaam, maar ze komt vooruit mijn grote meid O+

Eens kijken hoe zich dat ontwikkeld, want daarna heeft ze weer de hele dag gekropen en op haar knietjes geschuifeld. Het moet niet te moeilijk worden natuurlijk ;)
Haha nou ik wacht nog ff :P gevoelsmatig zou ik t zo weer willen hoor, maar verstandelijk gezien... ik zou dat nu echt niet trekken, en ben net vd bekkenpijn af, Dus ik ga gewoon meelezen met jou en zien hoe L. een broertje krijgt.

ik zit er altijd naast... just so you know... :')

En L. Aan de wandel *O*

Saar is aan de zeurmiepdrein... oh en eten is weer ronduit ruk, maar gelukkig ze zo vreselijk leuk, dan vergeet ik de rest... :P
S. 2014
J. 2016
pi_156226210
Go l. Lekker stappen.

Hier vandaag naar de fruitplukdag geweest. Gelukkig had ik sac regenlaarzen aangedaan want plassen stampen *O*

We moesten best een stuk lopen naar de ingang en dat liep ze prima. Terug onder protest op mijn rug.
pi_156226779
Trippelende L. Wat leuk!

Fruitplukdag, ik ga eens googlen of dat hier in de buurt is. Lijkt me best leuk om daar eens naar toe te gaan :)

Hier ochtendje Blijdorp. Nora was helemaal weg van de tijger die bij het raam heen en weer liep :D En vanmiddag een uurtje gefietst. Om 6 uur is ze naar bed gegaan, ze was moe :)
  zaterdag 19 september 2015 @ 21:32:59 #43
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_156229391
Wij vieren ook morgen Soezies verjaardag Razz, veel plezier O+

Pff, ik heb alles gelezen maar niks echt onthouden :@.

Ohja, stappende L! En klimmende L :P

Wel wat heerlijke dreumesverhalen gelezen, ik vind deze leeftijd Zo Tof he! Suus doet de hele dag dieren na: boe, snuf snuf (konijn, vól overgave), beeh en een soort van blaffen O+. Lief. Oh en ze zegt gericht mama en papa! Volgens mij was mijn oudste daar echt later mee.
pi_156230149
Jullie mini's gaan allemaal snel zeg! Maakt mij dan weer stom onzeker of ik saar wel genoeg stimuleer... mja ik speel dagelijks met haar, klets de hele dag tegen dr, we zingen samen, maar lopen en mama zeggen... :N

En ik weet dat elk kind het op zn eigen tempo doet maar soms word ik ff onzeker... :@

Het kraambezoek zorgde idd voor flinke rammels :P maar het komende jaar nog maar even niet :+
S. 2014
J. 2016
pi_156230752
Maar die S van Soes was een baby in dreumeskleren he. Die heeft de ff-knop ingedrukt, die telt niet :P

Mijnes weet haar buik, auto en pop ook nog niet op commando te vinden hoor, en ze zegt mamma, maar heeel gericht is het niet :)
Jouw Saar neemt lekker de tijd. Niets mis mee. En langzaam lijkt ze me ook zeker niet hoor!
  zaterdag 19 september 2015 @ 22:26:02 #46
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_156230936
gm niet doen hoor :* ieder kind haar eigen tempo. Mijn S liep pas met een maand of 17. En dierengeluiden doet ze pas een maand of 2. De nieuwe lichting bijna dreumesjes zijn erg snel.

Hier een echte bijna peuter. Dat en in combinatie verkoudheid en provocatie maakt een heel gezellig meisje ;)
pi_156232538
Zo. Taart én maisboogies én pasta caprese doen we niet weer op één dag. Zat alles net in de was, kwam er nog een lading uit :r . Heerlijk, zeker met een nogal onbestendige zwangerschapsmaag :') . Maar ze zat lief met haar Nijntjes in bad en ligt nu verhalen te vertellen aan beer. Morgen doen we maar wat normaler qua eten.

GM geen zorgen joh! A noemt alles mama danwel papa, van haar boterham tot de kat. Staat nog niet los en stapt heel af en toe langs de tafel. Ieder op z'n eigen tempo. Saar is een heerlijk kind toch O+ en als ze 18 is kan ze vást lopen en praten. Of misschien zelfs wel allebei :+ .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2015 23:27:26 ]
pi_156232629
Ooh lekker razz.. :X

Jullie hebben ook zeker gelijk, en dat weet ik ook echt, ze ontwikkelt prima en ze is blij, en op haar manier verteld ze hele verhalen incl boze en blije gezichten. O+
S. 2014
J. 2016
pi_156232698
A's favoriete nieuwe geluid is trouwens 'kut' :@ :') . Ik verbeter het maar steeds naar 'KAT! Goedzo lieverd! Daar is de kat hè?' En dan kijkt ze me aan van 'Ja hoor mam. Doe normaal.' En brabbelt dan weer vrolijk verder: 'Kutkutkutkut.. KUT kutkutkut'. Oh dear.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2015 23:32:11 ]
pi_156232749
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 23:31 schreef Razztwizzle het volgende:
A's favoriete nieuwe geluid is trouwens 'kut' :@ :') . Ik verbeter het maar steeds naar 'KAT! Goedzo lieverd! Daar is de kat hè?' En dan kijkt ze me aan van 'Ja hoor mam. Doe normaal.' En brabbelt dan weer vrolijk verder: 'Kutkutkutkut.. KUT kutkutkut'. Oh dear.
_O- gelukkig komt ze er op deze leeftijd nog mee weg.
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')