SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nog tips tegen een zeehondjesblafhoest? A hoest zichzelf steeds wakker, zo sneu. Ik heb al thijmsiroop gegeven en ik smeer Luuf. Maar misschien is er nog iets dat ik kan doen?
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2015 19:58:38 ]
Primark valt ook nog eens klein vind ik..quote:Op donderdag 17 september 2015 20:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Leuk Nikki! Zijn ze een beetje creatief?
Ja, ze hadden echt toffe kleding. Nu maar hopen dat het niet al te veel krimpt in de was... Heb dat al vaker gehad met kleding van hun. Zit me net te bedenken dat ik misschien beter een maatje groter had gekocht...
Ik koop shirts van Primark standaard een maat groter, want het valt echt heel klein.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Leuk Nikki! Zijn ze een beetje creatief?
Ja, ze hadden echt toffe kleding. Nu maar hopen dat het niet al te veel krimpt in de was... Heb dat al vaker gehad met kleding van hun. Zit me net te bedenken dat ik misschien beter een maatje groter had gekocht...
Boks! Ik was 'verliefd' op mijn juf van de kleuterklas en groep drie. Die had blonde krullen in een asymmetrische staart, met van die sjaaltjes in heur haar gestrikt, en blauw gekleurde lenzenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:28 schreef Franny_G het volgende:
Mooi verhaal, Sun!.
Ik was vroeger op al mijn juffen en meesters een soort van 'verliefd'. Ik vond school zoo leuk..
. Behalve dan mijn kleuterjuf, daar was ik een beetje bang van. Als ik nu zie hoe I het naar haar zin heeft op het kdv dan hoop ik voor haar dat zij het allemaal net zo leuk blijft vinden als ik destijds.
Primark zit hier heel dichtbij, maar ik vind de kleding er echt niets. Als ik goedkope kdv-kleertjes wil hebben, ga ik altijd naar H&M, dat 3voor2 spul.
Klinkt erg leuk, Nikki, wat ze op het kdv hebben gedaan bij jullie. Hier gingen ze cake bakken, maar die is mislukt..
. Dus dat gaan ze nog eens over doen.
Razz, je lief pluis, wat is het toch een stralend meisje..
Dat doet saar ook dus als het geen standaard fase is, hebben we iig beide een rarequote:Op donderdag 17 september 2015 23:43 schreef Dyre het volgende:
Oei wat eng van dat lepeltje
Wij proberen L zelf met haar lepeltje te laten eten, maar dat gaat eerst alle kanten op en dan pas in haar mond, dus zo komt er 0,0 eten in dat buikjeDus we 'voeren' haar nog en ze mag veel met haar handjes doen.
Ik kan in de Primark nooit slagen voor kleertjes, bij de H&M haal ik wel veel (basics). En niks mis met Zeeman-shirtjes voor bij het KDV
En een welkom nog voor Soes met je dreumes!
En omg: lopen?? Vormenstoof?? Mijn meiske van 14 maanden kan alleen nog maar beuken op de vormenstoof![]()
Lopen doet ze op haar knietjes![]()
De hele huiskamer door. Dan kan ze wel dingen in haar handjes houden, eigenlijk heel slim
Is dat een 'standaard' tussenfase of heb ik een rare?
Hebben ze iig wel gelijk inquote:Op vrijdag 18 september 2015 10:02 schreef BlueEyes het volgende:
Reactie van Nuby gehad over de lepel
Bedankt voor uw bericht.
Dit is een probleem dat wij spijtig genoeg reeds enkele zeldzame keren zijn tegen gekomen.
Dit is word momenteel onderzocht en het is uiteraard de bedoeling dat dit in de toekomst niet meer voorvalt.
Aangezien u uw overige niet beschadigde lepels weggegooid heeft, vermoed ik dat ik u niet kan helpen door u een nieuw exemplaar op te sturen.
Spijtig want een lepel die scheurt is echt een zeer uitzonderlijk geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |