abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156177366
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

pi_156178783
:o BE die lepeltjes hebben wij ook. Heeft hij 'm kapotgebeten of is hij in de vaatwasser of iets dergelijks kapotgegaan?

Sun een hele tas kleding van de Primark. :D Ze hebben als je een beetje oplet wat je koopt ook echt wel leuke dingen daar. :Y

Het was op ons KDV vandaag juffendag. Het thema was "Heel *insertnaamkdv* bakt". T en S hebben fruitspiesjes gemaakt, macaroni gevoeld en gegeten, muffins gebakken en versierd en een koksmuts geknutseld. Een zeer geslaagd thema al zeg ik het zelf, de kindjes en de juffen hebben enorm genoten vandaag. :)
pi_156178999
Huu die lepel hebben wij ook :o ! Weg ermee! Sowieso wil A alleen met haar handen eten (en haar neus, haar, oren...)

NIKKI, dat klinkt leuk! Wat doen ze veel met de kindjes. Ik weet eigenlijk niet zo goed of ons KDV dat doet :@ A gaat er pas 4 weken heen.. Ze hebben wel heel leuk haar verjaardag gevierd gisteren!

A was superjarig en blij en de leidsters hebben foto's gemaakt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand nog tips tegen een zeehondjesblafhoest? A hoest zichzelf steeds wakker, zo sneu. Ik heb al thijmsiroop gegeven en ik smeer Luuf. Maar misschien is er nog iets dat ik kan doen?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2015 19:58:38 ]
pi_156179091
Razz, een opengesneden ui kan ook helpen bij het hoesten. Hier hielp dat wel aardig toen :)
pi_156179216
Leuk Nikki! Zijn ze een beetje creatief?

Ja, ze hadden echt toffe kleding. Nu maar hopen dat het niet al te veel krimpt in de was... Heb dat al vaker gehad met kleding van hun. Zit me net te bedenken dat ik misschien beter een maatje groter had gekocht...
pi_156179443
Ik gooi het kinderbestek nooit in de vaatwasser. Dit was serieus stuk gebeten.
Heb klacht met foto bij Nuby ingediend, ben benieuwd.
En alle 3 de lepeltjes weggegooid }:|

Pluisje met feestmuts O+
Geen idee voor blafhoest, tegen hoesten is zo weinig te doen
pi_156179560
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:05 schreef Sunshine1982 het volgende:

Ja, ze hadden echt toffe kleding. Nu maar hopen dat het niet al te veel krimpt in de was... Heb dat al vaker gehad met kleding van hun. Zit me net te bedenken dat ik misschien beter een maatje groter had gekocht...
Primark valt ook nog eens klein vind ik..
Maar ze hebben idd vaak leuk spul
S. 2014
J. 2016
pi_156180241
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:05 schreef Sunshine1982 het volgende:

Ik koop shirts van Primark standaard een maat groter, want het valt echt heel klein.

T en S creatief? Nou... als je zwarte wascokrijtjes opeten zodat je gebit op dat van een zwerver lijkt creatief vindt, dan zijn ze enorm creatief. :D Ze vinden spelen met klei, verf en potloden/wasco wel erg leuk in ieder geval. En natuurlijk... hoe viezer hoe beter.

Razz kijk haar eens blij zijn! O+
pi_156180293
Die lepels hebben wij ook. Ik gooi ze ook maar weg. S eet net als A het liefst met haar handen en hele hoofd.

Lieve foto van A O+

Vandaag was het bij ons ook juffendag! Vanmorgen even geweest om cadeautjes te brengen namens S, want alle juffen vieren op deze dag hun verjaardag.
Toen we de groep inliepen rende ze naar haar lievelingsjuf en wilde niet meer mee naar huis, great :')
  donderdag 17 september 2015 @ 20:46:46 #10
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156181051
Leuk kdv thema Nikki! :9

Jeetje, die lepel :{ Ik gooi die ook maar weg. T. eet toch alleen met echt bestek of met het supertoffe gekleurde Ikea bestek O+.

Primark zit hier niet zo goed jammer genoeg..
pi_156181682
Ik koop voor op het kdv vaak Primark shirts, want ze zijn daar toch niets waard. Ik heb al menig shirt met tomaten/spinazie/vetvlekken weg kunnen mikken. }:|

Ik kocht er in de kruipfase ook veel broekjes, want 5 euro per stuk, dus geen probleem als er een gat in zat. :+
pi_156181701
Nikki :D

Oh BF, ik kan uit ervaring vertellen dat een lievelingsjuf hebben zo fijn is :) Ik had vroeger op de basisschool een lievelingsjuf en ze was tevens de directrice. Ze was zo lief en achteraf gezien zo begaan met de kinderen. En ze heet hetzelfde als mijn dochter :D
Ik zat tijdens mijn zwangerschap na te denken over vroeger en over haar en toen bedacht ik me dat ik Nora een mooie naam vind :)
pi_156182735
Mooi verhaal, Sun! O+ .

Ik was vroeger op al mijn juffen en meesters een soort van 'verliefd'. Ik vond school zoo leuk. :D . :@ . Behalve dan mijn kleuterjuf, daar was ik een beetje bang van. Als ik nu zie hoe I het naar haar zin heeft op het kdv dan hoop ik voor haar dat zij het allemaal net zo leuk blijft vinden als ik destijds.

Primark zit hier heel dichtbij, maar ik vind de kleding er echt niets. Als ik goedkope kdv-kleertjes wil hebben, ga ik altijd naar H&M, dat 3voor2 spul.

Klinkt erg leuk, Nikki, wat ze op het kdv hebben gedaan bij jullie. Hier gingen ze cake bakken, maar die is mislukt. :') . _O- . Dus dat gaan ze nog eens over doen.

Razz, je lief pluis, wat is het toch een stralend meisje. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_156184391
Vanochtend heel even gewinkeld, 3 tassen vol, allemaal voor B...pffff. Zo is het leven van een moeder he?!

Die lepel! Onze dreumes wil geen plastic bestek meer. Wij eten met glimmend bestek dus dat wil hij ook...hij eet met zilver kinderservies wat we kregen toen hij werd geboren. (Nou ja eigenlijk met zijn handen)
pi_156187422
Oei wat eng van dat lepeltje :o

Wij proberen L zelf met haar lepeltje te laten eten, maar dat gaat eerst alle kanten op en dan pas in haar mond, dus zo komt er 0,0 eten in dat buikje :P Dus we 'voeren' haar nog en ze mag veel met haar handjes doen.

Ik kan in de Primark nooit slagen voor kleertjes, bij de H&M haal ik wel veel (basics). En niks mis met Zeeman-shirtjes voor bij het KDV :D

En een welkom nog voor Soes met je dreumes! *O*
En omg: lopen?? Vormenstoof?? Mijn meiske van 14 maanden kan alleen nog maar beuken op de vormenstoof O+
Lopen doet ze op haar knietjes :')
De hele huiskamer door. Dan kan ze wel dingen in haar handjes houden, eigenlijk heel slim :D
Is dat een 'standaard' tussenfase of heb ik een rare? O+
pi_156190272
Zucht. Eergister was mevrouw half vijf al present en nu mochten we uitslapen, het was 5 uur :')

Moe.
pi_156190318
quote:
2s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:28 schreef Franny_G het volgende:
Mooi verhaal, Sun! O+ .

Ik was vroeger op al mijn juffen en meesters een soort van 'verliefd'. Ik vond school zoo leuk. :D . :@ . Behalve dan mijn kleuterjuf, daar was ik een beetje bang van. Als ik nu zie hoe I het naar haar zin heeft op het kdv dan hoop ik voor haar dat zij het allemaal net zo leuk blijft vinden als ik destijds.

Primark zit hier heel dichtbij, maar ik vind de kleding er echt niets. Als ik goedkope kdv-kleertjes wil hebben, ga ik altijd naar H&M, dat 3voor2 spul.

Klinkt erg leuk, Nikki, wat ze op het kdv hebben gedaan bij jullie. Hier gingen ze cake bakken, maar die is mislukt. :') . _O- . Dus dat gaan ze nog eens over doen.

Razz, je lief pluis, wat is het toch een stralend meisje. O+ .
Boks! Ik was 'verliefd' op mijn juf van de kleuterklas en groep drie. Die had blonde krullen in een asymmetrische staart, met van die sjaaltjes in heur haar gestrikt, en blauw gekleurde lenzen :')

Maar toen ze niet alleen getrouwd was met maar ook eenkind kreeg van de hoofdmeester moest ze weg van het gereformeerde schoolbestuur. Is een kinderkledingzaak begonnen ergens.

Ze leek een beetje op iemand uit frizzle sizzle, daar was ik ook 'verliefd' op. En toch ben ik niet lepsisch geworden :o ;)
Kwak
pi_156192642
Reactie van Nuby gehad over de lepel

Bedankt voor uw bericht.

Dit is een probleem dat wij spijtig genoeg reeds enkele zeldzame keren zijn tegen gekomen.

Dit is word momenteel onderzocht en het is uiteraard de bedoeling dat dit in de toekomst niet meer voorvalt.

Aangezien u uw overige niet beschadigde lepels weggegooid heeft, vermoed ik dat ik u niet kan helpen door u een nieuw exemplaar op te sturen.
Spijtig want een lepel die scheurt is echt een zeer uitzonderlijk geval.
pi_156193143
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 23:43 schreef Dyre het volgende:
Oei wat eng van dat lepeltje :o

Wij proberen L zelf met haar lepeltje te laten eten, maar dat gaat eerst alle kanten op en dan pas in haar mond, dus zo komt er 0,0 eten in dat buikje :P Dus we 'voeren' haar nog en ze mag veel met haar handjes doen.

Ik kan in de Primark nooit slagen voor kleertjes, bij de H&M haal ik wel veel (basics). En niks mis met Zeeman-shirtjes voor bij het KDV :D

En een welkom nog voor Soes met je dreumes! *O*
En omg: lopen?? Vormenstoof?? Mijn meiske van 14 maanden kan alleen nog maar beuken op de vormenstoof O+
Lopen doet ze op haar knietjes :')
De hele huiskamer door. Dan kan ze wel dingen in haar handjes houden, eigenlijk heel slim :D
Is dat een 'standaard' tussenfase of heb ik een rare? O+
Dat doet saar ook dus als het geen standaard fase is, hebben we iig beide een rare :P

Vormenstoof... daar moet je mee gooien toch??

Wij waren gister op bezoek bij vrienden, en die hadden zo'n stoffen kinderstoeltje staan, saar bleef er in en eruit klimmen, 3x raden wat (8> heeft besteld voor zijn meisje... O+

S. 2014
J. 2016
  vrijdag 18 september 2015 @ 11:11:09 #20
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156194088
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 10:02 schreef BlueEyes het volgende:
Reactie van Nuby gehad over de lepel

Bedankt voor uw bericht.

Dit is een probleem dat wij spijtig genoeg reeds enkele zeldzame keren zijn tegen gekomen.

Dit is word momenteel onderzocht en het is uiteraard de bedoeling dat dit in de toekomst niet meer voorvalt.

Aangezien u uw overige niet beschadigde lepels weggegooid heeft, vermoed ik dat ik u niet kan helpen door u een nieuw exemplaar op te sturen.
Spijtig want een lepel die scheurt is echt een zeer uitzonderlijk geval.

Hebben ze iig wel gelijk in :+
pi_156194190
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 11:11 schreef GotC het volgende:

[..]

Hebben ze iig wel gelijk in :+
:D
pi_156194415
Nou Blue daar kan je wat mee toch? ;)
pi_156195743
Wel een snelle reactie van ze BE. Tricky dat het schijnbaar af en toe 'gewoon' gebeurt en dat dat eigeijk niet echt reden is voor verder onderzoek. Ik krijg bij die zin nl. een beetje het idee dat het er voor de show staat. :@
pi_156196152
Ondanks dit bericht zal ik die lepeltjes niet kopen denk ik... Wel idd netjes dat ze zo snel reageren
pi_156208994
Zo. De vlaggetjes slingers ballonnen en lampionnetjes hangen. Morgen en zondag vieren we A's 1e verjaardagsfeestje. En nu word ik wél een beetje emotioneel :') . Morgen komen er lieve vrienden en zondag familie en dan komen ze met ons vieren dat ons meisje 1 jaar is. Nu al. Ze is er toch pas net! Ik lag gisteren nog met een klein warm hoopje baby op m'n borst. En nu roept ze 'mama' als ze me ziet en leest ze me voor uit haar Nijntje boekjes. ("Mama! Die! Nij!). Ik vind het maar bijzonder O+ .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')